Tiedostan kysymyksen ärsyttävän. Itse en tiedä joten onko tietoa että onko mahdollista mahtua touaregin 5l v10 kone otsikon vanhaan transportteriin? Konehan on vain 2lohkoa 2,5 tdi konetta yhdistettynä ja monet osat on samoja. Ei se varmaan ihan noin vain mahdu mutta onko se jotenkin kuitenkin mahdollista? Tiedän ettei ihan järkevin auto mutta hyvä yhdistelmä käyttöautoa ja harrastusta ja tietysti nelivetona. Voimaa ja vääntöä voi laskea hyväksyttäviin rajoihin. Idea ei ole tehotykki vaan hyvin vääntävä käyttöauto kuitenkin kohtuu kulutuksella. Ääni on noh diesel mutta eroaa normi 5pyttyisestä joka on omalla tavallaan hieno minun korvaan vs 4sylinterinen.
Vw transporter T4 v10 tdi ?
Anonyymi-ap
2
253
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa kun en muistanut että turbot voisi poistaa tarpeettomina ja tilaakin viemästä. Ajellu jonkin verran 2,4 vapaasti hengittävällä mitä lie 77hv ja ihan kelpo peli mutta touaregin v10 koneella olisi hyvä.
- Anonyymi
ei mitään mahdollisuutta mahtua
tietysti jos viet pajalle jolle annat vapaan budjetin korinmuokkaukselle niin tilanne on toinen, mutta hinta on viisinumeroinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202