Etätyötäkö

Anonyymi-ap

Asun omakotitalossa.
Aamulla kun lähden töihin miehet jäävät pyöriskelemään koiriensa kanssa ja käyskentelevät pihoissaan.

Jos käytän lomapäivän arkena, vastapäinen mies on koko päivän pihassa, seisoskemee autom vieressä ja ajelee pihsssa mönkijällä (pieni kaava alueen tontti jota rinne entisestään pienentää).

Lähes kaikki miehet elemevät kuin eläkelöiset eli pihapuuhastelu vie kaiken ajan.

Itse luulin että aktiibi iässä noin 40 vee tehdään töitä. Siis palkkaitä.

Työmatkoja, pitkää päivää illalla lapsia ohjaamaan harrastukseen eli kotona käännytään ja esim lumityöt tehdään 5 minuutissa kun tullaan töistä sitten ruoan kimppuun ja läksyt harrastukset...

Muttta naapurit käyttävät pihassa piuhasteluuun päivittäin tunteja, mistä tulee kova meteli sisälle meille kun koiria ja mönkijää yms

Te jotka teette etätyötä, voiko tällainen olla etätyötä nykyään?

5

295

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä onko niin että vaimo kotona etätöissä heillä haluaa työrauhaa ja miehet (koirat jälkelöiset... Muut joilla ei samoja ihmisen velvoitteita ja odotuksia mitä kohdistuu naisiin, rli empatiavelvoite ja velvoite huomioida muut) ulkona?

Mikä ikävämpi homma naapurille.

• Anonyymi

Empä tiedä, onko etätyötä tai vuorotyötä vai työtä lainkaan. Sen sijaan, että puhiset kiukusta täällä, käy kysymässä jos asia sinua vaivaa.

• Anonyymi

Mutta nämä palstat on tarkoitettu tällaiseen pohdintaan.

Vai meinaatko, että vain julkkisten haukkumiseen?

• Anonyymi

Etätyö voi olla sellaistakin että työt tehdään päivän aikana eikä sen 7,5-8 tunnin aikana eki voi olla hyvinkin vapaata ajan suunnittelua. Itse etänä aloittelen töitä vasta joskus 10 aikaan aamulla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1917
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1322
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      102
      1076
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      918
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      771
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      662
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      71
      537
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      528
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe