Erilainen ongelma

Anonyymi-ap

Muutaman pidemmän suhteen jälkeen olen alkanut nauttimaan yksinelosta ja itsenäisyydestä aina vaan enemmän. Olen oikeastaan aina viihtynyt paremmin sinkkuna kuin parisuhteessa, mutta nyt iän myötä parisuhteen muodostamiselle ei ole enää samanlaista taloudellista tai ympäristön painetta, kun nuorempana. Aiemmista suhteista ei ole jäänyt mitään hampaankoloon, mutta kuitenkin sinkkuna/yksin eläminen tuntuu sopivan minulle paremmin.

Omaan aika laajan tuttavapiirin ja tuntuu siltä että mitä enemmän yritän pysyä naisista erossa, niin sitä enemmän he yrittävät seuraani. Olen kertonut monelle suoraan ja päättäväisesti etten ole etsimässä mitään, mutta vaikutus on sama kun heittäisi bensaa liekkeihin.

Olen viime aikoina antanut useammalle naiselle pakit ja se on synnyttänyt turhaa draamaa lähipiirissä ja jopa työpaikalla (Olen kuulemma tunnekylmä ku#*pää). Nyt olen alkanut saamaan enenevässä määrin aamuyön viestejä ja puheluita useammalta eri naiselta, joista osa on varattuja ja osa jopa kavereita keskenään ja tilanne on monella tavalla aika kaoottinen.

Onko teillä vinkkejä miten samaan aikaan voisi olla saavuttamaton ja itsenäinen mies, mutta niin etten aiheuta kiinnostusta naisissa?

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä flirttaile heille.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­y­m­­­f­­o­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063448R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jatka samaan malliin.Joidenkin naisten on äärettömän vaikea hyväksyä ettei hän kiinnosta sinua.On olevinaan niin parasta juuri sinulle,omasta mielestään.
      On näitä kyllä miehissäkin,että mikä on kun ei sharmi pure.
      Jopa liika ystävällisyys on pahasta koska joillekin riittää katseen kohdistus saatikka sitten ,että ihoa hipaisee vahingossa,sitten on jo oksat pois 😁

    • Anonyymi

      Tietenkin naiset , jotka noin häiriköivät eivätkä usko ystävällistä eitä, ovat ehkä sellaisia, joiden perään kukaan haikailee tai joilla vain on tekemisen pula.

      Toinen vaihtoehto on, ettet saa sanoa ei, ystävällisesti mutta päättäväisesti. Ja ainahan voit estää viestit ym., jos haluat.

      Sinulla ei ole sen kummempaa ongelmaa jos vain haluaisit sen ratkaista!

    • Anonyymi

      Ja nuijille voi sanoa suoraan ikävästi niin ,että menee varmasti perille.Ei siihen kukaan kaadu.Pidä vaan omat rajasi.

    • Anonyymi

      Liika ystävällisyys kannattaa heittää romukoppaan jos naiset yöllä viestejä lähettelee ja soittelee ja tylysti vastaa niin eiköhän ala hellittämään. Itse olen nainen ja kyllästyin ukkojen känniviesteihin ja soitteluihin joten oli pakko heittäytyä tosi tylyksi että viestit viimein loppui ja saan nukkua yöni rauhassa.

    • Anonyymi

      Naisena olen asunut jo 25vyksin ja tätä asuismuotoa en muuta. Jos joku lähestyy isku yritys. Älä ole ystävälinen ,älä selitä mitään.Sanot yhden asian päin näköä: Meillä ei yhteistä kemiaa. Itse olin kiltti ja ystävälinen.Mitä miehet viellä kasi akatomat .Toinen nyt 60v tienoila,toinen yli 70v. Meinas olen vapaata riista heille.Toki he toisista tietämättä: oot niin seksy känissä rappu tai piha.Toinen känissä ryhdytän sla suhde niin aikuiset lapset ei saa tietää.Hei haloo Jos ikään katsomatta Nainen tai mies asuu yksin: Ei ole vapaata ristaa.Ei tarkoita ovat yksinäsiä tai ei ole suhdetta.Helsinki lähiöstä

    • Anonyymi

      ? 🙈 no Mites toimisit jos mies lähettelisi sulle aamuyön viestejä? Miksi vastaat heille?! Tuskin kukaan yksipuolisesti toista pommittaa kovin kauaa…eli taidat silti hakea huomiota.
      jos alusta asti rehellisesti sanottu mihin on valmis, niin en usko tohon suuttumiseenkaan.

    • Anonyymi

      Sammutat vain miellyttämiskoneistosi ja annat naisille kevyttä tylytystä etkä jatka heidän aloitteitaan sosiaalisella tasolla vaan esim. keskustelunavauksissa torppaat keskustelun vastaamalla neutraalin asiallisesti muttet jätä mitään tarttumapintaa tai jatka juttua. Vastaat kun kysytään, eksaktisti, toimitat asiasi ja menet pois.

      Tällä tavalla et jää kytemään naisen päähän sosiaalisella akselilla. Jos olet komistus niin saattaa tarvita pari kertaa että nainen saa sen kuvan että hänellä ei ole (naisena) roolia elämässäsi koska et huomio häntä sillä tasolla mitenkään.

      Jos olet suosittu olet antanut syytä ajatella niin. Voin järjestää asiasta kurssituksenkin, olen onnistunut päätymään sellaiseen olemisen muotoon jossa naiset jättävät ihan kokonaan rauhaan.

    • Anonyymi

      Menään naiset asiaan Riita väkivalta viha sairaus puhelin myynti opiskelu ajat jossa Nuoret3 saa avoimen riita syötön ratkaisematta avata .
      Alkaa Reivelle kosmetologi palvelut3 kuoleman kädet

    • H*orat hyökkää joka suunnasta... ovat varmaankin 35-45 vuotiaita ja kova tarve löytää mies, viime hetket käsillä niillä.

      Ole vaan kylmä niitä kohtaan, älä hymyile. Jos tulee keskustelua niin töksäytä yllättäen ettet pidä niitten ulkonäöstä. Siihen loppui jahtaaminen...
      Pistä puhelin kiinni yön ajaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe