Nykyajan akoilla mitään tee. Jonkun timpurin tai laitosmiehen matkaan milloin vain lähtee, sanoi hän.
Viisas olet jos et naisiin sekaannu sanoi serkkutyttö minulle poikamiehelle
Anonyymi-ap
3
172
Vastaukset
Minä kun olen vanhusten parissa tehnyt töitä hoitajana. Niin eräs 98v rouva oli kovin utelias miesasioistani. Hän kysyi usein, että minkäslainen mies sinulla on ja onko lapsia siunaantunut. Minä, 20-vuotiaana, kerroin hänelle ettei minulla ole miestä vielä ollenkaan. Niin hän sitten kehui minua, että oletpas sinä ollut viisas, kun et ole miestä ottanut, niistä ei ole kuin harmia.
- Anonyymi
Onpa sulla viisas sekkutyttö mitäs muuta se sulle kertoili?
- Anonyymi
Vikaa etsitään sukupuolesta kun ei hyväksytä syntiä todellisena asiana. Vika on ihmisessä. Ihminen tekee syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674