Haluavat eri puolue uuntauksien johdoissa herroina hallita teitä, puoluejäseniä ja seuraajiaan. Kaikki eduskuntapuolueet ovat edustettuina evlut suuntauksen kirkollisvaaleissa. Varokaa että kukaan ei teitä puheillaan eksytä vaikka käyttäisi Jeesus tai Kristus nimeä.
Vääriä kristuksia ilmestyy lopunajalla
2
372
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä että moni ahdistuu hänen dystooppisesta tulevaisuudenkuvasta. Aloittajan vuoksi taas moni kristitty tuomitaan väärin pirujen maalamisesta seinille. Puolueista hän voi olla oikeassa, mutta otsikko on puutaheinää. Ei ole mitään lopunaikaa eikä vääriä tai oikeita ristuksia tai profeettoja. Ihmisiä halutaan hallita uhkakuvilla ja pelastussanomilla. Puolueet ja papit tekevät juuri sitä.
- Anonyymi
Teille ateisti fundamenttalisteille on omat keskustelu sivut , olet väärässä paikassa. Hienoa kun Raamatun profetiat ja profeetat ennakkoon varoittaa tulevasta, teistä jumalattomista ja teidän 666 yhteiskunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512