Molemmat löytyvät tahdonvoimaa studiolevyltä. Toinen originaali versio löytyy levyn alkupuolelta(muistaakseni neljäs raita) ja kakkosversio löytyy levyn lopusta.
Ero on näiden kahden version välillä kuin yöllä ja päivällä eli toinen versio on liian dramaattinen ja jason dromen laulu menee pahasti yli/överiksi jopa aika-ajoin. Versio ei ole onnistunut , siis tää alkuperäinen versio. Se on hieman kankeastitehty versio kun taas kakkosversio joka originaalia hieman nopeampi ja jossa technorumpu tahdittaa kappaletta. Tää versio svengaa ja on musiikillisesti rikkaamp/parempi.
Alkuperäinen versio = 2/5
Kakkosversio= 5/5
samasta kappaleesta teki yhtye myöhemmin kolmannen version. Se ei ole huippu ,mutta välttää 2/5 huonon arvosanan.
Hausmylly-Älä sano huomisesta originaali versio vs toinen kakkosversio
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Muistanette sen että kauan sitten britti teen pop&boy band backstreet boysia epäiltiin tai jopa syytettiin plagioinnista että ne olisi matkineet liian paljon tätä hausmyllyn tätä kyseistä laulua. Muistuuko mieleen mitään? Kyl mä jottain muistan joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869