Söin kesän jälkeen kaikenlaista roskaruokaa karkkia ja kaikkea muuta ja lihoin 5 kiloa,enkä harrastanut yhtään mitään liikuntaa.
Se kesti alussa syödä noin 3 viikkoa,mutta sitten siitä tuli kovat JATKUVAT päänsäryt.NE EI TULLUT HETI
lihomisen lisäksi verenpaine nousi liian suureksi.
Nyt olen syönyt terveellisesti reilun viikon.
EI YHTÄÄN AINOAA KARKKIA
Päänsärky parantui heti kahden päivän jälkeen aloituksesta ja verenpaine on nyt alkanut laskemaan.Yläpaine oli alussa 155 ja nyt 147
(Se on ollut aikaisemminn120)
Pyöräilemässä ole ehtinyt käydä vasta 2 kertaa,sekin laskee verenpainetta ja laihduttaa.
Käyn nyt pyöräilyn lisäksi myös kuntosalissa.Kyllä laihtuminen tapahtuu ulkoliikunnalla mutta kyllä se käy hyvästä lisäreenistä.Ohjelmana siellä juoksumatto,hiihtolaite,soutulaite ja jonkin verran kaikkia muita muita laitteita.
Olisi pitänyt aloittaa tämä kuntosali jo 2 vuotta sitten.
Roskaruuan syöminen ja lihominen on vaarallista
12
332
Vastaukset
- Anonyymi
Korkea verenpaine on vaarallista
https://kotiliesi.fi/terveys/sairaudet-ja-oireet/korkea-verenpaine-eli-kohonnut-verenpaine-oireet-ja-hoito/ - Anonyymi
Silloin kun lihoin,söin mahan täyteen kaikkea hyvää niin paljon kuin jaksoin.
- Anonyymi
Söin kipuun helpottaakseni oloani JA LIHOIN
Kivut olisivat parantuneet ja lihominen pysähtynyt kun olisin silloinkin lopettanut KOKONAAN liikasyömisen ja herkuttelun,eli KAIKKI karkit ja herkut KOKONAAN POIS
Silloin kun harrastin PALJON liikuntaa söin paljon herkkuja eikä mitään päänsärkyä ollut ollenkaan,ja laihduin erittäin nopeasti.Eli VAIN LIIKUNTAA HARRASTAVA SAA SYÖDÄ RASKAASTI💪minulla ei ollut silloin aikaa harrastaa liikuntaa kun lihoin.
- Anonyymi
Oletko ajatellut meneväsi töihin ?
- Anonyymi
Minä olen seisoma työssä,rasittunutta kättä ei tarvita,koska olin paras ahkera työntekijä pitkään.Nyt en ole jaksanut mennä töihin,vaan olen sairaseläkkeellä.
- Anonyymi
Minähän olen koko ajan töissä.😂
- Anonyymi
Lakritsi on se, joka nostaa verenpainetta ja samoin tietenkin suola.
- Anonyymi
Liikasyöminen ja lihominen nostaa sitä vielä enemmän.
En syönyt silloin salmiakkia kun sain verenpaineen alenemaan.
- Anonyymi
Kuntosalissa teen kilon tai puolen kilon painoilla olkapääharjoituksia.En koske raskaisiin painoihin.
- Anonyymi
Hyvin pystyin tekemään melkein kaikki liikkeet,ainoastaan jalkakyykky tanko niskan takana aiheutti olkapäissä vihlontaa pelkällä tangolla tehtynä
Pitää vain nyt yrittää koventaa sitä kuntosalireeniä.Nuorena reenasin kuntosalissa niin että piti käydä kaksi kertaa vaihtamassa välillä likomärät paidat kuiviin.
- Anonyymi
Soutu pyörällä ajo ja hitsaaminen onnistuu monivammaisella yhdellä kädellä kotioloissa mutta ei sovi työntekoon. Tulee heti iso pipi.
- Anonyymi
Ihan uteliaisuutta: oletko laskenut joskus paljonko
rahaa kuluu herkkuihin ja karkkeihin?
Kun haluan päästä jostain eroon, lasken siihen menevän rahan ja
mitä parempaa voin saada samalla rahamäärällä.
Tietysti, jos herkut ja rahat ovat elämäsi paras sisältö, niin...
Laihdutus, herkut ja karkit, niin mitä muuta ehtisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073