Nyt kysytään näyttelijöitä. Kuinka monta tunnistat. Tee testi ja katso.
Oma tulos 35/35 (muistaakseni laskujen mukaan 35 on maksimi)
http://www.visakisa.com/quick.php?no=206&quiz=Filmit%C3%A4hti%C3%A4
Elokuvatähtiä
36
392
Vastaukset
Helppo ja kiva testi. 😊
35/35
"Loistavaa, kaikki oikein!!!!"
öitä! 🥱- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071106b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Tyssäsi heti alkuunsa. Ei minulle tahdo jäädä nimet mieleen muutenkaan. Nimet on vaan nimiä...
Norppa83 kirjoitti:
No tärkeintä ei ole voitto, vaan yritys.
Alussa heti joku mustavalkoinen kuva naisen naamasta. Siihen olisi pitänyt osata kirjoittaa nimi... Luovutin.
mustasusi kirjoitti:
Alussa heti joku mustavalkoinen kuva naisen naamasta. Siihen olisi pitänyt osata kirjoittaa nimi... Luovutin.
No älä välitä. Ei se haittaa =)
Mä kanssa koitin tehdä mutta siinä vaiheessa kun oli10 jo väärin ja 3 oikein niin luovutin.😏.
Norppa83 kirjoitti:
No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)
No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.
Norppa83 kirjoitti:
No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)
Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.
Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.
Mikkojuhan kirjoitti:
Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.
Jep, niin oli. Outoa toimintaa.
Norppa83 kirjoitti:
Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.
Norppa83 kirjoitti:
Juu mä huomasinkin sen.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Jep, niin oli. Outoa toimintaa.
Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.
Juup...mulla kävin vähän samoin sen ripaskatauti jutun kanssa mutta silloin rävelsin ihan ite kahdesti niin että oli pakko kirjoittaa uusiks.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.
Yes. Its very strange. Täällä on very much tällaista outoa.
No nyt oli vuosikerta-akkaa ja -ukkoa. 27/35. Tosin sain mielestäni pisteen myös kun vastasin Audrey Hepburn vaikka kuvassa oli Katharine Hepburn.
- Anonyymi
On siellä molemmat.
- Anonyymi
49 % oikein, Cablen tiesin mutta vastasin sen etunimen väärin. Lisäksi ketuttaa Bardotin missaaminen.
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton - Anonyymi
60 prossaa oikein olis ollu enemmän mutta ohjelma hylkää jos nimessä yksi kirjan väärin
Olisin osallistunut muuten mutta, en mä nimiä muista. Kasvot vielä voisinkin muistaa.
- Anonyymi
Minä, hyvin tiedetty, 89 % oikein, 4 väärin.
Linssiluteet! no 29/35, Jane Fondan kuva oli niin outo että missasin, Gary C ja G meni sekaisin.
- Anonyymi
lopetin vastaamisen kun toiesssa kohtaa olis pitäny KIRJOITTAA
Alku puolella en tiennyt yhtä. Sitten kirjoitin yhdellä kirjaimella yhden filmitähden nimen väärin eli tiesin näyttelijän, mutta en täysin osannut kirjoittaa. Ilmeisesti olisin saanut yli30 oikein, jos olisin tehnyt testin loppuun asti, mutta yksi väärin mennyt nimi ärsytti niin paljon, että jätin testin kesken. Onneksi olkoon heille, jotka ovat jaksaneet tehdä loppuun asti.
Hyvää viikonloppua kaikille! :)23/35. Osan olisin tiennyt, jos olisi ollut parempi kuva. Silloin olisin saanut lähemmäs 30 oikein. Onneksi olkoon niille, jotka saivat noin 35 oikein - olitte hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406