Tunnistatko erilaisia kulkuneuvoja? Tee testi ja katso tulos. Itse vastasin 7 oikein (en katsonut mikä on maksimi).
https://www.is.fi/viihde/art-2000009394424.html
Kulkuneuvotesti
34
306
Vastaukset
- Anonyymi
10/15 oli tulos mulla.
-harmiseikirj-- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18080559v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
13, eli kaksi väärin.
- Anonyymi
Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
Vastasit oikein 13 kysymykseen
Harvemmin tulee helikoptereita tai avaruusaluksia käytettyä.
- Sheena - Anonyymi
7 tuli mullekin, ja maksimi oli 15.
Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton 14/15 aaah...so close but no sigar.😄. Jääkiitäjä oli hydrokopteri eikä kantosiipialus.🙂.
Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?
Norppa83 kirjoitti:
Hieno tulos! Mää en muista mitä vastasin tohon jääkiitäjään, mutta en ainakaan hydrokopteri. Olikohan mullakin vastaus siihen toi kantosiipialus?
Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla tuli jääkiitäjästä mieleen se sellanen katamaraani eli kantosiipiveneen näkönen vehje missä on purje ja terät siellä pohjassa millä ne kiitää jään päällä. Siks mä sen vastasin. Kyllä mä tiedän mikä on hydrokopteri mutta ei se mun mielestä mikään jääkiitäjä ole kyllä.😀.
Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.
Norppa83 kirjoitti:
Mää en ees tiedä mikä on hydrokopteri, mutta jääkiitäjästä mulle tuli just mieleen joku tollanen ku sulla tai sitten joku jäänmurtajan tyyppinen alus.
Jees tällänen mulla tosiaan oli mielessä.😀. https://images.app.goo.gl/gLixf38BiNNJKiKN7
Jos en väärin muista tässä toisessa linkissä tais olla hydokopterikin jossain kuvassa en kyllä oo ihan varma.😄. https://images.app.goo.gl/VGwJqbBMAGb1biVLANorppa83 kirjoitti:
Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu tuollahan se hydrokopterikin oli.😀. https://images.app.goo.gl/mJy9iNnCgdN4zhWo9
Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.
Norppa83 kirjoitti:
Joo jotain tollasta mää aattelin, mutta yhistin sen jotenkin ilmatyynyalukseen tai johonkin muuhun, mutta en helikopteriin enkä tienny, että nimi on hydrokopteri.
Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep...ja jos muistat esimerkiks ton poliisiopisto ööö onko se 5 missä ne on siellä miamissa jo siinä on se takaa-ajo lopussa niin siinäkin on just hydrokoptereita millä liikutaan suolla yleensä tai missä vaan on matalaa vettä mihin ei veneillä voi mennä.🙂.
Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.
Norppa83 kirjoitti:
Joo muistan sen Poliisiopiston osan (en muista monesko on, mutta loppupään osia) Tehtävä Miamissa. Sekin on hauska. Oon kattonu kaikki Poliisiopistot moneen kertaan.
Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jeps...näin mä muistelin siks mä sen esimerkiks otinkin kun arvelin että sen sä aika varmasti muistat. Psri muuta esimerkkiä mitä kävi mielessä missä muistaakseni on hydrokoptereita on Miami Vicen alku ja CSI Miamin alku.😀.
Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.
Norppa83 kirjoitti:
Piti ihan tarkistaa Youtubesta, kun en muistanu ton Miami Vicen osalta ja ainakin CSI Miamin osalta oot ihan oikeessa, mutta Miami Vicen kohalla en saannu selvää oliko ne vedessä olevat hydrokoptereita vai vesiskoottereita, mutta voi olla noita hydrojakin, joten saatat olla oikessa molempien osalta.
Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep...CSI Miamista mä olinkin lähes 100% varma mutta se Miami Vice kohdalla olinkyllä vähän fifty sixty että oliko siinä mutta näin mä päässäni ainakin kuvittelin.😃.
Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Määkään en kunnolla saanut selvää oliko ne Miami Vicen introssa olevat vesikulkupelit vesiskoottereita vai hydrokoptereita.
Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Täytyykin käydä katsoon kun ehtii vaikka en mä usko että mä siitä sen paremmin mitään erotan kuin säkään.😄.
Ne vesikulkuneuvot näkyy siinä introssa aika pienellä.
Olipa haastava visa. Käytin molemmat vihjeet ja arvasin osan. Kolme vastausta meni väärin. Ei hassumpi tulos. 😄
"Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10 vain meni oikein. Joistain ei kyllä ollut hajuakaan, eli oikeasti tiesin ehkä 7. No tästäkin ehkä mieleen taas jotain 😁
Pikaklikkailuna helähti:
Taidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
Vastasit oikein 10 kysymykseenTaidat käyttää ahkerasti erilaisia kulkuneuvoja! Erittäin hyvä suoritus.
Vastasit oikein 8 kysymykseen
🙂👍9/15 oikein eli ei mennyt hyvin. Tietoa oli, mutta ei riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812