Miksi "kaipaat"

Anonyymi-ap

täällä ihmistä, jota tosielämässä vihaat?

38

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole enää aikoihin kirjoittanut tänne kaipaavia viestejä kenellekään tietylle. Selaan ja kommentoin välillä syystä x

• Anonyymi

Ohi meni.Suutun kyllä ,jos joku on minulle paha,mutta vihata en osaa ketään.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­y­­­m­f­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180642919

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Onko nainen vai mies?Kestä noin luullaan?
      Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

• Anonyymi

Kuka niin tekisi, jollei kostaakseen tai kiusatakseen. Itse en kaipaa ketään, joita vihaan, mutta en myöskään tule tänne kiusaamaan heitä tai muitakaan.

• Anonyymi

Myöntäminen on ensimmäinen askel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöntäminen on ensimmäinen askel.

Mitä minun pitäisi myöntää? Että vihaan ja kiusaan täällä? Jos luulet noin, niin olet enemmän kuin hakoteillä.

• Anonyymi

Mä en vihaa ketään.

• Anonyymi

Mieli on kumma.Tuostahan on tehty tutkimus joskus.
      Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi täällä on aina näin tyhmä aloituksia?

• Anonyymi

Sivusta vastaan että suurin osa täällä on niitä jotka viettävät aikaa maalittamalla toisia, mutta kun muuhun ei pysty. Sylkäistä voisin vasten kasvoja jos voisin mutta ei ole sen arvoista.

• Anonyymi

Niin huomaan, suuri osa täällä on vihaajia, ei kaipaajia.

• Minä vihaan vain itseäni.

• Anonyymi

näin on susi. tuo ei ole mitään uutta sulta

• Anonyymi

Miksi vihaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaat?

Koska en ole sellainen, kuin haluaisin olla. Hyvännäköinen ja fiksu.

• Pyrin olemaan tuhlaamatta aikaani vihanpitoon, kun sillä ei saavuta mitään.
      Minä kyllä kaipaan, mutta en tee siitä numeroa tai halua häiritä ketään. :)

• Anonyymi

I havent solved that dilemma yet. Maybe it's not missing at all but something else. Something way darker.

• Anonyymi

It is blackhole.

• Anonyymi

En vihaa ketään tosielämässä. Muutamaa palstahuuhkajaa ehkä täällä.
      Häntä kaipaan aidosti.

• Anonyymi

Toivottavasti olet sen ilmaissut hänellekin ihan selkeästi.

• Anonyymi

Ei ketään pidä kaivata.

• Anonyymi

Sivusta hänelle.Et kaipaa minua koska vihaat.
      Kävin keväällä kesällä katsoon sun instan ne 24h päivitykset ,siellä se oli se viha minua kohtaan.
      T.Missä se on, pedon pesä?

• Mussa on jotain outoa, koska jostain syystä tuokin
      "palstahuuhkaja" nimitys tuntuu kivalle tuossa yhdessä kommentissa.
      Ehkä se on sitä, kun on vaikka mitä koetuksia ollut niin ei
      katsele maailmaa niiden "ruusunpunaisten" lasien läpi.
      en ole oikeastaan koskaan ollut sellainen joka tykkää
      liibalaabasiirappi sanoista.

Itse omalla tavallani "vihaan" jotain irl, mutta toisaalta en,
      koska pystyn elämään niin ettei hän kuulu millään
      tapaa elämääni enää.

Täällä kaipaan itsekin ihan rehellisen AIDOSTI.
      Alunperin vain yhtä, mutta jotain omituista taisi
      matkan varrella tapahtua ja "herätä"..

• Anonyymi

En halua tuhlata aikaani vihan pitoon. Minulle aika on rahaa. *Time is money*

t. yks tarkan markan nainen :)

• Anonyymi

Kuolisit pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolisit pois

Laitetaan eteenpäin

• Anonyymi

Olen törmännyt ihmisiin. Jotka ajattelevat elämän busineksenä. He eivät niinkään ajattele ihmisiä ihmisinä ja tavattavina tuntevina ihmisinä. Vaan helposti voi olettaa että enemmän osana yhteistä energiaa, voimaa ja hyötynä. Kaikki eivät pidä tästä ajattelutyylistä vaikka muutoksien myötä ymmärrys kasvaa, suosiokin.

• Anonyymi

Näistä on niin sanottuja sivuavia tyylejä. Toiset haluaa luopua yksilöisyydestä, syntyä uudelleen, tuntea ja sekoittaa eri energioita. Toiset taas haluavat tuntea itsensä mutta tiettyjen henkilöiden kanssa vaihtavat / keskustelevat henkisesti. Eivät elä toistensa elämää mutta niin sanotusti "kohtaavat" aika ajoin. Ehkä jotain sielunystävyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä on niin sanottuja sivuavia tyylejä. Toiset haluaa luopua yksilöisyydestä, syntyä uudelleen, tuntea ja sekoittaa eri energioita. Toiset taas haluavat tuntea itsensä mutta tiettyjen henkilöiden kanssa vaihtavat / keskustelevat henkisesti. Eivät elä toistensa elämää mutta niin sanotusti "kohtaavat" aika ajoin. Ehkä jotain sielunystävyyttä.

Itse en voisi kuvitella yhdistyvän mihinkään joukkoon ja syntyväni uudelleen. Kunnioitetaan kaikkia, toivotaan että saadaan kunnioitusta myös itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en voisi kuvitella yhdistyvän mihinkään joukkoon ja syntyväni uudelleen. Kunnioitetaan kaikkia, toivotaan että saadaan kunnioitusta myös itse.

Enkä myös töissä, voisi kuvitella että luopuisin tietoisuudestani. Voi tehdä välillä yhteistyötä mutta en ikinä niin että tuntisin raivoa tai energioiden laskiessa pyörtyisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä myös töissä, voisi kuvitella että luopuisin tietoisuudestani. Voi tehdä välillä yhteistyötä mutta en ikinä niin että tuntisin raivoa tai energioiden laskiessa pyörtyisin.

Mikään työ ei saa imeä niin paljon että pyöryy itse vajeesta. Jokaisen täytyy pystyä tulemaan töihin ja olemaan niin ettei "syö". Tämä 20 vuoden kokemuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään työ ei saa imeä niin paljon että pyöryy itse vajeesta. Jokaisen täytyy pystyä tulemaan töihin ja olemaan niin ettei "syö". Tämä 20 vuoden kokemuksella.

Ei sulla ole kokemusta.. harjottele 20 vuotta lisää

• Anonyymi

• Anonyymi

En sentään niin sekaisin ole vielä ..

• Anonyymi

Mies kaipaa monia naisia, joista useimpia tykkää myös nöyryyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe