No otsikossa se on.
Älkää viestikö, jos ette tunne. Amen!
18
254
Vastaukset
Joo! Ei kannata erehtyä viestimään! Ihmiset tekee kuitenkin joskus erheitä, ku me ollaan ihmisiä!
- Anonyymi
Niin. Voidaan vahingossa jopa tutustua toiseen ihmiseen ja se vasta olisi kamalaa 😱
- Anonyymi
Täälläkö? Kuinka se on mahdollista toteuttaa.
- Anonyymi
En ymmärrä viestiäsi? Siis missä?
- Anonyymi
Tämä on anonyymipalsta eikä täällä kukaan tunne toisiaan. Jos joku niin kuvittelee, se on varma merkki siitä, että ko. tyyppi on harhoissaan ja typerys.
Ymmärrän kyllä hyvin tämän tarkoituksen,
mutta entäs jos joku haluaa tutustua?
Ja itseäni ei haittaisi jos joku laittaisi
viestin, tutustumis tarkoituksessa.
Ja jos se häiritsee, sen voi sanoa
sille toisella suoraan,
eikä täällä anona.
Eihän se toinen
voi tietää että
juuri häntä
tarkoitat.
Myös kannattaa ottaa huomioon,
aika tärkeä asia...
nyt on tehtailtu joidenkin
toimesta paljon
feikkiprofiileja
ig,sekä fb ainakin.
Ja niitä tehty myös
ihan sellaisistakin
jotka eivät edes
täällä palstaile.
Mutta on myös joitakin
joilla ei ole välttämättä
oma nimi profiilissa
vaikka tuntisittekin.
Esim stalkkauksen
ja kiusaamisen vuoksi.
Kuten minulla esimerkiksi.- Anonyymi
Vainoharhaista. Ei täällä kukaan tiedä, kuka on kuka. Samaa massaa ollaan kaikki. Satut vain olemaan jonkin pahointikohde.
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhaista. Ei täällä kukaan tiedä, kuka on kuka. Samaa massaa ollaan kaikki. Satut vain olemaan jonkin pahointikohde.
Mitä sä mulle vastasit?
Siis mikä tossa oli vainoharhaista?
"" Satut vain olemaan jonkin pahointikohde. "" miten niin? Ai jos mulla on fb/ig eri nimellä kun oikea nimi on?
- Anonyymi
Jos tuntee voi käyttää puhelinta.
- Anonyymi
Minä viestin vain jos tiedän että nainen ihan 100 varmasti haluaa minut rakkaakseen loppuelämäkseen eikä ketään toista. Olen huono tulkitsemaan toisten tunteita niin olen varmaan loppuelämäni yksin.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Juu samaa mieltä aloittajan kans😉
- Anonyymi
Juuri noin se on. Ei ole tarvetta viestitellä kenenkään kanssa. Yksin oleminen on parasta. Työn tekeminen on se mikä on tärkeää, ei kiinnosta tutustua keneenkään edes kaverina!
- Anonyymi
On mahdollisuus vielä valita kunnioittaako tekijänoikeus vai sotelakia.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tarkoitat. Elämää on liian kauan haitattu sellaisella mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!
- Anonyymi
Kyllä. Tuntemattoman kanssa ei kannata tutustua.
Tuntemattomalle en vastaa viesteihin tämän jälkeen. - Anonyymi
Eikös palsta mene aika pintapuoliseksi jos ei uskalla sanoa itse asiaa ja pitää leijua kevyessä jutustelussa. Itse olen kokenut täällä vihjeitä tietyistä henkilöistä ja varmasti yksi henkilö ei ole voinut tietää noista kaikista vihjeistä. Itse ainakin koen, että sanojen mukana tulee tietoa persoonasta ja hänen tunne-elämästään. Jokatapauksessa tunnen, että ne sanat kuuluvat elämääni vaikka voin erehtyäkin ihmisestä ja vastaan sen pohjalta. Ei sen pitäisi satuttaa ketään, ei ainakaan ole tarkoitus. Joka tapauksessa samanlaisia kohtaloita riittää ja tämä on vain elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231