Haluavat eri puolue uuntauksien johdoissa herroina hallita teitä, puoluejäseniä ja seuraajiaan. Kaikki eduskuntapuolueet ovat edustettuina evlut suuntauksen kirkollisvaaleissa. Varokaa että kukaan ei teitä puheillaan eksytä vaikka käyttäisi Jeesus tai Kristus nimeä.
Vääriä kristuksia ilmestyy lopunajalla
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä että moni ahdistuu hänen dystooppisesta tulevaisuudenkuvasta. Aloittajan vuoksi taas moni kristitty tuomitaan väärin pirujen maalamisesta seinille. Puolueista hän voi olla oikeassa, mutta otsikko on puutaheinää. Ei ole mitään lopunaikaa eikä vääriä tai oikeita ristuksia tai profeettoja. Ihmisiä halutaan hallita uhkakuvilla ja pelastussanomilla. Puolueet ja papit tekevät juuri sitä.
- Anonyymi
Teille ateisti fundamenttalisteille on omat keskustelu sivut , olet väärässä paikassa. Hienoa kun Raamatun profetiat ja profeetat ennakkoon varoittaa tulevasta, teistä jumalattomista ja teidän 666 yhteiskunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161201- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902- 4868