Ruokaaineriippuvuus

Anonyymi-ap

Hoitakaa tämä ruokaaineriipouvuus pois ennen laihdutusta KOSKA laihduttaminen on aivan mahdotonta JOS pitää koko ajan syödä.

Sen riippuvuuden saa pois kun ei syö niitä mistä on lihonut.SIIHEN EI TARVITSE MITÄÄN LAIHDUTUSVALMISTEITA.Minäkään en käyttänyt mitään.

Se syöminen ja lihominen johtuu vain tästä ruokaaineriippuvuudesta.
Minulla alkoi heti laihtuminen kun lopetin kaikki missä on vähänkään sokeria ja kaikki viljatuotteet.
Tänään aamullakin olin laihtunut parissa päivässä 3 kiloa.
Se riippuvuus on aivan niinkuin tupakka,alkoholi tai huumeriippuvuus,joka aiheuttaa
Lihomista
Verenpainetta
Kovaa päänsärkyä
Minullakin parantui KAIKKI nämä oireet,verenpainekkin alkaa olla normaali.

Silloin kun sairastuin tähän ruokaaineriippuvuuteen söin mahan täyteen kaikkia herkkuja niin paljon kuin jaksoin kalorit pyöri siinä 3500-5000 päivässä.
Nyt kun olen parantunut kalorini on ollut TÄLLÄ HETKELLÄ vain 750-1200 ja läskiä lähtee aivan mukavasti
Ja VATSALIHAKSET ALKAA NÄKYMÄÄN KOHTA VEITSENTERÄVÄNÄ
Nostan ne sitten laihtumisen jälkeen noin 3000-3200 jolla painoni PYSYY SAMASSA tällä liikunnalla.
Painon lisäksi myös pihtimittalukemat on alkaneet pienentymään TÄLLÄ uudella ohjelmalla.
Liikuntana nyt talvipyöräilyä 2,5 tuntia päivässä ja kuntosali,siellä pääasiassa juoksumatto jossa viihdyn parhaiten.
Teen liikunnan lisäksi kevyttä työtä jolla on myös jonkin verran laihduttaa vaikutus.



Ruokaaineriippuvuus
https://www.ess.fi/paikalliset/347084

38

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MIkä on ruokaaaine riippuvuus ?

      • Anonyymi

        Tuossa linkissä se sanotaan ja onhan se sanottu tuossa aloituksessa kuin.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Menisit töihin etkä olisi pelkkä parasiitti yhteiskunnan varoilla.

      • Anonyymi

        Avauksen tehnyt henkilö on trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avauksen tehnyt henkilö on trolli.

        Älkää nyt taas pilatko tätä ketjua lyhyillä typerillä heitoillanne.


    • Anonyymi

      Toinen sokeririippuvuutta aiheuttava on hiivatulehdus. Sitä hoidetaan välttämällä sokeria, vehnäjauhoja, hiivaleipiä, alkoholia, maitotuotteita, perunaa. Lisäksi voi käyttää hiivasientä estäviä aineita kuten hunajaa, kookosöljyä, kanelia, kehäkukkaa jne.

    • Anonyymi

      Tästä ei paljon puhuta.Kaikilla ylipainoisilla ihmisillä ja niillä jotka jatkuvasti LIHOO on tämä ruokariippuvuus.

      Nyt kun minulla ei enään ole tätä ruokariippuvuutta ateriaksi RIITTÄÄ jo yksi kananmuna.
      Kun ruokariippuvainen syö niin kolme kananmunaa menee helposti siinä kylkiäisenä + iso annos perunaa yms juustomakaroonia yms Siihen sitten jälkiruoaksi jugurttia,jäätelöä yms ja päälle vielä pullakahvit.

      Syönti jatkuu sitten erillaisilla välipaloilla kinkku yms juustoleivillä
      Välillä käydään hakemassa kaupasta karkkia tai suklaata ja syödään illalla ja yölläkin jotain hyvää
      NÄIN MINÄ SÖIN SILLOIN KUN OLIN RUOKARIIPPUVAINEN JA LIHOIN.

      Nyt ei tee yhtään mieli syödä mitään ylimääräistä,ja laihdun erittäin nopeasti tällä ITSE SUUNNITTELEMALLALLANI OHJELMALLA

      • Anonyymi

        Tämä ruokariippuvuus tulee AINA ensin ja vasta sitten kaikki muu.Syömähäiriö,bulimia,anoreksia yms.

        Runsaasti liikkuvan laihdutusruokavalio on aivan erilainen kuin vähän liikkuvan niinkuin minäkin nyt olen.
        EN OLISI SIIS YHTÄÄN LIHONUT JOS EN OLISI KESÄN JÄLKEEN LOPETTANUT LIIKUNNAN HARRASTAMISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ruokariippuvuus tulee AINA ensin ja vasta sitten kaikki muu.Syömähäiriö,bulimia,anoreksia yms.

        Runsaasti liikkuvan laihdutusruokavalio on aivan erilainen kuin vähän liikkuvan niinkuin minäkin nyt olen.
        EN OLISI SIIS YHTÄÄN LIHONUT JOS EN OLISI KESÄN JÄLKEEN LOPETTANUT LIIKUNNAN HARRASTAMISTA.

        Lihavuus ja 33 eri sairautta.

        https://www.perttimustajoki.fi/lihavuus-ja-31-sairautta/


    • Anonyymi

      Ruokariippuvuuden tunnistaa siitä että koko ajan pitää vain syödä ja tekee mieli jotain hyvää eikä tule mistään kylläiseksi.
      Tästä ei siksi puhuta koska tämä on suuri bisnes.Ennemmin kallista roskaruokaa mainostetaan ja tyrkytetään ihmisille.Ei sitä sanota missään että se roskaruoka on se joka tekee sinusta ruokariippuvaisen.

      • Anonyymi

        Se riippuvuus EI TULE terveellisesä ja ravitsevasta ruuasta kuten peruna,riisi,liha hedelmä yms.


      • Anonyymi

        Se on sokeri joka aiheuttaa jatkuvaa nälkää.
        Tällä hetkellä en siis käytä lähes ollenkaan sokeria missään muodossa.
        Sen ansiosta siis tulen kylläiseksi pienistä ruokamääristä.
        Eikä tee yhtään mieli syödä mitään herkkuja.

        Minä olen entinen sokerin suurkäyttäjä ja osaan sen takia sanoa tämän asian miten sokeri vaikuttaa.
        Siinä on huomattavan suuri ero sokeria sisältävän ja sokerittomaan ruokaan verrattuna kylläisyydentunteella.


    • Anonyymi

      "Älkää nyt taas pilatko tätä ketjua lyhyillä typerillä heitoillanne."

      Tuo oli hyvä eli voiko tämän ketjun siis pilata?

      Itse olen lihonut kaalilla, porkkanoilla ja perunalla sekä tomaatilla, kurkulla, sipulilla, banaaneilla, appelsiinilla, omenoilla ja pavuilla.

      Niistä on tullut minulle ruoka aine riippu matto.

      t. Noitaakka

      • Anonyymi

        Ei varmasti voi kukaan lihoa perunoilla,juureksilla ja kasviksilla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruuan kypsennys lihottaa raakaan ruokaan verrattuna, vaikka kaloreita olisi yhtä paljon, joten kyllä kasviksetkin lihottavat.

        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/kaloreilla-ei-olekaan-valia-tallainen-ruoka-laihduttaa-eniten/4674908

        Jos teet salaatin niin siihen pitää laittaa majoneesia että siitä tulee hyvänmakuista eli se ei laihduta silloin yhtään sen enempää kuin kypsennetty ruoka.
        Kumpaa syöt ennemmin raakaa perunaa vai perunamuusia.Minä syön ainakin ennemmin perunamuusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikakin itse laihtunut erittäin hyvin kypsennetyllä ruualla.
        Raakaa ruokaa en syö ollenkaan koska se on niin pahan makuista.Syön VAIN hyvän makuista ruokaa.

        Minä en laihdu kypsennetyllä ruualla yhtään. Kasvikset eivät maistu jos on tottunut syömään herkkuja. Tiedän kokemuksesta. Muutenhan ne ovat todella maistuvia ihan siltään. Rasvainen kastike on kai rasvaliukoisten vitamiinien imeytymisen takia hyväksi. Oliiviöljy on ihan ok. Itsetehty majoneesi on hyvä, mutta ei säily kai kovin pitkään Kermaviilistä ja chilistä voi tehdä kastikkeen. Kun laittaa vähintäänkin seitsemää kasvista salaattiin, siitä tulee tosi hyvää ja saa varmasti erilaisia ravintoaineita riittävästi. Vähemmälläkin tietysti pärjää.


    • Anonyymi

      Hyvin näyttää lähtevän.JOKA PÄIVÄ 400 grammaa.
      Kalorit 1000 päivässä ja PALJON liikuntaa.

    • Anonyymi

      Menisit töihin niin ei tarvitse miettiä sokeria koko ajan.

      • Anonyymi

        Minähän olen koko ajan töissä senkin pölvästi.


      • Anonyymi

        Tuosta te muut näette ettei tänne kannata mitään kommentoida.

        SAA VAIN VITTUILUT PALKAKSI.Taidan pistää vain ne ennen ja jälkeen kuvat,mutta en sano miten olen laihtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta te muut näette ettei tänne kannata mitään kommentoida.

        SAA VAIN VITTUILUT PALKAKSI.Taidan pistää vain ne ennen ja jälkeen kuvat,mutta en sano miten olen laihtunut.

        Älä anna murrosikäisten pahantuulisten tyttöjen pilata mielialaasi. Tänne laihdutuspalstalle kirjoittelee paljon alipainoisia nuoria, joilla on syömishäiriö- ym. psyyken ongelmia, eivätkä he itsekään ole töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna murrosikäisten pahantuulisten tyttöjen pilata mielialaasi. Tänne laihdutuspalstalle kirjoittelee paljon alipainoisia nuoria, joilla on syömishäiriö- ym. psyyken ongelmia, eivätkä he itsekään ole töissä.

        Juuri niin.

        Otat vain positiiviset kommentit vastaan kaikilta (1 - 3) faneiltasi, jotka ovat entisiä vartijoita, entisiä opettajia ja entisiä pappeja ja nykyisin pelkästään lihavia kerrostalokyttääjiä.

        Hankit vaan itsellesi poikaystävän ja kaikki on hyvin sen jälkeen. Monella ikäselläsi on jo poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.

        Otat vain positiiviset kommentit vastaan kaikilta (1 - 3) faneiltasi, jotka ovat entisiä vartijoita, entisiä opettajia ja entisiä pappeja ja nykyisin pelkästään lihavia kerrostalokyttääjiä.

        Hankit vaan itsellesi poikaystävän ja kaikki on hyvin sen jälkeen. Monella ikäselläsi on jo poikaystävä.

        Kirjoitat sen verran pisteliäästi ja hyvällä suomella, että sinun täytyy olla jo yläasteella. Luultavasti kuukautisetkin jo on, vaikka oletkin impi. Parempi ollakin impi kuin ryhtyä paniikkiratkaisuihin. Mutta herää kysymys mikset ole koulussa vaan vahdit täällä muiden työntekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat sen verran pisteliäästi ja hyvällä suomella, että sinun täytyy olla jo yläasteella. Luultavasti kuukautisetkin jo on, vaikka oletkin impi. Parempi ollakin impi kuin ryhtyä paniikkiratkaisuihin. Mutta herää kysymys mikset ole koulussa vaan vahdit täällä muiden työntekoa.

        Herää kysymys siitä, paljonko sinä painat, ja miksi vihaat veljeäsi.


    • Anonyymi

      Onko sinulla antaa tähän mitään vihjettä?

      Jos veljellä on sirot luut ja sisarella isot ja paksut luut, miten pitää menetellä?

      Sisarella on aina ollut kateusongelma luiden kanssa, koska isot luut keräävät paljon painoa ja läskiä. Ylipaino ja raskas rakenne aina ongelma eli mitä pitää sisaren syödä?

    • Anonyymi

      Kaikki tämä on aivan TOTTA mitä aloituksessa lukee.Turha siitä on mitään paskaa jauhaa.

      • Anonyymi

        Tässäkin sivustossa jauhetaan vain turhaa paskaa ja kirjoitellaan asian vierestä.

        Se asia ON niin että KAIKKI sokeri pois ja kaikki tuotteet missä sitä on niin kaikki vaivat poistuu.

        Te lihavat ja jojolaihduttajat olette HUUMAUSAINEEN KÄYTTÄJIÄ ,tajutkaa nyt tämä asia.

        Tämä sokerin poisjättäminen tarkoittaa käytännössä sitä että vähintään 80 % pois kauppojen elintarvikkeista jotka on täynnä sokeria tai rasvaa tai näitä kumpaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin sivustossa jauhetaan vain turhaa paskaa ja kirjoitellaan asian vierestä.

        Se asia ON niin että KAIKKI sokeri pois ja kaikki tuotteet missä sitä on niin kaikki vaivat poistuu.

        Te lihavat ja jojolaihduttajat olette HUUMAUSAINEEN KÄYTTÄJIÄ ,tajutkaa nyt tämä asia.

        Tämä sokerin poisjättäminen tarkoittaa käytännössä sitä että vähintään 80 % pois kauppojen elintarvikkeista jotka on täynnä sokeria tai rasvaa tai näitä kumpaakin.

        Ketogeenisessä ruokavaliossa viitataan aivan vääriin asioihin.Normaalia ruokaa SAA SYÖDÄ jossa on hitaita hiilihydraatteja
        SE ON AINOASTAAN SOKERI MIKÄ ON SE MYRKKY.
        muuta ruokaa SAA syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketogeenisessä ruokavaliossa viitataan aivan vääriin asioihin.Normaalia ruokaa SAA SYÖDÄ jossa on hitaita hiilihydraatteja
        SE ON AINOASTAAN SOKERI MIKÄ ON SE MYRKKY.
        muuta ruokaa SAA syödä.

        Sokeria syötetään aivan pikkulapsillekkin.Ei sitä olisi voinut kuvitellakaan että sokeri on niin vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeria syötetään aivan pikkulapsillekkin.Ei sitä olisi voinut kuvitellakaan että sokeri on niin vaarallista.

        Se on tosiaan sokeri mikä saa ihmiset syömään liikaa ruokaa ja lihomaan ja se on SUURIN SYY KORKEAAN VERENPAINEESEEN.Suolan käyttöä en ole vähentänyt ollenkaan.
        Silläkin on varmasti merkitystä verenpaineen alentumiseen ja laihtumiseen kun olen pyöräillyt paljon.

        Minulla parantui verenpaineet jo kolmessa viikossa kun lopetin sokerin ja karkkien syömisen,ja painokin laskee koko ajan vaikka olen syönyt aika hyvin.


    • Anonyymi

      liha kala ja broileri kannattaa syödä raakana koska kypsennys vie ravintoaineet ruokaaineriippuvuudessa

      • Anonyymi

        Teini-ikäisiä tyttöjä ei kannata ikinä paistaa tavallisessa paistinpannussa. Itse halstraan ne aina
        grillissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teini-ikäisiä tyttöjä ei kannata ikinä paistaa tavallisessa paistinpannussa. Itse halstraan ne aina
        grillissä.

        Sinä voisit hankkia itsellesi poikaystävän, monella ikäiselläsi on jo poikaystävä. Sitten voi hiplata.


    • Anonyymi

      Kyllä sokeri on paha, jos haluaa pysyä edes jonkinlaisessa painossa. Joskus otan pullaa, jos tarjotaan. Täytyyhän olla sosiaalinen. Muuten olen eliminoinut ruoastani kaiken sokerin pois Siihen sokeriin tulee himo ja sitten voisin syödä sitä vaan enemmän. Minä olen taulukossa " lievä lihavuus." En enää yritäkään , että olisin laihempi, koska en pysty pitämään sitä normaalipainoa. Tässäkin painossa on tekemistä. Välillä se nousee pari kiloa ja sitten minä pudotan sen pari kiloa.
      Itsehillintää on tullut. Minulla on jääkaapissa valkosuklaata, enkä ole kajonnut siihen. Käytän sen joskus kakun kuorruttamiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe