Miksi poistetaan kirjoitus, jossa tuodaan esiin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten juoni äänestää hyvinvointialueen Pihlajalinnan sopimuksen jatkamisen puolesta. Tämä takaa kymmeneksi vuodeksi kalliit ja ylisuuresti mitoitetut terveyspalvelut Soiniin, Ähtäriin, Alavudelle ja Kuortaneelle. Miksi? Miksi siellä pitäisi olla paremmat palvelut kuin muualla maakunnassa? Nämä rahat ovat pois meiltä Seinäjoelta myös muualta, mutta ilmeisesti pienten paikkakuntien Kokoomuksen ja Perussuomalaisten edustajat eivät ole tajunneet, että äänestämällä rahoja Pihlajalinnalle äänestät samalla oman pienen kuntasi terveyskeskuksen kiinni vuorenvarmasti. Nyt pörssiyhtiöt pois ja jos tarvetta ulkopuolisille palveluille niin ne tulee kilpailuttaa isolla volyymilla uudelleen. Nyt herätys Kokoomus ja Perussuomalaiset!.
Pihalajalinnan sopimus lopetettava
Anonyymi-ap
1
316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184