Naiset huomio! Mikä voi olla syynä, että asumuserossa oleva puolisoni vähättelee/halventaa ja jopa yrittää kieltää minulta salilla käymisen? Olen ikäni käynyt salilla, enkä aio hyvää harrastustani lopettaa vaikka se on punainen vaate joillekin ihmisille.
Kuntosalipanna
11
294
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä tuskin kukaan muu kuin hän itse voi sulle varmaksi kertoa. Se kuitenkin on selvää, että ei sinun salillakäymisesi mitenkään hänelle kuulu.
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.
Aika outoa, mutta voihan se tietenkin noinkin olla. Tehän olette jo eronneet, että who cares. Mutta on maailmassa kaikenmoisia hulluja.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hän ei tietenkään halua sinun olevan kunnossa ja kelpaavan vielä jollekin toiselle...
- Anonyymi
Hankala exä.
- Anonyymi
Vaan ei ole exä kun on nykyinen. En usko olevan kysymys toiselle kelpaamisesta vaan toisen ihmisen hallitsemista, alustamista. Ei hän ole niinkään kiinnostunut miehistä seksuaalisesti.
- Anonyymi
Noinkin päin saattaa näköjään olla.
Uudelleen heräsin kuukautta vaille 6-kymppisenä ja alkukuukausien jälkeen ehdottelin vaimolleni paikkaan tutustumista.
Olimme silloin olleet eläkkeellä3 vuotta.
Vaimoni ei lämminnyt ajatukselle. Kävi sentään kahdesti katsomassa siviilit päällä.
Ehdottelin myös mammojen ohjattua ryhmäjumpaa kahdesti viikossa. Vaimoni olisi ollut sen porukan nuoremmasta päästä mutta ei kiinnostunut siitäkään.
Minun viikottaista kuutta aamupäivääni salilla vetelemässä, kyykistelemässä, koukistelemassa, ojentelemassa yms. hän tukee varauksetta.
Lieneeköhän varsinainen syy, että tietää missä olen, lauantaita lukuun ottamatta, aamupäivät klo 9,00 > 11,00.
Entinen työkaverini harrasti kesäisin pitkiä juoksulenkkejä ja talvisin hiihtelyä. Hänen vaimonsa paheksui harrastusta siinä määrin, että ukon ollessa lenkillä, rouva meni haja-asutusalueen naapurin rouvan kanssa juomaan kaljaa.
Yli 10 vuotiset lapset, tyttö ja poika, hoitelivat omat harrastuksensa. - Anonyymi
Ajattelee, että olet jonkun muun makuun, kun kroppa kunnossa, ei haluaisi sitä.
- Anonyymi
Todella outo puoliso!
Mistä heitä kasvaa? Luulisi että jokainen, osallistui itse tai ei, kunnioittaa ihmistä joka haluaa pitää kehonsa ja mielensä terveenä ja hyvinvoipana!
Jotain on pahasti vinksahtanut tuollaise ihmisen korvien välissä. - Anonyymi
Mustasukkaisuus. Naisen oma epävarmuus voi olla myös syy tai se että luulee salilla olevan jonkun josta oot kiinnostunut. Toivoo että et olisi iskukunnossa ja löydä uutta. Mustasukkaisuus joka tapauksessa, suorasti tai epäsuorasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739