Roskaruuan syöminen ja lihominen on vaarallista

Anonyymi-ap

Söin kesän jälkeen kaikenlaista roskaruokaa karkkia ja kaikkea muuta ja lihoin 5 kiloa,enkä harrastanut yhtään mitään liikuntaa.
Se kesti alussa syödä noin 3 viikkoa,mutta sitten siitä tuli kovat JATKUVAT päänsäryt.NE EI TULLUT HETI
lihomisen lisäksi verenpaine nousi liian suureksi.

Nyt olen syönyt terveellisesti reilun viikon.
EI YHTÄÄN AINOAA KARKKIA
Päänsärky parantui heti kahden päivän jälkeen aloituksesta ja verenpaine on nyt alkanut laskemaan.Yläpaine oli alussa 155 ja nyt 147
(Se on ollut aikaisemminn120)
Pyöräilemässä ole ehtinyt käydä vasta 2 kertaa,sekin laskee verenpainetta ja laihduttaa.
Käyn nyt pyöräilyn lisäksi myös kuntosalissa.Kyllä laihtuminen tapahtuu ulkoliikunnalla mutta kyllä se käy hyvästä lisäreenistä.Ohjelmana siellä juoksumatto,hiihtolaite,soutulaite ja jonkin verran kaikkia muita muita laitteita.
Olisi pitänyt aloittaa tämä kuntosali jo 2 vuotta sitten.

12

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun lihoin,söin mahan täyteen kaikkea hyvää niin paljon kuin jaksoin.

      • Anonyymi

        Söin kipuun helpottaakseni oloani JA LIHOIN
        Kivut olisivat parantuneet ja lihominen pysähtynyt kun olisin silloinkin lopettanut KOKONAAN liikasyömisen ja herkuttelun,eli KAIKKI karkit ja herkut KOKONAAN POIS

        Silloin kun harrastin PALJON liikuntaa söin paljon herkkuja eikä mitään päänsärkyä ollut ollenkaan,ja laihduin erittäin nopeasti.Eli VAIN LIIKUNTAA HARRASTAVA SAA SYÖDÄ RASKAASTI💪minulla ei ollut silloin aikaa harrastaa liikuntaa kun lihoin.


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut meneväsi töihin ?

      • Anonyymi

        Minä olen seisoma työssä,rasittunutta kättä ei tarvita,koska olin paras ahkera työntekijä pitkään.Nyt en ole jaksanut mennä töihin,vaan olen sairaseläkkeellä.


      • Anonyymi

        Minähän olen koko ajan töissä.😂


    • Anonyymi

      Lakritsi on se, joka nostaa verenpainetta ja samoin tietenkin suola.

      • Anonyymi

        Liikasyöminen ja lihominen nostaa sitä vielä enemmän.
        En syönyt silloin salmiakkia kun sain verenpaineen alenemaan.


    • Anonyymi

      Kuntosalissa teen kilon tai puolen kilon painoilla olkapääharjoituksia.En koske raskaisiin painoihin.

      • Anonyymi

        Hyvin pystyin tekemään melkein kaikki liikkeet,ainoastaan jalkakyykky tanko niskan takana aiheutti olkapäissä vihlontaa pelkällä tangolla tehtynä
        Pitää vain nyt yrittää koventaa sitä kuntosalireeniä.Nuorena reenasin kuntosalissa niin että piti käydä kaksi kertaa vaihtamassa välillä likomärät paidat kuiviin.


    • Anonyymi

      Soutu pyörällä ajo ja hitsaaminen onnistuu monivammaisella yhdellä kädellä kotioloissa mutta ei sovi työntekoon. Tulee heti iso pipi.

    • Anonyymi

      Ihan uteliaisuutta: oletko laskenut joskus paljonko
      rahaa kuluu herkkuihin ja karkkeihin?

      Kun haluan päästä jostain eroon, lasken siihen menevän rahan ja
      mitä parempaa voin saada samalla rahamäärällä.

      Tietysti, jos herkut ja rahat ovat elämäsi paras sisältö, niin...
      Laihdutus, herkut ja karkit, niin mitä muuta ehtisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe