Olen noin 30v nainen ja olen haaveillut vuosia omasta vauvasta. Haluaisin oman vauvan, hoitaa sitä omaa vauvaa ja vauvakuume on kova. Teen myös paljon töitä, tienaan hyvin rahaa ja tietysti haluaisin myös perillisen. Minulla on ollut seurustelu ym. Juttuja erilaisten miesten kanssa. Jostain syystä miehet eivät tunnu haluavan sitoutua eivätkä varsinkaan lapsia. Ihan sama oliko mies minun ikäinen tai 10 v vanhempi, aina sama juttu. Yhden miehen kanssa seurustelin yli 3 vuotta ja hänelle lasten hankinta tuntui olevan kaukana tulevaisuudessa ehkä noin 10-15 vuoden päässä (kun olisin yli 40v), eikä hänellä ollut käsitystä että naisen hedelmällisyys laskee 35-ikävuoden jälkeen. Monilla noista miehistä oli ehkä kuitenkin ollut se ”elämän rakkaus”, josta oli ehkä erottu eivätkä kokeneet minua sellaiseksi. Nyt mä olen joutunut/ päättänyt luovuttaa kumppanin etsimisen suhteen ja haluaisin hankkia lapsen/ vauvan yksin. Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa tai muita, jotka on hankkinut lapsen yksin? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Lapsen hankinta yksin naisena ?
11
435
Vastaukset
- Anonyymi
moni nainen hankkii nykyään yksin lapsen kun miehet ei ehkä haluu lapsii…
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Näinä aikoina miehellä ei enää ole mitään tarvetta olla naimisissa tai tulla isäksi. Vielä -90 luvulla mies sai lainaa ja työpaikan helpommin kun oli isä ja naimisissa. Tasa-arvo utopia on poistanut tuollaiset vaikuttimet.
- Anonyymi
Mistä nähdään, että miehelle ainoat tärkeät asiat elämässä ovat minäminäminä ja raharaharaha, josta edelleen voidaan vetää johtopäätös, että aloittaja tekee oikean ratkaisun sikäli kuin valitsee itsellisen äitiyden, sillä mihin tarvitsee miestä joka ei välitä puolisostaan eikä lapsistaan, vaan ajaa ainoastaan omaa etuaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nähdään, että miehelle ainoat tärkeät asiat elämässä ovat minäminäminä ja raharaharaha, josta edelleen voidaan vetää johtopäätös, että aloittaja tekee oikean ratkaisun sikäli kuin valitsee itsellisen äitiyden, sillä mihin tarvitsee miestä joka ei välitä puolisostaan eikä lapsistaan, vaan ajaa ainoastaan omaa etuaan.
Eikä ole, vaan tärkeintä on hoikkahoikkahoikka nuorinuorinuori tyttötyttötyttö.
- Anonyymi
Namisetä kirjoitti:
Eikä ole, vaan tärkeintä on hoikkahoikkahoikka nuorinuorinuori tyttötyttötyttö.
Höpsis tärkeintä näyttää olevan seksiseksiseksiseksi :(
- Anonyymi
Älä hanki lasta yksin. Etsi itsellesi kumppani, olet vielä nuori ja ehdit löytää itsellesi hyvän miehen, joka haluaa suhteen ja lapsia.
Ei kannata kuitenkaan ottaa itseäsi paljon vanhempaa miestä vaan samanikäinen tai nuorempi, joka jaksaa hoitaa lasta yhdessä sinun kanssasi.- Anonyymi
Kiitos vinkistä, mutta olen yrittänyt jo yli 10 vuotta löytää elämäni suhde :( nyt on jaksaminen oikeestaan loppu kerjätä kaiken maailman miehiä mun unelmiin :( voin kyllä itse hoitaa lapsen, tykkään lapsista :) vanhemmilla miehillä on jo yleensä lapsi tai lapsia eivätkä halua lisää että siinä mielessä tuo asetelma ei sovi ollenkaan.
- Anonyymi
Olen nähnyt niin monta tapausta, jossa mies jättää perheensä tyhjänpäälle, eikä todella vaikuta välittävän lapsistaan lainkaan, ei edes elatusmaksuja maksaisi jos ei olisi pakko, että en näe mitä hyötyä tässä siitä kumppanista olisi. - sivusta
- Anonyymi
Olen tehnyt oman lapseni ns. itseellisesti. Mitään vauvakuumetta en tosin ole koskaan kokenut. Rehellisesti sanoen mä en edes pidä vauvoista, en ole koskaan pitänyt. Mä olin aina ajatellut adoptoivani, mutta asiaa tosissani selviteltyäni ja tilanteen realiteetit tajuttuani huomasin, että oman biologisen lapsen saaminen on paljon helpompi prosessi, jos lapsen saamiselle ei ole terveydellisiä esteitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983