Kuntosalipanna

Anonyymi-ap

Naiset huomio! Mikä voi olla syynä, että asumuserossa oleva puolisoni vähättelee/halventaa ja jopa yrittää kieltää minulta salilla käymisen? Olen ikäni käynyt salilla, enkä aio hyvää harrastustani lopettaa vaikka se on punainen vaate joillekin ihmisille.

11

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytä tuskin kukaan muu kuin hän itse voi sulle varmaksi kertoa. Se kuitenkin on selvää, että ei sinun salillakäymisesi mitenkään hänelle kuulu.

• Anonyymi

Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että salin jälkeen hän olettaa minun olevan jotenkin henkisestikin vahvempi vastus. Kun on luonteeltaan hallitsevaa ja ohjailevat tyyppiä.

Aika outoa, mutta voihan se tietenkin noinkin olla. Tehän olette jo eronneet, että who cares. Mutta on maailmassa kaikenmoisia hulluja.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hän ei tietenkään halua sinun olevan kunnossa ja kelpaavan vielä jollekin toiselle...

• Anonyymi

Hankala exä.

• Anonyymi

Vaan ei ole exä kun on nykyinen. En usko olevan kysymys toiselle kelpaamisesta vaan toisen ihmisen hallitsemista, alustamista. Ei hän ole niinkään kiinnostunut miehistä seksuaalisesti.

• Anonyymi

Noinkin päin saattaa näköjään olla.
      Uudelleen heräsin kuukautta vaille 6-kymppisenä ja alkukuukausien jälkeen ehdottelin vaimolleni paikkaan tutustumista.
      Olimme silloin olleet eläkkeellä3 vuotta.
      Vaimoni ei lämminnyt ajatukselle. Kävi sentään kahdesti katsomassa siviilit päällä.
      Ehdottelin myös mammojen ohjattua ryhmäjumpaa kahdesti viikossa. Vaimoni olisi ollut sen porukan nuoremmasta päästä mutta ei kiinnostunut siitäkään.
      Minun viikottaista kuutta aamupäivääni salilla vetelemässä, kyykistelemässä, koukistelemassa, ojentelemassa yms. hän tukee varauksetta.
      Lieneeköhän varsinainen syy, että tietää missä olen, lauantaita lukuun ottamatta, aamupäivät klo 9,00 > 11,00.

Entinen työkaverini harrasti kesäisin pitkiä juoksulenkkejä ja talvisin hiihtelyä. Hänen vaimonsa paheksui harrastusta siinä määrin, että ukon ollessa lenkillä, rouva meni haja-asutusalueen naapurin rouvan kanssa juomaan kaljaa.
      Yli 10 vuotiset lapset, tyttö ja poika, hoitelivat omat harrastuksensa.

• Anonyymi

Ajattelee, että olet jonkun muun makuun, kun kroppa kunnossa, ei haluaisi sitä.

• Anonyymi

Todella outo puoliso!
      Mistä heitä kasvaa? Luulisi että jokainen, osallistui itse tai ei, kunnioittaa ihmistä joka haluaa pitää kehonsa ja mielensä terveenä ja hyvinvoipana!
      Jotain on pahasti vinksahtanut tuollaise ihmisen korvien välissä.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus. Naisen oma epävarmuus voi olla myös syy tai se että luulee salilla olevan jonkun josta oot kiinnostunut. Toivoo että et olisi iskukunnossa ja löydä uutta. Mustasukkaisuus joka tapauksessa, suorasti tai epäsuorasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe