Olen noin 150cm pitkä, ja painan 40kg ja välillä alle. Pelkään talven tuloa, koska en ole löytänyt mistään, edes netin kautta itselleni pitkää, mielellään noin puolipohkeeseen ulottuvaa, lähinnä kunnon untuvatakkia. Voi kun joku tietäisi, mistä sellaisen löytäisin! olisin hyvin kiitollinen jos joku tietäisi jonkin ulkomaalaisen nettikaupan josta tällaisen saisin. Sheinilta tilaan vaatteita ja kenkiä (jalatkin hyvin pienet). Sheinin vaatteet koossa 34 ovat hyvin pieniä ja juuri sopivia, mutta talvitakit ovat isoja ja alkavat yleensä koosta 36.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Aloittaja löysi kuin löysikin hyvän ja pitkän untuvatakin. Koko 32 slim.
- Anonyymi
Voi kun ei ole vielä keksitty Kääpiö tavarataloa. Syy lienee selvää. Suomessa ei ole tarpeeksi kääpiöitä kannattavaan liiketoimintaan. Hae googlesta hakusanalla midget clothes.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485