Kuuluuko saada omaisen hautajaisia varten palkallinen vapaa vai pelkkä palkaton vapaa?
Hautajaispäivä vapaa palkallinen?
6
17020
Vastaukset
- yks palkanlaskija
omien vanhempien, lasten ja puolison hautajaispäivä pitäisi olla palkallinen. ne palkalliset päivät on määritelty tes:ssä, voinee olla järjestökohtaisia eroja, en tiedä. Tarkista palkanlaskijalta
- on palkallista..
Jeejee...
- hoitzu
kuuluu maksaa liitosta vaan riippuu keiden kaikkien hautajaisiin osallistuminen katsotaan sen arvoiseksi. palkattpmana tulee antaa muillekkin. sitten vielä on tietysti viilaajat jotka lukee työehtoa linssillä ja takertuu kaikkeen esim kihlatun vanhemmat ei silloin kuulu piiriin tms koska tekstissä aviopuolison.. meikä avossa ja saanut silti kaikki avion mukaan, mutta harvinaista taitaa olla
- pihallako
ymmärsinkö nyt oikein,palkallisen vapaan saa vaan jos on liitossa ja muuten ei ? eikö tes päde kaikkiin,liitossa tai ei,jos siellä sanotaan että saa palkallisen vapaan?
- vähän myöhässä
pihallako kirjoitti:
ymmärsinkö nyt oikein,palkallisen vapaan saa vaan jos on liitossa ja muuten ei ? eikö tes päde kaikkiin,liitossa tai ei,jos siellä sanotaan että saa palkallisen vapaan?
palkallinen vapaa kuuluu saada lähiomaisen hautajaisia varten jos ammattiliittosi ja työnantajaliittosi ovat niin sopineet. Kaikki alat eivät sovi samalla tavalla. Eli olet tässäkin asiassa työnantajasi armoilla. Jollei se halua sulle jotain TES:in määräämää korvausta maksaa niin mihinkäs valitat kun liitosta et saa apua ?
Nyt kipin kapin liittymään ettei tarvi enää kysellä vaan luet TES:istäsi kaikki sopimukset ja saat luottamusmiehen avun ja tuen ongelmatilanteissa.
- että joo
Lähiomainen > pvä vapaaksi jos matkan päässä (> nnn km tai > nn h) kaks vapaata ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274