Kulkuneuvotesti

34

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10/15 oli tulos mulla.

      -harmiseikirj-

      • Hyvä tulos!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18080559v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • 13, eli kaksi väärin.

    • Anonyymi

      Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

      Harvemmin tulee helikoptereita tai avaruusaluksia käytettyä.

      - Sheena

      • Mainiota!


    • Anonyymi

      7 tuli mullekin, ja maksimi oli 15.

      Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton

    • 14/15 aaah...so close but no sigar.😄. Jääkiitäjä oli hydrokopteri eikä kantosiipialus.🙂.

      • Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?

        Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.

        Jees tällänen mulla tosiaan oli mielessä.😀. https://images.app.goo.gl/gLixf38BiNNJKiKN7

        Jos en väärin muista tässä toisessa linkissä tais olla hydokopterikin jossain kuvassa en kyllä oo ihan varma.😄. https://images.app.goo.gl/VGwJqbBMAGb1biVLA


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.

        Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9

        Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.

        Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.

        Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.

        Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.

        Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.

        Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.

        Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.

        Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.

        Ne vesikulkuneuvot näkyy siinä introssa aika pienellä.


    • Olipa haastava visa. Käytin molemmat vihjeet ja arvasin osan. Kolme vastausta meni väärin. Ei hassumpi tulos. 😄

      "Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Tosi hieno tulos!


    • 10 vain meni oikein. Joistain ei kyllä ollut hajuakaan, eli oikeasti tiesin ehkä 7. No tästäkin ehkä mieleen taas jotain 😁

      • Hieno tulos!


    • Pikaklikkailuna helähti:

      Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      • Mainio suoritus!


    • Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen
      🙂👍

      • Mainiota!


    • 9/15 oikein eli ei mennyt hyvin. Tietoa oli, mutta ei riittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe