Miten nainen reagoit, kun pullanleipomistasi arvostellaan

Anonyymi-ap

Olet levittänyt taikinan keittiön pöydälle ja aloitat korvapuustien leipomisen.
Sitten miehesi ponnahtaa kettiöön ja toteaa, "täällä se äiti pullaa leipoo, mums, mums"
Miehen miespuolinen ystävä on olohuoneessa ja mies keittiöstä huikkaa,
Osaan minäkin leipoa pullaa, mutta äitimme innostuu välillä vähän pullaa leipomaan.
Sitten mies kysyy, mitä meinaat leipoa, niitä korvapuustejako taas, eikö jotain muuta.
Mies huikkaa miestuttavalleen, että meidän äiti leipoo AINA näitä korvapuusteja.
Mies kehuu, että hän leipoo aina 200 vaniljakierre puustia, mutta äiti vain 30.

Miten nainen reagoit, nieletkö rauhassa kaikien mitä mies arvostelee vai heitätö hanskat tiskiin ja toteat, leivo sitten sinä, kun paremmin osaat ja lähdet keittiöstä ovat paukkuen.

28

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottaisin eron 🥺

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­y­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18058113x

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • En kuuntele. Tarvisiko minun kuunnella ?

      • Huomasin etten edes jaksanut kuunnella 2minuuttia kun yritin kuunnella satua ja vastata kysymykseen ajaudun vain ajattelemaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Huomasin etten edes jaksanut kuunnella 2minuuttia kun yritin kuunnella satua ja vastata kysymykseen ajaudun vain ajattelemaan.

        En kuule ajatuksissani ja jos halua jotain sinun pitää saada huomio minusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        En kuule ajatuksissani ja jos halua jotain sinun pitää saada huomio minusta.

        Välimerkitön muistin tällä kertaa kokeilla ”mies tee minulle ruokaa” ei tehnyt sano ”tee itte” olihan tämä pakko kokeilla kun on turvallinen suhde.


    • En osaa leipoa pullia, joten ymmärrän jos joku niitä arvostelee. Niillä voisi tappaa jonkun, niin kivikovia.

    • Anonyymi

      Ukossa on jotakin vikaa.

    • Anonyymi

      Sanon, että ole hyvä ja leivo ja menen vaikkapa ripustamaan pyykit kuivumaan. Hommat kannattaa tehdä hänen, joka kerta on niissä parempi. 👍

      • Anonyymi

        Tosin mä jättäisin heti seuraavana aamuna tuollaisen miehen, joka kutsuisi mua äidiksi. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mä jättäisin heti seuraavana aamuna tuollaisen miehen, joka kutsuisi mua äidiksi. 🤮

        Mut kutsuuko nainen miestään isäksi, siinäpä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kutsuuko nainen miestään isäksi, siinäpä kysymys.

        Kaikenlaisista sekopäistä jotkut haaveilevatkin. 🙄


    • Anonyymi

      Kuka matalaotsainen sanoo vaimoaan äidiksi?

      >simiti<

    • Anonyymi

      En olisi koskaan edes päätynyt yhteen moisen idiootin kanssa.

    • Jaa, voi olla ettei paljoa kiinnostaisi. Keskittyisin vaan siihen leipomiseen, en mihinkään turhanpäiväiseen jauhantaan 😂

      • Anonyymi

        No, kahvipöydässä viimestään mies ylistää naistaan miestuttavalleen, kun nautiskelee vastapaistetuista korvapuusteista,, että kyllä minun vaimoni osaa sitten leipoa maailma parasta pullaa, ei kukaan muu osaa näin pehmeää ja erittäin maukkaan herkullista pullaa leipoa ja keittää parempaa kahvia, kuin yksikään kahvila.


    • En leivo pullaa😃

      Enkä olisi kimpassa miehen kanssa joka kutsuu minua äidikseen,

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole mahdollista, että olisin kimpassa noin typerän miehen kanssa, ei kertakaikkiaan.

      - Sheena

      • Vannomatta paras. Tiedäthän vakiintuneen parisuhteen tuovan ihmisen parhaat puolet esiin. 🤭


    • Anonyymi

      Mies ei viimeksi edes maistellut kun tein pullaa. Mieleni pahoitin. En leivo enää.

    • Anonyymi

      Ei!!
      Mieheni EI kutsu mua äidiksi!!

      Ja jos olisi valittamista korvapuusteista, voisi mies
      itsekin leipoa.
      Tosin jos leivon niin samalla voisilmiä myös.

      • Anonyymi

        Jos mies kutsuisi,että täti leipoo pullaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies kutsuisi,että täti leipoo pullaa....

        ei kiitos.


    • Ei minun pullanleipomistani arvostella. En olisi sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä tuollainen olisi kumppania kunnioittavaa käytöstä.

    • Anonyymi

      Laittaiisn korva tulpat korviin ettei tarvitsisi kuunnella joutavuuksia. Itseasiassa tein jokin aika sitten kanelipullia kaikki ne on jo syöty. Jos jotain sattuu leipomaan kauan se ei säily koska tenavat syövät ne ja minäkin olen makean perään.

    • Anonyymi

      Pullan leipominen ei ole minulle niin tärkeää, että välittäisin kenenkään arvosteluista. Yhtä hyvin voin olla leipomattakin.

    • Anonyymi

      Antaisin miehelle korvapuustin - molemmille korville ja
      poistuisin näyttämöltä. Jääkööt kaverukset keskenään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe