he ikään kuin asettavat ansoja meille kaikille pikku-kaloille kun he vääristelevät raamatun sanomaa täällä sivustolla menkäö äkkiä pois täältä, mikäli ette hslua olla kuin pikku-kaloja joita luopijot houkuttelevat näillä sivustoilla asentamalla ansoja js syöttejä mihin jää koukkuun lukemalla näitä sepustuksia!
Varokaa luopijoita näillä sivustoilla!!!
12
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa JT seuraan kristilliseen, koska on ainoa raamatunmukainen maailmassa!
- Anonyymi
Vartiotorni on tunnustanut, että Raamattu ei tunne eikä tiedä mitään järjestöä, jolla nimellä vartiotornikaupustelijat nykyisen opetetaan bisnestä kutsumaan.
Eikä tätä ole kukaan kuullut vartiotornikaupustelijalta:
Luukas 10:5 Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'
- Anonyymi
"Varokaa luopioita".
Näin teemme. Varomme vartiotornimainosvaltuutettua, koska hänen uskontonsa on luopioitunut Raamatuntutkijoista. JT:t siis kaikki tyyni luopioita.- Anonyymi
Tervemenoa pysyvästi hautaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa pysyvästi hautaan!
Ei pelkoa.
Olen tunnustanut suullani, että Jeesus on Herrani.
Oletko sinä?
Joka häneen uskoo saa elää vaikka kuolisikin.
Sinulle Jeesus on pelkkä enkeli. Se ei riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkoa.
Olen tunnustanut suullani, että Jeesus on Herrani.
Oletko sinä?
Joka häneen uskoo saa elää vaikka kuolisikin.
Sinulle Jeesus on pelkkä enkeli. Se ei riitä.Kyse on siitä, että Jeesus on Jumalan poika.
Jos tunnustat muuta, tervemenoa hautaan ilman paluu mahdollisuutta!
- Anonyymi
Saatana on herrani, ja minä nautin Gambiinaa.
- Anonyymi
Ei ole yhtään kristillistä oppisuuntaa, joka ei vääristelisi Raamattua. Se on välttämättömyys, eikä JT ole tässä mikään poikkeus. Kaukana siitä.
- Anonyymi
JT on väärentänyt Raamatun.
Vartiotornissa se käyttää BeDuhnin kehumiskirjoitusta mainoksenaan.
Miksi BeDuhn on kirjoittanut kirjoituksensa vartiotorniseuralle ?
Häntä on pyydetty, professoria.
USA on vapaa maa. kun saa professuurin, saa professorin titteliä käyttää.
Kirjoituksia koskee mielipiteen vapautus.
Ja taloudellinen vapaus. Kirjoituksista saa kirjoittaa laskun.
Paljonko lie Be Duhn laskuttanut kirjoituksestaan ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT on väärentänyt Raamatun.
Vartiotornissa se käyttää BeDuhnin kehumiskirjoitusta mainoksenaan.
Miksi BeDuhn on kirjoittanut kirjoituksensa vartiotorniseuralle ?
Häntä on pyydetty, professoria.
USA on vapaa maa. kun saa professuurin, saa professorin titteliä käyttää.
Kirjoituksia koskee mielipiteen vapautus.
Ja taloudellinen vapaus. Kirjoituksista saa kirjoittaa laskun.
Paljonko lie Be Duhn laskuttanut kirjoituksestaan ?VT seuralla on rahaa maksaa. Ja jos meinaa loppua, kerjätään lasten jäätelörahoja.
- Anonyymi
Jos muiden pitäisi mennä pois, miksi aloittaja sitten on täällä? Onko mainosvaltuutetuille eri säännöt kuin muille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913