Nyt kysytään näyttelijöitä. Kuinka monta tunnistat. Tee testi ja katso.
Oma tulos 35/35 (muistaakseni laskujen mukaan 35 on maksimi)
http://www.visakisa.com/quick.php?no=206&quiz=Filmit%C3%A4hti%C3%A4
Elokuvatähtiä
34
448
Vastaukset
Helppo ja kiva testi. 😊
35/35
"Loistavaa, kaikki oikein!!!!"
öitä! 🥱- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071106b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Mä kanssa koitin tehdä mutta siinä vaiheessa kun oli10 jo väärin ja 3 oikein niin luovutin.😏.
Norppa83 kirjoitti:
No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)
No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.
Norppa83 kirjoitti:
No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)
Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.
Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.
Mikkojuhan kirjoitti:
Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.
Jep, niin oli. Outoa toimintaa.
Norppa83 kirjoitti:
Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.
Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.
Norppa83 kirjoitti:
Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.
Juu mä huomasinkin sen.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Jep, niin oli. Outoa toimintaa.
Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.
Juup...mulla kävin vähän samoin sen ripaskatauti jutun kanssa mutta silloin rävelsin ihan ite kahdesti niin että oli pakko kirjoittaa uusiks.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.
Yes. Its very strange. Täällä on very much tällaista outoa.
No nyt oli vuosikerta-akkaa ja -ukkoa. 27/35. Tosin sain mielestäni pisteen myös kun vastasin Audrey Hepburn vaikka kuvassa oli Katharine Hepburn.
- Anonyymi
On siellä molemmat.
- Anonyymi
49 % oikein, Cablen tiesin mutta vastasin sen etunimen väärin. Lisäksi ketuttaa Bardotin missaaminen.
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton - Anonyymi
60 prossaa oikein olis ollu enemmän mutta ohjelma hylkää jos nimessä yksi kirjan väärin
Olisin osallistunut muuten mutta, en mä nimiä muista. Kasvot vielä voisinkin muistaa.
- Anonyymi
Minä, hyvin tiedetty, 89 % oikein, 4 väärin.
Linssiluteet! no 29/35, Jane Fondan kuva oli niin outo että missasin, Gary C ja G meni sekaisin.
- Anonyymi
lopetin vastaamisen kun toiesssa kohtaa olis pitäny KIRJOITTAA
Alku puolella en tiennyt yhtä. Sitten kirjoitin yhdellä kirjaimella yhden filmitähden nimen väärin eli tiesin näyttelijän, mutta en täysin osannut kirjoittaa. Ilmeisesti olisin saanut yli30 oikein, jos olisin tehnyt testin loppuun asti, mutta yksi väärin mennyt nimi ärsytti niin paljon, että jätin testin kesken. Onneksi olkoon heille, jotka ovat jaksaneet tehdä loppuun asti.
Hyvää viikonloppua kaikille! :)23/35. Osan olisin tiennyt, jos olisi ollut parempi kuva. Silloin olisin saanut lähemmäs 30 oikein. Onneksi olkoon niille, jotka saivat noin 35 oikein - olitte hyviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
