Oletteko ideologisia työttömiä?

Anonyymi-ap

Minä ilmeisesti olen. Olen osa työkyvyttömyys eläkkeellä, mutta en ole töissä tai edes työnhakijana.

Enkös minä sitten ole ideologisesti työtön? 🤔 Työnhaun lopetin sillä sekunnilla, kun selvisi etten ole oikeutettu edes siihen 9€/pvä kulukorvaukseen.

Tosin ei minua lasketa työttömäksi, koska en ole työnhakija. Oikeastaan voisin Orpon kiusaksi ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi. 😁

>simiti<

24

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Remontti-reiska vihaa sinua :D Se mielellään laittaisi keskitys/työleireille ideologisesti työttömät.

      -harmiseiikirj-

      • Anonyymi

        Antaa remonttireiskan vihata. Ei siitä muuhunkaan ole ja on tyhmä, kuin rikkinäinen saapas.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa remonttireiskan vihata. Ei siitä muuhunkaan ole ja on tyhmä, kuin rikkinäinen saapas.

        >simiti<

        Se onkin jännä kun remontti-reiska joka duunari-imagolla nousi eduskuntaan. niin jopa siltäkin unohtui tavallisen ihminen puolustaminen kun pääsi porvarikelkkaan mukaan. Tottakai se selittää että hän on vain ideologisia vastaan mutta ajaa kuitenkin toimia jotka kohdistuu niihin duunareihinkin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin jännä kun remontti-reiska joka duunari-imagolla nousi eduskuntaan. niin jopa siltäkin unohtui tavallisen ihminen puolustaminen kun pääsi porvarikelkkaan mukaan. Tottakai se selittää että hän on vain ideologisia vastaan mutta ajaa kuitenkin toimia jotka kohdistuu niihin duunareihinkin.

        -harmiseikirj-

        Reiska olikin duunari, kuten itse kirjoitit. Miksi duunarin pitäisi työtöntä puolustaa? En minäkään puolustele työttömiä, joiden loisimista maksan osaltani pienestä palkastani. Minulta ei työttömät luuserit saa pätkääkään sympatiaa, ei pätkääkään!
        En minä jäänyt tukiaisille jäätyäni työttömäksi vaan hain töitä ja hain niitä ihan itse vaikka olinkin te-toimistossa työttömänä työnhakijana kirjoilla. En edes kuvitellut, että ne minulle töitä tarjoaisi. En jäänyt sohvalle makoilemaan, jos minulle siihen olisi joku tullut töitä tarjoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reiska olikin duunari, kuten itse kirjoitit. Miksi duunarin pitäisi työtöntä puolustaa? En minäkään puolustele työttömiä, joiden loisimista maksan osaltani pienestä palkastani. Minulta ei työttömät luuserit saa pätkääkään sympatiaa, ei pätkääkään!
        En minä jäänyt tukiaisille jäätyäni työttömäksi vaan hain töitä ja hain niitä ihan itse vaikka olinkin te-toimistossa työttömänä työnhakijana kirjoilla. En edes kuvitellut, että ne minulle töitä tarjoaisi. En jäänyt sohvalle makoilemaan, jos minulle siihen olisi joku tullut töitä tarjoamaan.

        Uskoisin osan työttömien hakevan töitä mutta kaikki eivät siitä huolimatta saa töitä. Saatko jotain itsetunnon kohotusta syyllistämällä muita siitä mihin he eivät voi vaikuttaa?


    • En ole. Olen työttömänä pyrkinyt aina tekemään jotain vastikkeellista, edes opiskelemaan jotain kartuttaakseni taitoja/tietoja ja edistämään työllistymistäni.

      Kyllä mäkin tykkäisin pärjätä ilman työtä eli olla sen verran varakas, ettei tartte mennä töihin elääkseen. Mutten ole, joten teen työtä kyllä pysyäkseni työnsyrjässä kiinni. Ja päästäkseni töihin. Silleen ai ku kivaa olla työtön en oo osannu ajatella koskaan.

    • Voisin ruveta eläkkeelle vedoten mielisairauteeni. En kuitenkaan lähtenyt sille tielle, vaan kuntoutin itseni työkykyiseksi. Mutta päivääkään ei tarvitsisi tehdä töitä, jos niin päättäisin.

      • Anonyymi

        Fyysistä aivovammaa (pala puuttuu), halvausoireita ja muistihäiriötä ei nyt ihan helpolla kuntoutella. Luuletko, ettei olisi yritetty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fyysistä aivovammaa (pala puuttuu), halvausoireita ja muistihäiriötä ei nyt ihan helpolla kuntoutella. Luuletko, ettei olisi yritetty?

        Tarkoitin vastata tuohon otsikon kysymykseen, en ottaa kantaa sinun tapaukseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fyysistä aivovammaa (pala puuttuu), halvausoireita ja muistihäiriötä ei nyt ihan helpolla kuntoutella. Luuletko, ettei olisi yritetty?

        Olet siis sairauseläkkeellä, joten miksi roikut työttömänä työntekijänä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sairauseläkkeellä, joten miksi roikut työttömänä työntekijänä sitten?

        Olisiko niin että hänellä ja muillakin on siihen oikeus. Yks ja sama mitä sinä ajattelet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sitten tuokin saatanan luuserit kehtasi tulla vielä julkisuuteen.


      • Anonyymi

        Varmaan on vielä lesbokkn


    • Anonyymi

      Olen kahdesti saanut töissä Burn Outin, siksi historiassa on muutamien vuosien aukkoja, nyt päälle viisikymppisenä tuntuu, etten kelpaa työntekijäksi minnekään. Molemmilla kerroilla enne palamista olin 10+ vuotta toimessa.

      Olin liian tunnollinen tekijä, jolla tuli lopulta mitta täyteen ja katosi motivaatio ja asenne. Koen, että olisin nyt tunnollinen. Ja luotettava tekijä, mutta mennyt ilmeisesti sanelee sen kelpaavuuden työmarkkinoille? En tunnu kelpaavan, vaikka olen mielestäni kyvykäs ja mieleltäni terve? Eläkkeeseen vajaa 10- v. minkä hyvin jaksaisin työstää.

    • Anonyymi

      eläkkeelle pääsy tehty haastavaksi 5 vuotta, palloteltu virastojen välillä ilman tulosta,kun ikä ja sairaudet kelpaa eläkkeeksi asti,

    • Anonyymi

      En käy töissä koska en kerran pilluakaan tai rakkautta saa. Valtio ei verotulojani ansaitse kun kehtaavat pakottaa minut seksittömään elämään. Pillun saanti, seksi ja parisuhde ovat palkintoja jotka tulee saada työnteosta korvaukseksi - erityisesti kilteille ja kunnollisille miehille.

      No pussy, no work.

      • Anonyymi

        Huoriin siitä, palkalla siitä selviää.


      • Anonyymi

        Ainoastaan sutenöörille kuuluu luontaisetuna pillu. Joksikin kuntosaliyrittäjäksi kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sutenöörille kuuluu luontaisetuna pillu. Joksikin kuntosaliyrittäjäksi kenties?

        Spandekseista löydät nykyään veteen piirretyn viivan. Mömmöt, tarpeettomat lihakset... sieltä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spandekseista löydät nykyään veteen piirretyn viivan. Mömmöt, tarpeettomat lihakset... sieltä löytyy.

        Mihin ihminen karvoistaan pääsisi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe