Laihdutuslääkeitä ei tarvita laihduttamiseen eikä painonhallintaan

Anonyymi-ap

Liika syöminen on se mikä lihottaa,sen estämiseen ei tarvitse kuitenkaan käyttää mitään ruokahalua vähentäviä laihdutuslääkkeitä niinkuin monetkin täällä suosittelee.

Liika syöminen johtuu siitä että on RUOKAAINERIIPPUVUUS eli pakonomaista syömistä.
(Syödään vaikka ei ole yhtään nälkä)
Olen tätä monesti ennen ihmetellyt miksi pitää syödä vaikka ei ole yhtään nälkä.
Oma lihominenkin on saanut monesti alkuunsa siitä että olen mennyt syömään pitsan vaikka maha on aivan täynnä ja nälkää ei ole ollut.

AINOA KONSTI SAADA POIS RUOKAAINERIIPPUVUUS ON LOPETTAA KOKONAAN SOKERIN SYÖMINEN koska ainoastaan se on se aine mikä sitä aiheuttaa.
SOKERI ON LAILLINEN HUUMAUSAINE
Itsestään sokeri ei lihota kovin paljon,lihottavin vaikutus tulee siitä että se saa syömään enemmän.
Korkeimmillaan karkista saadut kalorini on ollut vain 1500 päivässä (yllensä 800kal)ja loput 3000-4000 onkin tullut kaikesta muusta

Itse sain pois oman ruokaaineriippuvuuteni vähentämällä asteittain kuukauden aikana pois kaikki turhat elintarvikkeet ja kun lopussa vaihdoin vielä pääruokalajin vähäkalorisempaan ja aloin syömään vähäkalorisempaa ja terveellisempää jälkiruokaa aloin laihtumaan nopeammin
Kaikki kerralla lopettaminen ei ole kokemukseni mukaan onnistunut koskaan

Ruokaaineriippuvuus on eri asia kuin syömishäiriö

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paihdeklinikoilla-hoidetaan-myos-sokeririippuvaisia-kyse-ei-syomishairiosta/4570118#gs.7oyxgc

12

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olin lihonut pepperonipizzalla.

      Edellisen keväällä antamasi ohjeen mukaan, jos haluaa laihtua, pitää jättää pois se, millä on lihonut.

      Syön nykyisin VAIN kinkku-ananas -pizzaa.

      Paino ei ole muuttunut mihinkään, enkä ole laihtunut eli missä on vika?

      • Anonyymi

        Eikö kinkkuananaspitsa ole pitsaa.🧐


      • Anonyymi

        Meinasin itsekkin mennä syömään pitsan aivan sen takia kun en ole syönyt niitä kuukauteen,vaikka ei ollut yhtään nälkä
        Tarkemmin harkittuani tulin siihen tulokseen että siinä ei ole mitään järkeä.Voi olla että syö sen 2-3 viikon kuluttua kun olen saanut ensin 2 kiloa laihdutettua.
        Eihän pitsat ole sen paremman makuista ruokaa kuin mikä tahansa muu ruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kinkkuananaspitsa ole pitsaa.🧐

        En lihonut sillä vaan lihoin pepperonipizzalla.

        Ohjeen mukaan piti JÄTTÄÄ POIS SE MILLÄ ON LIHONUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lihonut sillä vaan lihoin pepperonipizzalla.

        Ohjeen mukaan piti JÄTTÄÄ POIS SE MILLÄ ON LIHONUT.

        Se nyt oli vain Höpöukon ohje. Ohje vaihtuu päivittäin tai ainakin viikottain. Jossakin vaiheessa karkit piti ostaa isoissa erissä ja viedä kellariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt oli vain Höpöukon ohje. Ohje vaihtuu päivittäin tai ainakin viikottain. Jossakin vaiheessa karkit piti ostaa isoissa erissä ja viedä kellariin.

        Karkit lopettaa kokonaan JOS niitä syö liikaa ja lihoo.
        On mahdollista pysyä samassa painossa ja myös laihtua vaikka syö karkkia,mutta jos se ei onnistu niin ne PITÄÄ LOPETTAA KOKONAAN.
        Minulla on nyt lopettamisen syynä terveysasiatkin
        Karkin syöminen aiheuttaa KOVAA jatkuvaa päänsärkyä ja nostaa verenpainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkit lopettaa kokonaan JOS niitä syö liikaa ja lihoo.
        On mahdollista pysyä samassa painossa ja myös laihtua vaikka syö karkkia,mutta jos se ei onnistu niin ne PITÄÄ LOPETTAA KOKONAAN.
        Minulla on nyt lopettamisen syynä terveysasiatkin
        Karkin syöminen aiheuttaa KOVAA jatkuvaa päänsärkyä ja nostaa verenpainetta.

        Pepperonipizza ei ole karkkia, onko asiaa niin vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­­m­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se, jolla on ongelmia painonsa kanssa, joutuu siinä ahkeroimaan koko ikänsä. Luin jostakin, että joillakin on pitempi suoli kuin muilla. Silloinhan se ottaa kaikki aineet ruoasta tarkkaan. olen nyt vanhempana päässyt jonkinlaiseen sopuun painoni kanssa. Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus. En normaalisti syö mitään makeaa. Sen verran olen kehittynyt, että silloin kun syön makeaa, en ala hotkia sitä hervottomasti, vaan se jää siihen, kohtuulliseen makea-annokseen. Teen ison salaatin joka päivä. Sillä aloitan aterian. Itse asiassa syön lihan ja perunan sitten tunnin päästä, tänään esim 1,5 tunnin päästä. Lähden lenkille, juoksahtelen. Jos ei liiku, läski kerääntyy vyötärölle. ( kerääntyy se hiukan nytkin, vanhemmuuden tuloksena )Maito on minulla rasvatonta, samoin rahka ja paksu piimä, joista teen rahka-annoksia makeuttaen ne Hermesetaksella.

      • Anonyymi

        Todella esimerkillistä toimintaa! Pippa Laukka sanoi,
        että pienetkin oikaisut antavat suuria parannuksia.
        Vaikka joskus retkahtaisi siitä korjauksestaaan, niin
        jatkaa heti taas, kun on "nostanut itseään kauluksista".
        Terveysterapeuteilta saat hyväksymisiä, kun olet sen
        normaalipainon ylittänyt hiukan.
        Voit hyvin, niin jatka vain samaan malliin!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Riippuvuus on omasta tahdosta riippumaton olotila.
        Jos ajattelee että ei saa syödä niin syö kuitenkin koska riippuvuus esim ruokaan on niin suuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe