Miehet!! ootte niin naistenne pyöriteltävissä.

Anonyymi-ap

Siis mua rassaa miten miehet on niin naistenne pyöriteltävissö! Mikä teitä vaivaa.???
Siis pitkässä suhteessa teette kaiken minkä nainen haluaa, ette mitään mitä te haluatte.!!!Annatte naisen määrätä kaiken. Miksi?
Nainen uhkailee jos et tee sitä tai tätä- niin ero tulee - mitä te tottelette. ,- miksi??? Mikä teitä vaivaa?
Onko suomalaisilla miehillä jumalauta näin huono itsetunto tässä maassa!! Naiset sen musertaneet.
Mua inhottaa miten miehiä kohdellaan suhteissa.

En halua ees aloittaa jos naisena tunnistatte itsenne tästä. Ette tee mitään miestenne eteen, ette yhtään mitään, kunnes ehkä hän löytää jonkun paremman jostain viestillä, chstilla yms niin sitten alkaa kiinnostamaan oma ukko yhtäkkiä...tai ei edes ala kiinnostaa vaan aletaan uhittelee eroilla..jolloin miesparka pelästyy....onko geeneissä jotenkin tämä että tehdään mahdollisimman pieni, murtunut ja munaton ukko vuosien varrella, joka ei kykene mihinkään enää, ei edes näe mikä on hänelle hyväksi....saatikka uskalla sitä tavoitella.
Miten näin on käynyt teille?

Miehille vaan neuvoksi! Olkaa rohkeita ja tehkää päätös oikeaan suuntaan!! Elämiä on vain yksi!Ruoho todellakin voi olla sinulle vihreämpää muualla se on varma. Se on sata varma! Jossain on joku joka saa sinut kukoistamaan ja elämään.

Naiset..arggg..päästäkää miehenne kukoistamaan ja elämään! Ajatelkaa muita kuin itseänne, ajattele toisen onnea. Sinäkin viel löydät jonkun joka saa sinut kukoistamaan ja saa sinut puhkeamaan kukkaan ihan varmasti.

Ja turha tulla naisten tähän nyt huutelee...ei kiinnosta. !!!! Se joka tulee huutelee on selkeästi syyllinen just tähän ..inhottavaa!!!

31

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tule huutelemaan, kuten sinä monessa lauseessa teit, vaan ihan asiallisesti kommentoimaan kun katsos, se on tämän palstan tarkoitus.

      Ikävää yleistämistä koko kirjoituksesi, kuten aiemminkin. Joko haluat provoilla täällä tai sitten ikävän kokemuksesi perusteella täällä kärvistelet.

    • Anonyymi

      Mua kans ,vittu mua ärsyttää nuo nössöpyörittäjät, poukia kaikki, vetäköö kusunbe ensin vaikka suohon minun puolesta.

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        No älä muuta sano kuule


    • Anonyymi

      Mielummin tossun alla kuin taivaan alla. Katto pään päällä ja paljon lämpöisempi olo. Kodittomia on jo ihan liikaa.

      • Anonyymi

        Tämäkin yksi näkökulma. Mutta hieman surullinen.


    • Anonyymi

      😄 Jahas, katkera tilitys kun joku on saanut pakit varatulta mieheltä. Tottakai hän vois aina olla olematta puolisonsa kanssa, se on toinen asia mitä sitten sellanen selittelee kolmannelle, kun ei näe syytä naisen vaihtoon🙊

      • Anonyymi

        Millähän logiikalla sinä vedät tällaisia tarinallisuuksia jonkun katkeran incelin epäsuorasta kutsuhuudosta karata ikeen alta ns😂 Emojit viittaa kyllä satisetään itseensä, mutta onhan täällä näitä infernaalisen katkeria satutätejäkin pyörinyt edustamassa itseään


      • Anonyymi

        Eipä mennytkään ihan noin. Mutta se on sivuseikka....aidosti huolissaan siitä miten miehiä kohdellaan. Miten annatte kohdella.
        Kukaan järkevä ihminen ei varattujen kanssa leiki, en ainakaan minä kun itsekkin varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mennytkään ihan noin. Mutta se on sivuseikka....aidosti huolissaan siitä miten miehiä kohdellaan. Miten annatte kohdella.
        Kukaan järkevä ihminen ei varattujen kanssa leiki, en ainakaan minä kun itsekkin varattu.

        Mikset mies vaan myönnä, että tämä kerronta minkä mumisit aloitukseesi liittyy siihen että olet kateellinen miehille joilla on joku, eikä suinkaan miten tuo epätoivoinen yrittää juontaa tyhjään katsomoon. Tästä minä nautin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mennytkään ihan noin. Mutta se on sivuseikka....aidosti huolissaan siitä miten miehiä kohdellaan. Miten annatte kohdella.
        Kukaan järkevä ihminen ei varattujen kanssa leiki, en ainakaan minä kun itsekkin varattu.

        Kuka sinua on pyytänyt miesten puolesta puhujaksi? Ja mistä ihmeestä edes tiedät kenenkään parisuhteesta niin, että voisit olla "aidosti huolestunut"?

        Kyllä täällä ollaan vedetty ihan oikea johtopäätös; varattu mies on sinulle satuillut ja tarpeeksi saatuaan, lähtenyt kiltisti vaimonsa luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua on pyytänyt miesten puolesta puhujaksi? Ja mistä ihmeestä edes tiedät kenenkään parisuhteesta niin, että voisit olla "aidosti huolestunut"?

        Kyllä täällä ollaan vedetty ihan oikea johtopäätös; varattu mies on sinulle satuillut ja tarpeeksi saatuaan, lähtenyt kiltisti vaimonsa luo.

        Täällä kukaan kenenkään satuja usko.
        Mistä sä päättelet onko ALoittajalle satuja kerrottu vai ei. Mistä tiedät yhtään mitään....
        Olen huomannut samaa kaavaa tuttavapiireissä, nainen ei tee mitään, lihoo, valittaa,motkottaa...ja kyllä jotkut niin tossun alla että sääliksi käy. Ei päde kyllä kaikkiin. Ja ne miehet on niin murrettuja henkisesti et huh huh.


    • Anonyymi

      Poikkeusyksilökö? Tarkoitan vaimoani.
      Yli 50:n vuoden avioliiton aikana hän ei ole kertaakaan vaatinut mitään!
      Minun tekemisiini ja olemiseeni hän on puuttunut joskus koskien pukeutumistani.
      Joskus nuorena kun olin juopotteluillan jälkeen aamulla kehnossa kunnossa, vaimo oli huolissaan mitä voisin laittaa suuhuni. Miten ois suklaa ( krapulassa hyvää )? Käviskö appelsiini? Entä vaniljajäätelö?
      Vaimoni on saanut perintönä vanhanaikaisen käsityksen sukupuolirooleista. Mies on mies! Nainen on nainen! Vastuut ja tekemiset voivat mennä osittain limittäin mutta kokonaisvastuu on aina miehellä. Tietenkin valta myös.

    • Anonyymi

      Juu just luin jutun miehestä joka oli voimaantunut ja löytänyt itsenä ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä lähti suhteesta silloin kun vaimo synnytti vaikeasti kehitysvammaisen lapsen. Kyllä näitä hienoja perheellisiä itselleen eläjiä Suomi ihan täynnä. Tutun mies vietti kuukauden loman joka vuosi yksin ilman perhettä. Muutenkin teki mitä lystäsi. Erohan siitä lopulta tuli. Kun vaimo huomasi ettei tarvitse miestä mihinkään.

    • Anonyymi

      Mahtavaa keskustelua

    • Anonyymi

      On pakko kysyä, että mitä taas juuri luin.
      Ei, hitto, että aloittaja on hölömö.
      Siis hän on huolissaan miehistä, joita yleistää munattomiksi naisten polkemiksi nössyköiksi, joille naisten, juuri niiden naisten joiden olettaa tällaisiksi miehiään tekevän, pitäisi nyt antaa valta niille munattomille takaisin, mutta syyllistää, että ei ymmärrä, miten mies ei siihen ilman naisen lupaa pystyisi, Ja vielä toivoo, että nämä oletus naiset, nyt sitten näille luvattomille ja munattomille miehilleen oletetusti sen luvan antaisivat.
      Juu, ei kiinnosta edelleenkään, kiinnostaako sinua kommenttini, en alistu sinun manipulointiisi, enkä ota mitään vastuuta sinun luomista mielikuvitus syyllistämisistä, jos naisena haluan sivusta kommentoida täysin järjetöntä logiikkaasi.

    • Anonyymi

      Moderni aika antaa naisille oikeuden välineellistää miehet, tämän takia myös oikeat ihmissuhteet kärsivät koska niitä ei muodostu. Ei voi muodostua jos miestä kohdellaan periaatteessa samalla tavalla kuin kahvinkeitintä tai ruohonleikkuria.

      • Anonyymi

        Ja arvostan aloittajaa tämän huomaamisesta ja tähän reagoimisesta. Meissä miehissä on myös syntynyt liikehdintää ja vastareaktiota jossa miehet eivät enää kiinnostu naisista "klassisilla säännöillä" - olemme alkaneet vaatimaan ja etsimään naisia jotka nimenomaan panostavat henkilökohtaiseen kohtaamiseen.

        Ja voin sanoa että tälläisistä naisista on ihan oikeasti huutava pula, en tiedä onko kyseessä kohdanto-ongelma vai se että tuollaisia naisia ei juurikaan ole, alkuunkaan.

        Mutta heränneet miehet eivät reagoi tähän nöyrtymällä ja tyytymällä vähempään - vaan he jatkavat omillaan ja erillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvostan aloittajaa tämän huomaamisesta ja tähän reagoimisesta. Meissä miehissä on myös syntynyt liikehdintää ja vastareaktiota jossa miehet eivät enää kiinnostu naisista "klassisilla säännöillä" - olemme alkaneet vaatimaan ja etsimään naisia jotka nimenomaan panostavat henkilökohtaiseen kohtaamiseen.

        Ja voin sanoa että tälläisistä naisista on ihan oikeasti huutava pula, en tiedä onko kyseessä kohdanto-ongelma vai se että tuollaisia naisia ei juurikaan ole, alkuunkaan.

        Mutta heränneet miehet eivät reagoi tähän nöyrtymällä ja tyytymällä vähempään - vaan he jatkavat omillaan ja erillään.

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.

        Ja vastasit sitten itsellesi - voihan sitä keskustelua käydä täällä niin kuin AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.

        Kiitos:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.

        Hyvä että jotakin kiinnostaa.
        Olen aika suora kirjoittaa, enkä suodata tekstejä, mutta pointti siellä niin yleinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.

        Esieroottinen herättelijä😊 kiitos;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvostan aloittajaa tämän huomaamisesta ja tähän reagoimisesta. Meissä miehissä on myös syntynyt liikehdintää ja vastareaktiota jossa miehet eivät enää kiinnostu naisista "klassisilla säännöillä" - olemme alkaneet vaatimaan ja etsimään naisia jotka nimenomaan panostavat henkilökohtaiseen kohtaamiseen.

        Ja voin sanoa että tälläisistä naisista on ihan oikeasti huutava pula, en tiedä onko kyseessä kohdanto-ongelma vai se että tuollaisia naisia ei juurikaan ole, alkuunkaan.

        Mutta heränneet miehet eivät reagoi tähän nöyrtymällä ja tyytymällä vähempään - vaan he jatkavat omillaan ja erillään.

        Tiedän,mä olen noh ainutlaatuinen kaikilla mahdollisilla tavoilla, myös negatiivisella tietenkin yhtä paljon kun positiivisella.😊
        Mutta kyllä pulaa on naista naisista....
        Ja loppulause on loistava!
        Jatkavat omillaan ja erillään.
        Elämiä on vain yksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän,mä olen noh ainutlaatuinen kaikilla mahdollisilla tavoilla, myös negatiivisella tietenkin yhtä paljon kun positiivisella.😊
        Mutta kyllä pulaa on naista naisista....
        Ja loppulause on loistava!
        Jatkavat omillaan ja erillään.
        Elämiä on vain yksi!!!

        Pulaa siis tämmöisistä naisista....


      • Anonyymi

        Juuri näin ja vielä elättäjänä, koska nämä naiset eivät omillaan pärjää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä yksi juttu. Aloittajan kapinamieli tätä aikamme ilmiötä vastaan esiintyy ainakin minulle sekä kiinnostavana ja yllättävää kyllä - jopa esieroottisena herättelijänä.

        Jokaisella omat fetissinsä!

        Tämä ei ole aikamme ilmiö vaan riippuu ihan omasta asenteesta ja luuloista ja näköjään kuinka sairaasti peilaa asioita toisiin. Aloittajan kapinamielikin on vain lukijan muodostama oletus - toisille tuo mieli osoittautuu katkeruutena, kateellisuutena, tai vain haluna olla tietävinään tai sitten kokemuksen karvaalla rintaäänellä valittamisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella omat fetissinsä!

        Tämä ei ole aikamme ilmiö vaan riippuu ihan omasta asenteesta ja luuloista ja näköjään kuinka sairaasti peilaa asioita toisiin. Aloittajan kapinamielikin on vain lukijan muodostama oletus - toisille tuo mieli osoittautuu katkeruutena, kateellisuutena, tai vain haluna olla tietävinään tai sitten kokemuksen karvaalla rintaäänellä valittamisena

        Kaikki kolme aihtoehtoa keksit 🤣...


    • Anonyymi

      Vakka kantensa valitsee,sanotaan.Ulkopuolisen on helppo nähdä asetelma että puoliso on tossun alla mutta ei kenenkään parisuhteesta tiedetä kaikkea.Vastakohdat saattaa viehättää.

    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voisit elää tyytyväisenä ihan yksin. Kukaan ei sinua pakota elämään yhdenkään naisen kanssa samassa taloudessa saatika kenenkään kanssa suhteessakaan.

      Lapsellinen ja täysin turha aloitus. Hanki itsellesi omannnäköinen elämä jos naiset noin sinua rassaa tai koet heidät uhkana.
      Voit myös ryhtyä suhteesen miehen kanssa ja miettiä kuinka erilaisempaa se sitten olisi? Olisiko vapaampaa?

    • Anonyymi

      Jätäppä h.oratsu varatut miehet rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe