Yritin ostaa huoltoasemalta Lasolia, mutta eivät myyneet, eivätkä edes kertoneet miksi.
Noh, pullo takaisin hyllyyn ja Marinol kassalle, mutta sitäkään ei myyty.
Sitten tajusin, että minulla oli toisena ostoksena ranskanleipä, eli kassa tiesi mitä aioin.
Kotona on onneksi vielä puoli pulloa Sinolia, mutta se on jopa minun mielestäni pahaa, joten ostin sen ranskanleivän lisäksi pullon Mehukattia.
Kyllä se rahattoman juopon ilta tästä paranee ja tasoittava on kohta edessä
t. viinamies
Nyt on päivä pilalla
40
388
Vastaukset
Vai olet siirtynyt jo kovempiin aineisiin. Mutta eikös se Lasol ole auton lasinpesuneste?
- Anonyymi
Kolinaa ja pulituuria on nykyään hankalampi hankkia, niin nuohan ne ovat tavallisimmat rahattoman aineet. Kolinalla oli kyllä se vaikutus, että hengitys haisi hyvältä.
Saattaa tulla häätö, niin sattuisitko tietämään lämmintä sillanalusta missään?
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Kolinaa ja pulituuria on nykyään hankalampi hankkia, niin nuohan ne ovat tavallisimmat rahattoman aineet. Kolinalla oli kyllä se vaikutus, että hengitys haisi hyvältä.
Saattaa tulla häätö, niin sattuisitko tietämään lämmintä sillanalusta missään?
t. viinamiesEi taida sillanaluset olla oikein lämpimiä ja nyt syksyllä ja talvella on aika karua nukkua jossain sillan alla. Meinasitko sitten, että Lasol lämmittää, jos joutuu taivasalle nukkumaan?
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ei taida sillanaluset olla oikein lämpimiä ja nyt syksyllä ja talvella on aika karua nukkua jossain sillan alla. Meinasitko sitten, että Lasol lämmittää, jos joutuu taivasalle nukkumaan?
Sanomalehdillä vuoraan takkini sisäpuolen ja vedän pipon korvien yli, niin kyllä sitä hyvin pärjää pienellä pakkasella ja jos tulee oikein kylmä, niin menen hillumaan humalassa poiisiaseman lähistölle, niin lämmin koppi on sillä varattu.
Sanomalehdillä vuoraan takkini sisäpuolen ja vedän pipon korvien yli, niin kyllä sitä hyvin pärjää pienellä pakkasella ja jos tulee oikein kylmä, niin menen hillumaan humalassa poiisiaseman lähistölle, niin lämmin koppi on sillä varattu.
t. viinamiesJoo, Niinhän noi muutkin hillujat taitaa joskus tehdä, että pääsis poliisiasemalle säilöön vuorokaudeks ja lämpimään. Mutta eikö se Lasol kelpaa lämmikkeeksi?
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Joo, Niinhän noi muutkin hillujat taitaa joskus tehdä, että pääsis poliisiasemalle säilöön vuorokaudeks ja lämpimään. Mutta eikö se Lasol kelpaa lämmikkeeksi?
Kelpaa sisäisesti ja ulkoisesti. Pikku hömpsy silloin tällöin, niin kylmää ei huomaa ja märästä kuormalavasta revityt laudat saa palamaan kun kastelee ne Lasolilla.
Opin viime talvena, että veneen alle ei kannata tehdä nuotiota, sillä savu menee silmiin ja vene palaa.
Kelpaa sisäisesti ja ulkoisesti. Pikku hömpsy silloin tällöin, niin kylmää ei huomaa ja märästä kuormalavasta revityt laudat saa palamaan kun kastelee ne Lasolilla.
Opin viime talvena, että veneen alle ei kannata tehdä nuotiota, sillä savu menee silmiin ja vene palaa.
t. viinamiesKannattaa olla varovainen. Eikä sitä Lasolia kannata nauttiakaan, sehän on tarkoitettu autoille eikä ihmisille. Öitä. Ja tsemppiä sen sopivan sillanaluksen etsimiseen =D
Norppa83 kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen. Eikä sitä Lasolia kannata nauttiakaan, sehän on tarkoitettu autoille eikä ihmisille. Öitä. Ja tsemppiä sen sopivan sillanaluksen etsimiseen =D
Viinamies kiittää ja kuittaa.
Öitä.buddy-love kirjoitti:
Öitä.Ai sääkö olit ton Viinamies-jutun taustalla? Mää jotenkin aloin epäilee, että sää voisit olla noiden juttujen taustalla. Viinamies kun ei yleensä vastaile noin paljon eikä kirjoita tuollaisia juttuja esim. kysele löytyiskö jotain lämmintä sillanalusta.
buddy-love kirjoitti:
Öitä.Huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen. Eikä sitä Lasolia kannata nauttiakaan, sehän on tarkoitettu autoille eikä ihmisille. Öitä. Ja tsemppiä sen sopivan sillanaluksen etsimiseen =D
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että nuoret olisivat alkaneet nauttimaan glykolia eli auton jäähdytys nestettä.
Joskus on glykolia normenpäällä maistanut, ei kyllä mitään hyvänmaikuista ollut, sellaista makeaa, mutta ei ole kyllä tarkoitettu nautittavaksi ja seuraa glykolimyrkytys. Norppa83 kirjoitti:
Huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin.
Minua kannattaa aina epäillä.
;)
Ja nukuin muuten hyvin, mutta kissa herätti aamuöästä ja halusi ulos, ja sitten turhan aikaisin eräs soitti ja sopi hakevansa erään laitteen huomenna (ja vaikka kaikki kyllä tietävät, että minulle kannattaa soittaa mahdollisimman myöhään näiden nukkumisaikojeni takia).
Tänään oli ulkohommia ja siellä alkaa kylmetä nopeasti, eli täällä laitetaan nyt talvilämmitystä päälle (tähän asti syksy suoralla sähköllä, mutta pakkasilla se käy kalliiksi).Anonyymi kirjoitti:
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että nuoret olisivat alkaneet nauttimaan glykolia eli auton jäähdytys nestettä.
Joskus on glykolia normenpäällä maistanut, ei kyllä mitään hyvänmaikuista ollut, sellaista makeaa, mutta ei ole kyllä tarkoitettu nautittavaksi ja seuraa glykolimyrkytys.Glykoli on tappavan myrkyllistä, mutta maistuu makealta.
Osassa niistä on ehkä jokin suoja-aine muuttamassa sen pahanmakuiseksi.
Lidlin tuulilasinpesunesteissä on glykolia seassa, eli ei sovellu pulien käyttöön ( ja ehkä tietävät sen).
On myös metanolipohjaisia tuulilasinpesuneisteitä (mutta muistaakseni ne kiellettiin muutama vuosi sitten). Eräs siivooja kertoi rapussa, mien oli löytänyt hyvän ja halvan ikkunanpesuaineen siivouskäyttöönsä, mutta kun kyselin tarkemmin, niin paljastui, että se oli metanolipohjaista ja sehän imeytyy elimistöön myös ihon läpi ja myrkkyvaikutus on jollain pitkähköllä aikavälillä kumuloituva. Vielä vuosia myöhemmin tuo siivooja ilmoitti olevansa tyytyväinen varoituksesta (näkö ja henki säilyi).buddy-love kirjoitti:
;)
Ja nukuin muuten hyvin, mutta kissa herätti aamuöästä ja halusi ulos, ja sitten turhan aikaisin eräs soitti ja sopi hakevansa erään laitteen huomenna (ja vaikka kaikki kyllä tietävät, että minulle kannattaa soittaa mahdollisimman myöhään näiden nukkumisaikojeni takia).
Tänään oli ulkohommia ja siellä alkaa kylmetä nopeasti, eli täällä laitetaan nyt talvilämmitystä päälle (tähän asti syksy suoralla sähköllä, mutta pakkasilla se käy kalliiksi).Aloin epäilemään, ettei originaali Viinamies ole noiden juttujen takana, koska ensinnäkin vastauksia tuli mun kommentteihin ja toiseksi originaali Viinamies ei kirjottele Lasolin ostamisesta eikä siltojen alla nukkumisesta. Jotenkin sitten sää tulit mun mieleen ja ajattelin voisitko olla kirjotusten takana, koska kerran kerroit, että oot kirjotellut jotain muka Viinamehenä.
buddy-love kirjoitti:
;)
Tänään oli ulkohommia ja siellä alkaa kylmetä nopeasti, eli täällä laitetaan nyt talvilämmitystä päälle (tähän asti syksy suoralla sähköllä, mutta pakkasilla se käy kalliiksi).Ulkona on alkanut kylmentyä. En itsekään ollut tänään kovin varhain liikenteessä, mitä nyt ekan kerran heräsin joskus ennen seitsemää tai jotain sellaista. Mutta menin myöhemmin vielä nukkumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on glykolia normenpäällä maistanut, ei kyllä mitään hyvänmaikuista ollut, sellaista makeaa, mutta ei ole kyllä tarkoitettu nautittavaksi ja seuraa glykolimyrkytys.Ei tuollaisia aineita kannattaisi maistella. Muistan, että koulussa kemian opettaja maisteli joskus joitain aineita, esim. suolahappo (vähän kielenkärjelle laittoi). Hän sanoi, ettei muiden kannata tehdä sitä, mutta että hän on tullut jo aineille sen verran immuuniksi, että voi tehdä niin joskus.
Norppa83 kirjoitti:
Aloin epäilemään, ettei originaali Viinamies ole noiden juttujen takana, koska ensinnäkin vastauksia tuli mun kommentteihin ja toiseksi originaali Viinamies ei kirjottele Lasolin ostamisesta eikä siltojen alla nukkumisesta. Jotenkin sitten sää tulit mun mieleen ja ajattelin voisitko olla kirjotusten takana, koska kerran kerroit, että oot kirjotellut jotain muka Viinamehenä.
Ehkäpä viinamiehelle sattuu jatkossa yhä harmillisempia kommelluksia ja ties mistä hänet vielä löydämme.
buddy-love kirjoitti:
Ehkäpä viinamiehelle sattuu jatkossa yhä harmillisempia kommelluksia ja ties mistä hänet vielä löydämme.
Jep. Mää jotenkin tykkäsin noista sun Viinamies-jutuista. Ne on musta hauskoja ja mua naurattikin aika paljon, kun luin niitä =D
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Mää jotenkin tykkäsin noista sun Viinamies-jutuista. Ne on musta hauskoja ja mua naurattikin aika paljon, kun luin niitä =D
:)
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18066424P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siis tarkotan tietenkin hymiöitä puhelimen muistista.
- Anonyymi
Arvasin että tosi tapaus täällä liikaa.
- Anonyymi
Aikoinaan armeijassa leirillä oli tylsää. Huvikseen sitten maisteltiin hyvää tulta. Mutta eipä ne kouluttajatkaan ihan selvin päin olleet. Se oli sitä sekavaa aikaa.
>simiti< - Anonyymi
Osta ennen ilta yhdeksää.
- Anonyymi
Sinol-pulloinen aamutuimaan kahbin sijasta litra.
- Anonyymi
eikun jooh jos jano yllättää niin bensaa suoniin: huoltoasemalta tankkaa suuhunsa polttoainetta suoraan.
- Anonyymi
Vetyperoksidia ei apteekki meinannut myydä enkä todellakaan oo mikään teki. Toisessa apteekissa sama aine on ihan hyllytavaraa.
Tuossa aineessa on väkevyysrajoja (en muista prosentteja).
Korkeaprosenttista vetyperoksidia käytetään eräissä rakettisovelluksissa, sillä se saadaa hajomaan räjähdysmäisesti kaliumpermanganaatilla. (sama systeemi on tavallaan myös piilolinssien puhdistusnesteissä, mutta niissä kehittyy vain hitaasti happea)
- Anonyymi
mikähän tuollainenkin joku uusi tiktok-villitys ohitella rekka-autoja vaarallisesti, uutisissa oli jotain.
mutta talvikumeista niin kannattaa olla natsi-natsa-nasta -renkaat koska kitkarengais ei pidä kovin hyvin peilijäällä.- Anonyymi
Sinä se jaksat pysyä jokaisen viestiketjun aiheessa...
🤣🤣🤣🤣 En naura jutuillesi, enkä sinulle. Käyttäytymisesi on hyvää, vaikka ikinä et pysy aiheessa.
Oletko koskaan ajatellut aloittaa ihan oman viestiketjun aiheistasi? Ja kyllä, täällä voi aloittaa ihan ikioman viestiketjun.
>simiti< - Anonyymi
Ei uudet nastarenkaatkaan pidä, jos vaikka parkkipaikalla ollut sohjoa, johon jäätyneet syvät urat ja jos auton onnistus ajamaan uraan, että on takarenaat syvällä urassa ja urasta pitäs ylös päästä, niin kyllä ne nastarenkaatkin sutii, eikä urasta auto nouse ylös.
Viime talvena oli jäisella parkkipaikalla auto, joka kovasti suti, muttei päässyt liikkeelle, kun oli uraisella pysäköintipaikalla uraan peruttanut.
Ajatelkaas, jos olis josain korvessa autollaan jäänyt uraan kiinni, siellä ei ole apua lähellä toisin, kuin kaupungissa.
- Anonyymi
buddy on innostunut kirjoittamaan vale-viinamiehenä juttuja, joka noniin aika hassuakin
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
No kun sen alkuperäisen jutut ovat niin tylsiä ja se toistaa aina vain niitä samoja.
Pitääkö hänen vai sun jutut paikkaansa?
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö hänen vai sun jutut paikkaansa?
Alkuperäinen ei muista kuvata tuota alkoholistista realismia omissa kirjoituksissaan, niin minun pitää tehdä se hänen puolestaan (tosin täysraittiina joudun ammentamaan siitä mitä olen maailmalla nähnyt, sillä omia kokemuksia ei ole).
- Anonyymi
Stydit on sulla kamat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60844
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111793- 48677
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla225660- 46589
- 57560
- 76533
- 22526
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91520Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37500