Mitäpä tänne kuuluu?

Muuta kuin finnejä, s.suhteita, takapuoli ja reisijuttuja? Onko tämä oikeasti nykyään tälläinen lastentarha🤔

35

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palsta on tyhjäpäitä täynnä... Hullummaksi menee vain päivä päivältä. Ei täällä paljon enää aidosti kaipaajat jaksa mitään postailla kun kaikki ketjut trollataan täyteen turhuuksia.

      • Harmi et niin...


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18075754C

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nettikiusaaminen hyvin esillä. Koko palsta täynnä sitä

      • Noista asioista ei oikeastaan kannata välittää. Mua on turha tulla "kiusaamaan" koska yksikään anonyymi ei siihen pysty (ei edes nimimerkilliset koska yhtä anonyymejä hekin).Ei nimittäin kiinnosta vaikka joku joskus on yrittänyt. Sehän kertoo minulle vain sen miten huonosti jollain on asiat. Eli vähän niinkuin heittää pallon seinään ja se kimpoaa kiusaajaa omaan päähän.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Noista asioista ei oikeastaan kannata välittää. Mua on turha tulla "kiusaamaan" koska yksikään anonyymi ei siihen pysty (ei edes nimimerkilliset koska yhtä anonyymejä hekin).Ei nimittäin kiinnosta vaikka joku joskus on yrittänyt. Sehän kertoo minulle vain sen miten huonosti jollain on asiat. Eli vähän niinkuin heittää pallon seinään ja se kimpoaa kiusaajaa omaan päähän.

        Niin, mutta kun ei jää ihan pikku juttuihin mitä olen lukenut. Täällä on suoranaista nimillä uhkaamista, maalittamusta, tulee outoja sähköposteja, pilapuheluita ja jopa työpyyntöjä..

        sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kun ei jää ihan pikku juttuihin mitä olen lukenut. Täällä on suoranaista nimillä uhkaamista, maalittamusta, tulee outoja sähköposteja, pilapuheluita ja jopa työpyyntöjä..

        sivusta

        No olen minäkin huoritteluviestejä saanut tuohon sähköpostiin ja taidettiin vielä hehkuksi luulla. Älkää kuitenkaan ikinä paljastako liikaa täällä.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No olen minäkin huoritteluviestejä saanut tuohon sähköpostiin ja taidettiin vielä hehkuksi luulla. Älkää kuitenkaan ikinä paljastako liikaa täällä.

        En ole mielestäni koskaan paljastanut sellaisia asioita, josta nuo voisi saada tietoon.. Kyllä nyt on jotkin korkeammat voimat (hakkerit) asialla.

        Toki aluksi tuli jotain kirjaimia nakeltua ja sen sellaista, mutta en edes nimiä ole laittanut. Se onkin niin outoa, että mistä asiat tiedetään.. Tärkeää kuitenkin myös, että niistä puhutaan, että toisetkin tietävät olla paljastamatta liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kun ei jää ihan pikku juttuihin mitä olen lukenut. Täällä on suoranaista nimillä uhkaamista, maalittamusta, tulee outoja sähköposteja, pilapuheluita ja jopa työpyyntöjä..

        sivusta

        Meidän kaverin kännykästä katellaan näitä juuri parhaillaan ja on oikeestaan pitkin päivää kateltu ja sitä on kiusattu täällä kuukausia ja aina tulee uutta päälle kun tällä kännykällä tänne tulee kuka vaan. Muilla kännyköillä mitä meil on ei ala mitään urputusta. Tällä vaan jos erehtyy sanoo mitään tänne niin se alkaa melkeen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kaverin kännykästä katellaan näitä juuri parhaillaan ja on oikeestaan pitkin päivää kateltu ja sitä on kiusattu täällä kuukausia ja aina tulee uutta päälle kun tällä kännykällä tänne tulee kuka vaan. Muilla kännyköillä mitä meil on ei ala mitään urputusta. Tällä vaan jos erehtyy sanoo mitään tänne niin se alkaa melkeen heti

        Aivan sairasta on kyllä! Joku siis näkee ip-osoitteet, vaikka niitä ei pitäisi nähdä kuin korkeintaan virkavallan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sairasta on kyllä! Joku siis näkee ip-osoitteet, vaikka niitä ei pitäisi nähdä kuin korkeintaan virkavallan.

        Näkeehän sen ylläpito ja hakkerit osaa hommansa. Tuolla jossain lukee kait siitä että ip tulee tänne tietoon ihan siltä varalta kait jos sattuis jotain rikollista tapahtuu mut nythän nää on kääntyny nurinniskoin että ku rikollista tapahtuu kävijöihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen ylläpito ja hakkerit osaa hommansa. Tuolla jossain lukee kait siitä että ip tulee tänne tietoon ihan siltä varalta kait jos sattuis jotain rikollista tapahtuu mut nythän nää on kääntyny nurinniskoin että ku rikollista tapahtuu kävijöihin

        Huh huh. No tämähän selittää sitten kaiken.. Aivan kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen ylläpito ja hakkerit osaa hommansa. Tuolla jossain lukee kait siitä että ip tulee tänne tietoon ihan siltä varalta kait jos sattuis jotain rikollista tapahtuu mut nythän nää on kääntyny nurinniskoin että ku rikollista tapahtuu kävijöihin

        Kiitos tästä tiedosta sinulle!


    • Anonyymi

      Eipä täällä tosiaan uskalla enää ääneen kaivata, kun aivan järkyttävää kuraa tulee koko ajan niskaan.

      sivusta

    • Anonyymi

      Tällaisia juttujako halajatte :)? Miten jatkuu: "Mun ukil on"... Olen miettinyt sukupuolten välistä fysiikkaa ja kun ajattelen miten ne lisääntymisen kannalta olennaiset palapelin palat loksahtavat yhteen niin pitäähän sen olla paksu. Muuten se ei tunnu kummallakaan osapuolella missään. Sama se on trollata, siksihän minä tänne aikoinani synnyin 🤭. Tulin suhteet-palstalle alunperin kaipauksen ja varmaan myös yksinäisyyden vuoksi. Sittemmin settini ovat olleet täällä vähän laidasta laitaan.

      • Anonyymi

        No onhan tuo tällain kaksmielisen mielestä hauska trollaus, mutta ymmärrän sen, että jos joku sydänverellä ikävöi, niin ei se siinä tilanteessa paljon naurata.

        sivusta


    • Juu, on taso laskenut aika roimasti viime aikoina.

    • Anonyymi

      Kasvattamattomuus näkyy näissä nuorissa. Hävettävän selvästi!

    • Anonyymi

      Ihan hyvää kuuluu. Halloweenia juhlittu naisystävän kanssa. Mitäs sinne?

      • Hyvä, että sekin höpötys on ohi.


    • Kannattaa muuttaa Sinkkuihin, siellä on toisinaan asiallistakin keskustelua 🤣
      Niin ja heips pitkästä aikaa 🤗

      • Anonyymi

        Minä en taas pidä sinkuista ollenkaan. Ennemmin voisivat minun puolestani asialliset kirjoittelijat vaikka omia rakastamisosion itselleen.


      • No moi. Ei kannata, netissä roikkuminen ei kannata😁


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No moi. Ei kannata, netissä roikkuminen ei kannata😁

        Kannattaapas, senkin pölö. Kiva kun jaksoit piipahtaa moikalla Satakunnan Seireeni, vähän jäänyt ikävä höpöttelyjäsi, jos on pakko tunnustaa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kannattaapas, senkin pölö. Kiva kun jaksoit piipahtaa moikalla Satakunnan Seireeni, vähän jäänyt ikävä höpöttelyjäsi, jos on pakko tunnustaa 😁

        Rakkautta ilmassa?


      • randombypasser kirjoitti:

        Kannattaapas, senkin pölö. Kiva kun jaksoit piipahtaa moikalla Satakunnan Seireeni, vähän jäänyt ikävä höpöttelyjäsi, jos on pakko tunnustaa 😁

        Seireeni😂 Eikös ne ole hieman hirviöitä? Mitähän tästä ajattelisi🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Kannattaapas, senkin pölö. Kiva kun jaksoit piipahtaa moikalla Satakunnan Seireeni, vähän jäänyt ikävä höpöttelyjäsi, jos on pakko tunnustaa 😁

        Ote Wikipediasta: "Kauniilla laulullaan seireenit houkuttelivat merimiehiä vastustamattomasti luokseen ja sitten repivät heidät kappaleiksi." Hei come on😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta ilmassa?

        Oottele nyt ees kevääseen saakka, kuka sitä kuoleman kuussa rakkautta hakisi...


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Seireeni😂 Eikös ne ole hieman hirviöitä? Mitähän tästä ajattelisi🤔

        Eihän ne hirviöitä olleet, vaan liiankin houkuttelevia otuksia...


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Ote Wikipediasta: "Kauniilla laulullaan seireenit houkuttelivat merimiehiä vastustamattomasti luokseen ja sitten repivät heidät kappaleiksi." Hei come on😂

        No niin, saattoihan ne himoissaan olla jopa verenhimoisia, mutta hei, mitäpä sitä ei mies.... nnnnn eteen tekisi? 🤣


    • Anonyymi

      Onneksi saatiin yksi aikuinen tänne😉

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe