https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009954119.html
Ulkomaat|
Gazan sota
Hamas vannoo pysäyttävänsä Israelin – Mitä sen armeijasta eli Qassamin prikaateista tiedetään?
Terroristijärjestö Hamasin armeijalla on 20 000 taistelijaa, kattava tunneliverkosto, omaa asetuotantoa, rahaa ulkomailta ja rajaton usko asemiestensä marttyyrikuolemaan.
Näkösiä kuin Haaviston suomeen tuomat isismorsiaimet juu
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma kun mediat eivät ole nostaneet haaviston seksimatkailua kolumbian bogotaan, haaviston oman puheen mukaan kävi siellä 90 luvun lopulla ollessaan ministeri!
Bogotaan menee lähimaiden köyhät pojat myymään itseään eurooppalaisille homo perversseille, jotka haluavat nauttia pientä rahaa vastaan nuiren pojan sukuelimistä.
Tietysti haavisto väittää olleen interreilaamassa ja sattumalta päätyi paikkaan, jossa varakkaat homo gringot voi ostaa seksiä pojilta. - Anonyymi
Haaviston morsiammia on yllytetty jo vastarintaan , Suhaset myös. Koska alkaa kapina ?
- Anonyymi
Minä en ole nähnyt yhtään kuvaa Haaviston Suomeen tuomista Isis-morsiamista, joten minä en pysty vertaamaan heidän näköään kenenkään muun näköön.
- Anonyymi
Saksassa on maa sekaisin nyt näiden takia-päivän uutiset kertoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743670Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472896Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1712867Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572381Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612152- 1601850
- 781535
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281340
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332