Työpaikka ruokalassa.....

Anonyymi-ap

Mitäs nainen suhtautuu, kun työpaikkaruokalassa kasvis lautasen kanssa pöydässä istuu ja aloittaa syömisen, niin pöytää lähestyy ja naisen seuraan puskee työpaiikan trumpperi kuski keltaisissa diesel tuoksuissa haalareissa lautanen kukkuroillaan pihvejä, eikä ainuttakaan kasvista ja mies toteaisi naiselle, että kuules nainen, ei tollasilla jäneksen ruuilla elä, katsos kyllä pihvejä olla täytyy ja ota, ota nainen tuosta muutama pihvi ja samassa mies kaukoo haarukalla 5 pihviä naisen kasviskeon päälle-
Mitäs nainen tuumaa???

31

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyytäisin häntä ostamaan mulle uuden lounaan pilaamansa tilalle ja jättämään minut sen jälkeen rauhaan tai ilmoitan asiasta esihenkilölleen.
      Vaikka sekasyöjä olenkin niin mun ruokaan ei kukaan tule sorkkimaan ilman lupaa ja ruokarauha täytyy olla.

      Mikä muuten on "trumpperi"🤔

      • Anonyymi

        Maansiirto kuormuri tms. Näin ainakin muistelisin. Toki voin muistaa täysin väärin ja tuo ärräkin hämäsi.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Trummpperi on SUURI maankuljetus ajoneuvo, jonka rengas on korkeampi, kuin asuntosi.
        Eikä sillä yleisillä teillä ajella, on levempi, kuin maantie ja hytti sijaitsee htä korkealla, kuin kolmikerroksisen kerrostalon ylin asuinkerros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trummpperi on SUURI maankuljetus ajoneuvo, jonka rengas on korkeampi, kuin asuntosi.
        Eikä sillä yleisillä teillä ajella, on levempi, kuin maantie ja hytti sijaitsee htä korkealla, kuin kolmikerroksisen kerrostalon ylin asuinkerros.

        Kyllä niitä pienempiä, tumpperin lapsiakin sanotaan tumppereiksi. Mutta taas uusi sana minulle.

        Tumpperi = trumpperi. Jotkut sanovat thumpperi ja varmaan on muitakin versioita. Jokainen tavallaan nimittäin virallista nimitystä ei noista saa tekemälläkään.

        Vähän sama, kuin jotkut sanovat trukista ihan vaan rukki, mikä sitten onkin aivan eri asia.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trummpperi on SUURI maankuljetus ajoneuvo, jonka rengas on korkeampi, kuin asuntosi.
        Eikä sillä yleisillä teillä ajella, on levempi, kuin maantie ja hytti sijaitsee htä korkealla, kuin kolmikerroksisen kerrostalon ylin asuinkerros.

        Ai siis dumpperi? Sillä nimellä minä nuo vehkeet tiiän


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ai siis dumpperi? Sillä nimellä minä nuo vehkeet tiiän

        Se nimitys mullakin ollut tiedossa niille.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ai siis dumpperi? Sillä nimellä minä nuo vehkeet tiiän

        Kuten totesin viestissäni. Kaikki kuitenkin tietää... tai no..

        Tietäjät tietää!
        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten totesin viestissäni. Kaikki kuitenkin tietää... tai no..

        Tietäjät tietää!
        >simiti<

        No, joo, no, oon mää myös nuo tumpperi ja thumpperi nimitykset kuullu, enkä itekkään oo aina ollu varma mikä se olis oikee nimitys🤔

        "Semmone iso ja keltanen"😃


    • Anonyymi

      Nainen katsoo hetken ihmeissään, hymyilee mielessään. Jonka jälkeen nostaa kiltisti omalta lautaseltaan kasviskeon päältä 4 pihviä takaisin miehen lautaselle. Sekä muutaman porkkanan ja kesäkurpitsan palan. Ja miettii hiljaa mielessään että josko joustamalla molemmat voisi jokin toimia. Mitäs mies tästä tuumaa?

      • Anonyymi

        Mies tietenkin katsoo hömistyneenä porkkanan ja kesäkurpitsan palasia todeten, en minä mikään jänis ole ja paiskoo sormilla porkkanan- ja kesäkurpisan palat lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies tietenkin katsoo hömistyneenä porkkanan ja kesäkurpitsan palasia todeten, en minä mikään jänis ole ja paiskoo sormilla porkkanan- ja kesäkurpisan palat lattialle.

        Eli mies ei aio joustaa naisensa mieliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies ei aio joustaa naisensa mieliksi?

        No ei tietenkään, koska silloin pörähtäisi ja tuskinpa nainen ilahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, koska silloin pörähtäisi ja tuskinpa nainen ilahtuisi.

        Tämä sentään jousti pihveissä.
        Ja iha irl söin possua..
        Ja siitä johtuen varmaan
        menee kaikki ny penkin alle.


    • Anonyymi

      Onko Lecter päächeffinä kyökin puolella 🙂? Täytyyhän kaikkea uutta uskaltaa maistaa :). Nainen tokaisee: "Hmm... Hyvää. Maistuu aivan kanalle." 🐔

      • Anonyymi

        Jaa että niin? Mukavaa päivää. Hei Hei!


    • Anonyymi

      Kenen työpaikka on ruokalassa?

    • Laitan pihvit takaisin miehen lautaselle, jos en halua niitä.

    • Anonyymi

      Mun työpaikallani ei ole tuollaisia dumpperikuskeja, mutta jos nyt teoretisoidaan. Nainen palauttaa pihvit miehen lautaselle ja siirtyy toiseen pöytään, jossa on normaalisti käyttäytyviä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mies seuraa perässä, on kuin takiainen ja siitä käynnistyi sitten stalkkaus ja mies on joka paikassa naisen perässä ja yhtenä iltana on naisen oven takana mukanaan pihvivuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies seuraa perässä, on kuin takiainen ja siitä käynnistyi sitten stalkkaus ja mies on joka paikassa naisen perässä ja yhtenä iltana on naisen oven takana mukanaan pihvivuori.

        Se on sitten rikosilmoituksen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies seuraa perässä, on kuin takiainen ja siitä käynnistyi sitten stalkkaus ja mies on joka paikassa naisen perässä ja yhtenä iltana on naisen oven takana mukanaan pihvivuori.

        Heh no tämä! Oikeesti ei sais nauraa vainoamiselle, mutta repesin täysin tuon pihvivuoren takia.

        Haluan itselleni tuollaisen, naispuolisen stalkkaajan.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Sanoisin että otatko vaikka kolme pihviä takaisin, niin syön mielelläni nuo kaksi. Oikein hyvä, Kiitos. Sen jälkeen ihmettelisin itsekin, miten olin luullutkaan että pärjäisin pelkillä kasviksilla, niin terveellisiä kuin ovatkin. Ehkä olisin siitä seuraavan puheenaiheen lyhyesti napannut. Uskon että ruoan jälkeen molemmilla hyvä mieli.

    • Sanoisin, että syö sika itte pihvis ja kippaisin lautaselliseni päähänsä. Lähtisin muualle syömään kasvispainotteisen ruokani.

      • Anonyymi

        Ei kannata kipata trumpperikuskin päähän mitään ylimääräistä, ainakaan pihvejä.
        Voi nainen kotimatkalla havaita taustapeilistä talonkokoisen trumpperi renkaan lähestyvän uhkaavasti.
        Siitä tuleekin mieleen tunnettu leffa 1970 luvulta....
        https://areena.yle.fi/1-50800698


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kipata trumpperikuskin päähän mitään ylimääräistä, ainakaan pihvejä.
        Voi nainen kotimatkalla havaita taustapeilistä talonkokoisen trumpperi renkaan lähestyvän uhkaavasti.
        Siitä tuleekin mieleen tunnettu leffa 1970 luvulta....
        https://areena.yle.fi/1-50800698

        No hui kauhiaa. Voi vaihtua osat, minäkin osaan dumpperia ajaa. Sillä ei henkilöautoa kiinni ajeta. Parasta pitää pihvit omalla lautasellaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No hui kauhiaa. Voi vaihtua osat, minäkin osaan dumpperia ajaa. Sillä ei henkilöautoa kiinni ajeta. Parasta pitää pihvit omalla lautasellaan.

        Miehen trumpperissa on turbo moottori, jolla naisen auton saa kiinni.
        Odotas nainen, taustapeilissä näkyy suureneva trummerin eturengas.


      • Anonyymi

        Sinä sen sanoit, mitä itse en "uskaltanut".
        En sentään ois varmaa päähän kipannut
        mutta jotain sinne suuntaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen trumpperissa on turbo moottori, jolla naisen auton saa kiinni.
        Odotas nainen, taustapeilissä näkyy suureneva trummerin eturengas.

        Heh, kulkee ehkä vajaa 60km/h. 🤣

        Voin pyöriä henkilöautolla ympärillä.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, kulkee ehkä vajaa 60km/h. 🤣

        Voin pyöriä henkilöautolla ympärillä.

        Ps. Noita höpöjuttuja kannattaa jutella jollekin joka ei ymmärrä mitään ajokeista. 😉


    • Anonyymi

      Nostaisin 130 kiloisen painijan ruhoni penkiltä ja iskisin dumpperikuskia päin näköä. Muistaisi seuraavan kerran kenen annosta sotkee.

      • Anonyymi

        🤣 ei tottakaan 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe