Kaikki on Jumalasta kotoisin.

Anonyymi-ap

Jos väität muuta, et usko Jumalaan. 🙂

20

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos annuakit osittain loi meidät? 😏

• Anonyymi

NIINHÄN SE ON...........
      MIKÄPÄ EI VALMIISSA MAAILMASSA OLE ELÄISSÄ, SITÄ SE EI MUUTEN MARTTI AHTISAARI TIENNYT. AHNE OLI, LIHAVAKIN AFRIIKASSA, LENTOKONEESEEN PERSIISTÄ TYÖNSIVÄT AVUSTAJAT, ETTÄ PÄÄSI KYYTIIN. EI MITÄÄN SAANUT RAUHAN VARJOLLA ....., KUIN SOTIA JA PAHUUTTA. ILMEISESTI EI OLLUT SIUNAUSTA TYÖLLE.
      SITÄKÄÄN AHTISAARI RAUKKA EI TIENNYT, ETTÄ KAIKKI OVAT EDELTÄÄSIN OHJEMOITUA........... HAAA............HAAAAAAA..... HALOSEN PÖLJÄ LUULI, ETTÄ KOMMUNISMI DDR:STÄ SOPII MALLIMAANA SUOMEEN...................
      MIKSI GREETA THUNBERG EI MENE UKRAINAAN ESTÄMÄÄN SAVUN TULOA, NIIN EI TAIRTTES TALUTELLA. KOIVISTO SANOI, SOSSUTA KÄYVÄT RAHAA JA TARTTES TEHDÄ JOTAIN

• Anonyymi

Loiko jumalanne Neanderthalin ihmiset ja kaikki aiemmat ihmisrodut?

• Anonyymi

En ole Neanderthalilainen, niin en osaa vastata. Minä olen Kristallinen, tuo toinen on indicolainen ja on täällä muitakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Neanderthalilainen, niin en osaa vastata. Minä olen Kristallinen, tuo toinen on indicolainen ja on täällä muitakin.

Meissä kaikissa on kolmisen prosenttia neandertaalilaista. Paitsi Saharan eteläpuolisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meissä kaikissa on kolmisen prosenttia neandertaalilaista. Paitsi Saharan eteläpuolisissa.

Aivan, mutta se ei ollut vielä vastaus kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, mutta se ei ollut vielä vastaus kysymykseen.

Aihe on niin monimutkainen, että vain itse Jumala tietää. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Aihe on niin monimutkainen, että vain itse Jumala tietää. 🙂

Ei ollenkaan monimutkainen, vaan ihan tavallista panotiedettä. Kysy isiltä ja äidiltä miten lapsia tehdään.

• Anonyymi

Itse oma kohtaisesti voin sanoa että jumala ei ole kuunnellut rukouksiani vaikka kuinka olen apua pyytänyt. Olen menettämässä uskoni häneen. Ei häntä kiinnosta yhden ihmisen kohtalo.

• Anonyymi

No ei kiinnostanut edes holokaustin uhrit.

• Anonyymi

Mistäs jumala on kotoisin?

• Anonyymi

Hanurista.

• Anonyymi

Ihmiskunnalla on ollut satoja jumalia.
      Onko niillä kaikilla oma taivas valtaistuimineen.

• Anonyymi
    • Luoja-Jumalaa ei ole olemassa.
      Maailmankaikkeus miljardeine galakseineen on syntynyt joskus, hyvin hyvin kauan sitten. Luonto ja Jumala ovat sama asia.

• Anonyymi

Sikäli mikäli raamattuun on uskominen niin juutalaisten "jumala"joka itse asiassa on vain herra sebaot niin sen löytää paavalin toisesta roomalaiskirjeestä.Se taas löytyy uudesta testamentista.

• Anonyymi

Täällä Pohjolassa oli Thor,Frei ja Oden jumalia ennen.

• Anonyymi

Väitän muuta!en usko hömpötyksiin ja näkymättömiin tarujuttuihin!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7929
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3126
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      382
      2198
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1760
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1583
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1421
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1228
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1112
    Aihe