Elokuvatähtiä

34

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo ja kiva testi. 😊

      35/35
      "Loistavaa, kaikki oikein!!!!"


      öitä! 🥱

      • Hieno tulos =) Öitä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18071106b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Mä kanssa koitin tehdä mutta siinä vaiheessa kun oli10 jo väärin ja 3 oikein niin luovutin.😏.

      • No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)

        No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei se haittaa, pääasia, että edes yritit =)

        Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo ei nuo vanhempien näyttelijöiden ulkonäöltä tunnistaminen kyllä oo mun alaani alkuunkaan.😄. Se sun feikki p-poreen kielto vastaus oli diskattu jostain syystä.🤨.

        Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Toinen sun feikki p-porejuttu oli säästyny giljotiinilta näköjään.🙂.

        Jep, niin oli. Outoa toimintaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.

        Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, niin oli. Mutta tein uuden jatkon. Sen pitäis olla tallella.

        Juu mä huomasinkin sen.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, niin oli. Outoa toimintaa.

        Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Siinä alkuperäisessäkin jatkossa oli ihan samoja asioita kuin tuossa uudessa. Oli ehkä vaan vähän pitempi.

        Juup...mulla kävin vähän samoin sen ripaskatauti jutun kanssa mutta silloin rävelsin ihan ite kahdesti niin että oli pakko kirjoittaa uusiks.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Yes...yes it is hyvin strange toimintaa. Sinä et never voi tietää what is the ongelma why tapahtuu everything.🙂.

        Yes. Its very strange. Täällä on very much tällaista outoa.


    • No nyt oli vuosikerta-akkaa ja -ukkoa. 27/35. Tosin sain mielestäni pisteen myös kun vastasin Audrey Hepburn vaikka kuvassa oli Katharine Hepburn.

      • Hyvä tulos!


      • Anonyymi

        On siellä molemmat.


    • Anonyymi

      49 % oikein, Cablen tiesin mutta vastasin sen etunimen väärin. Lisäksi ketuttaa Bardotin missaaminen.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Ihan hyvä tulos!


    • Anonyymi

      60 prossaa oikein olis ollu enemmän mutta ohjelma hylkää jos nimessä yksi kirjan väärin

    • Olisin osallistunut muuten mutta, en mä nimiä muista. Kasvot vielä voisinkin muistaa.

      • Eipä tuo haittaa =)


    • Anonyymi

      Minä, hyvin tiedetty, 89 % oikein, 4 väärin.

      • Mainiota! Todella hyvä tulos.


    • Linssiluteet! no 29/35, Jane Fondan kuva oli niin outo että missasin, Gary C ja G meni sekaisin.

      • Kaikesta huolimatta hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      lopetin vastaamisen kun toiesssa kohtaa olis pitäny KIRJOITTAA

      • No väliäkös tuolla =)


    • Alku puolella en tiennyt yhtä. Sitten kirjoitin yhdellä kirjaimella yhden filmitähden nimen väärin eli tiesin näyttelijän, mutta en täysin osannut kirjoittaa. Ilmeisesti olisin saanut yli30 oikein, jos olisin tehnyt testin loppuun asti, mutta yksi väärin mennyt nimi ärsytti niin paljon, että jätin testin kesken. Onneksi olkoon heille, jotka ovat jaksaneet tehdä loppuun asti.

      Hyvää viikonloppua kaikille! :)

      • Ei haitta jos jäi kesken =) Hyvää viikonloppua =)


    • 23/35. Osan olisin tiennyt, jos olisi ollut parempi kuva. Silloin olisin saanut lähemmäs 30 oikein. Onneksi olkoon niille, jotka saivat noin 35 oikein - olitte hyviä.

      • No olit sinäkin aika hyvä =)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe