Kaikenlaista paskapuhetta esiintyy. Että hallitus olisi poistamassa lakko-oikeuden. Vale. Poliittisen lakon rajoittaminen 24 tuntiin ja tukilakkojen kohtuullistaminen ei toudellakaan ole lakko-oikeuden poistamista.
SAK:n pääjehu Eloranta sanoi, että suurin osa vastustaa ansiosidonnaisen porrastusta. Vale. Suurin osa SAK-laisten ammattiliittojen lakkokiihkoilijoista vastustaa, mutta STT:n mukaan kaikista suomalaisista työssäkävijöistä reilusti yli puolet on ansiosidonnaisen porrastuksen kannalla, alle 30% vastustaa.
Eloranta sanoi televisiossa, että on ihan oikein, että yrityksille tulee tappioita ja vahinkoa, osuu oikeaan kohteeseen. Perkele! Johan päästeli. Vastuutonta yritysvastaista puhetta. Vastakkainasettelua. Voiko Eloranta jatkaa tehtävässään, kun tuollaisia laukova ei herätä kunnioitusta saatika luottamusta?
Miksihän se kolmikanta kompastelee? SAK-laiset ovat lähteneet kokouksista ovet paukkuen. Ei ole sak-laisilla yhteistyöhalukkuutta eikä kykyä. Sitä tuo lakkoilukin osoittaa. Lakko on heikkouden merkki. Joukkovoiman osoittaminen on joukkotyhmyyttä. Asennevamma. Helppoa kuin heinänteko, mutta teeppäs oikein. Se onkin vaikeampaa ja vaatii jo älykkyyttä.
Ay-johtajat, ei saa valehdella ja yllyttää eripuraan ja vastakkainasetteluun!
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, mikä Orpokiima!
- Anonyymi
Niin ja pian me näytetään mikä on lakkokiima.
Se on takuuvarma että yleislakko alkaa, mutta aikaa emme vielä kerro vaikka tiedossa jo onkin.
Säiliöt täynnä siankusta ja ruutat valmiina sitä ruiskuttamaan rikkurien päälle.
Laillista tai ei, mutta näin on ennenkin tehty siitä vastuuseen joutumatta ja teemme seuraavaksikin kun lakko alkaa todenteolla.
Talkoo-Taavetti - Anonyymi
"Miksihän se kolmikanta kompastelee?"
Koska EK kieltäytyi neuvottelemasta. - Anonyymi
Taavetin mainitsema lakkokiima on hieman ollut puheenaihe meilläkin.
Olen uusi luottamusmies pajalla ja nyt näyttäisi siltä että joudun myös osallistumaan lakkovihkimisiin, muutaman kerran on nyt treenattu muiden luottamusmiesten kanssa mutta olen ainut alle 50 vuotia eikä ole pallomahaakaan joten treeneissäkin muut joutuivat sitten esittämään neitsyttä ja olen ollut ainut vihkijä.
Vaimo ei oikein tykännyt, no joka tapauksessa meidän firmassa on seitsemän lakkoneitsyeksi laskettavaa jotka pitäisi vihkiä todennäköisen lakon aikana. - Anonyymi
Mottona:
Huonosti menee mutta menköön lakkoillen vielä huonommin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737