Hus tyri selkäni päivystyksessä täysin .

Anonyymi-ap

Kuvasivat lähinnä niskaa ja alaselkää . Vaikka valitin pelkkää rintarankaa . Käskyttivät huumattuna taksilla aamusta kotiin . Mangneetti kuvausta vaadin , en saanut . Murtuneella selällähän ei saisi kävellä ! Eli putosin kellariin syvään . Nyt olen selkäinvaliidi . Lisää vaan kielitaidottomia moniosaajia sairaaloihin !

15

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sen tietää, onko selkä murtunut, jos sitä ei ole kuvattu ?

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180673881

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No potilasvahinkolautakuntaan. Hoitovirhe.

    • Anonyymi

      Jos ollut ymmärtämisvaikeuksia olisi pitänyt vaatia suomenkielinen lekuri. Ruotsinkielisillekin koulutetaan omat lekurit.

    • Anonyymi

      Mistä se myöhään illalla vaaditaan ? Kun koko paikallinen Hus henkilöstö täysin mitä lie viron kouluja käyneitä mukamas kielitaitoisia . Ois pitänyt ehkä 112 soittaa ? Ja viimeistään aamulla soittaa poliisille murtuneella selällä ulos pakottamisesta !

      • Anonyymi

        Kysyin jo aiemmin, mistä on tieto, että selkä olisi murtunut, jos sitä ei kerran tutkittu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin jo aiemmin, mistä on tieto, että selkä olisi murtunut, jos sitä ei kerran tutkittu ?

        Eikös tuo aloittaja kertonut jo ! Ettei oikeaa paikkaa hänen vaatimaa tarkemmin kuvattu !


    • Anonyymi

      Ei potilas itse mitään voi vaatia. Se kuvataan, mitä lääkäri on pyytänyt kuvaamaan. Sama juttu on apteekissa, saat sieltä vain sitä reseptilääkettä, jonka lääkäri on määrännyt. Et voi vaatia muuta reseptilääkettä.

    • Anonyymi

      Lääkärin luulisi pääsevän helpommalla jos potilas pystyy kuvailemaan kipukohtaansa . Ei näköjään päde kielitaidottomiin !

    • Anonyymi

      Tarkoitit siis kielitaidottomiin moni -osaajiin ! Terv. Marin , uikaa paskassa buumerit ?

    • Anonyymi

      aloittajana minulla sama järkyttävä särky ylä selässä . Jonka olisi Brittien ym. Tanskan terveyden hoidon hyvin ollut selkäni pelastettavan . Nyt mahdoton kränä Liipon kaa / Valkokaapu armeijan kera hoito/ Valheineen !

    • Anonyymi

      Ja siten aiheeseen Ketkä Liipossa istuvat ! Olemme kuin Iranin Mullahien armoilla ? Mahd. diktatuuri ? Kaapua ilman olevat kulkevat tapetaan . Ylen dokumentti . näytti .

    • Anonyymi

      Tiedän tämän aloittajan . Helvetin huono tuuri että noin pösilöitä v.16 alussa oli . Ehkä kaikki pätevät sairaanhoitat oli Sipilän maahanmuuttajien sairauksia siivilöimässä ? Minulla oli pelkästään Hoitotarvikejakaja yli 8 kk .tta . Joka katsoi kattoon . Ja paikallisen hus kääpiön korona vastavan viran saanut väitti että hän ei ollu koskaan tiskillä vastaanotossa . Kyseisen paskiasen tykönä kävin selkämurtumaa valittamassa . Tuo sitä koskenut eikä mitään puhunut. Vaan että kolestroli lääkitystä tarvisin ? Näin Porvoossa .

    • Anonyymi

      Ja mitä vain porvoon n.s terveydenhoito vastaa ! Annan pahemmin vastaan . Olen raivoissani selkämurtumastani joka käskytettiin kävelemään !

    • Anonyymi

      Mitä nyt kirjoituksia lukeneena ymmärrän . Ei pidä / saa kävellä rappusia ja tikapuilla kuin aamulla varhain ! Tapaturman mahd.sattuessa ehkä pääsee suomenkieliseen Hus.iin ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      398
      1585
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1235
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1198
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      97
      734
    Aihe