Joten jos joku tuolta on ostamassa kämppää niin kannattaa siirtää ostoa 10 vuotta tai jättää väliin kokonaan.
Valkeakoski jo täynnä luteita...
14
870
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ostaa ja pitää tyhjillään 3 vuotta. Siihen mennessä luteet ovat varmuudella kuolleet. Ongelma on tietysti jos kyseessä on kerrostaloasunto, mutta Valkeakosken kerrostalot ovat muutenkin pelkkiä homeluukkuja.
- Anonyymi
Hyvä vitsi.......Jos talossa on ollut luteita ja ostaja kysyy tätä ja välitysloinen sanoo ettei tiedä(jotta välttyy itse sanktioilta) on myyjä nopsasti käräjillä ja tulee kalliit luteet, koska näistä on kerrottava ostajalle ennen kauppoja jos kysytään......saa kokeilla jos haluaa käräjille ,olla kertomatta rehellisesti.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Helsingissä jo itis täynnä niitä...ei uskalla edes mennä ovesta sisään kun voi saada luteita lattialta mukaansa.
- Anonyymi
Afrikan tuliaisia 😭😭😭😭
- Anonyymi
Tuliko vitsaus 2015? Kun Ruotsi ohjasi niitä irakilaisia tänne maastaan?
- Anonyymi
Tällä konstilla saa hintatason alas, ja saa hyvän kämpän ison veden äärestä edullisesti .
- Anonyymi
Suomestakin tulossa kansaivälinen paikka. Syöpäläiset lisääntyy huimaa vauhtia.
- Anonyymi
Kansainvälinen paikka... Ihan suomalaiset vuokralaiset elävät paskassa eivätkä imuroi vuosikausiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansainvälinen paikka... Ihan suomalaiset vuokralaiset elävät paskassa eivätkä imuroi vuosikausiin.
Ihan totta, mutta se johtuu siitä että Suomen kansalaisuuksia on jaettu osapuilleen ilman mitään konrollia, mutta onneksi tämä nykyinen Hallitus pistää sille pentutehtailulle stopin.
- Anonyymi
Rajat kiinni välittömästi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, mutta se johtuu siitä että Suomen kansalaisuuksia on jaettu osapuilleen ilman mitään konrollia, mutta onneksi tämä nykyinen Hallitus pistää sille pentutehtailulle stopin.
tämä hallitus päästi ukreja hirvittävän määrän maahan
ei ole oma kansa ensiksi niillä
- Anonyymi
Radiossa joku myrkyttäjä sanoi, että ne tulee matujen mukana mutta myös suomalaiset matkailijat voivat tuoda niitä. Pariisissahan ne tarttuu metrossa, siis nämä vuodeluteet.
- Anonyymi
Ludeongelma vain pahentuu. Mitään ei ongelmalle tehdä. Miksi viranomaiset sallivat vitsauksen leviämisen räjähdysmäisesti eivätkä eliminoineet haitan aiheuttajaa ja poistaneet syytä. Nykyihminen on aivoton torvi, kaikenmaan kulkutaudit, syyhyt ja luteet riesana! Ennen ihmiskunta oli fiksu ja järkevä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307