Olisipa kiva tuollainen nälkäkiukkunainen

Anonyymi-ap

50

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en ole vielä tavannut yhtään miestä, jolla ei olisi tuollaisia nälkäkiukkuongelmia. minusta tuon nälkäkiukku on erittein suuressa määrin erityisesti miehissä oleva valmistusvika.

      • Anonyymi

        Ei minussa vaan koskaan taida olla, syön sitten kun jaksan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Miehenä tätä on pakko kompata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minussa vaan koskaan taida olla, syön sitten kun jaksan :)

        -harmiseikirj-

        Tuota en usko yhdestäkään miehestä, enne kun itse sen näkisin. Sanoahan voi mitä vaan, mutta enpä tosiaan ole vielä onnistunut tapaamaan yhtään ainoaa miestä, jolla tuo ei olisi ongelma.


      • Nälkäkiukkua ei ole, mutta syömistä älä häiritse


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Nälkäkiukkua ei ole, mutta syömistä älä häiritse

        Et kestäis minuuttiakaan mun elämääni. Aina tulee jotain, kun vain saan ruoan eteeni ja istun syömään sitä. 🤣


      • E-Lukka
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kestäis minuuttiakaan mun elämääni. Aina tulee jotain, kun vain saan ruoan eteeni ja istun syömään sitä. 🤣

        Täytyy oppia sanomaan murmur. Meidän katti ei kyllä piittaa mun murinoista, käy haisevilla asioilla just silloin kun sapuska on kesken 🙄


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Täytyy oppia sanomaan murmur. Meidän katti ei kyllä piittaa mun murinoista, käy haisevilla asioilla just silloin kun sapuska on kesken 🙄

        Eipä ne murinat mitään auta. Pitää oppia hillitsemään typerät kiukuttelut. Kyllä se ruoka siinä kiltisti odottaa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18077514p

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Mulle tulee nälkäkiukku, sitten aika pian jo alan täristä. Verensokerit laskee liikaa, se tulee siitä.

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole tarvinnut välittää yhdestäkään nälkäkiukusta.

    • Anonyymi

      Tuosta se lähtee, nainen haastaa riitaa jotta ero tulisi miehen aloitteesta. Kun miehen naama ei miellytä niin nainen keksii syitä aloittaa riitaa.

    • Anonyymi

      Miehillä ainakin on nälkäkiukkua, taantuvat kiukutteleviksi lapsiksi..!

      Mulla on aina joku pieni välipala mukana jos sattuu nälkä tulemaan. Ei siksi että kiukuttais vaan ettei väsy iske.

      Niin miksei kiukkukohtauksia saavat miehet voisi varautua myös jollain pienellä syömisellä jos eivät osaa pitää ruoka-ajoistaan kiinni? Yhden vahinkonälkäkiukun vielä hyväksyn, toinen on jo silkkaa typeryyttä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Samaa totesin tuolla yllä. Olen tottunut siihen ,että aina jos on lapsia tai miehiä mukana, niin heille pitää varmuuden vuoksi olla mukana myös välipala. Ei kerta eikä kymmenen, kun kiukuttelevalle miehelle on pitänyt syöttää banaani. 😂


      • Anonyymi

        Miehillä ei ole käsilaukkua siksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä ei ole käsilaukkua siksi.

        -harmiseikirj-

        Mieslapsen täytyy sitten hankkia kerhoreppu ja sinne kiukunestoeväät 😄

        Niin, sähän etsit tässä hetki sitten hihallista kevytreppua. Eiköhän sinne johonkin poimuun mahdu eväätkin matkaan 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa totesin tuolla yllä. Olen tottunut siihen ,että aina jos on lapsia tai miehiä mukana, niin heille pitää varmuuden vuoksi olla mukana myös välipala. Ei kerta eikä kymmenen, kun kiukuttelevalle miehelle on pitänyt syöttää banaani. 😂

        Huomaa ettei ätmillä ole minkäänlaista todellisuudentajua ihmissuhteista ja ihmisistä, aika surullista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa totesin tuolla yllä. Olen tottunut siihen ,että aina jos on lapsia tai miehiä mukana, niin heille pitää varmuuden vuoksi olla mukana myös välipala. Ei kerta eikä kymmenen, kun kiukuttelevalle miehelle on pitänyt syöttää banaani. 😂

        🤣 "Ota banaani!"

        Voin hyvin kuvitella että on pitänyt syöttää... Ja siitäkin kiukutella 😄

        Nyt naurattaa, mutta tilanteen toistuessa ei todellakaan. Tappaa muuten seksielämän tehokkaasti kun mies heittäytyy lapseksi.

        xLiner


    • Anonyymi

      Jykeväleukainen, pitkä, ja komea chad alfauros on assertiivisen päättäväinen. Korkean tason mies ei akkojen kitinää kuuntele, hän päättää ja menee miten haluaa - nainen toki seuraa lähestulkoon automaattisesti mukana.

    • Luotettava saksalainen autoni alkaa olla parhaimmillaan vasta lähestyessään 300 tuhannen rajaa 😊

      Mutta totta puhuen, kovin aikaisin aamulla minulle ei kannata höpöttää turhia. Tilanne ei välttämättä parane heti aamupalan jälkeenkään.. Työaamuna minua voi lähestyä joskus klo 9-10 aikaan. - En nyt tiedä erityisesti kiukuttelevani. 🤔 Olen vain lyhytsanainen tai hiljaa.

    • Ja on rumapainoinen sekä tatuoitu.

      Kyseessä on siis epätosi-TV sarja, viihdeohjelma. Joku käsikirjoittaa niihin niissä tapahtuvat tapahtumat.

      • Anonyymi

        On sulla mies näköjään joku ongelma ton naiseuden kaa, ku pitää vetää naosten alushousuja jalkaan! Samate noiden muiden vermeiden kaa!


    • Anonyymi

      Mä en osaa sanoa nälkäkiukusta omalta kohdaltani mitään. Itse sitä en ainakaan koe tuntevani, mä vaan olen tasaisen kiukkuinen, silloin kun mulla on syytä siihen!
      Oikeesti, mä olen liian suorasukainen kertoessani oman mielipiteeni.

      Aika harvoin mä oikeastaan koen suoranaista nälkää, mulla on tapanani pitää aina mukana, hedelmiä autossa ja vissyvesi pulloa, Taskusta löytyy pieni pussillinen pähkonöitä, joskus vielä rusinoitakin siellä joukossa; yhteensä 1dl verran.

      Sammuttavat tehokkaasti sen vilun tunteen ja nälän, eikä mene suoranaiseksi vee- tutukseksi. Mulla on muitakin hormooni ongelmia; liian alhaista sokeritasapainoa olen tietoisesti vältellyt!
      Sen vilun, kun saattaa sekoittaa thyroxinin puutteeseen joka on huomattavasti pahempi asia mun kohdallani, kuin satunnainen kiukkukohtaus.

      Ihan oikeesti; nälkä kiukku on kyllä enemmänkin miesten tuntemus, eivät koskaan kuljeta mukanaan pähkinöitä tai rusinoita, edes auton hanskalokerossa tai suklaa patukkaa. Nopeita ensiapuja, melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen, samoin kuin se pieni vissyvesi pullokin, autossa (paitsi talvella jäätyy ehkä)
      trollikka

      • Anonyymi

        Tuota minäkin olen ihmetellyt että miksi pitää olla aina se vesipullo ja joku energiapatukka mukana jokapaikkaan? mutta varmaan siksi kun naisilla usein käsilaukku jossa noita kätevä kantaa. Miehillä ei ole niin ei ole missä kantaa ylimääräisiä juttuja. Joskus on sulanut suklaat autoon, siksi ei kannata jemmata mitään hanskalokeroon. Joskus taas saattaa unohtua joku limsapullo autoon, se on siellä sittenkin kun tulee pakkaset ja on ihan jäässä.

        -harmiseikirj-


    • Nälkäkiukku on ihan todellinen ilmiö ja joillain ihmisillä se käytännössä muuttaa koko persoonallisuutta.

      Yksi kollegani on poikkeuksellisen altis nälkäkiukulle eikä hän tunnu osaavan hallita sitä yhtään. Jollei hän saa ruokaa vähintään 2-3 tunnin välein, hän on niin kiukkuinen, ettei hänen kanssaan kykene minkäänlaiseen järkevään keskusteluun. Yritän ymmärtää häntä parhaani mukaan, mutta kieltämättä joskus ärsyynnyn siitä, että hän kokee oikeudekseen purkaa kiukkuaan muihin työpaikalla. Jos on noin herkkä verensokerin vaihteluille, niin silloin on huolehdittava riittävästä ruoansaannista, ettei tarvitse muihin pahaa oloaan purkaa.

      Itse pystyn olemaan pitkiäkin aikoja syömättä tulematta sen erityisemmin kiukkuiseksi, mutta kyllähän se totta on, että hyvä ruoka, parempi mieli eli säännöllinen syöminen kannattaa aina.

      Mitä muuten tuo vähän ajettu tarkoittaa naiden kohdalla?

      • Anonyymi

        Vähän samaa kuin autossa, reissuissa rähjääntynyt on reissuissa rähjääntynyt. Joku rekisteriotehomma edellisistä haltijoista olisi kyllä hyvä olla jos puhutaan elämän suurimmista hankinnoista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa kuin autossa, reissuissa rähjääntynyt on reissuissa rähjääntynyt. Joku rekisteriotehomma edellisistä haltijoista olisi kyllä hyvä olla jos puhutaan elämän suurimmista hankinnoista.

        -harmiseikirj-

        No eiköhän sitä itse kukin elämän myrskyissä hieman rähjäänny. Sellaista ihmistä olekaan, jossa ei mitkään elämän merkit näkyisi tavalla tai toisella, olipa "haltijoita" 0 tai 100.


    • Anonyymi

      Unohdit kylmästarttiominaisuudet.
      Kone täytyy saada nopeasti tulille, vaikka olisi vähän hyytävämpikin sää :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kyllä se hitaammin lämpiäväkin kone käy kun se sitten jyskyttää pidempään kun kerran käyntiin on saatu.

        -harmiseikirj-


    • Eipä sitä kiukkua tullut vaan itku silloin kun en päässyt käveleen kun minut unohdettiin. Se että toinen suuttu paineli menee huoneeseen. Niih itken enemmän, joka syy oli harmistua siitäkin. Ihmiset reagoi eritavalla ja siinä kohtaan olin jo valmis eroamaankin kun sinne huoneeseen en päässyt ilman kipua ja tuskaa konta.


      Itsekin kun stressaan pahaa stressiä kuolen todennäköisesti nälkään minun keho on niin kovan tuskan vallassa etten jaksa edes ruokaa tehdä itselleni ja joudun anelemaan tekisitkö kun en nyt kykene voin niin huonosti.
      Epäilen että tulee olemaan minun kuolema syykin jos mies kuolee iäkkäänä(minua ennen) . Minusta tuohon on syytä varautua ainakin minun että lapset tietää aikuisena auttavan minua tai ei jätä isäänsä pinteenseen.

      • Anonyymi

        Tuollainen hylätyksi tunteen kokeminen on varmaan vielä pahempi kuin joku pelkkä nälkäkiukku jos ei vaan kykene/pääse liikkumaan :( mutta tuo että aina pitäisi yrittää kyetä jotain syömään vaikkei maistuisi, kovassa stressissä ei varmaan maistu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen hylätyksi tunteen kokeminen on varmaan vielä pahempi kuin joku pelkkä nälkäkiukku jos ei vaan kykene/pääse liikkumaan :( mutta tuo että aina pitäisi yrittää kyetä jotain syömään vaikkei maistuisi, kovassa stressissä ei varmaan maistu.

        -harmiseikirj-

        En kokenut hylätyksi näkemisenä vaan kun loukaantui ja lähtee toiseen huoneeseen siinä tilanteessa jättäen pulaa heikoimmasssa asemassa, koin henkisen vallan käyttöä erittäin väärässä kohdassa saada minut hiljaiseksi itkusta😢 ja vaan pyydellä anteeksi, on ilta ja piti nukuttaa jo lapsetkin pyytänyt toistamiseen tekisi ruokaa enkä ollut syönyt kuin yhden klementiinin . itkin kun ja kivulla joudui konttaa, en pystynyt seisoon, joka liike sattuin kääntyminen,istuminen(ei onnistunut) , laskeutuminen kuin konttaaminen nouseminen sänkyyn kyykyssä ei liian paljon liikettä konttasin toiseen huoneeseen , ”en halua ja koen vaaralliseksi kun jätät minut pulaan, mielummin eroan kun katon tätä”. ”Lapset pitäö aloittaa nukuttaminen sinulla ei ole aikaa tähän Itkin ja olin jo pyytönyt muutaman kerran enkä voi olla iloinen kun edes tiedä kävelenkö enää itken muutenkin ja olin vihainen. En nälästä vaan epäoikeuden mukaisesta käytöksestä ja nälkäkin vaivasi ja aikaa ei ollut kinastella” kyllä minäkin suutun silloin sanoin ”tilanne on kohtuuton en halua että minun lapseni jätetään pulaa se on hyvin vaarallista”

        En tiedä mutta minä haluan turvvalisuutta arvostan turvallisuutta. Elä sinä maailmassa kun rakkaas poistuu ovesta onko enää hengissä kun loukkaantuu ja sen vuoksi tämä on kohtuutonta ollut kuin viimeksi tuli jo nopeammin pois harmittelemasta minusta se oli mieluinen edistyminen.


        Minun koko elämän ajan minut on hylätty äitini ja kaksi poika ystäväö ennen miestäni miehen kanssa taas taiteillen sen elossa pitämiseksi.

        Minä en missään nimessä halua ikäviä ihmisiä ympärille tai kestä henkistä vallan käyttöä enkä joutua sellaisten kanssa jotka haluaa pilata elämäni perheeni minkä eteen olen tehnyt niin paljon. Kyllä minä itken😢

        Jostain kummallisesta syystä olen joutunut tämmöisen rankan elämän körsimyspolun käymään läpitte mutta uskon vielä onnen saavuttavan ja palanssi köyhä mutta onnellinen ilman muita. Eikä tuo mies olisi vieläkään tuollainen jos ei olisi noita henkisen sekä fyysisen väkivallan tekijöitä ja niiden hyväksyminen on erittäin anteeksi antamatonta.

        Teen edes normaalin ja onnellisen oerhe elämän ja nsutitaan erityisen paljon normaalista arjesta myös odotimme 16vuota että pääsimme pelaan isojen lasten kanssa D&D:tä onlain jännä juttu.

        kuinka he hengitysuojaimen käyttö muiden heikkojen takia, on ihmisille hyvin vaikea käyttöö suojellaakseen muita ihmisiä se että kyseinen vie taudit kuin influessankin kun ei pääse nekään sairaudet nousta ja miten tekee epäterveeksi käyttää suojia. Ihmisten turvallisuus unohdetaan. Terve muuttuu riskiryhmäläiseksi, menetetään terveitä työntekijöitä peräti sairaskortistoon. Selittäkääm miksi minua nuorempi opettajar on poissa 20 päivää kun sairastui ”vihdoin flunssaa”

        Suru iski näistä mitä nuorelle opettajattarelle tapahtuu/tapahtui.

        https://aijaa.com/8kAJUD

        https://aijaa.com/1Th7Dz

        https://aijaa.com/R9HVP4





        .


    • Anonyymi

      Taitaa kiukutella koska ei ole saanut kullia pitkään aikaan.

    • Miehillä todella yleistä, ainakin omalla siipalla. Oikein naamasta näkee, että nyt ei kuule tai näe mitään, ruoka vaan siintää silmissä. Ihan turha puhua mitään järkevää, ennen kuin ukko on ruokittu.
      Itsellä tulee aika pian nälän jälkeen vaihe, jolloin ruokaa lakkaa tekemästä mieli, koko asia unohtuu. Pienessä nälässä tulee oltua ahkera ja rationaalinen. Joskus ei muista syödä ja huomaa illalla vasta hampaiden pesun jälkeen, että ai niin, mulla oli nälkä. Sitten sitä vaan ajattelee, että aamulla sitten kunnon aamupala.
      Tykkään silti ruoasta ja ruuan laitosta, ei ole juuri mitään ruokaa, josta en pitäisi, kunhan ei ole jotain tärkeämpää tekemistä, mikä syrjäyttää nälän.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti tosiaan tuo että menee ohi, sama mulla että johonkin totuttuun aikaan voi olla nälkä mutta sitten kun menee ohi ei huomaakaan eikä edes muista olleensa nälkäinen pari tuntia sitten.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti tosiaan tuo että menee ohi, sama mulla että johonkin totuttuun aikaan voi olla nälkä mutta sitten kun menee ohi ei huomaakaan eikä edes muista olleensa nälkäinen pari tuntia sitten.

        -harmiseikirj-

        Joo, mutta naisilla on tosiaan usein tapana varautua kaikkeen. Laukusta löytyy evästä. Ennen se oli lapsien nälkäkiukun takia, mutta monelle tapa on jäänyt ja nykyään se on itseä varten.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, mutta naisilla on tosiaan usein tapana varautua kaikkeen. Laukusta löytyy evästä. Ennen se oli lapsien nälkäkiukun takia, mutta monelle tapa on jäänyt ja nykyään se on itseä varten.

        Aijaa,
        Ajattelin että se on sitä ruokittavaa ukkoa varten, kun teillä kerran on noita ruokittavan mallin miehiä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa,
        Ajattelin että se on sitä ruokittavaa ukkoa varten, kun teillä kerran on noita ruokittavan mallin miehiä.

        -keinovaginamies-

        No jätin sen itsestäänselvyytenä mainitsematta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa,
        Ajattelin että se on sitä ruokittavaa ukkoa varten, kun teillä kerran on noita ruokittavan mallin miehiä.

        -keinovaginamies-

        Sivusta ... itseä varten ne on, mutta kärttysille ukoille niitä yleensä joutuu jakamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa,
        Ajattelin että se on sitä ruokittavaa ukkoa varten, kun teillä kerran on noita ruokittavan mallin miehiä.

        -keinovaginamies-

        Miehen nälkäkiukkuun ei tarvitse varautua, kiukutelkoon :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen nälkäkiukkuun ei tarvitse varautua, kiukutelkoon :D

        -harmiseikirj-

        Et selvästikään ole koskaan kokenut sivusta aikuisen nälkäkiukkua.😉


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvitse osallistua mikään höpö touhuun ja saa vielä itse päättää mitä syö ja koska .

    • Mitä te miehet tästä opitte? Naista ei saa pitää nälässä. Kantakaa eväät mukana. 😄

    • Anonyymi

      Mitä pahempi ruoka, sitä pahempi mieli. Ja toisin päin.

    • Anonyymi

      Talvella kannattaa syödä tukevaa lämmintä ruokaa kuten lihakeittoa monesti, jotta elimistö pysyy lämpimänä. Ja vitamiineja.

      Mitä enemmän syö niin sitä lämpimämpänä enimistö pysyy.

    • Anonyymi

      Naiset on ihan sekoja tuossa ohjelmassa. Ei yhtään normaalia naista tunnu löytyvän vaan hakevat jotain riitaa koko ajan jotta saisivat syyn erota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      257
      2486
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1592
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe