Avoimet aiheet

Anonyymi-ap

Palstan jäytävimmät arvoitukset:
1.
Minkä tuomion Kylmis sai apteekkimurrosta?
Hän ei saanut enää reseptejä ahdistukseen ja viina vei…
2.ex-shefu, tuo lierihattuinen Irwin-kopio, yritti ampua itseään päähän, mutta matalasta otsasta johtuen ohi meni. Onnistuiko Tissu myöhemmin yrityksessään vai lopettiko joku kunnon kansalainen tuon ihmisen irvikuvan?
Mikä on totuus?
3. Mitä ainetta asdn äiti käytti raskausaikana?

13

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1.Kylmis vietiin Peltolaan, josta pääsi avohoitoon. Karkaamistarina on feikin keksimä
      2. Sekoili ja vietiin pakkohoitoon
      3.asd on useita kirjoittajia

      • Anonyymi

        Ei Kylmis kyllä ihan noin helpolla päässyt. Tapauksesta on muuten tosi kauan aikaa.


      • Anonyymi

        " 1.Kylmis vietiin Peltolaan, josta pääsi avohoitoon. Karkaamistarina on feikin keksimä "

        -on totta, että joutui tempauksestaan suljetulle osastolle määräämättömäksi ajaksi, mutta kyllä lisäksi joutui myös maksamaan rikoksistaan yhteiskuntaa vastaan, osamaksulla ofc. Karkaamisvideo on paljon myöhemmältä ajalta.

        Eli ainakin toi mysteeri on nyt selvitetty imo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " 1.Kylmis vietiin Peltolaan, josta pääsi avohoitoon. Karkaamistarina on feikin keksimä "

        -on totta, että joutui tempauksestaan suljetulle osastolle määräämättömäksi ajaksi, mutta kyllä lisäksi joutui myös maksamaan rikoksistaan yhteiskuntaa vastaan, osamaksulla ofc. Karkaamisvideo on paljon myöhemmältä ajalta.

        Eli ainakin toi mysteeri on nyt selvitetty imo.

        1. Minua ärsyttää että Tissu käyttää lyhenteitä ofc ja imo, jotka eivät ole edes lyhenteitä meidän äidinkielestä.

        2. Minua ärsyttää kuinka matalaotsa Tissulla on että hän ei osunut omaan päähänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Minua ärsyttää että Tissu käyttää lyhenteitä ofc ja imo, jotka eivät ole edes lyhenteitä meidän äidinkielestä.

        2. Minua ärsyttää kuinka matalaotsa Tissulla on että hän ei osunut omaan päähänsä.

        Ne ovat Maailmanlaajuisia ilmauksia: imo = in my opinion = minun mielestäni ja ofc = tottakai/todellakin tjsp.

        tjsp = tai jotain sinne päin. jne..

        jne = ja niin edelleen tai vastaavaan verrattavaa.

        -Näkisin


    • Anonyymi

      Missä kohdassa iltapukua pitää käyttää suuren ovihyökkäyssodan muistomitaleja

      • Anonyymi

        Kylmis on liittoutunut teitä ovihyökkääjiä vastaan, koska terveys petti. Haaskalla olevat hyeenat saavat kyllä ansionsa mukaan, jos eksyvät Tissun tai Kylmiksen ovelle.

        -Yhteisrintama elukoita vastaan Ry


    • Anonyymi

      Kohta 1. on selvitetty, mutta kohta 2. on edelleen mysteeri. Olen sen verran vanha vakio, että muistan sen Tissun ja Kylmiksen yhteisvideon, jossa kiistattomasti todistettiin, että ovat eri henkilöitä, eikä yksi ja sama.

      Tissu uhosi konepistoolin kanssa, joka osottautui Kylmiksen omaisuudeksi, mutta Keijo ei halunnut näyttää naamaansa videolla, vaikka oli taustalla.

      Siitä on kiistelty, että mikä on totuus? Missä se konepistooli on?

      • Anonyymi

        Ei sitä voi laskea uhoamiseksi, sillä kyseessä oli vain varoitus, että jos mun kämppään murtaudut, niin täältä pesee. Täysin itsepuolustuksen piikkiin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi laskea uhoamiseksi, sillä kyseessä oli vain varoitus, että jos mun kämppään murtaudut, niin täältä pesee. Täysin itsepuolustuksen piikkiin menee.

        Kylmiksen kämppään tehtiin aikoinaan melkoisesti kotietsintöjä, mutta mitään laitonta ei löydetty, mutta TISSU on täysi mysteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiksen kämppään tehtiin aikoinaan melkoisesti kotietsintöjä, mutta mitään laitonta ei löydetty, mutta TISSU on täysi mysteeri.

        Yksi teoria on, että Tissu dumppasi kaikki aseensa Kylmiksen haltuun sen takia, että pelkäsi muutoin tekevänsä itselleen jotain peruuttamatonta. Myöhemmin Kylmis sai vihiä laajan sukunsa ansiosta tulevasta kotietsinnästä, joten hyvissä ajoin piilotti Tissun aseet ja eivät löytäneet niitä.

        Ei Kylmis tarvitse edes kovin paljoa varoaikaa, kun tosi on kyseessä.


    • Anonyymi

      Kylmis sekosi.

      -Kylmis

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe