Asun omakotitalossa.
Aamulla kun lähden töihin miehet jäävät pyöriskelemään koiriensa kanssa ja käyskentelevät pihoissaan.
Jos käytän lomapäivän arkena, vastapäinen mies on koko päivän pihassa, seisoskemee autom vieressä ja ajelee pihsssa mönkijällä (pieni kaava alueen tontti jota rinne entisestään pienentää).
Lähes kaikki miehet elemevät kuin eläkelöiset eli pihapuuhastelu vie kaiken ajan.
Itse luulin että aktiibi iässä noin 40 vee tehdään töitä. Siis palkkaitä.
Työmatkoja, pitkää päivää illalla lapsia ohjaamaan harrastukseen eli kotona käännytään ja esim lumityöt tehdään 5 minuutissa kun tullaan töistä sitten ruoan kimppuun ja läksyt harrastukset...
Muttta naapurit käyttävät pihassa piuhasteluuun päivittäin tunteja, mistä tulee kova meteli sisälle meille kun koiria ja mönkijää yms
Te jotka teette etätyötä, voiko tällainen olla etätyötä nykyään?
Etätyötäkö
5
252
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä onko niin että vaimo kotona etätöissä heillä haluaa työrauhaa ja miehet (koirat jälkelöiset... Muut joilla ei samoja ihmisen velvoitteita ja odotuksia mitä kohdistuu naisiin, rli empatiavelvoite ja velvoite huomioida muut) ulkona?
Mikä ikävämpi homma naapurille. - Anonyymi
Empä tiedä, onko etätyötä tai vuorotyötä vai työtä lainkaan. Sen sijaan, että puhiset kiukusta täällä, käy kysymässä jos asia sinua vaivaa.
- Anonyymi
Mutta nämä palstat on tarkoitettu tällaiseen pohdintaan.
Vai meinaatko, että vain julkkisten haukkumiseen?
- Anonyymi
Etätyö voi olla sellaistakin että työt tehdään päivän aikana eikä sen 7,5-8 tunnin aikana eki voi olla hyvinkin vapaata ajan suunnittelua. Itse etänä aloittelen töitä vasta joskus 10 aikaan aamulla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261