ESP Ltd Ec-50

KingOfDefeat

elikkäs, ostin tollasen itelleni ekaks kitaraks... mitä mieltä ootte? kenelläkään kokemusta ko. kitarasta?

10

3566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thief

ittelläni esp ltd m50, eli sama kitara mut eri muoto. aloittelijalle kelpo peli. aika paskat mikit tossa kitarassa, ääni on perseestä ja varsinkin särö tolla kitaralla. kohlo ja kankea kitara kaikin puolin mut kai sillä nyt viitti soittaa ku pedaalina on digitech metal master ja vahvari line6 spider (huippuvahavari mut kans huippukallisa)

• Atomic Punk

"vahvari line6 spider (huippuvahavari mut kans huippukallisa)"

Anteeksi, mutta en voi olla kommentoimatta. En kutsuisi spideriä huippuvahvariksi, saati sitten huippukalliiksi. Jos saman valmistajan mallistoa katsotaan, niin Vetta-sarja alkaa lähestyä kallista settiä. Puhumattakaan jostain MesaBoogiesta...

• BWard

Jos sinulla on soundi perseestä, tiedän kyllä syyn siihen, ja se ei ole kitaran mikit vaan tuo vahvistin. Nimenomaan Spider-mallisto on muutenkin keskinkertaisen Line6:n halvinta antia. Hanki kunnon vahvistin, älä digitaalisia muovisenkuuloisia mallinnoksia.

• rocker
        BWard kirjoitti:

Jos sinulla on soundi perseestä, tiedän kyllä syyn siihen, ja se ei ole kitaran mikit vaan tuo vahvistin. Nimenomaan Spider-mallisto on muutenkin keskinkertaisen Line6:n halvinta antia. Hanki kunnon vahvistin, älä digitaalisia muovisenkuuloisia mallinnoksia.

no siis luultavasta on soundi viat soittajan hyppysissä ja tossa sun line6 (omasta mielestä hifistely leluja) sillä ei missään noin edullisessa kepakossa ku ec-50 ole yhtän paremmat mikit ja ne mikit on mielestäni aivan hyvät reenailu käyttöön... mullon muuten tosiaan ittelläki tommonen ec-50 koti kitarana ja omasta mielestäni se on ihan saatanan hyvä varsinkin ku maksoin siitä jotain 220 euroa muistaakseni! .... onhan se toki aika ruman värinen tommonen harmahtava mutta eikai sitä mopolla mahottomia

• rocker

eikä ne muuten aivan samanlaiset ole palikoiltaan m=kelluva talla (luultavasti huonosti vireessä pysyvä) ec=kiinteä m=22 nauhaa ec=24 nauhaa m=1 volyymi ja 1 äänensävypoti ec=2*volyymi ja 1 äänensävypoti ec= 24.75" skaala m= 25.5"

• rocker

voi poika kyllä sullekki vielä aivot kasvaa älä huoli

• axer
        rocker kirjoitti:

eikä ne muuten aivan samanlaiset ole palikoiltaan m=kelluva talla (luultavasti huonosti vireessä pysyvä) ec=kiinteä m=22 nauhaa ec=24 nauhaa m=1 volyymi ja 1 äänensävypoti ec=2*volyymi ja 1 äänensävypoti ec= 24.75" skaala m= 25.5"

rocker kirjoitti 31.5.2005 klo 14.11:

"m=kelluva talla (luultavasti huonosti vireessä pysyvä"

Ei muuten ole kelluva, vaan ESP:n "Vintage-talla"(strato-tyylinen)

http://www.espguitars.com/images/guitars/m50_blus.jpg

• Jaa jaa
        axer kirjoitti:

rocker kirjoitti 31.5.2005 klo 14.11:

"m=kelluva talla (luultavasti huonosti vireessä pysyvä"

Ei muuten ole kelluva, vaan ESP:n "Vintage-talla"(strato-tyylinen)

http://www.espguitars.com/images/guitars/m50_blus.jpg

No siis ihan hyvä kitara tuo hintaansa nähden on,olisin kyllä itse ostanut jonkun esin yamahan pacifican 112 sarjalaisen tai ibanezin. Ei tuossa kelluvaa tallaa taida olla mutta kuitenki tollanen lisenssi paska. Saa olla koko ajan virittelemässä mut ihan sama.

Tuosta line 6:sesta että onhan se hyvä ainakin mun mielestä mutta ei kyllä mikään paraskaan, eikä sitä kyllä voi hirmu kalliiksi sanoa, tai voi mutta jos vertaa vaikka putkivahvistimiin.

• rocker
        Jaa jaa kirjoitti:

No siis ihan hyvä kitara tuo hintaansa nähden on,olisin kyllä itse ostanut jonkun esin yamahan pacifican 112 sarjalaisen tai ibanezin. Ei tuossa kelluvaa tallaa taida olla mutta kuitenki tollanen lisenssi paska. Saa olla koko ajan virittelemässä mut ihan sama.

Tuosta line 6:sesta että onhan se hyvä ainakin mun mielestä mutta ei kyllä mikään paraskaan, eikä sitä kyllä voi hirmu kalliiksi sanoa, tai voi mutta jos vertaa vaikka putkivahvistimiin.

alunperin oli kuitenki puhe siitä ec-50 mallista joka on kiinteällä tallalla ja pacifica on sitten jotain josta mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa kovasta mainostuksesta huolimatta.... kannattaa se vähän kattoa vaikka onki nuin halpa kitara kyseessä! ja Saksastahan ei sitten tilata mitään koska ko. kitara on aivan saman hintainen Suomessakin ja voit jopa testata ennen ostamista!

• fruttijol
        rocker kirjoitti:

voi poika kyllä sullekki vielä aivot kasvaa älä huoli

osaan kyllä soittaa kitaraa mutta esim. m50 mallin sustain on huono. ja anteeksi karkea kielenkäyttöni... olin ottanu pari bissee. mee kuuntelen soittoani www.mikseri.net--->artistihaku--->kindred souls. tätä nykyä soitan ibanezilla... tiptop kitara ja behringer on kyl parempi kuin line6 spider!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe