Moikka. Olen 18v nuorukainen. Olen myös neitsyt. En häpeä sitä, enkä kiirehdi sen menettämisen kanssa, mutta etsin seuraa siihen liittyen. :)
En kiirehdi tämän seuran suhteen. Etsin tavallaan yksisarvista, joten turhaa kiirehtiä :D
Haen itseäni vanhempaa naista vilkkaalla mielikuvituksella jota lopulta tavata seksin merkeissä... mutta tapaamisen jäljeen olisin edelleen neitsyt. Seuraavan kerran jälkeen? Edelleen neitsyt. Eli tehtäisiin kaikkea muuta paitsi itse yhdyntää enkä tietäisi mikä se kerta lopulta olisi etten ole... :D
Kuulostaa oudolta ja hölmöltä mutta en kiirehdi ja jos ei löydy saman henkistä seuraa niin ei löydy :)
Ennen yhtään mitään olisi kuitenkin tärkeä tutustua ensin. Olit sitten +20, +30, +40 tai enemmän. Ikää tärkeämpi olisi olla samalla aallonpituudella.
Mitä ne jutut sitten ovat mitä tehdä? No.. niitä voidaan miettiä. Jotain ideoita minulla onkin jo :)
Jos kiinnosti niin laita mailia: kirsikkab at proton.me
Poikuus vanhemmalle naiselle vai ei
10
1620
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Katos spedeilijää mistähän sinäkin voisit oppitunnin. Ai mutta poskeen otto ja pyllistelyhän on sun erikoisala. Niissähän sä olet niuvanniemen mestari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos spedeilijää mistähän sinäkin voisit oppitunnin. Ai mutta poskeen otto ja pyllistelyhän on sun erikoisala. Niissähän sä olet niuvanniemen mestari.
Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Sää mää ja bää on nyt peräkammariluuserimammanpoika buaahaa. Sää mää ja bää on nyt jessus sentään mikä vajakki buaahaa. Sää mää ja bää on nyt titityy trallallaa buaahaaSiinäpä kaikki oleellinen määkijästä. Kjäh kjäh Ja vielä mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa. ja lista jatkuu Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa. Määkijä on monipuolinen hönö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Hienoo kun pidät huolta potilastovereistasi ja heidän tarpeistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt peräkammariluuserimammanpoika buaahaa. Sää mää ja bää on nyt jessus sentään mikä vajakki buaahaa. Sää mää ja bää on nyt titityy trallallaa buaahaaSiinäpä kaikki oleellinen määkijästä. Kjäh kjäh Ja vielä mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa. ja lista jatkuu Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa. Määkijä on monipuolinen hönö.
Jestas sää mää ja bää on seonnut lopullisesti räksyttää kun vanha posetiivari buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas sää mää ja bää on seonnut lopullisesti räksyttää kun vanha posetiivari buaahaa
Jestas sentään tajusit tuon ihan itsestäsi. Tuossa oli osa lueteltu sun räksytyksistä. Ei varmaan kaikki.
- Anonyymi
Jestas sentään katos vaan määkijää kommentoi ihan keskenään.
Jos muu seksi on ainoaa seksiä, se ei ole riittävää 'tutustumiseen'. Ei VOI tutustua kunnolla, jos mukana ei ole myös yhdyntä. Sen on alettava pian, yhtä jalkaa tutustumisen kanssa.
Puheet neitsyyden säilyttämisestä ovat hourimista, josta aikaa myöten siskokin huomaa, että siinä on jotakin pahasti vialla ja joutuu katkaisemaan 'tutustumisen'. 🌹👀👀
Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492