Helsingin kadut

Tunnistatko kuvista Helsingin katuja? Tämä visa voi olla helppo niille, jotka asuvat Helsingissä, mutta muualla asuville ei ehkä ihan niin helppo. Tee testi ja katso miten meni.

Oma tulos: 5/10

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009883339.html

30

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä visa toimi Erottajana. Kuulut selvästi jyviin etkä akanoihin!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      👌

      - Sheena

      • Hieno tulos!


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18058502N

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuten sanoit, tämä on varmasti vaikea muualla asuville. Minulla tämä meni helposti "maaliin". Mukava visa. 😊


      "Tämä visa toimi Erottajana. Kuulut selvästi jyviin etkä akanoihin!

      Vastasit oikein 10 kysymykseen"

      • Todella hienosti meni!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Todella hienosti meni!

        Tuo oli minun vastaus. En ymmärrä miten tämä palsta oli heittänyt minut kesken kaiken ulos.
        Jouduin kirjautumaan uudestaan. 🤭😁

        Näitä sattuu.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo oli minun vastaus. En ymmärrä miten tämä palsta oli heittänyt minut kesken kaiken ulos.
        Jouduin kirjautumaan uudestaan. 🤭😁

        Näitä sattuu.

        Mullekin on joskus sattunut niin, että mut on heitetty ulos palstalta, enkä ole huomannut ja aloitus tai joku kommentti on tullut sitten anonyyminä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mullekin on joskus sattunut niin, että mut on heitetty ulos palstalta, enkä ole huomannut ja aloitus tai joku kommentti on tullut sitten anonyyminä.

        Näitä "Suolikakkosnelosen" ihmeellisiä tempauksia ei aina voi ymmärtää.
        Mikälie tekninen häiriö? Kesti hetken, ennen kuin edes huomasin sitä.

        Tämä on mysteeri. 🤔😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Näitä "Suolikakkosnelosen" ihmeellisiä tempauksia ei aina voi ymmärtää.
        Mikälie tekninen häiriö? Kesti hetken, ennen kuin edes huomasin sitä.

        Tämä on mysteeri. 🤔😊

        Sut kirjataan ulos tääl esim. jos oot kirjautunut tänne ja tää Suoli on sulla päällä, mutta et oo vaikka noin tuntiin, pariin kirjotellu täällä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sut kirjataan ulos tääl esim. jos oot kirjautunut tänne ja tää Suoli on sulla päällä, mutta et oo vaikka noin tuntiin, pariin kirjotellu täällä.

        Omituinen systeemi. Huomasin juuri, että tämä viestisi vellikellon alla ei meinannut aueta ollenkaan. Täällä on selvästi jotain häiriötä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Omituinen systeemi. Huomasin juuri, että tämä viestisi vellikellon alla ei meinannut aueta ollenkaan. Täällä on selvästi jotain häiriötä.

        Ei mullakaan ihan aina meinaa aueta viestit, kun yritän avata viestiboksista. En tiedä johtuuko S24:sta vai mun tietokoneesta (mun tietokone ei ole enää ihan uusi). Pääkirjaston koneella taas yleensä avautuu ilman ongelmia. Mutta varmaan johtuu ainakin osittain S24:sta, kun muillakin on ollut joskus kaikenlaisia ongelmia tän foorumin suhteen (sivu ei oo lautautunut, ei saa viestejä auki, sivu on hidas jne).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei mullakaan ihan aina meinaa aueta viestit, kun yritän avata viestiboksista. En tiedä johtuuko S24:sta vai mun tietokoneesta (mun tietokone ei ole enää ihan uusi). Pääkirjaston koneella taas yleensä avautuu ilman ongelmia. Mutta varmaan johtuu ainakin osittain S24:sta, kun muillakin on ollut joskus kaikenlaisia ongelmia tän foorumin suhteen (sivu ei oo lautautunut, ei saa viestejä auki, sivu on hidas jne).

        Tämä saitti on välillä hidas. Oma läppärini on pari vuotta vanha, tässä koneessa ei ole mitään vikaa. Muut sivut toimivat normaalisti, tämä saitti vaan vähän takkuilee.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tämä saitti on välillä hidas. Oma läppärini on pari vuotta vanha, tässä koneessa ei ole mitään vikaa. Muut sivut toimivat normaalisti, tämä saitti vaan vähän takkuilee.

        Mulla kone on välillä vähän hidas, kun on aika vanha. Mutta on kyllä välillä tai joskus nopeekin, mulla kun on toi 5G.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tämä saitti on välillä hidas. Oma läppärini on pari vuotta vanha, tässä koneessa ei ole mitään vikaa. Muut sivut toimivat normaalisti, tämä saitti vaan vähän takkuilee.

        Joo, oon tää S24 välillä hidas ja joskus, jos yrittää mennä johonkin ketjuun tai jopa palstalle, niin tulee ilmotus "oivoi, se on rikki nyt" tai "etsimääsi keskustelua ei löydy".


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, oon tää S24 välillä hidas ja joskus, jos yrittää mennä johonkin ketjuun tai jopa palstalle, niin tulee ilmotus "oivoi, se on rikki nyt" tai "etsimääsi keskustelua ei löydy".

        Usein tämä saitti lataa pitkään. Tämä miettii, mutta mitään ei tapahdu. Se kysy joskus pitkää pinnaa.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Usein tämä saitti lataa pitkään. Tämä miettii, mutta mitään ei tapahdu. Se kysy joskus pitkää pinnaa.

        Näin on.



    • Anonyymi

      "Sinulla eivät mene Pohjoisranta ja Eteläranta sekaisin. Todella hieno tulos!

      Vastasit oikein 9 kysymykseen"

      Hups, en mä tiennyt osaavani noita noin hyvin. Enhän mä edes asu Helsingissä ja käynkin siellä melko harvoin. Tosin asun kuitenkin pk-seudulla.

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      10/10 sain, muutamaa kuvaa joutui tarkemmin tsiigaa. Ja helpotti, ku näki vaihtoehdot, oli helpompi päätellä. Syntynyt stadissa, mut asunut jo reilu 20- vuotta Espoossa.

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Katso mainos tehdäksesi visan. En katso joten tulokseni on 0. Se siitä. Ei kiinnosta.

      >simiti<

      • Mää laitan mainoksen pyörimään, jos täytyy, mutta en kyllä tykkää katsoa sitä. Välillä mulla visa tulee melkeen heti, vaikka sanotaan, että katso mainos.


      • Anonyymi

        Ehkä viihdyttävin kommentti sitten ensimmäisen lauseen keksimisen.

        Respektiä

        (naurua)


    • 9 .

      • Ja se Tehtaankatu meni pieleen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ja se Tehtaankatu meni pieleen.

        Hyvä tulos kuitenkin =)


    • 5/10 no puolet oikein on hyvin tällä katutietämyksellä Helsingistä. Vaikka nuorena siellä joskus tuli pyörittyä ei juurikaan kadunnimiä tullu opeteltua. Pari kolme meni taas niin että veikkasin juurikin väärää kun vaihdoin alkuperästä vastausta mikä olis ollu oikea.😀.

      • Mullakin tuli tuo sama tulos. No, ihan kohtuullinenhan tuo on =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mullakin tuli tuo sama tulos. No, ihan kohtuullinenhan tuo on =)

        Juu oon näillä tiedoilla ihan tyytyväinen myös.🙂.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe