Onko halloween herkkuja osteltu??

Anonyymi-ap

Onkos palstalaiset ostelleet esim, Lidlistä erilaisia halloween herkkuja ja sitten niistä yksinään nautiskelleet.
Ostin sellaisia kirpsakoita aivoja, mutta ei ne mitään kirpeitä olleet.
Ensi viikolla täytyy ostaa lisää halloween herkkuja....

23

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En vielä, mutt mä teen tiistaiksi mutakakun, jonka päälle tulee marsipaani kuori. Sen päälle marenkista pieniä kummituksia, sekä kakkulautasen reunoille noita samoja marenkikummituksia! Suklaa konfehtirasia myös kahvipöytään ja pullakranssi, siinä mun kahvipöytä antimeni tänä vuonna. Tietääkseni ei ole vieraita meille tulossa, ihan oman väen kesken vietämme tämänvuotisen halloweenin.

      En mä Lilliä siihen tarvitse, Inoastaan jauhojen ja hedelmien ostoon, ehkä juustoakin ja toisinaan tulee ostetua Lillin groisantteja muutama kpl. Kotona täytän ne, kinkulla ja juustolla tai keitetyllä munalla ja katkarapuja, tai munalla ja parilla anjovisfileellä!

      Eivätkä ole hinnalla pilattuja; Niin kovatöisiä tehdä groisantteja itse, joten mä vedän kurvit suoriksi ja ostan ne Lillistä valmiina. Ainoastaan täytän ne itse ja tarjoilen, asian olen myös ystävilleni kertonut; vinkiksi!
      trollikka

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18064706P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Vai saa Lidlistä oikein avoijakin. Kas kun en ole huomannut. =D =D =D

      • Anonyymi

        Voi notppaseni. Vaikka ostettaisiin niitä säkillinen, niin ei se meitä avita. Kun sinkkupalstalle käyt, voit kaiken toivon heittää. Vai miten se meni?

        Aivoista vielä. Kerran ostin aladopia ja ajattelin siitä saavan aineita aivojen uudelleen kasvamiseen.

        Voi pahus, ei tuhoutunut osio kasvanut takaisin. Siitä suivaantuneena ostin ison älypuhelimen. Pakkohan se oli, että keskimäärä pysyy.

        Kerran entinen työkaveri palautti hienosti maan pinnalle. Kehuin kuinka hienosti menee ja tyttökin oli saanut hapkidossa tummemman sinisen vyön.

        Työystävä vain tuumasi, että onnellisuuden määrä maailmassa on vakio, eli sun takia nyt pari ihmistä kuoli jossain muualla.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Aivoja jooh hashhsa kuin jostain Hannibal-ohjelmistaz.... varmaan jotain nopeatakin pikaista ruokaa... sellaista jotain kai kannattaisi olla. nopeataz ja ruokaisaa jotain.

    • Anonyymi

      jos syö toisen aivot niin oma älykkyys lisääntyy kun syö sen älykkyyden toiselta itselleen höh, hsh.

    • Anonyymi

      nelisenkymmentä yliopiston professorien aivotkin kun ahmii, niin johan älykkyys lisääntyyy

    • Anonyymi

      varmaankin inhottavaa juttua ajatellaskin syödä jonkin professorin aivoja yliopoistossa jotta saa itse lisää aivoja ja älykkyyttä..

    • Jätän makeat herkut suosiolla muille. Niin herkulliselta kuin professorin aivot kuulostavatkin, en taida maistaa edes niitä. Minulle ei nuo liian imelät jutut maistu, otan mielummin jotain suolaista.
      Tykkäsin yhteen aikaan juusto-croissanteista En ole nyt vähään aikaan niitä ostanut.
      Eikä se tietenkään ole mikään Halloween herkku, se on silti hyvää teen kanssa. Ostin Hibiscus teetä. Se on hyvää ja terveellistä.

      • Anonyymi

        Tuttu diabeetikko vetelee kaikki mahdolliset karkit, kakut ja roskaruuat, ja syö niitä todella paljon. Piikittää vaan enemmän lääkettä itseensä.

        Kai sitten noinkin toimii?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu diabeetikko vetelee kaikki mahdolliset karkit, kakut ja roskaruuat, ja syö niitä todella paljon. Piikittää vaan enemmän lääkettä itseensä.

        Kai sitten noinkin toimii?

        xLiner

        Tuo on todella vaarallista. Pahimmassa tapauksessa ketoasidoosi, eli diabeetikon happomyrkytys, voi johtaa tajuttomuuteen ja kuolemaan.


    • En ole vielä ostanut, voi olla että loppuviikosta ostan ja kokkaan jotain herkkua. Näin kaupassa Halloween -sipsejä. Lakusipsejä. En taida niitä kuitenkaan ostaa, jotenkin ei kuulosta hyvältä tuo lakritsi/sipsi -yhdistelmä🤔

    • Anonyymi

      Se on vähän erikoista, että kun myydään jotain muka mietoa chilituotetta, niin on niin tulinen, että meinaa suuta polttaa, mutta sitten joku makeinen, jota pussissa mainostetaan kirpeäksi, niin ei ole juurikaan kirpeyttä havaittavissa.
      Kyllä makeinen pitää niin kirpeä olla, että menee silmät sikkaralle ja tuntuu makunystyröissä.

      • Anonyymi

        Oisko sitruuna- tai oksaalihappo mitään?
        Raparperissa on oksaalihappoa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sitruuna- tai oksaalihappo mitään?
        Raparperissa on oksaalihappoa.

        >simiti<

        Oksaalihappo liuottaa luustoa, joten samalla pitää nauttia maitotuotteita, joista saa menetettyä kalkkia takaisin.


    • Täytyy huomenna käydä kaupassa, ruokaostoksilla. Siinä samalla voi katsella halloween herkkuja mukaan. 🐺💀👀🧠🫁🩸🧛🧛‍♀️🦇⚰️

    • Anonyymi

      No en ole ostanut. Enkä aio ostaa. En tarvitse sellaisia yhtään mihinkään.

      Saatan tehdä pitsan ens viikonloppuna, olisi kaapissa ainekset valmiina (pakastan välillä osan ettei mene huonoksi).

      xLiner

    • Anonyymi

      Amerikkalaista hapatusta. Suomalaisiin tuntuu uppoavan tämäkin.

    • Anonyymi

      En ole ostanut. Ihan normiruokaa teen. Lakeria voin hakea, jos tekee mieli. Eläkkeellä kaikki päivät ovat samanlaisia.

      Noh poikkeus on kuukauden ensimmäinen arkipäivä, kun ainakin työeläke napsahtaa tilille. Silloin olemme jo hyvissä ajoin odottamassa, että kaupan ovet aukeavat.

      Sen päivän toinen kertymä/kokoontumisajo on klo. 9:00.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Ei ole ostettu enkä yksinäni koskaan osta herkuja.Pääsyt sillä irti sokeri koukusta.Osaan sanoa kahvipöydässä ei kitos,en syö tuoteita jossa sokeria.Kunioitakaa asiassa minua. Sillä yksi pulla,kesi laukasee sen sokeri himon ja koti matkalla ostan karkia,suklaata sitten joka päivä.

    • Anonyymi

      tosi-typy haluan kertosa sinulle yhden nukutustekniikankin voit ajaella kun menet nukkumasan ja ajattele ajattele ajavavadi todella kovaa vauhtisa eli noin 200mph ja xitten törmäät jsa tulee uni...

    • Anonyymi

      tosi kova vauhti jotai 200mph yli 400kmh

    • Anonyymi

      Ei ole tullut ostettua mitään valmiina. Ensi viikonloppuna pitäisi kuitenkin itse taas väkertää jonkinmoinen kauhuteemainen illanvietto muksun iloksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe