Mulla on sellanen tilanne, että seurustelen ihmisen kanssa jolle parin vaihto ja vapaamieliset avoimet suhteet ovat olleet arkipäivää. Itse en ole harrastanut ja voisi ajatella jossain määrin arvoni olevan enemmän konservatiivisemmat. Yhteistuumiin päästiin, koska sanoin, että en pysty tunteitta sellaista tekemään
Olen miettinyt, että kuinka normaalia on, että näihin entisiin kumppaneihin tältä saralta pidetään yhteyttä? Itse olin saanut sen käsityksen, että nämä ihmiset ovat enemmänkin sellaisia joiden kanssa sekstailtu, eikä muita sidoksia, mutta kumppanini pitää joihinkin ainakin tietyissä määrin yhteyttä ja itseäni vähän alannut häiritsemään, että minkä takia.
Vapaa mielisyys ei ole itselleni ok ja kumppanin mielestä tästä oli ok luopua
Uteliaana naisena haluasin asiasta paremmin valistuneimpien selventävän missä määrin tämä on ok vai onko syytä epäillä jotain muuta
Seurustelu entisen parinvaihtajan kanssa
3
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole koskaan pelkkää seksiä, henkinen yhteys muodostuu. Ja tietenkin tuota harrastaneella on keskimääräistä enemmän ihmisiä joihin voi turvautua kaikenlaisessa elämään kuuluvassa. Se rikastaa elämää monin tavoin tuo piiri missä elämä kaikkinensa näyttäytyy aika perustavallakin tasolla.
- Anonyymi
Minulle nimenomaan vakuuteltiin tätä tästä, että ei tule suhteemme ongelmaksi. Pitäisikö tästä huolestua, että tuntuu risteävän muiden sanomisien kanssa? Mikä tässä on tavoite? Että minä muutan äkisti mieltäni ja lähden avoimeen mukaan, vaikka olen nimenomaan sanonut, etten halua jakaa elämääni tällä tavoin monen ihmisen välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658