Laihdutuksessa kannattaa ensin aloittaa painonhallinnassa eli syödä niin että ei liho.
Poistaa ruokavaliosta kaikki herkut mistä on lihonut.
Sekin että saa painon pysymään edes samassa on hyvä saavutus.Laihduttaminen onkin sitten huomattavasti vaikeampi asia.
Minullakin lihominen pysähtyi ja paino on laskenut jonkin verran tällä uudella ohjelmalla
Nyt se on pysynyt jonkin aikaa vain samassa.
Kalorit on ollut keskimäärin 2400 päivässä ja se on minulle pieni määrä verrattuna siihen mitä söin ennen.Se voi alkaa jopa vähän laskemaan,siitä en ole aivan varma
Toimenpiteenä lopetin ne herkut mistä lihoin ja aloin harrastamaan uudestaan liikuntaa
Tästä on hyvä aloittaa
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeilla jäljillä! Älä keskeytä tätä normalisointivaihetta, vaan jatka sisukkaasti eteenpäin jonkin aikaa ja katso miten se vaikuttaa sinuun. Sinulla laihdutus johtaa energiavelkaan ja elimistön kostoon.
- Anonyymi
Laihdutuksesta ei tosiaan ole mitään hyötyä jos ei osaa syödä niin että paino pysyy samassa.
Siinä käy muuten niin että ne joutuu aina laihduttamaan uudestaan ja uudestaan.
Tein pieniä muutoksia ruokavalioon jonka ansiosta kalorini pienentyi vaikka syön paljon eikä niitä 3500-5000 kalorin päiviä tule enään ollenkaan.
Painoni voi tosiaan pienentyäkkin tällä uudella ruokavaliolla.
Jos muutoksia ei ole tullut kahden viikon kuluttua,ohjelmaa täytyy vähän koventaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986