Kulkuneuvotesti

34

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10/15 oli tulos mulla.

      -harmiseikirj-

      • Hyvä tulos!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18080559v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • 13, eli kaksi väärin.

    • Anonyymi

      Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

      Harvemmin tulee helikoptereita tai avaruusaluksia käytettyä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      7 tuli mullekin, ja maksimi oli 15.

      Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton

    • 14/15 aaah...so close but no sigar.😄. Jääkiitäjä oli hydrokopteri eikä kantosiipialus.🙂.

      • Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?

        Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.

        Jees tällänen mulla tosiaan oli mielessä.😀. https://images.app.goo.gl/gLixf38BiNNJKiKN7

        Jos en väärin muista tässä toisessa linkissä tais olla hydokopterikin jossain kuvassa en kyllä oo ihan varma.😄. https://images.app.goo.gl/VGwJqbBMAGb1biVLA


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.

        Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9

        Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.

        Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.

        Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.

        Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.

        Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.

        Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.

        Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.

        Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.

        Ne vesikulkuneuvot näkyy siinä introssa aika pienellä.


    • Olipa haastava visa. Käytin molemmat vihjeet ja arvasin osan. Kolme vastausta meni väärin. Ei hassumpi tulos. 😄

      "Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Tosi hieno tulos!


    • 10 vain meni oikein. Joistain ei kyllä ollut hajuakaan, eli oikeasti tiesin ehkä 7. No tästäkin ehkä mieleen taas jotain 😁

      • Hieno tulos!


    • Pikaklikkailuna helähti:

      Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      • Mainio suoritus!


    • Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen
      🙂👍

      • Mainiota!


    • 9/15 oikein eli ei mennyt hyvin. Tietoa oli, mutta ei riittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe