Poikuus vanhemmalle naiselle vai ei

Anonyymi-ap

Moikka. Olen 18v nuorukainen. Olen myös neitsyt. En häpeä sitä, enkä kiirehdi sen menettämisen kanssa, mutta etsin seuraa siihen liittyen. :)

En kiirehdi tämän seuran suhteen. Etsin tavallaan yksisarvista, joten turhaa kiirehtiä :D

Haen itseäni vanhempaa naista vilkkaalla mielikuvituksella jota lopulta tavata seksin merkeissä... mutta tapaamisen jäljeen olisin edelleen neitsyt. Seuraavan kerran jälkeen? Edelleen neitsyt. Eli tehtäisiin kaikkea muuta paitsi itse yhdyntää enkä tietäisi mikä se kerta lopulta olisi etten ole... :D

Kuulostaa oudolta ja hölmöltä mutta en kiirehdi ja jos ei löydy saman henkistä seuraa niin ei löydy :)

Ennen yhtään mitään olisi kuitenkin tärkeä tutustua ensin. Olit sitten +20, +30, +40 tai enemmän. Ikää tärkeämpi olisi olla samalla aallonpituudella.

Mitä ne jutut sitten ovat mitä tehdä? No.. niitä voidaan miettiä. Jotain ideoita minulla onkin jo :)

Jos kiinnosti niin laita mailia: kirsikkab at proton.me

10

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa

      • Anonyymi

        Katos spedeilijää mistähän sinäkin voisit oppitunnin. Ai mutta poskeen otto ja pyllistelyhän on sun erikoisala. Niissähän sä olet niuvanniemen mestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos spedeilijää mistähän sinäkin voisit oppitunnin. Ai mutta poskeen otto ja pyllistelyhän on sun erikoisala. Niissähän sä olet niuvanniemen mestari.

        Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

        Sää mää ja bää on nyt peräkammariluuserimammanpoika buaahaa. Sää mää ja bää on nyt jessus sentään mikä vajakki buaahaa. Sää mää ja bää on nyt titityy trallallaa buaahaaSiinäpä kaikki oleellinen määkijästä. Kjäh kjäh Ja vielä mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa. ja lista jatkuu Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa. Määkijä on monipuolinen hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

        Hienoo kun pidät huolta potilastovereistasi ja heidän tarpeistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt peräkammariluuserimammanpoika buaahaa. Sää mää ja bää on nyt jessus sentään mikä vajakki buaahaa. Sää mää ja bää on nyt titityy trallallaa buaahaaSiinäpä kaikki oleellinen määkijästä. Kjäh kjäh Ja vielä mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa. ja lista jatkuu Sää mää ja bää ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa. Määkijä on monipuolinen hönö.

        Jestas sää mää ja bää on seonnut lopullisesti räksyttää kun vanha posetiivari buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas sää mää ja bää on seonnut lopullisesti räksyttää kun vanha posetiivari buaahaa

        Jestas sentään tajusit tuon ihan itsestäsi. Tuossa oli osa lueteltu sun räksytyksistä. Ei varmaan kaikki.


      • Anonyymi

        Jestas sentään katos vaan määkijää kommentoi ihan keskenään.


    • ouro

      Jos muu seksi on ainoaa seksiä, se ei ole riittävää 'tutustumiseen'. Ei VOI tutustua kunnolla, jos mukana ei ole myös yhdyntä. Sen on alettava pian, yhtä jalkaa tutustumisen kanssa.

      Puheet neitsyyden säilyttämisestä ovat hourimista, josta aikaa myöten siskokin huomaa, että siinä on jotakin pahasti vialla ja joutuu katkaisemaan 'tutustumisen'. 🌹👀👀

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe