Olin oikeassa kun kirjoitin nuorten naisten himoitsevan

Anonyymi-ap

Olin tosiaan oikeassa kun kirjoitin nuorten naisten himoitsevan komeita mallimiehiä, julkkiksia tai rikkaita jotka elättävät naiset. Kysehän on siitä millaisia miehiä naiset pitävät arvossaan. Tämä on se miesjoukko joka naisia kiinnostaa.

Pepin mielestä miehen kuuluu parisuhteessa maksaa laskut:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html

Aika hassua, että puhutaan tasa-arvosta vain silloin kun sillä saavutetaan hyötyä itselle. Valtaosa miehistä on keskituloisia, niin ei keskituloiset miehet pysty olemaan provider maneja eli nuoret naiset haluavat rikkaita miehiä, mutta vain pieni osa on niin rikkaita, että he pystyvät maksamaan kaikki laskut ja vielä jossain hienostoalueella. Nuoria naisia kiinnostaa pienen pieni miesjoukko, koska he ovat tavallaan aivopestyjä ja katsoneet liikaa jännäsarjoja joissa komea mallimies maksaa kaiken ja kohtelee naista kuin prinsessaa. Kilttejä, kunnollisia ja keskituloisia miehiä ei juurikaan pidetä arvossa, joten syntyvyys on pohjamudissa.

37

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, naisistakin on moneksi. Ei kannata silti olettaa tuonkaan koskevan läheskään kaikkia naisia.

    • Anonyymi

      60-luvulla työssäkäyvä mies esim. rekkakuski tai maajussi oli haluttua miestä.

      Nykyään joku rekkamies ei ole nuorten naisten silmissä mitään kun on keskituloinen. Sellainen mies ei pysty kustantamaan ulkomaanmatkoja sekä päivittäisiä illallisia hienostoalueen ravintoloissa.

      Mallimiehiä ja rikkaita yritysjohtajia pidetään suuressa arvossa vaikka naiset on käyneet kouluja ja he pystyvät elättämään itsensä.

    • Anonyymi

      Eräs Peppi ajattelee näin, ja sinä sanot: olin oikeassa kun kirjoitin nuorten naisten himoitsevan komeita mallimiehiä. Peppi ei ole yhtä kuin kaikki nuoret naiset. Hän on yksi ainoa nuori nainen.

      • Anonyymi

        Olen huomannut: mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin pitää arvossaan juuri mallimiehiä ja rikkaita yritysjohtajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut: mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin pitää arvossaan juuri mallimiehiä ja rikkaita yritysjohtajia.

        Tuo taas kertoo vain siitä millaisia naisia sinä pidät kauniina.


    • Anonyymi

      Itseäni Naisena ei kiinnosta raha, toki työssäkäyvä ja toimeentuleva on niinku hyvä homma.
      Mutta kyllä mä meen luonteeseen....sopii mun energiaani ja mielihaluihin. Toisinsanoen seksi pitää toimia paremminkin kuin hyvin.
      Ja muutenkin että on mukava, huomioon ottava ihminen. Ulkonäkö joo toki pitää omaa silmää miellyttää mutta äkkiä niistäkin ," karsii" jos muut asiat on kunnossa. Kropasta tietty itse vaadin ettämon omaan silmään vetävän näköinen koska siitä innostun itsekkin. Enkö itsekään ole huono joten.....
      Tässä mun näkemys.

      • Anonyymi

        Eli toisin sanoen: ätmit ei kiinnosta, koskat ätmeillä ei ole kokemusta seksistä ja sen takia he ovat seksissä huonoja.

        Vain komeat mallimiehet joilla on seksikokemusta, voivat tyydyttää naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisin sanoen: ätmit ei kiinnosta, koskat ätmeillä ei ole kokemusta seksistä ja sen takia he ovat seksissä huonoja.

        Vain komeat mallimiehet joilla on seksikokemusta, voivat tyydyttää naiset.

        Mallimiehillä seksikokemusta🤣 hah- Suomen raksamiehillä on enemmän kuin näillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisin sanoen: ätmit ei kiinnosta, koskat ätmeillä ei ole kokemusta seksistä ja sen takia he ovat seksissä huonoja.

        Vain komeat mallimiehet joilla on seksikokemusta, voivat tyydyttää naiset.

        No Henk koht ei minua kiinnosta jos ei mitään tiiä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mallimiehillä seksikokemusta🤣 hah- Suomen raksamiehillä on enemmän kuin näillä.

        Aikanaan yksi koulukaveri siis nainen sanoi että pitää duunareiden käsistä kun ovat isot, karheat jne.

        No kaiketi kun sellaisella kädellä hieroo rintoja (saatikka muuta) niin nainen kiihottuu sadalla.

        Luonnollista. Ei pervoa vaan ihan normaalia.


    • Anonyymi

      Ätmi ei ole komea. Ätmi on kokematon. Siinä se tiivistetysti.

    • Anonyymi

      Ja sinut on aivopesty uskomaan että kaikki mitä iltalehdissä lukee on sellaisenaan totta ja yleistettävissä.

    • Anonyymi

      Luin jutun ja olen Pepin kanssa eri mieltä. Minusta kulut pannaan tasan. Mistä päättelet että kaikki nuoret naiset ajattelevat kuten Peppi? Lehtijutussahan sanottiin nimenomaan että Pepin ajatukset ovat herättäneet myös naisissa tiukkaa vastustusta ja jopa vihaa (mikä on kyllä turhaa- jos on eri mieltä niin ei kai silti tarvitse vihata?).

    • Anonyymi

      Kun lukee näitä juttuja siitä miten naiset ovat ylimielisiä, rahanahneita, ulkonäkökeskeisiä, pintapuolisia ja ties mitä, olen joka kerta kuin ällikällä lyöty. Naiset, kaikki naisetkin?

      Kyllä noitakin naisia on. Niitä näkee kaupungillakin koko ajan.

      Mutta minun ystäväpiiriin koostuu ihan toisenlaisista naisista. kivoista, käteistä, iloisista ja fiksuista naisista, joilla on parempaakin tekemistä kuin irtoripsien räpytteleminen ja shoppailu. Ovat opiskelijoita ja työssä käyviä, mutta todellakin elättävät itse itsensä. Kukaan heistä ei ajattelemaan maksettavana menojaan jollain miehellä. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat sinkkuja. Eli eivät kelpaa.

      Nuo irtoripsimimmit kiinnostavat miehiä enemmän kuin naapurintyttö. Ja sitten he valittavat että naiset ovat sitä ja tätä. Kyse on omasta naismaustanne. Ei mistään muusta.

    • Anonyymi

      Itse huomannut saman, että varsinkin nuoret lapsettomat naiset kiinnostuvat pienestä miesjoukosta: rikkaista, julkkiksista tai super komeista, jos kuulut siihen komeimpaan 10% miesjoukkoon, niin saat seksiä vaikka joka päivä ja sinua halutaan myös parisuhteisiin. Naisten ykkösmies parisuhteeseen ja lasten isäksi. Komeat miehet saavat ulkonäöllään asioita anteeksi mikä kuitenkin kostautuu myöhemmin kun komea mallimies ei jaksa enää perhe-elämää ja lähtee lätkimään. Sitten nainen on valmis kelpuuttamaan sen ätmin kun rahkeet ei riitä enää mallimiehiin ja on saatava elättäjä kun yksin on niin rankkaa. Ätmiin päin nainen ei olisi lapsettomana katsonut.

      • Anonyymi

        Tällä palstalla tuntuu olevan melkoisia tietäjiä jotka viimeiseen asti inttävät ja pitävät kiinni siitä narratiivista, että nykynuorten parisuhteet kyllä kestävät, mutta tilastot kertovat toista ja viimeksi eilen luin päivälehdestä, että parisuhde asiantuntijoiden vastaanotoille tulee nelikymppisiä, eronneita naisia ja se on todella yleistä nykyään.

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e2c953c7-883e-4998-96a5-ce557b1058e2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla tuntuu olevan melkoisia tietäjiä jotka viimeiseen asti inttävät ja pitävät kiinni siitä narratiivista, että nykynuorten parisuhteet kyllä kestävät, mutta tilastot kertovat toista ja viimeksi eilen luin päivälehdestä, että parisuhde asiantuntijoiden vastaanotoille tulee nelikymppisiä, eronneita naisia ja se on todella yleistä nykyään.

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e2c953c7-883e-4998-96a5-ce557b1058e2

        Miksi vain eronneet naiset tulevat terapiaan? Missä ne eronneet miehet luuhaavat? Miksi naisten ex-puolisonsa eivät mene pariterapissn? Olisiko niin että ne naiset ovat valmiita ja halukkaita pohtimaan jälkeenpäin mikä meni vikaan, myös sitä missä kohtaa he itse toimivat tyhmästi tai tekivät väärin - jotta välttyisivät samojen virheiden toistamiselta seuraavassa suhteessa?

        Eronneet miehet sen sijaan eivät suostu minkäänlaisiin itsetutkiskeluun. Joten he toistavat samat virheensä seuraavassakin ihmissuhteessa. Eivät siis halua oppia. Vain naiset haluavat. Mutta jotta suhteella olisi mahdollisuuksia, kummankin pitää suostua katsomaan peiliin. Kummankin, ei vain naisen.


      • Anonyymi

        ”Komea mies lähtee lätkimään. Sitten nainen on valmis kelpuuttamaan sen ätmin kun rahkeet ei riitä enää mallimiehiin ja on saatava elättäjä kun yksin on niin rankkaa. ”

        Missä, milloin ja kenelle tuollaista on tapahtunut? Siis ihan oikeasti, eikä vain kuvitelmissasi?

        Tiedätkö jonkun naisen joka antoi nuorena pakit kiltille tavikselle, kutsuttaisiin tätä vaikka Kalleksi, ja perusti perheen komistuksen kanssa, kutsuttaisiin tätä Villeksi? Sitten Ville jätti naisen ja tämä jäi pienten lasten yh-äidiksi, ja siinä vaiheessa nainen ottikin yhteyttä Kalleen ja ehdotti parisuhdetta. Tunnetko jonkun naisen joka toimii noin?

        Tiedätkö tällaisen tapauksen, edes yhden? Siis oikean ja aidon tapauksen? Ei mitään nettijutuissa tai lehdestä lukemaasi, vaan ihan oikean ja aidon tapauksen? Vai onko tämä kaikki pelkkää oletusta ja mieluvitustasi?

        Kumma kun minä en tiedä yhtä ainutta tuollaista tapausta. Ja kuitenkin tunnen melkoisen määrän ihmisiä ja olen seurannut läheltä minen ihmisen elämää ja nähnyt aika merkillisiä ihmiskohtaloita. Tuollaiseen en ole törmännyt. Koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Komea mies lähtee lätkimään. Sitten nainen on valmis kelpuuttamaan sen ätmin kun rahkeet ei riitä enää mallimiehiin ja on saatava elättäjä kun yksin on niin rankkaa. ”

        Missä, milloin ja kenelle tuollaista on tapahtunut? Siis ihan oikeasti, eikä vain kuvitelmissasi?

        Tiedätkö jonkun naisen joka antoi nuorena pakit kiltille tavikselle, kutsuttaisiin tätä vaikka Kalleksi, ja perusti perheen komistuksen kanssa, kutsuttaisiin tätä Villeksi? Sitten Ville jätti naisen ja tämä jäi pienten lasten yh-äidiksi, ja siinä vaiheessa nainen ottikin yhteyttä Kalleen ja ehdotti parisuhdetta. Tunnetko jonkun naisen joka toimii noin?

        Tiedätkö tällaisen tapauksen, edes yhden? Siis oikean ja aidon tapauksen? Ei mitään nettijutuissa tai lehdestä lukemaasi, vaan ihan oikean ja aidon tapauksen? Vai onko tämä kaikki pelkkää oletusta ja mieluvitustasi?

        Kumma kun minä en tiedä yhtä ainutta tuollaista tapausta. Ja kuitenkin tunnen melkoisen määrän ihmisiä ja olen seurannut läheltä minen ihmisen elämää ja nähnyt aika merkillisiä ihmiskohtaloita. Tuollaiseen en ole törmännyt. Koskaan.

        Minkä ihmeen takia esität minulle kysymyksiä tiedänkö minä sellaisia tapauksia kun linkkasin juuri uutisen jossa kerrottiin nelikymppisten naisten eroavan kun parisuhteet ei kestä? Ennenhän ne parisuhteet kestivät vanhemmilla ihmisillä, nykynuorilla taas ei kestä ja selviää tuosta jutusta.

        Todennäköisesti mies on siis ollut joku mulqvisti pettäjä jolle on annettu asioita anteeksi, koska mies on ollut komea, julkkis, jännä tai renttu.

        Ja minulle on ihan turha selittää, että äideillä on edelleen se sama valta parisuhdemarkkinoilla kuin oli lapsettomana naisena. Ei ole ja minulle on myös ihan turha selittää, että suurin osa naisista muka kiinnostuu kilteistä ja kunnollisista miehistä. Ei kiinnostu ja omasta kaveriporukasta löytyy jopa pari esimerkkiä jossa naiset siis ovat sanoneet suoraan sen, että kaverini ovat liian kilttejä. On myönnetty suoraan, että tykätään tuhmista pojista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia esität minulle kysymyksiä tiedänkö minä sellaisia tapauksia kun linkkasin juuri uutisen jossa kerrottiin nelikymppisten naisten eroavan kun parisuhteet ei kestä? Ennenhän ne parisuhteet kestivät vanhemmilla ihmisillä, nykynuorilla taas ei kestä ja selviää tuosta jutusta.

        Todennäköisesti mies on siis ollut joku mulqvisti pettäjä jolle on annettu asioita anteeksi, koska mies on ollut komea, julkkis, jännä tai renttu.

        Ja minulle on ihan turha selittää, että äideillä on edelleen se sama valta parisuhdemarkkinoilla kuin oli lapsettomana naisena. Ei ole ja minulle on myös ihan turha selittää, että suurin osa naisista muka kiinnostuu kilteistä ja kunnollisista miehistä. Ei kiinnostu ja omasta kaveriporukasta löytyy jopa pari esimerkkiä jossa naiset siis ovat sanoneet suoraan sen, että kaverini ovat liian kilttejä. On myönnetty suoraan, että tykätään tuhmista pojista.

        Eihän siinä linkkaamassasi jutussa ollut mitään sentapaistakasn, että tavis-Kalle on kiinnostunut naisesta ja saa pakit, mutta sitten kun nainen on tehnyt lapsia komistus-Villen kanssa ja tulikin ero niin sitten nainen yhtäkkiä haluaakin parisuhteen Kallen kanssa. Siinä lehtijutussa EI kerrottu tällaista tarinaa.ei mitään sinnepäinkään!

        Sinä siis et ole ikinä itse nähnyt tällaista tapausta. Et ole lukenut siitä edes lehtijuttua.

        Linkkasit uutisen jossa kerrottiin että nelikymppisten naisten parisuhteet ei kestä. Entä nelikymppisten miesten? Jos suhde on heterosuhde niin samanikäiset miehet eroavat ihan yhtä paljonmutta sinä puhut niin kuin vain naiset eroaisivat. Kuule, kun heterosuhde loppuu niin silloin naisen JA MIEHEN parisuhde loppuu, eikä vain naisen. Jos nelikymppiset pariskunnat eroavat, niin silloin nelikymppisten naisten JA MIESTEN parisuhteet ei kestä.

        Tuossa jutussa ei puhuttu komeista miehistä eikä taviksista mitään. Sinä et siis ole löytänyt sellaista tarinaa EDES netistä. Saati että tuntisit tällaisen tapauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia esität minulle kysymyksiä tiedänkö minä sellaisia tapauksia kun linkkasin juuri uutisen jossa kerrottiin nelikymppisten naisten eroavan kun parisuhteet ei kestä? Ennenhän ne parisuhteet kestivät vanhemmilla ihmisillä, nykynuorilla taas ei kestä ja selviää tuosta jutusta.

        Todennäköisesti mies on siis ollut joku mulqvisti pettäjä jolle on annettu asioita anteeksi, koska mies on ollut komea, julkkis, jännä tai renttu.

        Ja minulle on ihan turha selittää, että äideillä on edelleen se sama valta parisuhdemarkkinoilla kuin oli lapsettomana naisena. Ei ole ja minulle on myös ihan turha selittää, että suurin osa naisista muka kiinnostuu kilteistä ja kunnollisista miehistä. Ei kiinnostu ja omasta kaveriporukasta löytyy jopa pari esimerkkiä jossa naiset siis ovat sanoneet suoraan sen, että kaverini ovat liian kilttejä. On myönnetty suoraan, että tykätään tuhmista pojista.

        omasta kaveriporukasta löytyy jopa pari esimerkkiä jossa naiset siis ovat sanoneet suoraan sen, että kaverini ovat liian kilttejä”

        Taas näitä ”mulla on kiltti taviskaveri joka ei saa naista”. -juttuja! Tympeää ja läpinäkyvää. Miten teillä palstaprinsseiltä voi kaikilla olla niin mahdottoman kilttejä kavereita, kun itse olette kaikkea muuta kuin kilttejä? Kiltit kaverit eivät viihdy ilkeiden kavereiden seurassa. He haluavat kavereikseen yhtä kilttejä kavereita kuin itse ovat,

        Myönnä että kerrot itsestäsi, kuvittelet olevasi kiltti. Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä linkkaamassasi jutussa ollut mitään sentapaistakasn, että tavis-Kalle on kiinnostunut naisesta ja saa pakit, mutta sitten kun nainen on tehnyt lapsia komistus-Villen kanssa ja tulikin ero niin sitten nainen yhtäkkiä haluaakin parisuhteen Kallen kanssa. Siinä lehtijutussa EI kerrottu tällaista tarinaa.ei mitään sinnepäinkään!

        Sinä siis et ole ikinä itse nähnyt tällaista tapausta. Et ole lukenut siitä edes lehtijuttua.

        Linkkasit uutisen jossa kerrottiin että nelikymppisten naisten parisuhteet ei kestä. Entä nelikymppisten miesten? Jos suhde on heterosuhde niin samanikäiset miehet eroavat ihan yhtä paljonmutta sinä puhut niin kuin vain naiset eroaisivat. Kuule, kun heterosuhde loppuu niin silloin naisen JA MIEHEN parisuhde loppuu, eikä vain naisen. Jos nelikymppiset pariskunnat eroavat, niin silloin nelikymppisten naisten JA MIESTEN parisuhteet ei kestä.

        Tuossa jutussa ei puhuttu komeista miehistä eikä taviksista mitään. Sinä et siis ole löytänyt sellaista tarinaa EDES netistä. Saati että tuntisit tällaisen tapauksen.

        Olet aivan oikeassa, että myös miehet eroavat. Siis ne miehet eroavat jotka parisuhteeseen pääsevät. Kaikki eivät todellakaan pääse. Pitäisikö sinut nyt palkita mitalilla tästä älynväläyksestä jonka juuri hokasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omasta kaveriporukasta löytyy jopa pari esimerkkiä jossa naiset siis ovat sanoneet suoraan sen, että kaverini ovat liian kilttejä”

        Taas näitä ”mulla on kiltti taviskaveri joka ei saa naista”. -juttuja! Tympeää ja läpinäkyvää. Miten teillä palstaprinsseiltä voi kaikilla olla niin mahdottoman kilttejä kavereita, kun itse olette kaikkea muuta kuin kilttejä? Kiltit kaverit eivät viihdy ilkeiden kavereiden seurassa. He haluavat kavereikseen yhtä kilttejä kavereita kuin itse ovat,

        Myönnä että kerrot itsestäsi, kuvittelet olevasi kiltti. Et ole.

        Ei voi olla kilttejä kavereita kun sinä niin sanot! En ole missään edes väittänyt olevani kiltti. On se kumma kun aina jostain kolosta tulee tämä kristallipallon omaava henkilö kertomaan "totuuksia" ja oikomaan miesten kokemukset mieleisekseen:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla kilttejä kavereita kun sinä niin sanot! En ole missään edes väittänyt olevani kiltti. On se kumma kun aina jostain kolosta tulee tämä kristallipallon omaava henkilö kertomaan "totuuksia" ja oikomaan miesten kokemukset mieleisekseen:D

        Ei tähän mitään kristallipallon tarvita. Olet läpinäkyvä. Kerrot peitellysti oman tarinasi. Koska et kehtaa edes anonyyminä netissä myöntää ettet saa naista, keksit tarinan kiltistä kaveristani. Luulet olevasi kiltti etkä saa naista ja uskot että naisettomuutesi johtuu kiltteydestä. Joku nainen piti sinua vastenmielisenä mutta ei halunnut loukata joten hän väitti sinun olevan liian kiltti. Ethän sinä ole kiltti. Olet täynnä sappea.

        Tähän sinä vastaat että sinulla on nainen joka sormelle. Ei ole. Jos olisi, olisit niiden naisten kanssa etkä kirjoittelisi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, että myös miehet eroavat. Siis ne miehet eroavat jotka parisuhteeseen pääsevät. Kaikki eivät todellakaan pääse. Pitäisikö sinut nyt palkita mitalilla tästä älynväläyksestä jonka juuri hokasit?

        Sinä sen sijaan hokannut, että jos heteropari eroaa, siinä on täsmälleen yhtä monta eroavaa miestä kuin eroavaa naistakin. Puhut ”naisten parisuhteista”! Mikset puhu vain parisuhteista? Ehkä siksi ettet hokannut että ”naisten parisuhde” tarkoittaa lesbosuhdetta.

        Kun kuulet että 45 heteroparia eroaa, alat kukkahattusetämäisesti kauhistella että voi hirveää kun naisten parisuhteet eivät kestä, äskenkin 45 naista erosi! Et hokaa että myös 45 miestä eroaa.

        Sinulle ei voi antaa mitalia älynvälähdyksestä, koska et hokaa itsestäänselvää asiaa.


      • Anonyymi

        Ja missä olet tämän asian huomannut? Kuinka monta nuorta naista kuuluu tuttavapiirisi? Epäilen ettei yhtäkään, Tuo ”havaintosi” ovat luultavasti lähtöisin netistä, telkusta ja lehdistä. Niissä kirjoitetaan marginaalitapauksista, koska sellainen kiinnostaa. Kukaan ei kiinnostu ujon hiljaisen opiskelijatytön elämästä ja ajatuksista. Hän ei pääse lehden sivuille. Hän on näkymätön. Naapurintyttöä et edes huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vain eronneet naiset tulevat terapiaan? Missä ne eronneet miehet luuhaavat? Miksi naisten ex-puolisonsa eivät mene pariterapissn? Olisiko niin että ne naiset ovat valmiita ja halukkaita pohtimaan jälkeenpäin mikä meni vikaan, myös sitä missä kohtaa he itse toimivat tyhmästi tai tekivät väärin - jotta välttyisivät samojen virheiden toistamiselta seuraavassa suhteessa?

        Eronneet miehet sen sijaan eivät suostu minkäänlaisiin itsetutkiskeluun. Joten he toistavat samat virheensä seuraavassakin ihmissuhteessa. Eivät siis halua oppia. Vain naiset haluavat. Mutta jotta suhteella olisi mahdollisuuksia, kummankin pitää suostua katsomaan peiliin. Kummankin, ei vain naisen.

        En usko että eronneet miehet eivät tutkisi virheitään.
        Mutta monet heistä kyllä kyllästyvät bissisnaisiin eron jälkeen joten....

        Se siitä sitten.


    • Näin se menee, kun elintaso nousee niin nousee vaatimustasot. Sama ilmiö on kaikissa kehittyneissä maissa. Ja kun nuori ja nätti voi teoriassa saada vaikka ulkomailta prinssin itselleen.

      • Anonyymi

        Vain teoriassa mutta ei käytännössä. Minä olin nuorena tosi nätti enkä saanut edes naapurin ujoa ihan tavallisen näköistä poikaa johon olin rakastunut. Jonkun kaljun lihavan viisikymppisen olisin varmaan saanutkin mutta en halunnut. En halunnut ketään muuta kuin sen naapurin pojan. Hän ei huolinut minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain teoriassa mutta ei käytännössä. Minä olin nuorena tosi nätti enkä saanut edes naapurin ujoa ihan tavallisen näköistä poikaa johon olin rakastunut. Jonkun kaljun lihavan viisikymppisen olisin varmaan saanutkin mutta en halunnut. En halunnut ketään muuta kuin sen naapurin pojan. Hän ei huolinut minusta.

        Niin, se rakastuminen onkin aika mystinen juttu.


    • Anonyymi

      Elättäjää kaipaavat, 50-lukua ja naisten vapaustaisteluja oman mielensä mukaan on marginaali määrä naisista. Kuten onneksi on myös lapsia netissä leikkiviä kaappitranuja, joten jos oma maailmankuva ihmisistä on vain luetun ja netissä nähdyn varassa niin ei sinulla ole toivoakaan, tuskin on muutenkaan

    • Anonyymi

      Nainen ei hyödy nykypäivänä tavallisesta, kiltistä ja kunnollisesta miehestä mitään. Ei sellaisesta voi laittaa kuvia instaan kun kavereilla on komeat ja jykeväleukaiset alfamiehet kumppaneina. Ei sellaisen kanssa voi tehdä mitään koska kunnollinen ja kiltti kilttimies haluaa viettää rauhallista kotielämää. Ei sellaisen kanssa voi kokea itseään naiseksi, koska kilttimies on usein erittäin kokematon parisuhteissa ja seksiasioissa.

      Jykeväleukaisia ja tappajansilmäisiä alfachadeja saa Tinderistä tilattua ovelle. Sitten vasta kun heidän saannissaan alkaa olla naisella huomattavia haasteita, voidaan kilttiä ja kunnollista alle 180cm miestä harkita elättäjäksi. Kilttimieheen tyytyminen aiheuttaa naisilla sisäistä katkeruutta, päivät kuluvat komeita miehiä himoitessa kun se kilttis nyt ei vaan tuo sitä eroottista kihelmöintiä.

      Kiltti mies. Ei sellaisella nyt vaan tee enää mitään.

      • Anonyymi

        Kiltille miehellä kyllä tekee. Sellaiset revitään käsistä. Pahantuulisella, katkeralla naistenvihssjalla ja ärisijällä ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Nauratti todella kun äfbeessä naiset kilpaa haukkuivat miehiä. Siis miehiä jotka olivat pettäneet naista raskauden aikana ja lähteneet toisen naisen matkaan. Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että hienolle miehelle on raskauduttu.

      Mutta sehän nyt on kaikilla varsin hyvin tiedossa, että naiset valitsevat miehiä pienen pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta, niin niillä valikoiduilla miehillä on paljon kysyntää. Aika jännä, että naiset ei näe metsää puilta ja omissa toimintatavoissa mitään vikaa.

    • Anonyymi

      Nuorten parisuhteet ei kestä, koska nuoret naiset arvostavat miehissä ulkonäköä ja rikkautta. Ne harvemmin povaavat pitkäkestoista parisuhdetta kun arvot on jo alussa niin vinksallaan. Media tietysti kääntää monen nuoren naisen pään. Tämän ajan hengen julistajat tulevat Setasta ja Pride-aatteen kannattajista. Ja jos ei hyväksy sanomaa, on tuomio ankara: olet suvaitsematon tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden vastustaja.

      Kiltteyttä ja kunnollisuutta pitäisi arvostaa enemmän kuin super komeaa ulkonäköä ja rikkautta, mutta vain pienen pieni naisjoukko arvostaa miehessä kiltteyttä ja kunnollisuutta. Mene ja tiedä, mutta ehkä kiltti mies on naisten mielestä nössö.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa naiset ovat fiksuja eli vain pieni naisjoukko arvostaa superkomeaa ulkonäköä ja rikkautta.
      Miehen luonne ja miten kohtelee naistansa merkitsee eniten, usko tai älä.

      Kiltti ja kunnollinen pitää miehen olla myös todellisessa elämässä eikä kuvitelmissa.

    • Anonyymi

      Jatkuvasti täällä naiset kertovat miltä maailma näyttää naisen silmin. Miehet sivuutetaan täysin. Kun itsellä on niin helppoa, niin ei edes ajatella mitä deittailu voi olla miehille. Naisillakin parisuhteet menevät persiilleen, koska niillä miehillä, joista naiset kiinnostuvat: on valtavasti kysyntää eli iso naisjoukko taistelee pienen pienestä miesjoukosta. Se on sanomattakin selvää, koska yksi super komea mallimies ei voi olla samaan aikaan kymmenen naisen kanssa.

      Lähes jokainen nainen saa parisuhteen jos vaan haluaa. Naisista arviolta 95% saa parisuhteen. Miehistä noin 60-75% saa parisuhteen ja lopuilla on vaikeaa, koska naiset on arvostavat vain tietyntyyppisiä miehiä eli todella komeita, julkkiksia tai rikkaita. Ne miehet siis ovat yleensä naisten ihannemiehiä. Kohta joku varmaan kirjoittaa, että miehetkin kiinnostuvat misseistä. Kyllä, kukapa mies kieltäytyisi missistä, mutta miehet ovat valmiita tyytymään myös muunlaisiin naisiin kun taas naiset eivät ole valmiita tyytymään muunlaisiin miehiin.

      Viime viikolla oi päivälehdessä juttu nuoresta naisesta joka oli sitä mieltä, että miehen kuuluu tyyliin elättää nainen ja maksaa laskut. Tämä on ikävä kyllä totta ja mitä tasokkaampi nainen, niin sitä todennäköisemmin esitetään tuollaisia vaatimuksia tai ainakin miehen täytyy tienata todella hyvin mikä taas tarkoittaa sitä, että iso miesjoukko ei taistele tuon tasoisista naisista. Tietysti medialla ja tällä pakkosyötölläkin jota teeveestä meille tuutataan on vaikutusta. Kysehän on aivopesusta. Uusin villitys on nyt tämä ounlifäns jossa itsensä myymisestä pyritään tekemään hienoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe