On raikas talvisää

ja mää. Ei muuta taas, kuin hyvää yötä ja makoisia unia. ❄️🌃❄️

40

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikö kukaan toivota sudelle. susi masentuu kun kukaan ei toivota hyvää yötä

      • Ei kai aina jaksa. Eihän minua kukaan täällä edes tunne. 😌


    • Anonyymi

      Ei sudelle tarvitse toivottaa kuspää on.

      • Mikä minusta tekee kuspään?


      • Aika ikävästi sanottu minusta. Kellekään en ole mitään pahaa tehnyt, taikka sanonut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika ikävästi sanottu minusta. Kellekään en ole mitään pahaa tehnyt, taikka sanonut.

        Et oikeasti edes taida tajuta tekemistäsi ja sanomistesi seurauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti edes taida tajuta tekemistäsi ja sanomistesi seurauksia.

        Voisit kyllä selittää tähän, että mitä en nyt ole tajunnut?


    • Anonyymi

      eikö janin nettimaailmassa kukaan toivota hyvää yötä

    • Anonyymi

      Öitä sinnekin, lunta odotellessa eteläänkin.

      • Ei taida olla tulossa pitkään aikaan. Sulaa täältäkin pois muutaman päivän päästä. Öitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei taida olla tulossa pitkään aikaan. Sulaa täältäkin pois muutaman päivän päästä. Öitä.

        voi luoja. ensin valitat kun teitä ei aurata ja nyt valitat kun lumet sulaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi luoja. ensin valitat kun teitä ei aurata ja nyt valitat kun lumet sulaa.

        Ei tuo mitään valittamista ollut. Sulla on päässä joku valittamismoodi, jolla käännät kaikki sanomani valittamiseksi...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo mitään valittamista ollut. Sulla on päässä joku valittamismoodi, jolla käännät kaikki sanomani valittamiseksi...

        no haluutko että talvella on lunta vai et


      • Anonyymi kirjoitti:

        no haluutko että talvella on lunta vai et

        Kyllä tykkään, että joulun aikaan on viimeistään hyvin lunta ja pakkasta. Siihen ei kuitenkaan pystytä vaikuttamaan, onko sitä vaiko eikö. Talvi saisi olla luminen. Mutta tämä lumi mikä nyt tuli parissa päivässä alas, on melkein kuukauden liian aikaisessa ja sitä on kerralla liian paljon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tykkään, että joulun aikaan on viimeistään hyvin lunta ja pakkasta. Siihen ei kuitenkaan pystytä vaikuttamaan, onko sitä vaiko eikö. Talvi saisi olla luminen. Mutta tämä lumi mikä nyt tuli parissa päivässä alas, on melkein kuukauden liian aikaisessa ja sitä on kerralla liian paljon.

        no voi harmi. helvetin lumi kun tulit liian aikasin. vittu sentään


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Minäkin jo menossa nukkumaan, kun takana on todella pitkä ja tapahtumarikas päivä, niin keho ja mieli alkaa jo tarvitsemaan lepoa. Nukutaan hyvin. :)

      • Kuulostaa hyvältä. Minunkin on nyt mentävä pehkuihin, unta odottamaan. Aamulla aikainen herätys. Hyvää yötä ja levollista unta. :)


    • Anonyymi

      Hyvät yöt!

    • Anonyymi

      Kiitos samoin, hyvää yötä ja unia 🌌😴💤💤

      • Uni tulla saa. Hyvää yötä. 💤


    • Kiitos samoin😊 täällä on tullut lunta aivan älyttömästi ja auraaja-ukot taitaa olla nukkumassa.🌨🤔 Ei näe eteensä, kun lumi sataa naamaan, housun pultut on lumessa ja kengät, sukat märät. Kun tulin kotiin. ✌🏻😒
      Minä viisaana otin sitten märät vaatteet pois päältä ja menin peiton ja viltin alle nukkumaan, nukuin iltaan asti. Menin vähänniinkuin talviunille🤣

      • Anonyymi

        ihan järkyttävän kamalaa.


      • Kiitos! No minulla oli vähän vastaava juttu tänään. Töistä tullessa, en jaksanut paljon muuta kuin mönkiä peiton alle, ja melkein 2 tuntia torkuin siinä ja näin ihan hulluja unia. 😄
        On tuolla aivan järkky keli ja autossa on aika huonot talvirenkaat... Aurauskalusto on varmaan koko yön töissä ja kiireinen. En muista toista tällaista lumikaaosta olleen koskaan näin loppu syksystä.
        Mulla on vielä pari aamua aikaista... Nyt on mentävä taas sinne viltin alle unta odottelemaan...
        Hyvää yötä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan järkyttävän kamalaa.

        On😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan järkyttävän kamalaa.

        Taidat asua jossain etelässä, eikä lumesta ole tietoakaan?


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos! No minulla oli vähän vastaava juttu tänään. Töistä tullessa, en jaksanut paljon muuta kuin mönkiä peiton alle, ja melkein 2 tuntia torkuin siinä ja näin ihan hulluja unia. 😄
        On tuolla aivan järkky keli ja autossa on aika huonot talvirenkaat... Aurauskalusto on varmaan koko yön töissä ja kiireinen. En muista toista tällaista lumikaaosta olleen koskaan näin loppu syksystä.
        Mulla on vielä pari aamua aikaista... Nyt on mentävä taas sinne viltin alle unta odottelemaan...
        Hyvää yötä. 😊

        Minä nukuin jonkun 3-4 tuntia… jäi syöminenkin siinä välistä, herätessäni muistin että en ole syönyt lähes kymmeneen tuntiin😵‍💫
        Huomenna ei ole onneksi aikainen aamu minulla🤭


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minä nukuin jonkun 3-4 tuntia… jäi syöminenkin siinä välistä, herätessäni muistin että en ole syönyt lähes kymmeneen tuntiin😵‍💫
        Huomenna ei ole onneksi aikainen aamu minulla🤭

        Oi joi... Joskus unohtuu syöminen, tai ei vain ole ehtinyt. Minäkin kokkailin tuossa iltaruoan jo... Nyt alkaa silmä luomet mennä alas väkisin. Se on toki hyväkin nyt. Oi että odotan viikonloppua. Sitten saa taas nukkua pitkään ja valvoa. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Oi joi... Joskus unohtuu syöminen, tai ei vain ole ehtinyt. Minäkin kokkailin tuossa iltaruoan jo... Nyt alkaa silmä luomet mennä alas väkisin. Se on toki hyväkin nyt. Oi että odotan viikonloppua. Sitten saa taas nukkua pitkään ja valvoa. 😄

        Nukuhan vaan. Levollista unta ja hyvää yötä. Pian se viikonloppu koittaa. 😴🙏🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuhan vaan. Levollista unta ja hyvää yötä. Pian se viikonloppu koittaa. 😴🙏🏻

        😊🙏


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taidat asua jossain etelässä, eikä lumesta ole tietoakaan?

        on täällä vähän lunta. mutta mä osasin odottaa talvea. aina voi julkisilla kulkea jos omalla autolla on noin vaikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        on täällä vähän lunta. mutta mä osasin odottaa talvea. aina voi julkisilla kulkea jos omalla autolla on noin vaikeaa.

        Ei voi, koska siellä missä asun ei pääse bussilla niin aikaisin töihin...


    • Anonyymi

      Hyvää yötä susi. 👍

      • mustasusi

        Hyvää yötä. 😊


    • Anonyymi

      Susille iltamusaa. :)


      https://open.spotify.com/track/29rsSvxlamuoDQy8Y1KOat
      Tämä löytyi tuolta Spotifyn arkistoista ja herättää mukavia muistoja mieleen ja sopii oman päiväni teemaan. Youtubea en saa enää toimimaan, niin on ollut pakko siirtyä toisaalle. :))

      • Kiitos. Laitan soimaan. Hyvää yötä 😊


      • Hyvä kappale oli. :)


    • Anonyymi

      🎺piiiiiiiiiiih...😮....trumpettini tukittu perunalla...😕

      • Huh onneksi on. 😄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe