Kuntosalipanna

Anonyymi-ap

Naiset huomio! Mikä voi olla syynä, että asumuserossa oleva puolisoni vähättelee/halventaa ja jopa yrittää kieltää minulta salilla käymisen? Olen ikäni käynyt salilla, enkä aio hyvää harrastustani lopettaa vaikka se on punainen vaate joillekin ihmisille.

10

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytä tuskin kukaan muu kuin hän itse voi sulle varmaksi kertoa. Se kuitenkin on selvää, että ei sinun salillakäymisesi mitenkään hänelle kuulu.

• Anonyymi

Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.

Aika outoa, mutta voihan se tietenkin noinkin olla. Tehän olette jo eronneet, että who cares. Mutta on maailmassa kaikenmoisia hulluja.

• Anonyymi

Hän ei tietenkään halua sinun olevan kunnossa ja kelpaavan vielä jollekin toiselle...

• Anonyymi

Hankala exä.

• Anonyymi

Vaan ei ole exä kun on nykyinen. En usko olevan kysymys toiselle kelpaamisesta vaan toisen ihmisen hallitsemista, alustamista. Ei hän ole niinkään kiinnostunut miehistä seksuaalisesti.

• Anonyymi

Noinkin päin saattaa näköjään olla.
      Uudelleen heräsin kuukautta vaille 6-kymppisenä ja alkukuukausien jälkeen ehdottelin vaimolleni paikkaan tutustumista.
      Olimme silloin olleet eläkkeellä3 vuotta.
      Vaimoni ei lämminnyt ajatukselle. Kävi sentään kahdesti katsomassa siviilit päällä.
      Ehdottelin myös mammojen ohjattua ryhmäjumpaa kahdesti viikossa. Vaimoni olisi ollut sen porukan nuoremmasta päästä mutta ei kiinnostunut siitäkään.
      Minun viikottaista kuutta aamupäivääni salilla vetelemässä, kyykistelemässä, koukistelemassa, ojentelemassa yms. hän tukee varauksetta.
      Lieneeköhän varsinainen syy, että tietää missä olen, lauantaita lukuun ottamatta, aamupäivät klo 9,00 > 11,00.

Entinen työkaverini harrasti kesäisin pitkiä juoksulenkkejä ja talvisin hiihtelyä. Hänen vaimonsa paheksui harrastusta siinä määrin, että ukon ollessa lenkillä, rouva meni haja-asutusalueen naapurin rouvan kanssa juomaan kaljaa.
      Yli 10 vuotiset lapset, tyttö ja poika, hoitelivat omat harrastuksensa.

• Anonyymi

Ajattelee, että olet jonkun muun makuun, kun kroppa kunnossa, ei haluaisi sitä.

• Anonyymi

Todella outo puoliso!
      Mistä heitä kasvaa? Luulisi että jokainen, osallistui itse tai ei, kunnioittaa ihmistä joka haluaa pitää kehonsa ja mielensä terveenä ja hyvinvoipana!
      Jotain on pahasti vinksahtanut tuollaise ihmisen korvien välissä.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus. Naisen oma epävarmuus voi olla myös syy tai se että luulee salilla olevan jonkun josta oot kiinnostunut. Toivoo että et olisi iskukunnossa ja löydä uutta. Mustasukkaisuus joka tapauksessa, suorasti tai epäsuorasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4665
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2800
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95