Seurustelu entisen parinvaihtajan kanssa

Anonyymi-ap

Mulla on sellanen tilanne, että seurustelen ihmisen kanssa jolle parin vaihto ja vapaamieliset avoimet suhteet ovat olleet arkipäivää. Itse en ole harrastanut ja voisi ajatella jossain määrin arvoni olevan enemmän konservatiivisemmat. Yhteistuumiin päästiin, koska sanoin, että en pysty tunteitta sellaista tekemään

Olen miettinyt, että kuinka normaalia on, että näihin entisiin kumppaneihin tältä saralta pidetään yhteyttä? Itse olin saanut sen käsityksen, että nämä ihmiset ovat enemmänkin sellaisia joiden kanssa sekstailtu, eikä muita sidoksia, mutta kumppanini pitää joihinkin ainakin tietyissä määrin yhteyttä ja itseäni vähän alannut häiritsemään, että minkä takia.

Vapaa mielisyys ei ole itselleni ok ja kumppanin mielestä tästä oli ok luopua

Uteliaana naisena haluasin asiasta paremmin valistuneimpien selventävän missä määrin tämä on ok vai onko syytä epäillä jotain muuta

3

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole koskaan pelkkää seksiä, henkinen yhteys muodostuu. Ja tietenkin tuota harrastaneella on keskimääräistä enemmän ihmisiä joihin voi turvautua kaikenlaisessa elämään kuuluvassa. Se rikastaa elämää monin tavoin tuo piiri missä elämä kaikkinensa näyttäytyy aika perustavallakin tasolla.

• Anonyymi

Minulle nimenomaan vakuuteltiin tätä tästä, että ei tule suhteemme ongelmaksi. Pitäisikö tästä huolestua, että tuntuu risteävän muiden sanomisien kanssa? Mikä tässä on tavoite? Että minä muutan äkisti mieltäni ja lähden avoimeen mukaan, vaikka olen nimenomaan sanonut, etten halua jakaa elämääni tällä tavoin monen ihmisen välillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe