140kg elämäntapa muutos ja leikkaus polku

Anonyymi-ap

Moikka!
Oon n. 138kg 163cm ja 26.v
Olen aloittelemassa elämäntapa muutosta ja lihavuus leikkaus polkua.
Nyt viikon olen syönyt 1000kcl/pvä .
Mennyt yllättäen hyvin. Olen yrittänyt laihduttaa jo vuosia mutta motivaatio ei ole pysynyt kahta pvä kauempaa.
Nyt on energia tasot noussut ja aika hyvä olo. Vaakaa vielä tässä alussa välttelen pettymyksiä välttääkseni.
Koitan syödä mahd paljon proteiinia ja vähän hiilareita, sokeria ja huonoa rasvaa. Mitä voin odottaa kun aikaa menee eteenpäin? Kuinka paljon mun kokoisen on mahdollista laihtua esim 2kk ? Mulla tavoite että joulukuun loppuun mennessä olisi 5-10kg poissa. Onko se terveellinen tahti? Vinkkejä ja vertaistukea olisi mukava saada..

9

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitappas Instaan kuva vatsamakkaroistasi.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180746422

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tarviiko sitä noin vähän syödä? Eikö sinä tule hirmuinen nälkä, ja sitten retkahduksia? Koitapa syödä tavoitepainosi mukaiset ylläpitokalorit, niin painonpudotus sujuu rennommin.

    • Anonyymi

      Hei, aloittaja. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että olet vetänyt kcal liian pieniksi!
      Se merkitsee, että aineenvaihduntasi heikkenee samoin kuin rasvansulatuksesi.
      Menepä katsomaan kcal-taulukosta energiatarpeesi. Vai googlaa energiatarvetaulukko.
      Merkitse tarvittavat tiedot ja saat selville kcal-tarpeesi.
      Esim. ikä, paino, pituus, aktiivisuus.
      Sillä perusteella tiedät parhaan määrän.
      Tuosta painostasi pyrkisin itse n. 70kg.
      Olisit silloin jo normaalipainossasi.
      Kevyt arkiaskereet ja hiukan aktiivisuutta.
      Sen perusteella tarvitset n. 2 100kcal.
      Tässä määrässä saat kehollesi kaikkia tarvittavia rakennusaineita.
      Voisit hyvin ja aineenvaihduntasi rasvankulutuksella vilkastuu.
      Kun olisit päässyt normaalipainoon toimisin samoin.
      Eli ottaisin selvää, paljonko ihannepainossani tarvitsen.
      Se riippuu paljolti aktiivisuudesta.
      No, minä en tiedä noista laihdutusleikkauksista mitään.
      Ihmettelen sitä, että potilaat laihtuvat paljonkin ennen leikkauksia.
      Miksi he eivät jatka samaa menetelmää ihannepainoonsa?
      Miksi laihtuessaan tarvittavan määrän riskeeravat leikkauksella?
      Koska niitä leikkauksien epäonnistumisia ja uudelleen leikkauksia
      on todella paljon, kuten myös takaisin lihomista leikkauksien jälkeen!
      Hiukset ohenevat aliravitsemuksesta samoin kuin iho.
      Sinä päätät mitä teet omalle kehollesi.
      Minä en tunne olosuhteitasi; tämä vain miten itse toimin.

      • Anonyymi

        Tarkoitin, että elen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa,
        joka sanoi, että 1000kcal on liian vähän!


    • Anonyymi

      "...viilinki[(viili)]motivaatio varovaisuus[(persikkarahka ²dl)] maitokahvi

      • Anonyymi

        maito


    • Anonyymi

      Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/

      • Anonyymi

        Sulla ollut hankalaa elämässä. tsemppiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe