Kenen kanssa ette lähtisi edes treffeille?

Anonyymi-ap

Millaisen naisen/miehen kanssa treffeille menosta kieltäytyisitte kokonaan?


Itse kieltäydyn treffeistä
-maalaisen
-lapsellisen
-kielitaidottoman
kanssa

Turha tavata jos jo etukäteen tietää ettei tulevaisuutta ole.
Esim lihavuudesta ja viiksistä pääsee vielä eroon mutta maalaisuudesta ja lapsista ei pääse eroon.

233

2792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellaisen kanssa en lähde, joka ei säväytä heti ensi vilkaisulla.

      • Ja sellaisen josta heti huomaa, ettei juttu luista.


      • Eli susi on pinnallinen. Oi voi..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Eli susi on pinnallinen. Oi voi..

        Voi kuule, niin on moni muukin. Naiset ihan yhtälailla. Kyllä ulkoisen habituksen täytyy viehättää, ennen kuin voi alkaa ajatella mitään muuta kyseisen ihmisen kanssa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule, niin on moni muukin. Naiset ihan yhtälailla. Kyllä ulkoisen habituksen täytyy viehättää, ennen kuin voi alkaa ajatella mitään muuta kyseisen ihmisen kanssa.

        No onhan niitä. Mutta joskus se timantti löytyy sellasesta pakkauksesta josta ei uskois ensisilmäyksellä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No onhan niitä. Mutta joskus se timantti löytyy sellasesta pakkauksesta josta ei uskois ensisilmäyksellä.

        Minä en oikein usko siihen, koska jos minun silmää satu miellyttämään, niin jää kaveruus asteelle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä en oikein usko siihen, koska jos minun silmää satu miellyttämään, niin jää kaveruus asteelle.

        No se on sun valinta. Itse en ole pinnallinen ..


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä en oikein usko siihen, koska jos minun silmää satu miellyttämään, niin jää kaveruus asteelle.

        En silti tarkoita sitä, ettäkö vain hyvän näköiset sitten ovat niitä joiden kanssa hommasta tulee jotain. Ei, Jos ei ole mukava ja jos on liian ylpeä tai tympeä ihminen, niin ei siinä ulkonäkökään pelasta mitään. Sellainen lähinnä harmittaa, jos toinen on hirveän mukava ihmisenä, mutta ei ulkoisesti vastaa yhtään sitä, mikä sytyttäisi ja haluttaisi. Itse olen varmasti juuri sellainen myös. Ukoisesti ruma ja sisäisesti mukava.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No se on sun valinta. Itse en ole pinnallinen ..

        En usko, että sinäkään ihan mitä tahansa paksua resupetteriä huoli, vaikka se olis miten kiva muuten.


      • mustasusi kirjoitti:

        En usko, että sinäkään ihan mitä tahansa paksua resupetteriä huoli, vaikka se olis miten kiva muuten.

        No se on sun uskosi. Hyvää yötä sulle.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No se on sun uskosi. Hyvää yötä sulle.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Eli susi on pinnallinen. Oi voi..

        Mun mielestä taas tuo ei kerro pinnallisuudesta. Ihan eri jutut on pinnallisuutta..
        Tutkittu laajasti ja paljon, että ulkonäköön sitä ensin ihastutaan, se vaikuttaa alkuun etenkin.
        Kyllä ihmisen täytyy jollain tavalla miellyttää silmää, jotta kipinä voi syntyä. Totta kai luonne ja muu vaikuttaa comboon myös, mutta ulkonäkö on tutkimusten mukaan tärkeä tekijä.

        Itse en esimerkiksi menisi treffeille miehen kanssa, jonka silmistä heijastuu kylmyys tai ylimielisyys, joka on ylisliipattu ja viimeisen päälle merkkivaatteisiin puettu - pinnallisuutta tämäkin voi olla jonkun mielestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas tuo ei kerro pinnallisuudesta. Ihan eri jutut on pinnallisuutta..
        Tutkittu laajasti ja paljon, että ulkonäköön sitä ensin ihastutaan, se vaikuttaa alkuun etenkin.
        Kyllä ihmisen täytyy jollain tavalla miellyttää silmää, jotta kipinä voi syntyä. Totta kai luonne ja muu vaikuttaa comboon myös, mutta ulkonäkö on tutkimusten mukaan tärkeä tekijä.

        Itse en esimerkiksi menisi treffeille miehen kanssa, jonka silmistä heijastuu kylmyys tai ylimielisyys, joka on ylisliipattu ja viimeisen päälle merkkivaatteisiin puettu - pinnallisuutta tämäkin voi olla jonkun mielestä.

        Se on juuri näin, että ulkonäköön kiinnittää ensin huomiota. Se on osin tiedostamatonta myös.

        Jotkut ilmeisesti eivät ihastu sillä tavalla nopeasti, niin etsivät kumppania tutustumalla ja juttelemalla mahdollisimman monen kanssa.

        Ei se silti helppoa kaikille ole, löytää omaa paria, syttyi sitten nopeasti taikka hitaasti. Koska yleensä sitä syttyy ihan yksinään, toisen siitä tietämättä edes.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on juuri näin, että ulkonäköön kiinnittää ensin huomiota. Se on osin tiedostamatonta myös.

        Jotkut ilmeisesti eivät ihastu sillä tavalla nopeasti, niin etsivät kumppania tutustumalla ja juttelemalla mahdollisimman monen kanssa.

        Ei se silti helppoa kaikille ole, löytää omaa paria, syttyi sitten nopeasti taikka hitaasti. Koska yleensä sitä syttyy ihan yksinään, toisen siitä tietämättä edes.

        Mä pyydän anteeks sushukka yöllistä.
        En selittele enkä muuta tekoani.
        Saatat itsekin tiedostaa mikä
        tai mitä.
        Pääasia, on sanoa siis
        ANTEEKSI!


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mä pyydän anteeks sushukka yöllistä.
        En selittele enkä muuta tekoani.
        Saatat itsekin tiedostaa mikä
        tai mitä.
        Pääasia, on sanoa siis
        ANTEEKSI!

        Ei ole hätää...


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei ole hätää...

        Kiitos! :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule, niin on moni muukin. Naiset ihan yhtälailla. Kyllä ulkoisen habituksen täytyy viehättää, ennen kuin voi alkaa ajatella mitään muuta kyseisen ihmisen kanssa.

        Mulle se kaikki muu on se pääasia se ulkoinen habitus on sivuseikka.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulle se kaikki muu on se pääasia se ulkoinen habitus on sivuseikka.🙂.

        Joo. No niinkin voi sitten olla. En vaan itse pysty tuohon. Outoa minusta se, että olet edelleen sinkkuna pysynyt... Eikö tarjontaa ole ollut?


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo. No niinkin voi sitten olla. En vaan itse pysty tuohon. Outoa minusta se, että olet edelleen sinkkuna pysynyt... Eikö tarjontaa ole ollut?

        On aina sillon tällöin joskus mutta ei oo löytynyt sitä sopivaa matcia syystä tai toisesta eikä ikinä oo ollu kyse ulkonäöstä millään tavoin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On aina sillon tällöin joskus mutta ei oo löytynyt sitä sopivaa matcia syystä tai toisesta eikä ikinä oo ollu kyse ulkonäöstä millään tavoin.🙂.

        On se vaan vaikeaa löytää. En ihmettele yhtään, jos elän lopun elämää yksin. Ei mitään vastaparia ole olemassakaan. Ja kaikilla on se yksi muotti johon ne on sullottu. Sitä on liian erilainen ja kummajainen täällä.🐺🧌


      • mustasusi kirjoitti:

        On se vaan vaikeaa löytää. En ihmettele yhtään, jos elän lopun elämää yksin. Ei mitään vastaparia ole olemassakaan. Ja kaikilla on se yksi muotti johon ne on sullottu. Sitä on liian erilainen ja kummajainen täällä.🐺🧌

        No mä en ite kyllä usko noin ollenkaan. Mä uskon että ihan jokaisen on mahdollista löytää ne onni ja rakkaus mutta se vaatii sen että sen eteen tekee töitä. Myös oman itsensä kanssa. Enkä mä tarkota että itteensä pitäis muuttaa millään tavalla mutta pitää olla sinut itsensä kanssa ja myös olla positiivinen kuva itsestä ja pitää pystyä myös rehellisesti käymään itsensä kanssa läpi niitä asioita mitä mahdollisesti on itsessä mitkä estää sitä kumppanin ja parisuhteen löytämistä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä en ite kyllä usko noin ollenkaan. Mä uskon että ihan jokaisen on mahdollista löytää ne onni ja rakkaus mutta se vaatii sen että sen eteen tekee töitä. Myös oman itsensä kanssa. Enkä mä tarkota että itteensä pitäis muuttaa millään tavalla mutta pitää olla sinut itsensä kanssa ja myös olla positiivinen kuva itsestä ja pitää pystyä myös rehellisesti käymään itsensä kanssa läpi niitä asioita mitä mahdollisesti on itsessä mitkä estää sitä kumppanin ja parisuhteen löytämistä.🙂.

        En minä jaksa enää. Minusta ei pidetä missään. Sen näen kyllä jokaisen naamasta. Lakkaan välittämästä yhtään kenestäkään. 💀


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä jaksa enää. Minusta ei pidetä missään. Sen näen kyllä jokaisen naamasta. Lakkaan välittämästä yhtään kenestäkään. 💀

        Kauheeta tollanen "minusta ei pidetä missään". Ootko tosissas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas tuo ei kerro pinnallisuudesta. Ihan eri jutut on pinnallisuutta..
        Tutkittu laajasti ja paljon, että ulkonäköön sitä ensin ihastutaan, se vaikuttaa alkuun etenkin.
        Kyllä ihmisen täytyy jollain tavalla miellyttää silmää, jotta kipinä voi syntyä. Totta kai luonne ja muu vaikuttaa comboon myös, mutta ulkonäkö on tutkimusten mukaan tärkeä tekijä.

        Itse en esimerkiksi menisi treffeille miehen kanssa, jonka silmistä heijastuu kylmyys tai ylimielisyys, joka on ylisliipattu ja viimeisen päälle merkkivaatteisiin puettu - pinnallisuutta tämäkin voi olla jonkun mielestä.

        Mä en myöskään syty liian sliipatuista.. ihan karsastan.. olisin niiin eriparia kyseisen henkilön kanssa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kauheeta tollanen "minusta ei pidetä missään". Ootko tosissas?

        Olen tosissani. Kyllä sen täällä työpaikallani esimerkiksi näen. Hyvä kun edes tervehditään.


      • mustasusi kirjoitti:

        On se vaan vaikeaa löytää. En ihmettele yhtään, jos elän lopun elämää yksin. Ei mitään vastaparia ole olemassakaan. Ja kaikilla on se yksi muotti johon ne on sullottu. Sitä on liian erilainen ja kummajainen täällä.🐺🧌

        Tilanteessasi ei ole mitään eriskummallista tai outoa, sun oma suhtautumistapasi tekee vain olosi vielä raskaammaksi kuin sen kuuluisi ollakaan. Takoo täällä muutkin päätä seinään, hetken sattuu ja joskus pidempäänkin mutta ei niitä kengänkärkiään kannata jäädä tuijottamaan. Yhtä v*tun suojuoksuahan tämä on koko elämä, en mä sitä kiellä mutta kyllä sinne eteenpäin on katsottava halusi tai ei


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se vaan vaikeaa löytää. En ihmettele yhtään, jos elän lopun elämää yksin. Ei mitään vastaparia ole olemassakaan. Ja kaikilla on se yksi muotti johon ne on sullottu. Sitä on liian erilainen ja kummajainen täällä.🐺🧌

        Ihminen on yksin täydellisessä parisuhteessakin. Sehän on loistavan parisuhteen edellytys että saa olla omassa kuoressaan itsensä herra 😊


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­­y­m­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ainskssn marko-nimisen nsaien ksansssa en lähtisi.... mutts tuollsaista voi joksainen kokeills jod lsittsa yöpsifsin ysi jonkin t-paidankin hengityksen eteen nenään jsa sduuhun... kokeilla juttua ei kuole eikä ole vaarsallistakaan, mutta voi kokeilla huviksi miklle tuntuu...

    • Anonyymi

      Marko on maailman huonoin nimi.

    • Anonyymi

      niin tuollainen juttu että yrittää kokeilla tukehduttaa itseä t-paidankin avulla, kuin jotain NATO-Blacvk Operatives kidutusta, mutta ei voi kokeilla. itse..jos ei käytä vettä.

    • Anonyymi

      tuollainwn oliaikin toasi hauskaa jos itse pystyisit määräämään kaikkia uniasi ennalta mityä näet6 ennen nukkumista.

      Minä pysty mutta en sillä tavoin, vähän, en pysty mitään että päättäisin seikkailukumppaneita uniin.

    • Anonyymi

      Olisikin todella huvittavaa jos ennalta pystyisit määräämään omaan tulevaan uneesi jotain hahmoja. seikkailemaan.

      Minä pystyn jotenkin vähän, mutta en todellakaan pysty laittamaan omaan uneen seikkailemaan jotain henkilöitä :D

      • Voi kun pystyisikin valitsemaan seikkailijat.
        Ja estämään joidenkin pääsy uniin.


    • Anonyymi

      eräässä amerikkalaisten ohjelmassa lone-star-law.... joku niiin alligaattori voivat olla vaaralliasia nuo, olisi hyvä kun ei niitä pitäisi vahingoitella, lava-auton kyytiin poliisin toimesta ja toimittaa takaisin parempaan vesistöönsä, jos joku alligaattori on eksynyt seikkailemaan

    • Anonyymi

      niin justiin en haluasi opettaa jotain tuollaisia oman mielen hallintajuttuja, koska niiin on suurena vaarana että ylipoliston psykiatria opiskeleva nuori nainen sairastuu psykoosiin sanojeni takia.

    • Anonyymi

      entä jos se nainen murhaa sinut se tyttö heti ensitreffeillä paloittelee pääsikin=

      Mutta en luule että kukaan naisystävä murhaisi koska en ole Seppo, enkä Marko enkä Simo?

    • Anonyymi

      mutta asiasta toiseen joo hyvin näyttää toimivsn rallisutoisssakin tuo tietokoneen tekemä automasattiohjaus...

    • Anonyymi

      tuollainen että jos itse kerrot tytöille jotain unenhallinta-juttuja tai jotain sellaisia, niiin miten sitten itse hallinnoit että näkevätkö tytöt hyviä vai pahoja unia=

    • Anonyymi

      tuollaisissa tekniikoissa kuten omien unien hallinta on tosi vaarana sitten jos vahingossa alkaakin tulemaan jotin todella pahoja unia jokainen yö...

    • Anonyymi

      haaveilijan itse haluaisin ehkä tavata, mutta ajattelin erästä asiaa, koska jos vaikka pystyisit itse määräämään jokaisesta unestasikin että mitä näet unessa, voisi olla rasittavaakin...

    • Anonyymi

      Oikeasti en tiedä sinänsä, mutta yksi asia pelottaa kertoa tytöillekin jotain ihmeellisiä nukutusjuttuja ja tekniikoita, mutta en kerro mitään mikä voisi loukkaannuttaa...

    • Anonyymi

      Tuota maalaisuutta rupesin mietiskelemään, että mitähän se semmoinen meinaa.

      Olen kotoisin pienestä maalaiskaupungista. Mummola oli maatila, jossa vietin ison osan lapsuuttani. Olen tehnyt elämässäni pelto- ja metsätöitä.

      Asun Suomen toiseksi suurimman kaupunkialueen keskustassa. Korttelin päässä pääkadusta.

      Minulla on ympärivuotinen mökki peltojen keskellä, jossa vietän runsaasti aikaani. Omistan traktorin.

      Rakastan kaupunkeja ja niiden kulttuurihistoriaa, teatteria, ihmisten keskellä olemista, baareja, arkkitehtuuria. Harrastan kulttuuria ja taidetta ja kaupunkimatkailua.

      Olenko maalainen?

      • Anonyymi

        Olet kykenemätön onnelliseen suhteeseen urbaanin ihmisen kanssa. Eli kun loma tulee ja sinä haluat poistua kaupungista, parisuhdekriisi on valmis. Tai jos menet mökillesi et näe kumppaniasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kykenemätön onnelliseen suhteeseen urbaanin ihmisen kanssa. Eli kun loma tulee ja sinä haluat poistua kaupungista, parisuhdekriisi on valmis. Tai jos menet mökillesi et näe kumppaniasi.

        Sivusta ... kuka nyt mistäkin saa kriisin aikaiseksi. Mä olisin vain tyytyväinen, jos toinen hipsisi viikonlopuksi mökille ja saisin olla kotona rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... kuka nyt mistäkin saa kriisin aikaiseksi. Mä olisin vain tyytyväinen, jos toinen hipsisi viikonlopuksi mökille ja saisin olla kotona rauhassa.

        Joo mutta hän sanoi viettävänsä mökillä runsaasti aikaa. Juhannuksen, kaikki pyhät jne millon siis parisuhdetta hoidettaisiin ja toisia tavattaisiin? Jollei heti muutettaisi yhteen niin ei ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kykenemätön onnelliseen suhteeseen urbaanin ihmisen kanssa. Eli kun loma tulee ja sinä haluat poistua kaupungista, parisuhdekriisi on valmis. Tai jos menet mökillesi et näe kumppaniasi.

        No sehän tässä juuri onkin, että tunnen itseni urbaaniksi ihmiseksi. Tällä hetkellä käytän mökkiä ensi sijassa työtilana, jonka vuoksi viihdyn vapaa-ajallani lähinnä kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kykenemätön onnelliseen suhteeseen urbaanin ihmisen kanssa. Eli kun loma tulee ja sinä haluat poistua kaupungista, parisuhdekriisi on valmis. Tai jos menet mökillesi et näe kumppaniasi.

        ...ja mainittakoon nyt vielä sekin, että olen tällä hetkellä onnellisessa parisuhteessa urbaanin ihmisen kanssa. Ei ole ollut ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän tässä juuri onkin, että tunnen itseni urbaaniksi ihmiseksi. Tällä hetkellä käytän mökkiä ensi sijassa työtilana, jonka vuoksi viihdyn vapaa-ajallani lähinnä kaupungissa.

        No jos vaiheilet sen kanssa ollako mökillä vai ollako kaupungissa niin silloin olet kuin epävakaa biseksuaali. Mitä ylipäätään teet sinkut-palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... kuka nyt mistäkin saa kriisin aikaiseksi. Mä olisin vain tyytyväinen, jos toinen hipsisi viikonlopuksi mökille ja saisin olla kotona rauhassa.

        Millon deittailtaisiin jos toinen on mökillä viikonloput?


    • Anonyymi

      En ymmärrä koko treffailusysteemiä...

      En lähtis kenenkään kanssa treffeille.

      Vastaan hiukan väänneltyyn kysymykseen: millaisen ihmisen kanssa välit eivät lämpene?

      Jos ei jutut natsaa, en osaa arvostaa toiselle tärkeitä asioita ja toisinpäin. Huono hygienia, huono käytös, aggressiivisuus, itsekeskeisyys. Epäluotettavuus.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kuin sun mielestä tulisi sitten tutustua ellei treffeillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin sun mielestä tulisi sitten tutustua ellei treffeillä?

        Ihan tavallisesti niin kuin ihmisten kanssa nyt tutustutaan muutenkin.

        xLiner


    • Anonyymi

      tuollainen juttukun jos tukehdutaa iiyderään jokrn noin vsikks poolopsifsnkin sbullsd kokrillsx iydr joysin naton black ops juttuja, mutta älä käytä vettä, voin tukehtua.

    • Anonyymi

      Ei ole kuin yksi ehdoton EI. Jos nainen käsittää parisuhteen kuin provider-ideologiassa julistetaan. Sen mukaan mies maksaa parisuhteen kaikki kulut ja nainen on prinsessa, johon miehen pitää tehdä "vaikutus".

      • Anonyymi

        Provider-uskonto on kuin Harmiksen haikailemalta 50-luvulta, tosin pienellä sokerikuorrutuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provider-uskonto on kuin Harmiksen haikailemalta 50-luvulta, tosin pienellä sokerikuorrutuksella.

        Minullekin tuli harmis mieleen, kun luin asiaa käsittelevää artikkelia... 🤭

        No ihan miten kukin haluaa. Kannatan feminismiä, jossa sekä nainen että mies saavat vapaasti valita elämäntyylinsä, kunhan eivät loukkaa muita.

        Harmiksen kirjoitustyyliä en kannata. Se on avoimen naisvihamielistä. Onneksi Mikkis puolustaa meitä naisia. ☺️

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuli harmis mieleen, kun luin asiaa käsittelevää artikkelia... 🤭

        No ihan miten kukin haluaa. Kannatan feminismiä, jossa sekä nainen että mies saavat vapaasti valita elämäntyylinsä, kunhan eivät loukkaa muita.

        Harmiksen kirjoitustyyliä en kannata. Se on avoimen naisvihamielistä. Onneksi Mikkis puolustaa meitä naisia. ☺️

        🦄

        Joo, Mikkojuhan puolustaa naisia, mutta ei pelkästään, vaan myös kaikki, joita kiustaaan. Ja palstarauhaa myös, onhan hän palstan pomokin.


      • Anonyymi

        Joo, kaikki rusinat pullasta mutta ei tajua, että jo verotuksenkin puolesta ei enää pärjää yhden miehen tuloilla. Vain 10% miehistä on varakkaita, ja osa heistä on nuukia, joten harvassa ovat Provider-miehet. Se toinen puoli luonteessa, kehtaa sanoa kuitenkin olevansa feministi.

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Joo, Mikkojuhan puolustaa naisia, mutta ei pelkästään, vaan myös kaikki, joita kiustaaan. Ja palstarauhaa myös, onhan hän palstan pomokin.

        Juu. Se on mielestäni maskuliinisten olentojen (ei vain miesten) tehtävä maailmassa: puolustaa niitä jotka tarvitsevat puolustusta.

        Ne, jotka eivät puolusta tarpeen tullen tai aiheuttavat muille vahinkoa, ilmentävät toksista maskuliinisuutta.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuli harmis mieleen, kun luin asiaa käsittelevää artikkelia... 🤭

        No ihan miten kukin haluaa. Kannatan feminismiä, jossa sekä nainen että mies saavat vapaasti valita elämäntyylinsä, kunhan eivät loukkaa muita.

        Harmiksen kirjoitustyyliä en kannata. Se on avoimen naisvihamielistä. Onneksi Mikkis puolustaa meitä naisia. ☺️

        🦄

        Kiitos...kyllä te myös olette ehdottomasti puolustamisen arvoisia kuten kaikki muutkin keitä väärin tai epäoikeudenmukaisesti kohdellaan tai kiusataan. Kaikkia heikommassa asemassa olevia ja edellä mainitun kaltaisessa tilanteessa olevia pitäisi puolustaa niiden jotka siihen kykenevät. Eikä ole mitään järkevää syytä tai perustelua jättää näin tekemättä jos jotain sellaista kohtaa.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, Mikkojuhan puolustaa naisia, mutta ei pelkästään, vaan myös kaikki, joita kiustaaan. Ja palstarauhaa myös, onhan hän palstan pomokin.

        Voi kiitos armas palstaneĺto kauniista sanoista ne lämmittävät mieltä ja sydäntä kovasti.😊.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Joo, Mikkojuhan puolustaa naisia, mutta ei pelkästään, vaan myös kaikki, joita kiustaaan. Ja palstarauhaa myös, onhan hän palstan pomokin.

        Mä taas olen huomannut häneltä myös kiusaamisen puolustamista ja sitä, että hän ei läheskään aina kykene katsomaan kokonaisuutta puolueettomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas olen huomannut häneltä myös kiusaamisen puolustamista ja sitä, että hän ei läheskään aina kykene katsomaan kokonaisuutta puolueettomasti.

        Puolueettomuutta asioiden suhteen ei ole olemassakaan. Ihminen puolustaa aina joitain arvoja, jolloin hän saattaa vastustaa vastakkaisia arvoja. Ihmisten suhteen täytyy pyrkiä puolueettomuuteen.

        Esimerkiksi sukupuolten tasa-arvoa kannattava henkilö saattaa vastustaa Raamatun mielipiteitä. Molempien arvojen edustajat näkevät toisensa "puolueellisina".

        Palstaylijohtajan on tunnettava organisaationsa arvot ja edustettava ja edistettävä niitä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueettomuutta asioiden suhteen ei ole olemassakaan. Ihminen puolustaa aina joitain arvoja, jolloin hän saattaa vastustaa vastakkaisia arvoja. Ihmisten suhteen täytyy pyrkiä puolueettomuuteen.

        Esimerkiksi sukupuolten tasa-arvoa kannattava henkilö saattaa vastustaa Raamatun mielipiteitä. Molempien arvojen edustajat näkevät toisensa "puolueellisina".

        Palstaylijohtajan on tunnettava organisaationsa arvot ja edustettava ja edistettävä niitä.

        🦄

        Ulkopuolisena kun noita keskusteluja katsoo, niin tuo on helppo nähdä. Se on tietenkin ymmärrettävää, että kun on mennyt johonkuhun täälläkin tykästymään, niin on kovin vaikea lukea noita objektiivisesti ja nähdä niiden "kivojen tyyppien" huono käytöstä tai ainakaan myöntää sitä. Se on inhimillistä, mutta ei poista sitä huonoa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkopuolisena kun noita keskusteluja katsoo, niin tuo on helppo nähdä. Se on tietenkin ymmärrettävää, että kun on mennyt johonkuhun täälläkin tykästymään, niin on kovin vaikea lukea noita objektiivisesti ja nähdä niiden "kivojen tyyppien" huono käytöstä tai ainakaan myöntää sitä. Se on inhimillistä, mutta ei poista sitä huonoa käytöstä.

        Mikkojuhan on yksi harvoista ei-naisvihamielisistä ihmisistä täällä. Sellaisia minulla on arkielämässäni ja pidän sitä normaalina.

        En pidä normaalina systemaattista, kollektiivista naisten kiusaamista, jota tällä palstalla näkee joka päivä.

        🦄


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...kyllä te myös olette ehdottomasti puolustamisen arvoisia kuten kaikki muutkin keitä väärin tai epäoikeudenmukaisesti kohdellaan tai kiusataan. Kaikkia heikommassa asemassa olevia ja edellä mainitun kaltaisessa tilanteessa olevia pitäisi puolustaa niiden jotka siihen kykenevät. Eikä ole mitään järkevää syytä tai perustelua jättää näin tekemättä jos jotain sellaista kohtaa.😊.

        Mikko ...kele 😁, alat taas kuulostaa messiaalta


      • E-Lukka kirjoitti:

        Mikko ...kele 😁, alat taas kuulostaa messiaalta

        No noin mä sen nyt vaan nään ton asian kuulosti se miltä vaan.😄😊. Mä oon elämässä kattellu aivan tarpeeks sitä heikompien kyykyttämistä ja kiusaamista että mun mielestä jos kykenet auttaan niin helvetti vieköön auta sillon äläkä kattele vierestä ja surkuttele vaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No noin mä sen nyt vaan nään ton asian kuulosti se miltä vaan.😄😊. Mä oon elämässä kattellu aivan tarpeeks sitä heikompien kyykyttämistä ja kiusaamista että mun mielestä jos kykenet auttaan niin helvetti vieköön auta sillon äläkä kattele vierestä ja surkuttele vaan.🙂.

        ihan oikein 🙂


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No noin mä sen nyt vaan nään ton asian kuulosti se miltä vaan.😄😊. Mä oon elämässä kattellu aivan tarpeeks sitä heikompien kyykyttämistä ja kiusaamista että mun mielestä jos kykenet auttaan niin helvetti vieköön auta sillon äläkä kattele vierestä ja surkuttele vaan.🙂.

        Hyvä juttu. Näin kannattaa tehdä. 👍

        🦄


      • E-Lukka kirjoitti:

        ihan oikein 🙂

        Jep...näin on.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Näin kannattaa tehdä. 👍

        🦄

        Kyllä...ehdottomasti kannattaa tehdä. Joskus voi myös ite olla samanlaisessa tilanteessa ja kuinka paljon sitä ite silloin toivoiskaan että joku auttais joka siihen pystyy eikä vain seurais vierestä.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan on yksi harvoista ei-naisvihamielisistä ihmisistä täällä. Sellaisia minulla on arkielämässäni ja pidän sitä normaalina.

        En pidä normaalina systemaattista, kollektiivista naisten kiusaamista, jota tällä palstalla näkee joka päivä.

        🦄

        Olet ilmiselviä marinisteja joissa kritiikki on automaattisesti vihaa. Itse taas näen tällä palstalla suhteessa eniten miesvihaa joka on lähtökohtaisesti aina teidän feministien kynästä.
        "Mies sitä mies tätä, miehen pitää maksaa" yms.
        On erikoista muka "tasa-arvoa" meinaan, jos feministien kommentit kääntää päinvastaiseksi miehen suulla kirjoitetuksi naisille, niin se muuttuukin automaattisesti naisvihaksi, sovinismiksi, sikamaisuudeksi yms.
        Tuossa näkee, että feminismi on katkeraan ja syvään juurrutettua miesvihaa joka näkyy näissä kaikenmaailman julkisissa ulostuloissakin "mies maksaa kaiken".
        Tunnen valitettavasti yhden feministin ja tältä palstalta olen saanut lopullisen käsityksen feministien kommenteista, että te todella vihaatte miehiä yli kaiken.
        Vaikka vastustan väkivaltaa yli kaiken, niin tässätapauksessa kaikenlaisten ismien edustajat rinnastan suoraan maahan hyökkäävän Venäjän lailla vihollisiksi johon lukeutuu kaikki feministit ja vihreät sekä vasemmisto joka on käytännössä synonyymi keskenään.
        Myös vaimoni näkee feminismin suoraan miesvihana. Jostain kumman syystä hänenkin tuntemansa feminismit ovat sinkkuja ja ihmekös tuo, kun joka käänteessä mies nähdään vain ongelmana ja vihollisena. Ehkä tuosta syystä feministit ovatkin enimmäkseen omaan sukupuoleensa kääntyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan on yksi harvoista ei-naisvihamielisistä ihmisistä täällä. Sellaisia minulla on arkielämässäni ja pidän sitä normaalina.

        En pidä normaalina systemaattista, kollektiivista naisten kiusaamista, jota tällä palstalla näkee joka päivä.

        🦄

        Tosi kumma.

        Itse en ole mieltänyt ketään täälä varsinaisesti naisvihamieliseksi, vaikka monet purkaa omaa oloa. Kurputtelukin tuntuu vaan katkeroituneelta himolta😆

        Miehillä on oma huuhaansa, joka menee valikoivasti ohi mun silmien.

        Ikävää varmaan jos itse on sille herkkä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...ehdottomasti kannattaa tehdä. Joskus voi myös ite olla samanlaisessa tilanteessa ja kuinka paljon sitä ite silloin toivoiskaan että joku auttais joka siihen pystyy eikä vain seurais vierestä.🙂.

        No niin, nyt minut on sitten tituleerattu miestenvihaajaksi tuossa alla. 😁

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18069497/kenen-kanssa-ette-lahtisi-edes-treffeille#comment-123905085

        Tämä logiikka on aika hauskaa: juuri kun saan kehuttua Mikkojuhania, joka käsittääkseni on mies (vaikka ei asialla ole minulle mitään merkitystä), niin välittömästi sen perään minua syytetään miesvihasta. 😁

        Itsehän en syyttänyt ketään tiettyä nimimerkkiä naisvihasta, vaikka väitinkin että se on palstalla laajalle levinnyttä. Olen toki aikaisemmin syyttänyt yksittäisiä kirjoittajiakin naisvihasta, ja niin olet sinäkin tehnyt. Mutta tuo alla oleva kirjoittaja varmaan nyt aktivoitui näistä kehuista sinulle, tai siltä se vaikutti. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt minut on sitten tituleerattu miestenvihaajaksi tuossa alla. 😁

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18069497/kenen-kanssa-ette-lahtisi-edes-treffeille#comment-123905085

        Tämä logiikka on aika hauskaa: juuri kun saan kehuttua Mikkojuhania, joka käsittääkseni on mies (vaikka ei asialla ole minulle mitään merkitystä), niin välittömästi sen perään minua syytetään miesvihasta. 😁

        Itsehän en syyttänyt ketään tiettyä nimimerkkiä naisvihasta, vaikka väitinkin että se on palstalla laajalle levinnyttä. Olen toki aikaisemmin syyttänyt yksittäisiä kirjoittajiakin naisvihasta, ja niin olet sinäkin tehnyt. Mutta tuo alla oleva kirjoittaja varmaan nyt aktivoitui näistä kehuista sinulle, tai siltä se vaikutti. 😁

        🦄

        Feminismi on synonyymi miesvihalle. Se että kehut jotain sinua komppaavaa nuoleskelijaa ei sinusta silti mies myönteistä tee.
        Feminismi on kuin narsismi. Oma hovi on se juttu, mutta lähtökohtaisesti kaikki muut (miehet) joutaa alistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmiselviä marinisteja joissa kritiikki on automaattisesti vihaa. Itse taas näen tällä palstalla suhteessa eniten miesvihaa joka on lähtökohtaisesti aina teidän feministien kynästä.
        "Mies sitä mies tätä, miehen pitää maksaa" yms.
        On erikoista muka "tasa-arvoa" meinaan, jos feministien kommentit kääntää päinvastaiseksi miehen suulla kirjoitetuksi naisille, niin se muuttuukin automaattisesti naisvihaksi, sovinismiksi, sikamaisuudeksi yms.
        Tuossa näkee, että feminismi on katkeraan ja syvään juurrutettua miesvihaa joka näkyy näissä kaikenmaailman julkisissa ulostuloissakin "mies maksaa kaiken".
        Tunnen valitettavasti yhden feministin ja tältä palstalta olen saanut lopullisen käsityksen feministien kommenteista, että te todella vihaatte miehiä yli kaiken.
        Vaikka vastustan väkivaltaa yli kaiken, niin tässätapauksessa kaikenlaisten ismien edustajat rinnastan suoraan maahan hyökkäävän Venäjän lailla vihollisiksi johon lukeutuu kaikki feministit ja vihreät sekä vasemmisto joka on käytännössä synonyymi keskenään.
        Myös vaimoni näkee feminismin suoraan miesvihana. Jostain kumman syystä hänenkin tuntemansa feminismit ovat sinkkuja ja ihmekös tuo, kun joka käänteessä mies nähdään vain ongelmana ja vihollisena. Ehkä tuosta syystä feministit ovatkin enimmäkseen omaan sukupuoleensa kääntyneitä.

        Sä oot kyllä sokee tai tietoisesti valitset jättää näkemästä jos sä väität että täällä on enemmän miesvihaa kuin naisvihaa. Naisvihamielisiä halventavia, haukkuvia, ja loukkaaviksi tarkoitettuja kommentteja näkee lukuisia jokaikinen päivä. Miesviha ja/tai miehiä halventavat, loukkaamaan tarkoitetut ja haukkuvat kommentit ja aloitukset taas naisvihaan verratuna loistaa poissaolollaan. Kyllä joitain ihan aitoja sellaisiakin joskus näkee mutta hyvin harvoin naisvihamielisiin verrattuna ja usein kun niitä näkee kyse on silloinkin siitä että miehet haukkuvat toisiaan. Ja toi että sä vedät jonkun Marinin ja poliittiset mielipiteet mukaan tähän kertoo jo ihan kaiken tarpeellisen siitä mistä tällänen todellisuuden vastainen näkökanta johtuu. Asialla kun ei pohjimmiltaan ole nitään tekemistä edes minkään politiikan tai poliittisen suuntautumisen kanssa vaan sen kuinka ihan kaikkia toisia ihmisiä tulisi kohdella ja kuinka heitä kohtaan käyttäytyä sukupuolesta, poliittisesta tai seksuaalisestasuuntautumisesta tai mistään sen kaltaisesta riippumatta.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sä oot kyllä sokee tai tietoisesti valitset jättää näkemästä jos sä väität että täällä on enemmän miesvihaa kuin naisvihaa. Naisvihamielisiä halventavia, haukkuvia, ja loukkaaviksi tarkoitettuja kommentteja näkee lukuisia jokaikinen päivä. Miesviha ja/tai miehiä halventavat, loukkaamaan tarkoitetut ja haukkuvat kommentit ja aloitukset taas naisvihaan verratuna loistaa poissaolollaan. Kyllä joitain ihan aitoja sellaisiakin joskus näkee mutta hyvin harvoin naisvihamielisiin verrattuna ja usein kun niitä näkee kyse on silloinkin siitä että miehet haukkuvat toisiaan. Ja toi että sä vedät jonkun Marinin ja poliittiset mielipiteet mukaan tähän kertoo jo ihan kaiken tarpeellisen siitä mistä tällänen todellisuuden vastainen näkökanta johtuu. Asialla kun ei pohjimmiltaan ole nitään tekemistä edes minkään politiikan tai poliittisen suuntautumisen kanssa vaan sen kuinka ihan kaikkia toisia ihmisiä tulisi kohdella ja kuinka heitä kohtaan käyttäytyä sukupuolesta, poliittisesta tai seksuaalisestasuuntautumisesta tai mistään sen kaltaisesta riippumatta.🙂.

        Yleensä henkilö jolla on joku aatteenpalo, kuten feministeillä on eivät näe oman kuplan ulkopuolista näkökulmaa olemassakaan. Siksi sinäkin olet sokea palstan miesvihalle tai suljet siltä silmäsi, koska tapanasi on nuoleskella feministejä toiveenasi saada heiltä joku sulka hattuun. Ihan tiedoksi, että feministi vihaa sinuakin vaikka yritätkin myötäillä heidän vihaansa tai yrität normalisoida heidän levittämää miesvihaa joka on täysin käänteinen versio sovinismista. Ismi kuin ismi kaikki samaan laariin joka on vihan lietsontaan tarkoitettu aate.
        Marin oli feministien idoli koska lietsoi miesvihaa setämiestittelemällä, ikärasismilla sekä korvaamalla kaiken saamansa kritiikin naisviha kortilla. Näinollen feministinen miesviha on poliittinen aate jota erityisesti vihervasemmisto lietsoo. Etupäässä vihreät, vasemmisto ja demareiden sannan äärivasuri siipi.
        Kun et ymmärrä politiikkaakaan, niin sokea olet sillekin. Piilottelemalla sä et tuosta eroon pääse sillä faktat on faktoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä henkilö jolla on joku aatteenpalo, kuten feministeillä on eivät näe oman kuplan ulkopuolista näkökulmaa olemassakaan. Siksi sinäkin olet sokea palstan miesvihalle tai suljet siltä silmäsi, koska tapanasi on nuoleskella feministejä toiveenasi saada heiltä joku sulka hattuun. Ihan tiedoksi, että feministi vihaa sinuakin vaikka yritätkin myötäillä heidän vihaansa tai yrität normalisoida heidän levittämää miesvihaa joka on täysin käänteinen versio sovinismista. Ismi kuin ismi kaikki samaan laariin joka on vihan lietsontaan tarkoitettu aate.
        Marin oli feministien idoli koska lietsoi miesvihaa setämiestittelemällä, ikärasismilla sekä korvaamalla kaiken saamansa kritiikin naisviha kortilla. Näinollen feministinen miesviha on poliittinen aate jota erityisesti vihervasemmisto lietsoo. Etupäässä vihreät, vasemmisto ja demareiden sannan äärivasuri siipi.
        Kun et ymmärrä politiikkaakaan, niin sokea olet sillekin. Piilottelemalla sä et tuosta eroon pääse sillä faktat on faktoja.

        On jo enemmänkin kuin yks sulka hatussa laske siitä monta niitä on.😁.

        https://aijaa.com/nPQxcB


    • Anonyymi

      Itse ole käytänössä kielitaidoton nainen. Minua se ei häiritse.Tässä ei rahaa matkustella Helsinkiä pidemälle.trefejä en tee netissä.Kyllä ihan oikesselämässä kohtaan ihmisiä.Lenkipolulla,Itis kauppa keskus. Tapa miehen lähestyä vaikutaa.Miten alkaa puhumaan.Onko 30 minutin päästä jo puhe en ole sanut naiselta sitä 8-10 v ja haukuminen EX naisen.Kiitos ei Heti.Sitten ne hiukset,,,Saa olla lyhyet tai pitkät.Kaljun peitely yäk. Hampaat näkee huolehtiiko terveydestä ja vyötärön koko.

      • Anonyymi

        Oma kielitaidottomuutesi ei häiritse sinua?

        Ompa jännä


    • Anonyymi

      entä jos kaksi eli joku haaveilija ja tositypy yhtäaikaa seksissä kanssani. js nukkumsdds.

      Mutta toiseen asiaan... on erittäin järkyttävää ajokeliä jos on kitkarenkaat, mustaa peilijääätä kaikkialla...

      • Anonyymi

        On vain kesärenkaat, olen linnutietä noin 80 km pohjoiseen Suomenlahdelta, Kanta-hämeen ja Varsinai-suomen rajoilla kesämökillä. Pyöräilemään pitäisi mennä. Auto on mökillä, mutta nastarenkaat on vajaan 20 km päässä. Seuraan tiivisti sääennustetta. Lunta ei vielä tiedossa. Kiiruhdan jonain päivänä vaihtamaan renkaat, joten lunta ei saisi tulla oikein yhtään, jotta pääsen mökiltä autolla pois.
        Ei ole mustaa peilijäätä täällä ollenkaan, on toistaiseksi aivan kesäkeli kaikenlaisilla teillä.
        Päivällä kannattaa kaikki ajelut tehdä, sekä pyörällä että autolla. Viime yönä asfaltti oli aivan kuiva ja ei minkäänlaista liukkautta.


    • Anonyymi

      Vihreä, vasemmistolainen ja feministi (on yhtäkuin sama asia edellämainittujen puolueiden kanssa)olisi ehdoton turn off.
      Tosin en ole enää edes sinkkukaan vaan avioliitossa, mutta jos olisin.

    • Anonyymi

      hassu juttu sinänsä jos haluasi mennä samaan sänkyyn nukkumaan tositypy ja haaqveilija mukanaan...

    • Anonyymi

      Kahvittelutreffeille lähden monen kanssa, pelkän kuvattoman nettikirjoittelun jälkeen. On kivaa tapailla uusia. Maksan itse kahvini, joskus mies maksaa ihan pakosta, en ala riitelemään. Useiden kanssa vain sen yhden kerran. Yleensä huomaa jo ettei jatkolle ole mahdollisuuksia. Huonot hoitamattomat hampaat, liiallinen ylipaino, liikkumattomat elämäntavat, siinä muutamia, jotka vieraannuttavat alkuunsa. Jos profiilissa on 100 kilon paino, katson jo siitä etten lähde yhdellekään tapaamiselle. myös kaksimetriset ovat kirjaimellisesti liian iso pala laihanakin.

    • Anonyymi

      sinisilmäinen eli ei johtotehtäviin soveltuva, lapsellinen....

      mutta noh en luokita sinänsä ihmisiä silmien väristä, eräs juttu tuli mieleen... jos on jossain ja jalkoja kutittelee, varmaan joku hämähäkki tai muurahaihen kutittelee ja sitten sellainen pelottaisi tyttöjä paljonkin'

      jos siis oman peiton alla on nukkumassa jotain hämähäkkejäkin kiipeilemässä.

    • Anonyymi

      jotenkin tuollainen juttu oli niin huvittava jos kun menet nukkumaan ja jalkoja kutittelee, on arvioitava että: luultavasti jotain hämähäkkejä kiipeilee peiton alla jaloissani.

    • Anonyymi

      jos pelkäisi pieniä ötököitä kuin hämähäkkejäkin paljon, niin olisi kai kauheata jos kuvittelisi aina nukkumaan mennessäkin että jotkut hämähäkit kiipeilevät ja kutittelevat jalkojani.

    • Anonyymi

      Oikeasti huvittavaa juttua jos joku tyttö, yrittää nukkua rauhallisesti, mutta sitten alkaa kutittamaan joku... joku hämähäkki ryöminyt kiipeilemään jalkojesi päälle.

    • Anonyymi

      ja hämähäkki kutittelee jalkojasi kun se taapertaa siellä kukkuloitakin pitkin jaloissakin.

    • Anonyymi

      tuollainen vähän hassu juttu ajatella jos joku minipieni-ötökkä kiipeilee ja kutittelee jalkojasikin, varmaankin öttiäinen ajattelisi että: jännittäviä suuria vuoriakin on seikkaillessaan.

    • Anonyymi

      Sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta. Mulla ei ole mitään velvollisuutta tuhlata aikaani sellaisiin, jotka eivät kiinnosta, eikä mulla mielestäni ole mitään oikeutta tuhlata heidänkään aikaansa siihen.

      Se, miksi joku ei kiinnosta, onkin sitten paljon monimutkaisempi asia selittää. Syitä, miksi joku ei kiinnosta, on lukemattomia erilaisia. Hän voi olla ihmisenä liian erilainen, ajatumaailmaltaan liian erilainen, maailmankatsomukseltaan liian erilainen, elämäntavoiltaan liian erilainen, huumorintajultaan liian erilainen tmv. Hän voi olla käytökseltään epämiellyttävä tai epäkiinnostava tai epäsopiva tai vain epäilyttävä. Hän voi olla puhetavaltaan tai puheenaiheiltaan epämiellyttävä, epäkiinnostava jne. Hän voi tietenkin myös olla ulkoiselta olemukseltaan epämiellyttävä, epäkiinnostava jne. Niitä tapoja, joilla ihminen voi olla jotakin noista tai kaikkia noista, on niin hillittömän paljon, että niiden kaikkien auki kirjoittaminen on likipitäen mahdotonta. Eri tavoin epäsopivia on todella suuri enemmistö ihmisistä, eikä kenelläkään ole mitään syytä kokea sitä loukkaavaksi tai ottaa siitä itseensä. Ei minustakaan ole mikään pakko kenenkään kiinnostua.

      Jos nyt jotain asioita listattuna haluat, niin huonot käytöstavat, epäkohtelias ja epäkunniottava puhetapa ja käyttäytyminen, agressiivisuus (myös puhetavassa tai "vitsinä"), vihamielisyys (myös puhetavassa tai "vitsinä"), runsas alkoholinkäyttö, päihteiden käyttö ylipäänsä, epäsiisteys ja huono hygienia, liiallinen pinnallisuus, liiallinen materialismi, tyhmyys ja/tai yletön hitaus (molemmat tietysti subjektiivisia kokemuksia), ovat ominaisuuksia, jotka estäisivät treffit. Tietysti myös henkilön ulkoisen habituksen pitäisi jatkoa ajatellen miellyttää, mutta treffeille voin lähteä kuvaa näkemättä. Tämä tietysti aiheuttaa sen, että mm. "epäsiisteys ja huono hygienia" eivät välttämättä olisi etukäteen selvillä. Tosin ei kuvan näkeminenkään tuota varmistaisi.

      Noin yleisellä tasolla en ylipäänsä ole erityisemmin kiinnostunut lähtemään treffeille sellaisen kanssa, jota en jo etukäteen jotakin kautta vähän tuntisi.

      • Anonyymi

        Ei se olekaan loukkaavaa jos toisesta ei ole kiinnostunut PAITSI SILLOIN jos hyväksikäyttää toista millään tapaa ja vie toisen aikaa ja energiaa. Mikään rangaistus ei ole liikaa tuollaisella tavalla käyttäytyvälle.

        Jos nyt sanot...miksi annat jonkun hyväksikäyttää niin kyllä se vastuu on ihan sillä joka toisen aikaa tuhlaa ja siitä on seurauksensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan loukkaavaa jos toisesta ei ole kiinnostunut PAITSI SILLOIN jos hyväksikäyttää toista millään tapaa ja vie toisen aikaa ja energiaa. Mikään rangaistus ei ole liikaa tuollaisella tavalla käyttäytyvälle.

        Jos nyt sanot...miksi annat jonkun hyväksikäyttää niin kyllä se vastuu on ihan sillä joka toisen aikaa tuhlaa ja siitä on seurauksensa

        En minä tietenkään kiellä sinua menemästä treffeille vaikka jokaisen epäkinnostavan kanssa kokeillaksesi. Mulla on elmässäni tähdellisempääkin puuhaa, enkä todellakaan kaipaa kenenkään "kokeilevan" treffailla itseänikään. Jos ei oikeasti kiinnosta, niin voi poistua.


    • Anonyymi

      niin jos laittaisit toisinpäin juttuja niin että Disseisback tietystikin rakastaa Viinamiestä.

      Mutta mikä huvittavaa sinänsä että itse ajattelin että olisi hauskaa nukkua jonkun tositypy ja haaveilija kanssa

    • Anonyymi

      oikeasti niin tuo olisikin hauskakin tuo omani juttu jos tuon laitaisi yhdistämään toisten nimiäkiäkin tregeille ehdottaisi yhdistämällä joidenkin nimiä että kuka sopisi kenellekin.... Viinamies ja Disse varmaan paras pari.

    • Anonyymi

      jooh niin jos laitan tuohon jutuuni jotain uusia voisi tulla, kunhan jaksan, voisi sitten tulla jotain vaikka Royaltypy tai jotain uusia juttuja sanoista... kunhan jaksan...

    • Rumapainoiset aina jaksaa inttää sitä että lihavuudesta pääsee eroon. Mutta siihen se aina jää, inttämiseen.

      • Anonyymi

        Minä olen laiha mutta kuulema en saa vaatia miehiltä mitään niin siksi laitoin et lihavuudesta pääsee eroon jos haluaa


    • Anonyymi

      Mr. NoPippeli

    • Anonyymi

      Entä Bictypy, eli varmassti karvat ajelt5u, olisi ottanut6 jo6tain Bivky-Roaal -nimesta6 ja tositypy... juttujaan tuo nimittelijä.

    • Anonyymi

      Mutta joo tiedän menee varmaan kaikki rakkaiden tyttöjenkin ajatukset pieleen jos käytytän tuota ... nimittelijää.

    • Anonyymi

      Muumies eli muumimukien keräilijä kai sitten Aki huutomies.

    • Anonyymi

      ehkä haaveilija, mutta on tuo huvittava koodi tuo jos se jostain Bicky voi tehdä Bigman tai... kaqrvsaton mies, höylätty BIv-jutuilla kargat...

    • Anonyymi

      Trolli naisen enkä liioin äitini ainakaan sellaisille treffeille vaikka se yksi sairas niin väittääkin.

    • Anonyymi

      tuossa koodissa on hyvä tuo mini-AI kuten nimitin että ei tee sellaisia loukkaavia nimijuttuja tytöistäkään.

    • Anonyymi

      for some reason I really don't know if I like some Haaveilia much...

    • Viinamiehen.

      • Anonyymi

        Et lähhtisi viinamiehen kanssa treffeille?


    • Ja seikka on saletti =D =D

    • Anonyymi

      pastan nimi oikeasstikin voisi olla huvitavuuksien maailmankaikkeus, koska niin huvittavia juttuja on monestikin.

    • Lapsista pääsee eroon kun vie ne piparkakkutalottomaan synkkään metsään ja jättää sinne. Mutta lapsellisuus on pysyvää.

      Mutta ei ole kukaan koskaan treffeille pyytänyt, niin ei ole tarvinnut kieltäytyä. Kaiken varalta on kuitenkin hyvä olla syitä valmiina, joten hyödyllinen ketju.

    • Pinnallisen
      Ahdasmielisen
      Lokeroivan
      Itserakkaan
      Turha tavata tosiaankin 😂

      • Anonyymi

        Kuvailitko juuri itsesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailitko juuri itsesi?

        Enpä oikeastaan, en kyllä mene vannomaan ettenkö joihinkin noista mainituista syyllistyisi toisinaan 🤔. Totta puhuen koin aloituksen ärsyttäväksi.


    • Anonyymi

      millimetrit huuruissa pakksasesta ja silmätkin jäätyvät ja nälänhätäisdkee
      mutta niin jotkut hassut jutut tyttöjenkin kanssa jotain hassuja ja hauskoja, sinänsä, tai no kenen tahansa kanssa jotain.

    • En lähde minnekään rumapainoisen, ikänaisen tai wanhan naisen kanssa. Siedettäväpainoinen on pakko hyväksyä koska kaunispainoisia ja söpöpainoisia on niin vähän.

    • Anonyymi

      entä jos kaikki tytöt ovat liian pelottavisa että ei uskalla

    • Periaatteessa voisin lähteä kahvittelemaan kenen tahansa kanssa, kunhan paikka on julkinen ja turvallinen. Se on eri asia, mitä tavoittelen niillä treffeillä. En tietenkään ketä tahansa treffaisi, jos tavoittelen vain parisuhdetta ja siitä on selvä käsitys. - En siis osaa kuitenkaan rajata ketään selvää (= ei ongelmaa alkoholin kanssa eikä lainkaan käytä huumeita) ja suht tervejärkistä ihmistä pois. Vain väkivaltaisuus olisi automaattisesti este.

      • Anonyymi

        - julkinen ja turvaton paikka. Keskellä moottoritietä. Junaraiteilla. Lentokentän kiitoradalla.

        - jos tavoittelen vain parisuhdetta. Ei lainkaan kaffetta ja märettä, vain vain parisuhdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        - julkinen ja turvaton paikka. Keskellä moottoritietä. Junaraiteilla. Lentokentän kiitoradalla.

        - jos tavoittelen vain parisuhdetta. Ei lainkaan kaffetta ja märettä, vain vain parisuhdetta.

        Oliko sinulla ajatuksestani jokin epäselvyys?
        Julkinen ja turvallinen eli näkösällä, missä on muitakin tavallisia ihmisiä esimerkiksi kahvila tai elokuvateatteri tai vaikka kauppakeskus.

        "En tietenkään ketä tahansa treffaisi, jos tavoittelen vain parisuhdetta.." eli voin lähteä treffeille eli tavata lähes kenet tahansa, jos tarkoitus on vaikka hoitaa jotakin asiaa/projektia tai keskustella tietystä yhteiskunnallisesta aiheesta tai vaan muuten tutustua, mutta ilman ajatusta, että hänen pitäisi olla potentiaalinen seurustelukumppani tai olisin hänestä siinä mielessä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Ei jatkoon:

      Epäsiisti olemus
      Hampaattomuus
      Ei tule toimeen omillaan
      Läjä lapsia monelle siipalle ja lapset pieniä
      Tupakka ja alkoholi
      Linnatausta
      Kysyy heti kokokehonkuvaa
      Pelijerit
      Haukkuu kaikki exät
      Pikkutarkat nipottavat
      Kauppatieteen maisterit ja lakimiehet
      Sekatyömies
      Ei koulutusta
      Tatuoinnit
      Kasvissyöjä ja vegaani
      Kulttuurientojen suurkuluttaja
      Kehä III sisäpuolella kasvaneet
      Skimbaajanyrkkeijiälaskettelijapyöräilijävuorikiipelijäjääkiekkoilijamaratonistimoottorivenepurjeveneilijäkuntosaliviisottelijasukeltajahekikoperilentäjälaskuvarjohypääjä-aivokirurgihävittäjälentäjän protityyppi. Tällaisella ei ole aikaa naiselle, kuin kassien tyhjennys ja oman egon esittely "olen liikunnallinen"
      Transmiehet.

      Amen

      • Anonyymi

        Kitaristit käy.

        SOS.


      • Anonyymi

        Jos rakastat itseäsi ja terveyttä, sinulla on luonnollisesti näkyvillä kokovartalokuva eikä sitä erikseen tarvitse pyytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastat itseäsi ja terveyttä, sinulla on luonnollisesti näkyvillä kokovartalokuva eikä sitä erikseen tarvitse pyytää.

        Sivusta kysäisen, että miksi? Jos rakastaa itseään, niin miksi itsensä pitäisi minimoida pelkäksi kokovartalokuvaksi? Eikö ihmisen minä mikä sisällä mitään muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysäisen, että miksi? Jos rakastaa itseään, niin miksi itsensä pitäisi minimoida pelkäksi kokovartalokuvaksi? Eikö ihmisen minä mikä sisällä mitään muuta?

        Ihminen on kokonaisuus, ei vain sielu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kokonaisuus, ei vain sielu.

        Eipä käynyt sielu itselläni mielessäkään. Mä en mahtaisi mitään, mutta nauraisin itseni ihan tärviölle, jos joku selittäisi ihastuneensa sieluuni. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä käynyt sielu itselläni mielessäkään. Mä en mahtaisi mitään, mutta nauraisin itseni ihan tärviölle, jos joku selittäisi ihastuneensa sieluuni. 😂

        50% ULKONÄKÖ 50% SYDÄN
        MOLEMMAT MERKITSEE PALJON PARISUHTEESSA JA MOLEMMAT JAETTAVA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50% ULKONÄKÖ 50% SYDÄN
        MOLEMMAT MERKITSEE PALJON PARISUHTEESSA JA MOLEMMAT JAETTAVA

        Jos joutuisin sydänleikkaukseen, niin ehkä sitten joku leikkauksene osallistuneista voisi mennä ja rakastua sydämeeni, mutta kuutoin naurettavaa ajatella moista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50% ULKONÄKÖ 50% SYDÄN
        MOLEMMAT MERKITSEE PALJON PARISUHTEESSA JA MOLEMMAT JAETTAVA

        Mieleeni, ajattelutapaani, personaani, esimerkiksi noihin voi ihastua. Sieluuni ja sydämeeni ei. 😂


    • Anonyymi

      Olen ukkomies, eläkeikäinen mutta vastaan tähän kun keskustelu oli tyrkyllä.
      Ulkoisia ominaisuuksia, jotka kertovat myös pääpuolen toiminnasta.
      Näille ehdoton EI: Tatuoinnit, lävistykset, kaljuus tai lyhyt rekkalesbotukka.
      Henkinen puoli: Wokeismi hullutus.

      • Anonyymi

        Miten omin sanoin erottelisit toisistaan wokeismin ja jonkinlaisen "normaalin" yhteiskunnallisen valveutuneisuuden?

        Millaiset pyrkimykset ihmisten elämän parantamiseksi ovat mielestäsi hyväksyttäviä ja millaiset eivät?

        Onko esim. joitain vähemmistöjä, joille et halua suoda samoja oikeuksia kuin enemmistöille?

        🦄


      • Anonyymi

        Eli lyhyt ja käytännöllinen hiusmalli kertoo sinun mielestävi pääpipeistä? Valtaosa miehistä taitaa sitten olla pipejä päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lyhyt ja käytännöllinen hiusmalli kertoo sinun mielestävi pääpipeistä? Valtaosa miehistä taitaa sitten olla pipejä päästään.

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.

        Millä perusteella? Keksitkö yhtäkään biologista perustetta tuolle? Yhtäkään kulttuurista perustetta on turha tyrkyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.

        Sama siin myös munakkaiden kohdalla. Upeat pitkät hiukset ovat olleet munakkaille munakkuutensa mitta läpi ihmiskunnan historian. Munakkaiden hiuksia on alettu leikata loisiin liittyvistä syistä varuskunnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.

        Myös munakasorjilta on usein leikattu hiukset ja tällä on ilmennetty heidän munakkuutensa viemistä, Samoin eukukeilta on useissa kulttuureissa leikattu pois hiukset ja sillä on korostettu heidän munattomuuttaa ja munakkuutensa viemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.

        Historiallista ja kulttuurista taustaa vasten voimme siis todeta, että munakkaat ne vasta ovatkin päästään pipejä, jos pitävät hiuksensa lyhyinä. He haluavat korostaa epähygienisyyttään ja epämunakkuuttaan leikkaamalla hiuksensa lyhyiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet hiukset munasarjakkaalla viittaa siihen että kaikki liittimet eivät ole oikeissa rasioissaan.

        Oletko sinä tuon 13:27 kommentin kirjoittaja ("ukkomies")?

        Voisitko vastata kysymykseeni wokeismin ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen erosta?

        🦄


      • Anonyymi

        Wok.. mikä? Mikä se on? Ei mitään syötävää vissiin ainakaan?


      • Anonyymi

        Kuten nähty heti jos mies luettelee kysyttyyn kysymykseen omia naismieltymyksiään, niin heti palstafemakot riehaantuu. Alla on naisen pitkä vaatimuslista mihin nämä miehiä vihaavat feministit eivät ole reakoineet sanallakaan. Tässä hyvin näkee, että kriteerit parisuhteeseen ovat feministien mielestä sallittuja vain naisille.
        Ja hevosfemakolle tiedoksi. Te itse olette kaventamassa miesten tasa-arvoa heikommaksi, joten sinuna en ratsastaisi tuolla tasa-arvolla metriäkään. Mikään ei ole niin vastenmielsistä kuin femakoiden kaksinaismoralistinen tasa-arvo luonnehdinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten nähty heti jos mies luettelee kysyttyyn kysymykseen omia naismieltymyksiään, niin heti palstafemakot riehaantuu. Alla on naisen pitkä vaatimuslista mihin nämä miehiä vihaavat feministit eivät ole reakoineet sanallakaan. Tässä hyvin näkee, että kriteerit parisuhteeseen ovat feministien mielestä sallittuja vain naisille.
        Ja hevosfemakolle tiedoksi. Te itse olette kaventamassa miesten tasa-arvoa heikommaksi, joten sinuna en ratsastaisi tuolla tasa-arvolla metriäkään. Mikään ei ole niin vastenmielsistä kuin femakoiden kaksinaismoralistinen tasa-arvo luonnehdinta.

        On täysin eri asia kertoa omista preferensseistään tai esittää kilahtaneita väitteitä hiusten pituuden vaikutuksesta mielenterveyteen. Lyhyistä hiuksista hiuksista naisella saa vapaasti olla pitämättä. Se tuskin on kenellekään mikään ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin eri asia kertoa omista preferensseistään tai esittää kilahtaneita väitteitä hiusten pituuden vaikutuksesta mielenterveyteen. Lyhyistä hiuksista hiuksista naisella saa vapaasti olla pitämättä. Se tuskin on kenellekään mikään ongelma.

        Yhtälaillahan sinäkin määrittelet ruman miehen ja komean miehen eroa, joten mikä erottaa edellä olevan sinun vaatimuksistasi? Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtälaillahan sinäkin määrittelet ruman miehen ja komean miehen eroa, joten mikä erottaa edellä olevan sinun vaatimuksistasi? Idiootti.

        Missä olen sellaista erottelua tehnyt? Mä en ole koskaan käynyt missään sellaista keskustelua, koska en mä pysty erittelemään mikä olisi komea ja mikä ruma. Moni yleisesti komeana pidetty on mun mielestäni ruma ja olen tykännyt monen muiden rumana pitämän ulkonäöstä. Hyvin harvoin tulee vastaan sellaista ihmistä, joka olisi minusta ihan sysiruma ja silloinkin kun tulee, niin ne ongelmat ovat korjattavissa olevia. Ei tarvita edes mitään kiurgisia toimenpiteitä, vaan parempi hygienia, hammaslääkärikäynti, ihonhoito , hieusten leikkaus ja hoito, kunnosta parempi huolenpitäminen jne. riittäisivät.


    • Anonyymi

      tuollainen voisi olla huvittavaa että jos jotain pyytäisi käymään ja ei oikein aavistuksen viiksikarvaakaan mille näyttävät joku porukka tulossa niin jotain mitä tahansa sitte tulee 2 miljoonaa kappaletta

      2 miljoonaa karvaturria

    • Anonyymi

      koku kun ystävällisesti, varmaan joku tyttö joka haluaisi lisätä tuohon nimittäjän tietokantaan jotain juttuja, mutta niin joo helppoa lisätä mutta en lisää niitä aina viikoittain.

      Oikeasti todella hieno ajatus jos lisään, kyllä lisään tuohon juttuun kun ehdin ja jaksan.

    • Anonyymi

      en tiedä, terveisin PissaNainen.

    • Anonyymi

      Pitkätukkaiset äijät on ällöjä. Yleensä ne hiukset on rasvaiset ja hamputtaa auki. Siihen vielä seksy risuparta ja virttynyt paita nikotiinisormilla. Avot mikä löytö.

      Ja elämkoulu on käyty tai ammatti koulu kuten kirjoittavat. Etsivät tyttö ystävää. Kyllä jollain tapaa pitäisi olla henkinen ja fyysinen yhteys joka kannattelee parisuhdetta.

    • Anonyymi

      eli kuin Elli Remontti-Räkäreiska, tai Kikkelitön Karvaturri

    • Anonyymi

      luulen että keskustelijoiksi voi tulla jotain tyttä jostain vaikka ikävä-palstaltakin juttelemaan, mutta niin tämähän on turvallinen paikka jutella

    • Anonyymi

      ajattelin että niin... että jos jostain toiseltakin palstalta tulee jotain nuorempia keskustelijoita, niin että aika turvallinen paikka sinänsä höpötellä, ja joku monestikin yrittäisi auttaa jotain jos pystyisi.

    • Anonyymi

      Tuollainen saonta että teinitytöt ovat maailmankaikkeuden omituisimpia olioita, tyuollainen tyttöjen pitäisi ymmärtää että on jotain huumoria.

    • Anonyymi

      Kovaäänisen feministilesbon, ei mitään hyötyä, vain turhaa riitaa.

      -harmiseikirj-

    • Itse kieltäydyn treffeistä
      - Varatun
      - Lapsellisen
      - Huonohygienisen
      - Pahasti velkaisen
      - Tavattoman neuroottisen
      - Narsistisen
      - Psykopaattisen
      - Liian erilaisen
      - Sukulaisen
      kanssa, mainitakseni muutaman

    • Anonyymi

      Palstalaisen kanssa en lähtisi.

    • Anonyymi

      En.

      Mutta itseäni huvittaa tuollasinen jos tosiaan jotain hämähäkkejäkin kävelisi kutittelemassa jalkojasi pitkin nukkuessasi peiton alla, ymmärrän hyvin että voisi olla aika kammottava ajatus joillekin tytöille.

      mutta vaarattomia pieniä tuollaiset nuo, jos jotain kutittelee kävellessäänkin.

    • Anonyymi

      oikeasyti tuollainen pitäisi kai olla huvittavaa jos joku pikkueläin kävelee jalkojasi pitkin jonnekin peittosi alla, mutta niin tyttöjen mielestä varmaankin pelottavaa, no ei ihan mukavaa olekaan kenellekään, mutta ei ole vaarallistakaan sinänsä.

    • Anonyymi

      Mene ötökän kanssa treffeille.

    • Anonyymi

      alkoi vaan niin huvittamaan juttu että joa jotkut ötökät kiipeilevät jaloissasi ja haittaavat nukkumista.... mutta niin kaupungissa ei ole niitä.

      eikös hauskojakin tavallaan jos kutittelevatkin kin sääsiäsi astellen pienine jalkoineen.

    • Anonyymi

      Päihdeongelmainen on out of game.

    • Snobien, bessewisserien ja uskonlahkolaisten kanssa en ikinä milloinkaan. En kaipaa nenän nyrpistelijöitä elämääni.

      • Niin ja fundikset unohtui, terroristeiksikin heidät miellän. Muut on heille vihollisia ajatuksineen.


    • * afrikkalaisen
      * arabin
      * intialaisen, indonesialaisen plus muiden Aasian tummien kansalaisuuksien
      * mustalaisen
      * eteläamerikkalaisen (kerran nuorena olen lyhyen aikaa yhtä perulaista tapaillut, mutta en enää niin tekisi)

      Ja ihan tismalleen tuossa tärkeysjärjestyksessä, missä nuo on nyt listattu.

      Vaaleammat aasialaiset (kiinalaiset, korealaiset, japanilaiset yms.) ovat rajatapauksia, mutta nuorena olin kerran kyllä ihastunut japanilaiseen mieheen, joten ei liene täysin poissuljettua kuitenkaan.

      Toivottavasti viestiäni ei poisteta, koska kyseessähän on ihan kuten kysymyksessä kysyttiin "millaisen miehen kanssa treffeille menosta kieltäytyisitte kokonaan", ja siihen ihan rehellinen vastaus.

      Mutta totta kai on muitakin asioita, jotka eivät kävisi päinsä, kansalaisuus nyt vaan on mulle ehkä se tärkein kriteeri. Muita asioita ovat:
      * liian vanha (mielellään korkeintaan 5 vuotta mua vanhempi)
      * epäsiisti/ hygieniastaan huolehtimaton
      * huumeiden käyttäjä
      * säännöllisesti tupakoiva (jos polttaa päivittäin, maistuu se valitettavasti ikävältä ja luotaantyöntävältä suudeltaessa)
      * juoppo (ei hallitse oman juomisensa rajoja, perseilee jatkuvasti kännissä, alkoholi hallitsee miestä), silloin tällöin saa kyllä ottaa kuppia, niinhän teen itsekin
      * epärehellinen/ epäluotettava
      * uskovainen
      * täysin huumorintajuton jäykkis
      * sairaalloisen ylipainoinen

      • Anonyymi

        Mä voisin lähteä sun kanssa. Ihan uteliaisuudesta. Mutta mä en varmaan sovi sulle. Olen semi-alkoholisti. Mutta hauska sellainen ja toistaiseksi ihan viriilikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin lähteä sun kanssa. Ihan uteliaisuudesta. Mutta mä en varmaan sovi sulle. Olen semi-alkoholisti. Mutta hauska sellainen ja toistaiseksi ihan viriilikin.

        Niin ja röökaankin ainakin askin päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja röökaankin ainakin askin päivässä.

        Niin ja taidan olla enemmän kuin 5 vuotta vanhempi kuin sinä.

        Unohdetaan koko juttu... :)


      • Anonyymi

        Ohoh. Ainiin kun olet nainen, niin et saanut palstafemakoiden marinaa perääsi missä sinua syytettäisiin "rasistipersuksi". Tuon litanian jos mies olisi kirjoittanut, niin automaatio rasismi vollotukseen olisi ollut valmis ja heti perään naisviha kommentit, koska miehellähän ei saa olla kriteereitä.
        Itse kun erehdyin kerran vastaavanlaisessa kysymyksessä vastaamaan, että en syttyisi seksuaalisesti tummaihoisista naisista se oli heti suoraan rasismia. Ihmettelen todella miten rasismia on nykyään myös naismakukin. Eli jos punahiuksisista pitävä mies ei syttyisi blondeista olisi hän suoraan rasisti blondeja kohtaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja röökaankin ainakin askin päivässä.

        Tupakointi itsessään ei mua muuten haittaisi, mutta kun olen kerran elämässäni tapaillut säännöllisesti tupakoinutta miestä, ja tosiaan jokainen suudelma oli tuskaa sen maun/hajun takia. Niin en tiedä miten onnistuisivat suudelmat jatkossakaan liian säännöllisesti tupakoivan kanssa. Olen myös ollut "viihdetupakoijan" (polttaa käydessään ulkona baareissa ja yökerhoissa, mutta ei muuten) kanssa, ja hänen kanssaan ei ollut mitään ongelmaa, oli raikas hengitys ja täysin puhdas suu.


    • Anonyymi

      Norman Bates eli norppa... juttuni teki norpasta nimen Norman..

    • Anonyymi

      mutta kun on tuollainenkin sanonta että elämän ilo loppuu aikanaan kun kuolet entä jos sitä elämän iloa ei ennen kuolemaa ole tullutkaan, mitä sitten?

    • Sellaisen, josta tulee paska ennakkofiilis syystä tai toisesta.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut treffeillä, joten ei ole mitään syytä edes pohtia. En taitaisi mennä kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Kokoomuslaisen.

      Kokoomusmulkku vollottaa, että miks naiset on huorii eikä rakasta kokoomusmulkkua aidosti vaan haluu vaan rahaa.

      Tarviiko selittää?

      Täytyy olla harvinaisen typerä, jos lähtee kokoomuslaisen kelkkaan ja kuvittelee ettei saa siipeensä. Omaneduntavoittelijan kanssa asiat menee aina päin helvettiä jatai kohta on itestä jäljellä pelkkä tyhjä kuori.

      • Anonyymi

        No mites te sitten saatte miehen maksamaan kaiken, jos ette edes hyväksy niitä massimiehiä? xD
        Vihervassarimieskö teillä sitten on lompakkona, kun elää muutenkin yhteiskunnan elättinä? xD xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites te sitten saatte miehen maksamaan kaiken, jos ette edes hyväksy niitä massimiehiä? xD
        Vihervassarimieskö teillä sitten on lompakkona, kun elää muutenkin yhteiskunnan elättinä? xD xD

        Ketkä "me"? Sulla on vähän omituinen tapa teititellä..

        En hae seuraa tällä hetkellä. Ajatus miehestä lähinnä inhottaa, vaikken ole miesvihaaja. Vähän väsynyt vaan kaikkeen ihmiskunnan paskaan.

        Itsellä ollut vähän taloudellisesti tiukkaa ja olen miettinyt, että olisi vielä pahempi jos joutuisi jonkun mulkkua vielä siihen päälle rahasta imemään tai käyttämään monta päivää samoja alushousuja noin niinkun ansiomielessä.

        Mieluummin nään nälkää. Pullojen keruukin on houkuttelevampaa kun jonkun miehen pillin mukaan hyppiminen ja perseennuolenta.

        Mies on aina mies. Köyhä tai rikas. Ihan samaa kohtelua luvassa. Miehen rahat ei tee naisen elämästä helpompaa, vaikka mies ostais vaan halvan suklaapatukan, niin senkin kyllä muistaa periä jossain muodossa.

        Oma kokemus on, että iso raha tekee ihmisistä mielivaltaisia ja vaativia. Mulla on ollut aikoinaan paljon varakkaita ja komeita miehiä tyrkyllä, kun olin paremmassa tikissä. En mennyt yhdenkään kanssa lopulta ja nyt olen vanha ja lihava enkä kadu pätkääkään valintaani kun saan rauhassa pierrä ja syödä juustonaksuja sohvalla jonka olen ihan itse omista pienistä rahoistani ostanut eikä ole munaa sohvan saamiseksi tarvinnut imeä.

        Että silleen.


    • Anonyymi

      Ilkeän, väkivaltaisen, narkomaanin tai hyväksikäyttäjän kanssa.

    • Anonyymi

      Snobi uskoo sosiaalisen statuksen ja ihmisarvon olevan yhteydessä toisiinsa.

    • Anonyymi

      Maalaisella on maata ja metsää ja rantatontteja tulossa perinnöksi mutta loistavaa ettet sinä tökerö ole niitä saamassa .

      • Anonyymi

        Haha, täällä Helsingin keskustassa asunnot hieman arvokkaampia kuin maapläntti maaseudulla. Sain jo niin paljon etten ikinä ehdi rahoja tuhlata. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, täällä Helsingin keskustassa asunnot hieman arvokkaampia kuin maapläntti maaseudulla. Sain jo niin paljon etten ikinä ehdi rahoja tuhlata. :D

        Silti hirveä kateus maaseudun maanomistajia kohtaan ja kamala parku metsien yms maiden pakkososialisoimisesta kiireesti valtiolle. Mitäs jos sinun p.skahuussin kokoisen yksiösi puolikas pakkolunastettaisiin yhtälailla? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti hirveä kateus maaseudun maanomistajia kohtaan ja kamala parku metsien yms maiden pakkososialisoimisesta kiireesti valtiolle. Mitäs jos sinun p.skahuussin kokoisen yksiösi puolikas pakkolunastettaisiin yhtälailla? xD

        En asu yksiössä. Maalle ei pidä lähettää enää yhtään rshaa. Jokainen äänestäköön jaloillaan missä tahtoo asua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu yksiössä. Maalle ei pidä lähettää enää yhtään rshaa. Jokainen äänestäköön jaloillaan missä tahtoo asua

        Ja siinä kateellisen vastaus.🤣


    • Anonyymi

      en välitä imaamin näköisistä risunaamoista, ajakoot partansa siistiksi.

    • Anonyymi

      Jos kuumerkki on väärä tai arvot ei natsaa

    • Anonyymi

      Helppo; päihdeongelmaisen. En pidä arvaamattomista tyypeistä.

    • Anonyymi

      Vihreitä äänestävän

    • Anonyymi

      Mitäs vikaa sun mielestä maalaistytössä on? Olen ihan eri mieltä.

    • Anonyymi

      Maalaistyttö. Neitseellinen mätäs nautittavaksi.

    • Anonyymi

      En lähtis,
      huumorintajuttoman, negatiivisen, epäitsevarman, isoperseisen, läskin,huonokuntoisen , tyhmän tai köyhän ämmän kanssa koskaan treffeille.

    • Anonyymi

      Jos on liian läski ja jutut tyhmiä niin ei onnaa. Kerran kirjoittelin naisen kanssa ja juttu luisti kun soitin. Läksin treffeille ja voi taivas mikä pallomaha oli vastassa vaikka piti olla "hieman pyöreä". Oli pakko mainita asiasta niin hirmu huutohan siitä tuli. Ihan hullu akka eikä mitän itsekritiikkiä.

      • Anonyymi

        Lähtikö vatsa heti pimpasta?


      • Anonyymi

        Pyytäkää kokovartalokuva ennen treffejä. Jos siitä suuttuu niin on huono itsetunto, ylipainoa tai muutakin salattavaa ja kaikki nämä estää suhteen jo yksinäänkin.

        T
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytäkää kokovartalokuva ennen treffejä. Jos siitä suuttuu niin on huono itsetunto, ylipainoa tai muutakin salattavaa ja kaikki nämä estää suhteen jo yksinäänkin.

        T
        Nainen

        Jos ei uskall edes yksille treffeille kuvaa näkemättä, niin on totaalinen nössö.


    • Anonyymi

      En lähtisi Esko Eerikäisen kanssa. Ei tarvinne perusteluja. 🫢

    • Anonyymi

      Jätetyn katkeran naisten lyttääjän,ikä rasistin,kurpittelijan, minämunamiehen,runkkarin. Ei kiitos.💩

    • Anonyymi

      Epäsiisti, machoileva, äänekäs, empatiakyvytön, ja ne tatuoinnit... ehkä yks tai kaks merkityksellistä, mut mielummin ei.

      • Anonyymi

        Niin ja päihdeongelmaisen tietenkin.


    • Minä jätgäisin teennäisen ihmise tapaamatta. Tarvitsen ympärilleni vai aitoja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Juuri aloittajan kaltaisen bimbon kanssa en lähtisi

    • Anonyymi

      Transun.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on kovat vaatimukset.
      Toivottavasti löytää sen oikean, sillä niitä kyllä on ja r-tarina on ihanaa.

      Itse en ottaisi tyyppiä jolla on kissa, varsinkin yksi.
      Jos on 3-5 , sellainen kyllä on aivan ok, mutta YHDEN kissan kanssa elelevällä olen huomannut olevan yleisesti sosiaalisin ongelmia .

      • Anonyymi

        Rakastan kissoja


      • Anonyymi

        Löytyy kaksi ja muuttuvat sosiaalisiksi ihan väärään kellonaikaan 🙄


      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      En yhdenkään politiikon kanssa.En tahdo olla heidän kanssaan missään tekemistä.Saatanallista sakkia matkalla helvettiin.

    • Anonyymi

      Aloittajalle en antaisi mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      En yhdenkään kaktussydämmen. Elää ,mutta on täys myrkkyä ja piikkejä 💩

    • Anonyymi

      Koko ikäni maailmalla metropoleissa asuneena kieltäydyn tänä päivänä treffeistä kaupunkilaisen kanssa; ero maalaisuuden ja kaupunkilaisuuden välillä on kuin yö ja päivä, eikä lainkaan hyvässä mielessä.

      • Anonyymi

        Liikaa annat metropolien vaikuttaa. Suomessa ei ole yhtään metropolia. Aika iso osa helsinkiläisistäkin on syntynyt/asunut muualla kuin Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa annat metropolien vaikuttaa. Suomessa ei ole yhtään metropolia. Aika iso osa helsinkiläisistäkin on syntynyt/asunut muualla kuin Helsingissä.

        New York, London, Shanghai. Suomessa eniten ärsyttää juurikin tuo helsinkiläisten omahyväisyys, ollaan niin kaupunkilaista olevinaan. Maaseudulla taas ihmiset ovat ystävällisiä, kohteliaita, tervehtivät kaikkia, heihin voi luottaa. Mene tekemään sama vaikka Lontoon Brixtonissa, niin saatat saada puukosta silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa annat metropolien vaikuttaa. Suomessa ei ole yhtään metropolia. Aika iso osa helsinkiläisistäkin on syntynyt/asunut muualla kuin Helsingissä.

        Helsinki on vihervassareiden temmellyskenttä ja juuri he rikastuttajineen siellä hakkaavat tavallisia kansalaisia ja varastelevat. Niin kauan meidän perhe ei helsinkiin mene ennenkun tuo vihervasuri saasta saadaan pestyä kaupungista pois.
        Maaseudulla on ihania ihmisiä ja turvallista olla.


      • Anonyymi

        Minä olen asunut suurimman osan elämästäni kaupungeissa mutta jonkun verran tunnen maalaiselämääkin. En ole ainakaan Suomessa huomannut mitään eroa ihmisissä sen perusteella. Tokihan yleisöpalstoilla näkyy näitä joiden mielestä helsinkiläisyys vastaa 10 lisäpistettä älykkyysosamäärässä, kädenjälkeä Walk of Famella, miljoonaa pankkitilillä tai että koko suku on kuninkaallisia. Ja jos on vieläpä syntyperäinen helsinkiläinen niin sitten on vielä kaksi verroin parempi ihminen kuin "junantuoma". Mutta kyllä samanlaisia kotiseuturakkauden väärin ymmärtäviä urpoja on varmaan joka tuppukulässä.


    • Anonyymi

      Kenellä on tuollaisia ongelmia? Minulla ainakin on mennyt elämäni siten, ettei "epäkelvot" miehet ehdottele treffejä. Sama pätee kaupungissa/maalla ja netissä.

    • Anonyymi

      Niin vielä. Kiinnostaa miten määrittelet "maalaisen"?

    • Anonyymi

      Tyrkyn ja ahdistelevan.

      - Sheena

    • Ehdottomia esteitä deittailulle olisivat väkivaltainen luonne, pähdeongelmat, rikollinen luonne, vakavat mielenterveysongelmat, harras uskonnollisuus, persulaisuus, tupakointi, elämäntapatyöttömyys, huono hygienia, junttimaisuus, ilkeä ja ahdasmielinen luonne.. Onhan näitä.

      Ongelmana tietty on, että monia näistä ei välttämättä heti päältä päin näe. Joskus esim deittailin hetken miestä, joka paljastui väkivaltaiseksi. Minua hän ei ehtinyt lyödä, sillä katkaisin välit saatuani tietää hänen väkivaltaisesta puolestaan. En tarvitse elämääni tuollaisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Varmaan sellaisen kanssa joka ei jo tuntisi minua, ja ei pyytäisi treffeille.
      Kohtaanto-ongelma, olemassa oleva olematon.

      AV

    • Anonyymi

      tuollainen juttu ehkä tyunnistettavaa epä Josif Staliniksi saksa Frizel, ajasttelen tosi paljon jotain juttuja nuorista naisista etytä miten pystyisin auttamaan tavallaan silläå tavoin... niin. ja julkisesti eikä salaa kellareissqa.

    • Anonyymi

      Riika Purran kanssa en lähtisi mihinkään.

    • Anonyymi

      tuollaisia vähän jooh järkyttäviä sanontojsa ,pmtyallp jonkin naisen p0itää maksaas käteistyä rahaa jot6ysa pystyy tut6ust6umaan johonkin henkilöön ennakol6ta...

    • Anonyymi

      bý of cous some killing on some halopoween m but wouldän6 do ii...

    • Anonyymi

      Nais oletettua persua en huolisi mistään hinnasta. Niillä on kelmeä iho ja naama kuin viisi viikkoa kuolleella kalalla. Hajua en uskalla edes kuvailla.

    • Anonyymi

      Tatuoidun
      nenärenkaan omaava
      viher kaupukinlainen idiootti joka ei osaa mitään
      ituhippi
      vihreä
      kommunisti
      sdp
      Islamin tukija

    • Anonyymi

      mutta maalaisuudesta ja lapsista ei pääse eroon.??

      Maalaiset siis maalla asuvat on huomattavan paljon viisaamoia ja parempia ihmisiä jotka osaa monipuolisesti.Mutta he kaupunkilaiset,betoni lähiön hötöt:))
      Voi vittu mitä kuraa usein, nykyaika tuo laiskaa ja vetkula ihmisiä.
      On vaikka millaisia sopuleita ja änkyttäjiä,siis tyhmää sakkia !

    • Anonyymi

      Kieltäytyy siis treffeistä 'maalaisen' kanssa.

      Maalaisia on monenlaisia ja 'maalaisuusasteeltaankin' erilaisia.

      Jos on tuollainen ennakkoasenne, niin on hyvä että sen tuo heti esiin, silä se kuvastaa sellaista yksioikoisuutta, että minä kieltäytyisin treffeistä tuollaisen kanssa, vaikka olisin miten syvästi ja perusteellisesti 'ei-maalainen'

    • Anonyymi

      Ei-uskovaisen

    • Anonyymi

      Sellaisen naisen kanssa joka hekumoisi seksuaalista halukkuutta.
      Tulisi treffeille estoitta, ota minut ajatuksella. Haluaisi kokea villiä kiihkeää seksiä, uppoutua oman kehonsa saloihin.

      AV

    • Anonyymi

      Oppinut että parempi jättää treffailut eläinkunnan edustajilla tässä maailmassa yhteiskunnan takia.
      Sanon anteeksi kaikella rakkaudella jotta kenenkään tai minkään ei tarvitse loukkaantua.

    • Anonyymi

      Sellasen joka:
      - puhuu vain itsestään tai dissaa sun mielipiteitä. Tai dissaa paljon muita ihmisiä.
      - ei huolehdi omasta hygieniastaan ja terveydestään
      - harrastaa kännejä
      - on heti alkuunsa puhumassa seksistä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2094
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      214
      1811
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1512
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1213
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1191
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1155
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe