Helluntailaisten tilaisuudessa,kolme ihmistä rukoili puolestani.
Nyt olen terve,Iso Kiitos Herralle.
Aamen.
Paranin vakavasta syövästä Pietarsaaressa.
52
573
Vastaukset
Rauhan tervehdys.
Kunnia Jumalalle. Herra tekee ihmeitä ilman määrää.
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Menit hätäisesti kommentoimaan aloitusta, jonka tausoista emme tiedä mitään. Se vaikuttaa Henri Puumalan tekemältä, joka profetoi Antero "Mooses" Laukkasen paranevan ALS-sairaudesta määräpäivään mennessä viime keväänä. Antero Laukkanen ei parantunut määräpäivään mennessä. Nyt Puumala väittää, että Laukkanen nousisi ylös pyörätuolista ensi jouluna. Siis hän olisi parantunut viime keväänä, mutta nousisi pyörätuolista vasta jouluna. Huhhuuuh, mitä juttuja.
Jos aloitusta ei ole Henri Puumala tehnyt, niin edelleen on ogelmana todisteiden puute. Emme tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit hätäisesti kommentoimaan aloitusta, jonka tausoista emme tiedä mitään. Se vaikuttaa Henri Puumalan tekemältä, joka profetoi Antero "Mooses" Laukkasen paranevan ALS-sairaudesta määräpäivään mennessä viime keväänä. Antero Laukkanen ei parantunut määräpäivään mennessä. Nyt Puumala väittää, että Laukkanen nousisi ylös pyörätuolista ensi jouluna. Siis hän olisi parantunut viime keväänä, mutta nousisi pyörätuolista vasta jouluna. Huhhuuuh, mitä juttuja.
Jos aloitusta ei ole Henri Puumala tehnyt, niin edelleen on ogelmana todisteiden puute. Emme tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut.Selkeästi Puumalan harhaprofetioita!
- Anonyymi
Matt.13:58 Biblia (1776) Ja ei hän siellä monta väkevää työtä tehnyt, heidän epäuskonsa tähden.
- Anonyymi
Aloitus on bluffia.
KUKA oli se joka parani?
Mikä syöpä?
Ja kuka lääkäri on todennut parantumisen?
Ei sitä noin vain satuja uskota?
Syövästä parantumisen varmistukseen käytetään 5 vuotta seurantaa.
Joku luulotautinen siis sai luuloharhoja ja kuvitteli parantuneensa.
Näitä höpötyksiä on nähty vuosikymmenien ajan. - Anonyymi
Aloitus siis niin läpinäkyvää tekelettä, että sokea reettakin sen näkee?
Mutta asiantuntijoita ei huiputeta!
Eli
1) Mikä "vakava syöpä" oli? (Syöpä määritetään aina vakavaksi.....)
2) Milloin syöpä todettiin, ja missä paikassa ( lääkärin nimi, jne)
3) Miten sitä hoidettiin, jne?
4) Keitä olivat ne " 3 ihmistä jotka rukoili? ( Tarvitaan heidät oikealla nimellään todistamaan paraneminen; Matt 18:16)
5) Siis syövästä paranemista ei kukaan potilas voi itse todistaa, siis varmistaa! - Anonyymi
Joh.9:6-7 Kun hän tämän sanonut olu, sylki hän maahan ja teki loan syljestä ja voiteli sokian silmät loalla ja sanoi hänelle: mene ja pese itses lammikossa Siloam, se on niin paljon kuin lähetetty. Niin hän meni ja pesi itsensä ja tuli näkemään. Biblia.
- Anonyymi
Joh.9:6-7 Tämän sanottuaan hän sylkäisi maahan ja teki syljen avulla savea ja pani savensa miehen silmille ja sanoi hänelle: Mene peseytymään Siloamin lammikkoon Siloam on käännettynä Lähetetty. Ja niin hän meni ja peseytyi ja tuli näkevänä takaisin. Biblia (1776)
- Anonyymi
Kiitos Heŕralle.
- Anonyymi
Aloitus on täyttä huuhaata.
Mutta ootteko te kaikki niin lapsellisia ja sokeita että annatte tuollaisen höynäyttää?
Sairaan mielikuvituksen harhoja ,joita julkisesti tarjoillaan. - Anonyymi
Joh.9:11 Vastasi hän ja sanoi: se ihminen, joka Jesukseksi kutsutaan, teki loan, ja voiteli minun silmäni, ja sanoi minulle mene ja pese Siloamin lammikossa ja kuin minä menin ja pesin, niin minä sain näköni.
- Anonyymi
Joh.9:11-12 Hän vastasi: Se mies, jota sanotaan Jeesukseksi, teki savea ja siveli sitä silmilleni ja sanoi minulle: Mene Siloamin ja peseydy. Sen tähden minä menin ja peseydyin ja sain näköni. Tällöin he sanoivat hänelle: Missä se mies on? Hän sanoi: En tiedä.
- Anonyymi
Ylivainion pyytämä helluntailaistaustainen lääkäri teki väitöskirjan helluntailaisten väittämistä ihmeparanemisista 1304 kpl.
Kaikki oli pelkkiä valheita..
15 v. myöhemmin kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä teki laajan selvityksen uusista väitetyistä helluntailaisten kokemista ihmeparanemisista.
Senkin tutkimuksen tulos oli ihan samanlainen. Kukaan ei ollut oikeasti parantunut yhtään mistään.- Anonyymi
Ylivinio oli juoni mies. Taka-ajatus, että helluntailaistautainen lääkäri todistaa väitetyt ihmeparanemiset oikeiksi.
Ylivainio ei käsittänyt, että lääketieteellinen totuus on erilainen kuin pelkkä uskon varainen totuus, mikä voi olla vain ihmisen mielessä "metanoia" paranemisia sellaiset lahkoparanemiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivinio oli juoni mies. Taka-ajatus, että helluntailaistautainen lääkäri todistaa väitetyt ihmeparanemiset oikeiksi.
Ylivainio ei käsittänyt, että lääketieteellinen totuus on erilainen kuin pelkkä uskon varainen totuus, mikä voi olla vain ihmisen mielessä "metanoia" paranemisia sellaiset lahkoparanemiset.Ylivainio vain lonkalta julisti vakavasti sairaita ihmisiä terveeksi. Päälle huudettiin hurmostilassa Jeesuksen nimeä ja verta oikein kuorossa. Monet jätti lääkkeetkin syömättä, kohtalokkain seurauksin. Puoskari joutui vastuuseen Espanjassa. Paha äkkikuolema.
1. Kun. 18:29
Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut. - Anonyymi
>>>Senkin tutkimuksen tulos oli ihan samanlainen. Kukaan ei
ollut oikeasti parantunut yhtään mistään.<<<
Oletetaan, että joku ryhtyisi jälleen kerran tekemään vastaavaa
tutkimusta. Minä kysyn: Kuka parantumisen kokenut ihminen
antaisi todistuksensa sellaiseen tutkimukseen koska kaikki
ihmeparantumiset kielletään ja tehdään tyhjiksi? Eikö nämä
aikaisemmat tutkimukset todista, että näin se menee?
Miten minä siis voisin uskoa, että minun kokema ihmeparantuminen
otettaisiin vakavasti ja noteerattaisiin parantumiseksi? Minulle
olisi parempi, että en todistaisi mitenkään parantumistani sellaisessa
tutkimuksessa ja antaisin tutkijoiden kirjoittaa parantumisestani
mitä tahtovat.
Ja jos tutkijat kysyvät: "Oletko parantunut rukouksen kautta", minä
voisin vastata, että en ole parantunut rukouksen kautta. Mutta jos
minulta kysyttäisiin, olenko parantunut Herran Jeesuksen Kristuksen
kautta Hänen nimessään ja Hänen nimensä kautta ja voimalla, minä
tietenkin vastaisin totuuden mukaisesti, että OLEN PARANTUNUT
Jeesuksen kautta ja Hänen nimessään.
Miten tutkimus tehdään, ja miten kysymys esitetään, on siis aivan
ratkaiseva, koska kukaan parantunut ihminen ei tahdo antaa kunniaa
kenellekään ihmiselle, että sillä ihmisellä on kykyjä parantaa, tai että
tuolla ihmisellä on voima parantaa, ja kun hän rukoili niin silloin
paranin. Tai että tuon ja sen uskovan rukouksen kautta minä parannuin.
Oikean todellisen parantumisen kokenut uskova todistaa aina
Herran Jeesuksen Kristuksen ja/tai Jeesuksen Hengen, Pyhän Hengen.
parantaneen hänet. Ja että parantuminen tapahtui Jeesuksen kautta.
Jos joku todistaa parantuneensa rukouksen kautta tai jopa
jonkun ihmisen kautta, mainitsematta Jeesusta Kristusta parantajana,
minun sisimmässäni syttyy varoituslamppu.
Mvh J - K - Anonyymi
Parantuneita on satoja, tiedän useita, mutta silloin ei ollut tapana lähteä juoksemaan pitkin kyliä ja lavoja kertomaan siitä. Se oli täysin raamatullista käyttäytymistä, koska Jeesuskin kielsi useimpia parantamiaan kertomasta kenellekään mitään!
Kun sairas paranee, sen näkee lähimmät ja sana leviää ja elämä jatkuu. Paras todistus on tervehtynyt ihminen!
Edesmennyt isäni parani jo paljon ennen Niiloa mm migreenistä ja jopa erittäin vaikeista peräpukamistaan. Kertoi vielä 90-vuotiaana, etteivät vaivanneet parantumisen jälkeen mitenkään, koskaan. Eikä varmasti huudellut sitä puhujapöntöissä eikä muutenkaan!
Tämä lääkäri Miettisen tutkimus on täysin huuhaa-tutkimus! Ihmiset jatkoivat elämäänsä Herraa kiittäen ja ylistäen ja kertoivat, kun joku sattui vointia ihmettelemään ja kyselemään.
Niilon vaimo Linnea, parani kilpirauhassyövästä! Niilo ei mistään.
- Anonyymi
Ihme kun Mauno meni halpaa
- Anonyymi
Mauno Mattila ei ole voideltu, vaikka hän niin luulee.
- Anonyymi
Georg Andersson,Matalamaan Urmas ja Kaipaisen Eevertti rukoilivat.
Lääkäri Viljami Lagerstedt sanoi,että syöpä lähti eikä muuta todistusta tarvittu. - Anonyymi
Kerro
-mistä syövästä paranit
-kaksi lausetta lääkärin lausunnosta ennen paranemista
- syövän merkinnät numerot ja kirjaimet. Ne sinulla on. Gleason luokka.
-kuinka kauan sairastit
Jos vastaat näihin kertomuksesi on uskottava. - Anonyymi
Varmastikin moni syöpädiagnoosin saanut hellari lähtisi mielellään mukaan sellaiseen kokeeseen, jossa sairastuneet turvautuisivat vain rukouksen voimaan, eivätkä suostuisi lääketieteellisiin keinoihin. Näin nähtäisiin moniko paranisi ilman lääkärien apua. Onko vapaaehtoisia?
- Anonyymi
Sairastan syöpää, onneksi en usko mihinkään huu..haa juttuihin.
Muuten onko sama parantaja tehnytkin sinulle syöpädiaknoosin ?????? - Anonyymi
Eivätkä suostuisi lääketieteellisiin keinoihin. Mitä aikakautta elät ? Varmaan rautakautta. Varmaan ala-astekin on jäänyt sinulta kesken. On paljon uskovia lääkereitä, sairaanhoitajia vielä enemmän. On paljon akateemisia helluntaiherätyksessä. Päässäsi on sahanjauhoja.
- Anonyymi
Jos sairas turvautuu rukouksen voimaan, siis ihmisen voimaan uskoa ja rukoilla
ja siten parantaa uskolla ja rukoukselle, en yhtään hämmästy jos parantuminen jää saamatta.
Pidän siinä tapauksessa parantumisen kokemisen saamatta jäämisen todennäköisempänä
kuin parantumisen.
Mvh J - K
- Anonyymi
Minulle riittää Raamatun totuus siitä, ettei ihmeparannuksia tapahdu nykyaikana. Tämä tulee selvänä esille Paavalin kirjeissä.
- Anonyymi
Sinun Jeesus on siis kuollut eikä ole noussut kuolleista
eikä siksi myöskään elä tänä päivänä? Silloin hän ei pysty
parantamaan ketään koska on kuollut Jeesus.
Ja jos Hän ei elä vaan on vieläkin kuolleena, herää
kysymys, että miten hän voi sinut pelastaa ja antaa
synnit anteeksi? Tiedäthän, että Raamattu kertoo
Jeesuksen Kristuksen olevan ainoa Pelastaja ja
ainoa Parantaja sekä synnistä että sairauksista?
Vain ylösnoussut elävä Jeesus voi pelastaa ja
parantaa synnistä ja sairauksista.
https://www.jumala-kanssamme.se/439652324/439652498
Otan osaa suruusi.
Mvh J - K
- Anonyymi
Ylivainion pyytämän lääkärin tekemän psykologisten testien tulos pitäisi saada hälytyskellot soimaan.
Vain 20% oli mieleltään "normaaleja".- Anonyymi
Miksei sen lajin sairauksien äkkinäisiä paranemisia ei ole raportoitu yhtään?
- Anonyymi
Oikean uskon yksi tunnusmerkki on rehellisyys,
eikä valehtelu jostain ihmeparanemisista, jotka ei pidä paikkaansa.
Ylivainion tilastojen mukaan ihmeparanemiskampanjan avulla saatiin 6000 maksavaa jäsenät helluntaiseurakuntiin.
Lääkärin mukaan kukaan ei tosin parantunut yhtään mistään.
Osa oli kuollut ja hän joutui pyytämään omaisilta luvan potilastietojen saamiseksi. - Anonyymi
Halleluujaa, uskolla on parantava voima, Johan nuo budhalaiset tuonkin keksi.😱
- Anonyymi
>>>Halleluujaa, uskolla on parantava voima, <<<
Tuo juuri, tuo ihmisestä nouseva ihmiskeskeinen
käsitys, että ihmisellä on niin suuri usko, että
uskolla parantaa. Pietari ei kehunut uskoaan
eikä kykyjään vaan sanoi Jeesuksen nimen
voimasta tämä entinen halvaantunut mies
seisoo tervenä keskellänne.
Onko todella vaikea käsittää, että Jeesus Kristus
nousi kuolleista ja elää ja vaikuttaa täällä
Telluksella tänäkin päivänä. Hän tekee enemmän
ja suurempia tekoja kuin silloin kun Hän eli
lihassa ihmisenä? Silloin Hän oli rajoitettu
paikkaan ja aikaan. Nyt Hän on kaikkialla
läsnä Pyhässä Hengessä ja Jumalasta tulleessa
Sanassa.
Mvh J - K
- Anonyymi
1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. 1Kor.15:47 Ensimmäinen ihminen on maasta ja tehty tomusta; toinen ihminen on taivaasta.
- Anonyymi
TV:ssä haastateltiin kerran lasten syöpäosaston ylilääkäriä.
Kertoi ettei yhtään pastoria ole käynyt ketään parantamassa.
Kukaan ei ole vielä ihmeellisesti parantunut. - Anonyymi
Oikea lääkäri teki lääk.tri:n väitöskirjan Ylivainion väittämistä ihmeparanemisista, joita oli 1304 kpl.
Kukaan ei parantunut yhtään mistään.
Hellarit kävi kuumana. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.
Tutkiva lääkäri sai heiltä valtavan määrän vihapostia.
Toivotukset helvettiin saivat niin yliopiston rehtori, arkkipiispa, piispat ja Lut.kirkon papit, vaikka heillä ei ollut mitään tekemistä ko. tutkimuksen kanssa.- Anonyymi
>>>Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.<<<
Oliko siellä suuret kovat tappelut ja kahakat?
Kuinka monta näyteikkunaa rikottiin ja
kuinka monta autoa poltettiin? Kuinka
monta poliisia ja mellakoijaa vietiin
loukkaantuneenna sairaalaan? Kuinka
monta kuoli ja kuinka monta taloa
pantiin palamaan?
- Anonyymi
Nyt yli puolet niistäkin nilviäisistä kulkevat hameet päällä.
Mahtaa naapurinsakin hävetä. - Anonyymi
Jeesus paransi pitalisen miehen, ja sanoo:
"Katso , ettet puhu tästä kenellekään ; vaan mene ja näytä itsesi papille , ja uhraa lahja ,
jonka Mooses on säätänyt todistukseksi heille." Matt: 8: 4 - Anonyymi
Kuten tästä keskustelusta käy hyvin ilmi, on aivan turhaa kertoa ihmeistä uskomattomille. Eivät he niitä ymmärrä.
Siksi Jeesus joskus sanoi, että ei pidä mainita ihmeistä kenellekään. Ja joskus Hän teki niin, ettei parantumista voinut kytkeä Häneen, esimerkiksi kun hän teki savesta voidetta ja käski sokean mennä pesemään voiteen pois silmistään. Ei kenenkään ollut pakko yhdistää parantumistä Häneen.
Kun kertoo ihmeistä, se on usein sama kuin heittäisi helmiä sikojen eteen, iihmiset pyrkivät vain pilkkaamaan, koska jos he tunnustavat ihmeet, heidän oma ajatusrakennelmansa hajoaa.
Joten kerro parantumisestasi ainoastaan niille, jotka eivät rupea pilkkaamaan, esimerkiksi jollekin toiselle hädässä olevalle. Ja rukoilkaa yhdessä apua ylhäältä, niin että toinenkin saa avun!- Anonyymi
>>>"turhaa uskomattomille"<<<
Jeesusta nimität siis uskomattomaksi !
Raamatun sana on raamatun sana: "kaikkina aikoina kaikille kansoille"
"Taivas ja maa katoavat , mutta minun sanani ei KOSKAAN katoa"
- Anonyymi
Minä paranin allergiasta,joka oli lievä,lukuunottamatta katupölyn vaikutuksia.
Kolmisen vuotta sitten Helsingissä,ollessani uskonsisaren kanssa rukouksessa,yht'äkkiä näin näyn.
Demonihenki uhitteli minulle.
Samalla tuntui kuin allergiani olisi pahentunut ainakin kymmenkertaiseksi.Haukoin henkeäni ja pelkäsin,että tukehdun.
Sen jälkeen Tuli Kristus,eliHerramme tämän demonin viereen ja otti sitä,muistaakseni kurkusta kiinni kuristusotteellaan.
Juuri tuossa hetkessä,kun melkein jo panikoin hapenottokykyni katoamista,tuntui kuin olisi itseltäni tulossa valtavan voimakas "pyrskähdys/aivastus".
Haukkoessani henkeäni kesken rukouksen,yht'äkkiä hengitykseni "kuin räjäytettiin" auki,sain täydellisen vapauden hengittää.
En tuntenut enää mitään allergisia oireita ja samalla kuulin Pyhästä Hengestä Sanat:
-"Sinä (Nimeni) olet juuri parantunut allergiasta.
Minä Herra Jeesus Kristus Olen Parantanut sinun allergiasi.
Sinä (Nimeni) et saa enää sanoa,että sinulla on allergia.Aamen"!!!
Tämän jälkeen minulla ei ole ollut allergia oireita.
Kiitos Tästä Kaikesta Jumalallemme,Aamen. - Anonyymi
Yliainion aikaiset väitteet helluntailaisten ihmeparanemista osoittautui lääkärin tekemän väitöskirjan perusteella täysin perättömiksi väitteiksi.
Hellarit jopa väittivät parantuneensa ihmeellisesti sellaisista vakavista sairauksista, joita heissä potilastietojen mukaan ei koskaan edes todettu.
Samoin kertomukset sairauksien oikeista nimistä muuttui ihan mihin tahansa.
Jotkut väitti heränneensä jopa pitkäaikaisesta koomasta, vaikka mitään koomaa heissä ei potilastietojen mukaan koskaan edes ollut.- Anonyymi
Olisi hienoakun sinäkin paranisit koomasta, voiskohan paljupappi auttaa entäs taustasambaajat olisko heillä muitakin armolahjoja kuin pyrstön keikutus, koita kysellä niin.
- Anonyymi
Luuk.4:27 Biblia (1776) Ja monta spitalista oli Iaraelissa Elisa prophetan ajalla, ja ei yksikään heistä puhdistettu, vaan Naeman Syrialainen. 2Kun.5:14
- Anonyymi
Luuk.4:27 Israelissa oli nyös monta lepratautista profeetta Elisan aikana, eikä kuitankaan kukaan heistä puhdistunut, vaan Naeman, syyrialainen.
- Anonyymi
Ylivainio itse väitti parantuneensa kaikista sairauksistaan omissa kokouksissaan..
Ei pitänyt paikkaansa. Mies kuoli Espanjassa pahan äkkikuoleman taudin kohtaukseen, josta sairaudesta väitti parantuneensa omissa kokouksissaan.- Anonyymi
Pahan äkkikuoleman Raamatussa kokivat ne, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja pääsemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahan äkkikuoleman Raamatussa kokivat ne, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja pääsemisestä.
Lehdet näyttää olevan täynnä pahoja äkkikuolemia eikä yksikään liity helluntaihin mitenkään eli oletteko siellä huutosakkina ihan järkeä vailla häh!-@
Toisekseen eikö lutterin kirkossa paranekkaan vaivaiset ?
Miksi ei?
- Anonyymi
Veikkaan sinullekin äkkiloppua,kun aivan pilkkaat Jumalaamme niiltä osin,kun Hän Paransi Niilo Yli-Vainion kokouksissa sairaita.
- Anonyymi
Niissä tapahtui jumalan tekoja yhden miehen kautta enemmän kuin koko lutterin pappiskaartin aikana 500 vuodessa.
- Anonyymi
Lutkut halveksivat Ihmeparantumisia,nyt pyrstönkeikuttelijat kirmaavat pappeinansa,juosten alttareitansa pitkin.
Kukaan ei parane.
Mielenterveydet järkkyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924