Pahus vie kun kasariluku päättyi niin yhtye alkoi rahastaa eli panosti helpompiin lauluihin jotka osui kuin kuuma veitsi kuumaan voihin ja kaikki oli tyyliin "jee jee nyt bändi tekee parasta musaa ikinä" ,mut minusta ythye oli parhaimmillaan silloin kun panosti eniten huippulaatuun eli taidokkaat, älykkäät ja moniulotteiset sävellykset joista saa eniten nauttia studiokiekolla justice for all. Se levy on proggressiivista metallia pääosin ja kappaleiden useiden kesto huitelee 10 minuuttia melkein tai no ei ihan. Eipä noista radioihin oikeastaan taida ollakaan kun noin pitkiä kestoltaan. Minä myös luulen että metallican porukka itse pitää parhaina levyinnään juuri noita 80-luvun musalevyjä. Maukkaan herkullisia riffejä ja oivalluksia. Tosin metallican sanoitukset ei ole aina sieltä fiksuimmasta päästä.
Metallica ; olisitte jääneet 80-luvulle koska ette flirttailleet silloin isoille massoille
Anonyymi-ap
1
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827