Lapsen hankinta yksin naisena ?

Anonyymi-ap

Olen noin 30v nainen ja olen haaveillut vuosia omasta vauvasta. Haluaisin oman vauvan, hoitaa sitä omaa vauvaa ja vauvakuume on kova. Teen myös paljon töitä, tienaan hyvin rahaa ja tietysti haluaisin myös perillisen. Minulla on ollut seurustelu ym. Juttuja erilaisten miesten kanssa. Jostain syystä miehet eivät tunnu haluavan sitoutua eivätkä varsinkaan lapsia. Ihan sama oliko mies minun ikäinen tai 10 v vanhempi, aina sama juttu. Yhden miehen kanssa seurustelin yli 3 vuotta ja hänelle lasten hankinta tuntui olevan kaukana tulevaisuudessa ehkä noin 10-15 vuoden päässä (kun olisin yli 40v), eikä hänellä ollut käsitystä että naisen hedelmällisyys laskee 35-ikävuoden jälkeen. Monilla noista miehistä oli ehkä kuitenkin ollut se ”elämän rakkaus”, josta oli ehkä erottu eivätkä kokeneet minua sellaiseksi. Nyt mä olen joutunut/ päättänyt luovuttaa kumppanin etsimisen suhteen ja haluaisin hankkia lapsen/ vauvan yksin. Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa tai muita, jotka on hankkinut lapsen yksin? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

10

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moni nainen hankkii nykyään yksin lapsen kun miehet ei ehkä haluu lapsii…

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­­­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Näinä aikoina miehellä ei enää ole mitään tarvetta olla naimisissa tai tulla isäksi. Vielä -90 luvulla mies sai lainaa ja työpaikan helpommin kun oli isä ja naimisissa. Tasa-arvo utopia on poistanut tuollaiset vaikuttimet.

      • Anonyymi

        Mistä nähdään, että miehelle ainoat tärkeät asiat elämässä ovat minäminäminä ja raharaharaha, josta edelleen voidaan vetää johtopäätös, että aloittaja tekee oikean ratkaisun sikäli kuin valitsee itsellisen äitiyden, sillä mihin tarvitsee miestä joka ei välitä puolisostaan eikä lapsistaan, vaan ajaa ainoastaan omaa etuaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nähdään, että miehelle ainoat tärkeät asiat elämässä ovat minäminäminä ja raharaharaha, josta edelleen voidaan vetää johtopäätös, että aloittaja tekee oikean ratkaisun sikäli kuin valitsee itsellisen äitiyden, sillä mihin tarvitsee miestä joka ei välitä puolisostaan eikä lapsistaan, vaan ajaa ainoastaan omaa etuaan.

        Eikä ole, vaan tärkeintä on hoikkahoikkahoikka nuorinuorinuori tyttötyttötyttö.


      • Anonyymi
        Namisetä kirjoitti:

        Eikä ole, vaan tärkeintä on hoikkahoikkahoikka nuorinuorinuori tyttötyttötyttö.

        Höpsis tärkeintä näyttää olevan seksiseksiseksiseksi :(


    • Anonyymi

      Älä hanki lasta yksin. Etsi itsellesi kumppani, olet vielä nuori ja ehdit löytää itsellesi hyvän miehen, joka haluaa suhteen ja lapsia.
      Ei kannata kuitenkaan ottaa itseäsi paljon vanhempaa miestä vaan samanikäinen tai nuorempi, joka jaksaa hoitaa lasta yhdessä sinun kanssasi.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, mutta olen yrittänyt jo yli 10 vuotta löytää elämäni suhde :( nyt on jaksaminen oikeestaan loppu kerjätä kaiken maailman miehiä mun unelmiin :( voin kyllä itse hoitaa lapsen, tykkään lapsista :) vanhemmilla miehillä on jo yleensä lapsi tai lapsia eivätkä halua lisää että siinä mielessä tuo asetelma ei sovi ollenkaan.


      • Anonyymi

        Olen nähnyt niin monta tapausta, jossa mies jättää perheensä tyhjänpäälle, eikä todella vaikuta välittävän lapsistaan lainkaan, ei edes elatusmaksuja maksaisi jos ei olisi pakko, että en näe mitä hyötyä tässä siitä kumppanista olisi. - sivusta


    • Anonyymi

      Olen tehnyt oman lapseni ns. itseellisesti. Mitään vauvakuumetta en tosin ole koskaan kokenut. Rehellisesti sanoen mä en edes pidä vauvoista, en ole koskaan pitänyt. Mä olin aina ajatellut adoptoivani, mutta asiaa tosissani selviteltyäni ja tilanteen realiteetit tajuttuani huomasin, että oman biologisen lapsen saaminen on paljon helpompi prosessi, jos lapsen saamiselle ei ole terveydellisiä esteitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe