Itsekkyys, eli sosiopaatin ominaisuus eli luulee olevansa toista arvokkaampi.

Anonyymi-ap

Eli kuin viestien ilmoittajast ja poistajat ovat aina psykopaattejak-

Mutta PC-pelaajille voisin ehdottaa laitteistoa jonka nimi voisi olla vaikka "nartunpenikka" -tehoiltasan, hinta noin halvalla 24445 EUR käteisenä seteleikkä Gigantista.

11

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni pitää itseään muita parempana. Varmasti arvokkaampanakin. Autoilijoista 95 % katsoo ajavansa muita paremmin.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sosiopaattisuus on harmittasvsn yleisä yliopistoissa tyttöopiskelijoilla...

    • Anonyymi

      Ja oletus siihen, omista heikkouksista käsin epävarmoilla miehillä, sekä naisilla, ja idioottimaisesti mutkat suoristaen. Oliko vielä mielenpäällä muuta pahaa, muihin purettavaa?

      • Anonyymi

        Helpottiko jo?


    • Anonyymi

      Onko tarvetta oksentaa lisää?

    • Anonyymi

      Psykiatrin omsan elämän aiheelissuus on mielenvikaistas, kuin tyypillisxellä kannibvsaslillsls

      Eli xsii pykisyrti ei ymmärrä omisa tunteitsasn, js yleeensäkin määrää itse itselleen mieeliala-lääkkeitä.

    • Anonyymi

      näin se on totuus, mitä viisaampi luulet itse olevasi, sitä tyhmempi olet itse :;D

    • Ei kai sitä itsekkäitä olla. Mutta siinä tapauksessa, jos stalini rymisee ovella, niin ei siinä oikein ehdi surra niitä juutalaisia, vaan mennään hitlerin kanssa liittoon. Loppujen lopuksi ihminen aina pelastaa oman henkensä. Ja vielä tänä päivänä kun menet hotelliin saksassa ja vastaanottaja on se tavanomaisen tyly, mutta kun huomaa että olet suomesta niin muuttuu ihan toisenlaiseks ja on niin hymyilevä ja kohtelias. Että tälläsiä hitlerin peruja vieläkin.

    • Anonyymi

      Xbpxåeöaakoööe eöo dorectX ka Droect3D pjrö,pokoöör ,yäslom toedplso---

      mutta joo hah jotenkin kun kysyin urheiluista ja olrn monrsti tuijotanut suoraan silmiin häntä, siis erästä tyttöä... mutta miten joku karateka pääsee edes lähitaisteluun josjoku tarkka-ampuja ampuu luodin kallon kilometrin etäisyydeltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe