Harmi kun alkoi sitten menemään sille toiselle linjalle että alkoi houkutella isoja massoja ja radiokanavia kun alkuaikoina musa oli idearikkaampaa ja musiikillinen sisältö oli parempaa luokkaa silloin.
Debyyttilevyltä nousee esiin kappaleet naispaholainen, mustankipee(lyömättömän kova laulu) ja vieläkö sun omenapuusi kasvaa.
Hänen seuraava julkaisu aika(1996) sisältää mestariliigatason kappaleen missä betoni kasvaa jota pidän hänen kautta aikain parhaana teoksena jossa on myös todella hyvä teksti eli tuo teksti pysäyttää todella minut ajattelemaan! Lisäksi taidokas sävellys ja rikasta soittoa jossa eri nyansseja. Lisäksi levyltä nousee esiin kappaleet kiire ja heitätkö avaimen.
Kolmas studiolevy kissanainen jatkaa sitä hyvää laatua jossa oli vielä sitä hyvää laatua jossa ei flirttaillut isoille massoille ja radioille ja tältä levyltä mun lempparihetkiäni nimibiisi kissanainen joka etenee bossanova tahdilla , mä tuun kotiin, mykkäkoulu ja bluestahtia etenevä koskettava äiti.
Aki sirkesalon uran alku jossa ei ollut rahan kiilto silmissä tekemistä
Anonyymi-ap
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079410o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817