Hymer matkailuautot

ReissaajaPorukka

Heips matkaajat

Olimme tuossa äskettäin pitkällä reissulla Hymerin matkailuautolla, ja huomasimme, että oli tuo auton sivulle avattava katos sangen heppoisaa tekoa. Automme oli täysin uusi, joten markiisin olisi luullut rullaavan kuin voilla rasvattuna. Suurin ongelma oli se kun markiisi oli lähes takaisin rullattu, niin lopuksi muovinen suoja joka sulkee markiisin ajoa varten suojaan, ei aina meinannut mennä kunnolla kiinni. Onkohan muilla ollut samoja ongelmia?

Jos jotain kiinnostaa tarkemmin mitä ostoon/vuokraukseen liittyviä pikkufiboja löytyi täysin uudesta hymeristä niin voin ne kiinnostuneille listata. Auto täytti kyllä periaatteessa kaikki perusasiat hyvin, mutta ihmeellisiä pikkuasioita oli mitkä olisi pitänyt ottaa huomioon.

Kaikin puolin ok auto siis, mutta ei ehkä semmoinen jota tuolla hinnalla voisi vaatia, eli pikkuasioita mitkä ei ehkä yhtä reissua haittaa mutta pidemmällä aikavälillä ne rupeavat ärsyttämään, niitä löytyi muutama.

T: ReissaajaPorukka

3

1868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juippi

Mulle kävi sama juttu markiisin kanssa eli ei meinannut mennä muovinen suoja paikalleen, mutta hetken tutkittuaan asiaa, niin huomasin, että katoksen tukijalat oli väärin laitettu paikoilleen joten mun tapauksessa ainankin käyttäjässä oli vika. (Merkki on omnistor)

• Hymermobil

Laitoin uuden Omnistore 5002 markiisin ja välillä, varsinkin jos veivaa hitaasti saattaa keskeltä ottaa jumiskon. Korjautuu sillä että löysää hieman ja kelaa reippaasti ineen. On meinaan miljoona kertaa parempi kuin entinen "manuaali"-markiisi.

• joe 2

Ei kai se Hymerin vika ole jos ei markiisi toimi Kuule kaikki matkailuautot ovat yhtä huonoja Mutta kukaan ei moiti omaansa Myyjät ovat aivan pellejä Minulla on myynnissä iso Hymer 754 2003 Jos jotain kiinnostaa niin vastatkaa ihmeessä Otan vaihossa HA auton esim MB

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe