Mitä mieltä olette kannattaako valmisdiettejä käyttää
Itse olen sitä mieltä että ne on vain rahastusta KOSKA laihdutukseaikainen ruoka on oikeasti yksinkertaista
Itse suunniteltu ruokavalio toimii parhaiten koska siinä saa syödä niitä tai sitä ruokaa mitä tykkää oikeasti syödä.
Valmisdietti
https://jennilevavaara.fi/re-set-menu/?gclid=CjwKCAjw-eKpBhAbEiwAqFL0muAxmTSuVfIgYTP438Ov7js9xz8f6gJBigAtXnKq57YhJVebNb1mjBoC_2IQAvD_BwE
Kannattaako valmisdiettejä käyttää
Anonyymi-ap
3
294
Vastaukset
- Anonyymi
Kukin tekee mikä itselle tuntuu parhaalta.
Minulle käy hyvin koska aivot vapautuu mietinnältä ruoan ympärillä. Sen kun vetää viisi pussia päivässä, toiset miettineet ja laskeneet valmiiksi.
Minun ajatustyöni alkaa sitten pussien loputtua😂.
Ja kyllä, sitten in pirun " vaikeeta"- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jenny seisoo villin näköisenä vihannesten, appelssiinien ja
värikkäiden hedelmien kanssa joka kuvassa.
Pitäisikö hänelle meksaa siitä itsestään selvien
ravintoaineiden valmistuksesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488