Ajatus, minä suhteessa ympäristö

Anonyymi-ap

Suomessa asuu 1,3 miljoonaa ihmistä yksin.
Tuo luku on ennätyksellinen.

Yksin yksinäisenä voi uppoutua hetken omiin ajatuksiin, miettien sitä mitä erinomaista minussa olisi annettavana naiselle, tai miehelle, verrattuna naapurin Veikkoon tai Mirjaan.

Pidämme itseämme suuressa arvossa, arvotammeko omat ominaisuudet ja kyvykkyydet siten, että rima on liian korkealla? Siitä rimasta ei pääse kukaan yli, ei sitten millään vaikka haluaisi?

Kysymys voi olla myös kuvitteellisesta rimasta, tosiasiassa vastassa on seinä, tai jokin magneettinen suojakenttä jonka läpi ei päästetä, eikä pääse.

Rakkaus, rakastuminen, rakastaminen. Kauniita sanoja, eikö totta?!
Ei listat "ominaisuuksista" taida oikeaan rakkauteen liittyä, vaikka tutustumisessa ne ovatkin automaattisesti miettimättä läsnä.

AV

59

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi tuonkin ajatella sillä tavoin että: muistatko olla aina yxztävällinen naapurillezxi, ewli ympäristöllesi.

      ..niin stressfull-aikaa ollut parisen viikkoa tai kuukasusikin että, hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Hyvä huomautus, voiko antaa mahdolliselle kumppanilleen jotain, jos ei voi antaa edes naapureille ja muulle ympäristölle kuin pahan mielen.
        Tuskin ihmisellä on ON/OFF kytkin käyttäytymisessä.

        AV


    • Anonyymi

      stressfull times, takin some time for relaxation, since next week again....

    • Anonyymi

      Että näin.

      Laurin vaimo kertoi hänelle viisi viikkoa häämatkan jälkeen, että oli rakastunut työkaveriinsa.

      Lauri oli huomannut joitakin outoja asioita ennalta, pari viikkoa ennen häitä. Morsian oli ollut pitkään juhlimassa työkavereidensa kanssa, kun seuraavana aamuna piti olla hääjuhlan harjoituskampaus. Tulevalle aviomiehelleen hän ei ilmoittanut viivästymisestä mitään.

      – Olin todella huolissani, onko jotain sattunut. Jos minulla olisi ollut silloin hyvä itsetunto, olisin ottanut aikalisän suhteessamme.

      Lauri ei osannut suuttua tuoreelle vaimolleen, kun vaimon tunteet toista miestä kohtaan tulivat ilmi vain muutama viikko häiden jälkeen. Hän kätki ahdistuksensa, vihansa ja katkeruutensa sisälleen.

      – Lamaannuin. En edes suuttunut. Olin silloinkin ihminen, joka ei osannut pitää puoliaan.

      Entinen vaimo perusti myöhemmin perheen työkaverinsa kanssa.

      Lauri koki myös sisäistä kapinaa: miksi pitää antaa anteeksi, jos ei halua?

      • Anonyymi

        Voihan tuossa luottamus vastakkaiseen sukupuoleen hetkeksi mennä.
        Mitkä olisivat miehen kriteerit seuraava naista kohtaan, varmasti niin korkealla, ettei naista edes saa?

        AV


    • Anonyymi

      heitän matemaattisen kysymyksen: mikä on ympyrän ja pallon ero?

      • Anonyymi

        Pallo = 3D & ympyrä = 2D


    • Anonyymi

      mten teet kolmioistsa pallon... juurikin omaa alqaaq eli 3d-ohjelmointijuttuja heh.

    • Anonyymi

      Kaksi selittämätöntä, rakkaus ja avaruus.

    • Anonyymi

      järkyttävä ajatus voisi ollsa vihsmielidselle metsästä-isännälle noniin ikkunasta tulee nyt RPG-rake3tti suoraan nsaasmllre.... ;D;D

    • Anonyymi

      tuollsainrn juttu että miten teet kolmoistas paslloja tietyokoneellakin heh, joo vaatii jotsain tuntemusta sxitten...

      • Anonyymi

        Sinun elämä taitaa olla jotain muuta mitä normaalia, vaikka se normaalilta voi tuntuakin.


    • Anonyymi

      Kimppakämppäasuminen on kätevää. Rakkaus ja luottamus on vahvempaa kuin romanttisissa parisuhteissa, yhden ominaisuudet, osaamiset, kyvyt jne. täydentävät muiden vastaavia, ja kovin usein ei tarvitse olla yksin 👍

    • Mikäs siinä, jos viihtyy yksin. Keljumpaa se on niillä joille se yksinolo on jostain syystä epämukavaa.

      Hmm, mä lähinnä arvostan omaa elämäni sujuvuutta ja mukavuutta siinä määrin, etten haali elämääni ihmisiä tai asioita mitkä heikentää mun olotilaa jotenkin oleellisesti. Kyse ei niinkään ole, että itse olisi parempi tai erinomaisempi, kun muutkaan ihmiset, vaan oman elämän sujuvuudesta ja mielekkyydestä.

      • Tässä iässä on jo löytänyt sen mun oman juttunsa, niin ei enää viitti soveltaa ja säveltää kuten nuorena, että josko se näin olis hyvä.

        Ihmisiäkin osaa jo tulkita sen verran hyvin, että osaa kiertää rasittavat kaukaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tässä iässä on jo löytänyt sen mun oman juttunsa, niin ei enää viitti soveltaa ja säveltää kuten nuorena, että josko se näin olis hyvä.

        Ihmisiäkin osaa jo tulkita sen verran hyvin, että osaa kiertää rasittavat kaukaa.

        Todistit kai juuri sen ettei kysymys ihmisen sopivuudesta ole vain siitä vastapuolesta kiinni?
        Meidän omat kokemukset, elämäntilanne ja ikä, supistavat vaihtoehtoja.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todistit kai juuri sen ettei kysymys ihmisen sopivuudesta ole vain siitä vastapuolesta kiinni?
        Meidän omat kokemukset, elämäntilanne ja ikä, supistavat vaihtoehtoja.

        AV

        Kyllä vaan. Ja vaikka kuinka tykkäisi jopa rakastaisi jotakuta ihmistä, joskus on helpompaa elää ilman häntä sittenkin.

        Ettei aina ole kysymys tunteiden puutteestakaan, lähinnä vain siitä ettei yhteiselo toimi syystä tai toisesta. Joskus vaan joutuu vetämään rajat mitkä ei tuo ihmisiä yhteen tunteista huolimatta.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyllä vaan. Ja vaikka kuinka tykkäisi jopa rakastaisi jotakuta ihmistä, joskus on helpompaa elää ilman häntä sittenkin.

        Ettei aina ole kysymys tunteiden puutteestakaan, lähinnä vain siitä ettei yhteiselo toimi syystä tai toisesta. Joskus vaan joutuu vetämään rajat mitkä ei tuo ihmisiä yhteen tunteista huolimatta.

        Tai yhteiselo voisi toimiakin, mutta jokin muu syy kuten yksipuoliset tunteet, nekin vaikuttaa. Miksi ei vaan paria synny, ollaa mielummin yksin kun jonkun vaan kanssa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kyllä vaan. Ja vaikka kuinka tykkäisi jopa rakastaisi jotakuta ihmistä, joskus on helpompaa elää ilman häntä sittenkin.

        Ettei aina ole kysymys tunteiden puutteestakaan, lähinnä vain siitä ettei yhteiselo toimi syystä tai toisesta. Joskus vaan joutuu vetämään rajat mitkä ei tuo ihmisiä yhteen tunteista huolimatta.

        Oletko tullut samaan johtopäätökseen, siihen ettei pariutuminen olekaan muista ihmisistä kiinni. Suurin ongelma on ihminen itse:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tullut samaan johtopäätökseen, siihen ettei pariutuminen olekaan muista ihmisistä kiinni. Suurin ongelma on ihminen itse:)

        AV

        No niinhän se aina on. Itsehän ne valinnat tekee, kuka kelpaa ja kuka ei ja miksi näin. Ei niitä puolesta kukaan päätä. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        No niinhän se aina on. Itsehän ne valinnat tekee, kuka kelpaa ja kuka ei ja miksi näin. Ei niitä puolesta kukaan päätä. 😄

        Taino ei meidän kulttuurissa, korjaan sen verran. Yleensä ainakaan. Yleensä itse päätetään pariutumisesta meilläpäin.


    • Anonyymi

      nothing is static everyting is dynamic.

    • Anonyymi

      ympärixtö, ympyrä ja pollokin sekä Saturnus-planeetta myöxs

    • Anonyymi

      ...ympäristö jos on ympyröistö? ympyröitä täynnä kaikki?

    • Anonyymi

      tuollainen joo, voisi olla mielenkiintoinen seikkailu asua jollain tytötölläåkin minun luona aslivuokralsena, hyvä joo ei tarvityse huolehtisa tietokoneista ja yhteyksistä jsa oms huone.... muttsa niiin en tiedä... entä jos törmää vaikka törmäisi jotenken yöllä tai aamuyöstä sdamssn sikssn mrnrmäddä kylpyhuionereseen... pääät kolsahtss oho

    • Anonyymi

      ympärixtö on pallo eli kolmio.

    • Anonyymi

      Kukaan kiinnittänyt huomiota, pinnalliset ihmiset etsii kumppania sisäisten ominaisuuksien perusteella kun taas syvällisemmät kiinnostuvat ulkoisista ominaisuuksista sisäisten ominaisuuksien kuvaajina…

      • Miten saa asian käännettyä noin ylösalaisin? Opeta mulle toi temppu. 😂

        Nojoo, ulospäin toki näkyy mm. turhamaisuus hyvinkin heti ihmisen tavatessa jo. Käytöksestä näkee samoin enemmän mitä ihminen aina tulee miettineeksikään. Tietysti käytöskin on monen asuan ja tilanteen summa, mutta kertoo kuitenkin ihmisen asenteista paljon.


    • Anonyymi

      jos keksii jotain hassujakin juttuja, niin ei ole itseltä pois mitenkään, mutta iloa sellaisesta jos jotain huvittaa joku juttu...

      Ajatuksesi on kuutio.

    • Anonyymi

      ajattelin niin että nyt pitäisi ja nopeasti yrittää tutustua johonkin tuohon haaveilijaan, koska jo hetken päästä unohdan koko henkilön ja ihastun johonkin toiseen taas...

    • Anonyymi

      tuollsainen voisi olls jotysin loukkaavaa jotain nIAI kohtaan mihin pippewlisi pistit?
      - muttsa ei oikessti ole, kun ksikkes voi tapahtua, puolivshingosdsakin.

      • Anonyymi

        Sepä se. Miehiin ei voi luottaa. Ihan puolivahingossa se pipuli eksyy kaikkiin hassuihin paikkoihin.


    • Anonyymi

      Joku voi olla yksin yksinäinen. Toinen ei ole yksin yksinäinen.

      "Rakkaus, rakastuminen, rakastaminen.."

      Sanoina aika rumia. Kuulostele, maistele... Raakoja, kovia, hakkaavia, repiviä.

      Yksin oleva ja asuva kaipaisi rakkautta sen enempää kuin porukassa oleva tai asuva?

      Jos puhut itsestäsi niin se ehkä kannaisi kirjoittaa, eikä yleistää kaikkiin.

      Sun jutuista on vaikea saada kiinni kun sun "näkemykset" muuttuvat niin nopeasti ihan päinvastaisiksi.

      Johtuuko taas päihtymystilasta tuo epäselvä läpätys? Silloin sitä voi joskus kuvitella olevansa fiksu. Kun myöhemmin lukee niitä valaisevia ajatuksiaan, niin voi jösses.. 🙈 Nuorena kirjoiteltiin ylös loistavat känni-pohdintamme (jostain syystä niitä ei muuten muistanut jälkeenpäin 😂) ja seuraavana päivänä oltiin niistä aikas noloja..

      xLiner

      • Anonyymi

        Kirjoitus oli asetettu kysymysmuotoon, mutta hyvähän se on tietää jos rakkaus on sana, mitä et enää koskaan halua kuulla:)

        AV


    • Anonyymi

      ympäristö on psallo, maapallo, jotenkin huvittavaa kun itse voin ihasstua joihinkin tyttöihin, muttas unohdan nopeast6i sains ihastukset, sinänsä...

      Yxstävbällisxin Terveisin... Citromikko js Viinanells...

    • Osa ihmisistä tosiaan haluaa asua yksin ja viihtyvät omillaan.
      Ikävää se yksinolo on heille, jotka eivät haluaisi olla yksin.

    • Anonyymi

      Mksi pitäisi olla annettavana jotain erinomaista? Oleellista on, että on sen ihmisen kanssa yhteensopiva, joka taas ei tietenkään kaikilta muilta onnistu. Eihän minunkaan kanssani yhteensopivuus kaikilta onnistu.

      Jos mun naapureiltani kysytään millainen olen, niin olen rauhallinen, en aiheuta häiriöitä, en pidä meteliä, annan muiden olla rauhassa, hoidan pyydetyt asiat ja otan naapurit huomioon. Mä asun paritalossa, että tuon toisen puolen asukkaiden kanssa tulee pakosta oltua tekemisissäkin.

      Ja kyllä rima on korkealla. Siihen ikävä kyllä tarvitaan asioita, että minä ylipäänsä siinä mielessä kiinnostun. Maailma on täynnä ok miehiä, mukavia miehiä jne. mutta pariutumismielessä kiinnostavia on hyvin vähän. Jotenkin ihmeen kautta olen heitä kuitenkin muutaman onnistunut löytämään.

      • Anonyymi

        "Rakkaus, rakastuminen, rakastaminen. Kauniita sanoja, eikö totta?!"

        Minusta nuo kaikki ovat hyvin rumia sanoja. Rakkaus on ruma sana. Kaipaus soi kauniimpana."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rakkaus, rakastuminen, rakastaminen. Kauniita sanoja, eikö totta?!"

        Minusta nuo kaikki ovat hyvin rumia sanoja. Rakkaus on ruma sana. Kaipaus soi kauniimpana."

        Rumille rumia sanoja, joita ei koskaan kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumille rumia sanoja, joita ei koskaan kuule.

        Ei sille mitään mahda, että sana on ruma ja kuulostaa äänteellisesti lähinnä kirosanalta


      • Anonyymi

        "Jotenkin ihmeen kautta olen heitä kuitenkin muutaman onnistunut löytämään"

        Missä ne miehet nyt sitten ovat? Jep, eli kokeilit, ja tulit tulokseen ettet löytänytkään sellaista kiinnostavaa mitä ensin luulit. Nollatulosta paukkuu:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jotenkin ihmeen kautta olen heitä kuitenkin muutaman onnistunut löytämään"

        Missä ne miehet nyt sitten ovat? Jep, eli kokeilit, ja tulit tulokseen ettet löytänytkään sellaista kiinnostavaa mitä ensin luulit. Nollatulosta paukkuu:)

        AV

        Väärin arvattu. Toinen on jossain, mihin nyt menehtyneet menevät. Toinen taas on omassa kotimaassaan. Minä tulin takaisin Suomeen, kun isäni sairastui vakavasti. Kun isäni kuoli, niin äitini sairastui. Äitini parani, mutta ei hän enää tästä nuorene. Miehellä tas on myös itsellään ikääntyvät vanhemmat. Hän on edelleen paras ja kiinnostavin, jonka olen ikinä tuntenut, mutta tilanne on mitä on. Mä arvostan häntä oikeastaan vielä enemmän, koska hän tajusi tilanteeni ja myös itse kantaa vastuunsa omista vanhemmistaa. Moni varmaan ajattelisi tuon toisin, mutta minulle se on näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jotenkin ihmeen kautta olen heitä kuitenkin muutaman onnistunut löytämään"

        Missä ne miehet nyt sitten ovat? Jep, eli kokeilit, ja tulit tulokseen ettet löytänytkään sellaista kiinnostavaa mitä ensin luulit. Nollatulosta paukkuu:)

        AV

        Eli valintani tulos oli täysi kymppi, mutta tilanne on veemäinen. Mies oli täydellisesti valittu, mutta löytyi väärästä paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu. Toinen on jossain, mihin nyt menehtyneet menevät. Toinen taas on omassa kotimaassaan. Minä tulin takaisin Suomeen, kun isäni sairastui vakavasti. Kun isäni kuoli, niin äitini sairastui. Äitini parani, mutta ei hän enää tästä nuorene. Miehellä tas on myös itsellään ikääntyvät vanhemmat. Hän on edelleen paras ja kiinnostavin, jonka olen ikinä tuntenut, mutta tilanne on mitä on. Mä arvostan häntä oikeastaan vielä enemmän, koska hän tajusi tilanteeni ja myös itse kantaa vastuunsa omista vanhemmistaa. Moni varmaan ajattelisi tuon toisin, mutta minulle se on näin.

        Hyvä kun ymmärrät, joissain kulttuureissa se oma isä ja äiti kyllä puolison voittaa, mennen tullen. Jos siis valita pitäisi.
        Siitäkään ei kannata hermostua, jos hän olisi jo avioitunut jo oman maan kansalaisen kanssa, sekin olisi normaalia. Asia vie, ja kehittyy.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun ymmärrät, joissain kulttuureissa se oma isä ja äiti kyllä puolison voittaa, mennen tullen. Jos siis valita pitäisi.
        Siitäkään ei kannata hermostua, jos hän olisi jo avioitunut jo oman maan kansalaisen kanssa, sekin olisi normaalia. Asia vie, ja kehittyy.

        AV

        Eli siis esimerkiksi Suomessa (minä kun olen suomalainen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun ymmärrät, joissain kulttuureissa se oma isä ja äiti kyllä puolison voittaa, mennen tullen. Jos siis valita pitäisi.
        Siitäkään ei kannata hermostua, jos hän olisi jo avioitunut jo oman maan kansalaisen kanssa, sekin olisi normaalia. Asia vie, ja kehittyy.

        AV

        Miksi hermostuisin? Mehän olemme eronneet jo 5 vuotta sitten. Ei minulle hänen mahdolliset parisuhteensa kuulu. Vaikkakaan ei hänellä sellaista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis esimerkiksi Suomessa (minä kun olen suomalainen).

        Aha.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha.

        AV

        Ei sinun vastauksestasi muuta johtopäätöstä voi vetää, kuin että tämä on ilmeisesti sinun mielestäsi hyvin yleinen toimintatapa mm. Suomessa. Sinä itsehän se nimittäin aloit kulttuureista puhua, tietämättä lainkaan mikä se toinen kulttuuri edes mahtaa olla ja onko tällainen lainkaan tyypillistä sille kulttuurille (tai suomalaisellekaan kulttuurille, jossa minä siis ole kasvanut ja pistin omat vanhempani parisuhteeni edelle)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun vastauksestasi muuta johtopäätöstä voi vetää, kuin että tämä on ilmeisesti sinun mielestäsi hyvin yleinen toimintatapa mm. Suomessa. Sinä itsehän se nimittäin aloit kulttuureista puhua, tietämättä lainkaan mikä se toinen kulttuuri edes mahtaa olla ja onko tällainen lainkaan tyypillistä sille kulttuurille (tai suomalaisellekaan kulttuurille, jossa minä siis ole kasvanut ja pistin omat vanhempani parisuhteeni edelle)

        Suomessa ei ole yleisesti tuota kulttuuria, oli ehkä 1950-luvulla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole yleisesti tuota kulttuuria, oli ehkä 1950-luvulla.

        AV

        Vastauksestasi päätellen ilmeisesti on, sillä minähän toimin juuri noin ja se on "kulttuurinen juttu". En mä tietenkään sille mitään mahda, että olet ilmeisesti hirveän stereotyyppisesti ajatteleva ihminen, eikä sulle tullut mieleenkään, että miehiäkin on monenlaisista eri kulttuureista. Mä voin valistaa sinua sen verran, että hänen kotimalleen ei todellakaan ole tyypillistä käytöstä, eikä varsinkaan mieheltä. Kyseessä on noin stereotyyppisesti varsin individualistinen kulttuuri. Yksikään sikäläinen naispuolinen ystäväni ei ole lainkaan tajunnut, että miten mies edes ikinä voi tähdä tuollaisen päätöksen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestasi päätellen ilmeisesti on, sillä minähän toimin juuri noin ja se on "kulttuurinen juttu". En mä tietenkään sille mitään mahda, että olet ilmeisesti hirveän stereotyyppisesti ajatteleva ihminen, eikä sulle tullut mieleenkään, että miehiäkin on monenlaisista eri kulttuureista. Mä voin valistaa sinua sen verran, että hänen kotimalleen ei todellakaan ole tyypillistä käytöstä, eikä varsinkaan mieheltä. Kyseessä on noin stereotyyppisesti varsin individualistinen kulttuuri. Yksikään sikäläinen naispuolinen ystäväni ei ole lainkaan tajunnut, että miten mies edes ikinä voi tähdä tuollaisen päätöksen. 🙂

        Paikalliset naiset ilmeisesti tuntevat paikalliset miehet?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikalliset naiset ilmeisesti tuntevat paikalliset miehet?

        AV

        Oletettavasti noin yleisellä tasolla. Ainakin paremmin kuin vaikkapa naapurinmaan vastaavat. Kyllä yleensä äidit tuntevat poikansa suht hyvin ja siskot veljensä ja tyttäret isänsä ja ehkä jopa vaimot miehensä ... Suomessakin. Ja siis ainakin kulttuurisessa mielessä. Yksilöt tietysti aina ovat lopulta aika yksilöllisiä, joka kulttuurissa.


    • Anonyymi

      Montako henkilöä asuu maailmankaikkewudessa?

    • Anonyymi

      niin että montako henkilöä oleskelee maailmankaikkeudessa?

    • Anonyymi

      ooh melkein nukahdin sohvazlleni, kun tuo oli niin tärkeä asia kertoa tuolle haabevilijaslle että pidän hänestä, tärkeä asia oli.

    • Anonyymi

      Jos nimessäsi on T-kirjain olet tyhmä kuin Teemu tai Timo tai Tanja...

      T-kiorjain on tyhmyyden merkki.

    • Anonyymi

      mutta niin ykszinäinen ja yksinäinen, yleensä avioliitossa olebsaty ovat kaikista yksinäisimpiä ja sxeksittömiä..... riippuu...

    • Anonyymi

      kerron yhden jutun kun olin hampilääkärillä ja todellakin itse annoin käyttöön oman henkilökortin jotta pystyi lukemaan kaikki tyerveystyiedot.... niin särkylääkkeistä varmasti näki että on määrättynä korkeita normeja noita, mutta tehokkaampia juttuja... en ole käyttänyt noita juuri lainkaan koska ei ole ollut kipuja hampeissa sitten.

      Selviytyjät-sarja menee juurikin nelovisiossa juuri nyt alkaa varmaan joku uusi kilpailu sekunneissakin

    • Anonyymi

      hyvä jos on jotain tuollaisia kipulääkkeitä jos tapahtuu jotain niin vsrsllskin, sitten vaikka ei tarvitsekaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe