Karkin syömisen lopettaminen auttoi eniten laihtumisessa.

Anonyymi-ap

Kaikista suurin hyöty laihdutuksessa oli kun lopetin KOKONAAN karkkien syömisen.
Laihtumisnopeus on ollut noin 5 kiloa kuukaudessa ja kaikki muutkin mitat on pienentyneet.

Kalorit oli alussa kaksi viikkoa 2300 ja nyt ne ovat olleet 1300-1800 ilman karkkia ja vähempi kaloreista ruokaa syömällä
KALORIT ON PYSYNEET PIENENÄ SEN ANSIOSTA KUN EN OLE SYÖNYT YHTÄÄN KARKKIA

Muutokset mitä tein että laihdun
Lopetin ensin
1 leipien syömisen,sitten
2 karkin
3Vaihdoin pääruuan vähäkaloriseen ja
4söin vähemmän jälkiruokaa joka on myös terveellisempää kuin aikaisempi jälkiruoka
5 aloin uudestaan harrastamaan pyöräilyä
- proteenin määrä pysyi samassa koska syön vähän enemmän proteenipitoista ruokaa.

Liikunta 2,5 tuntia talvipyöräilyä päivän aikana.Minulla on myös kuntosalikortti,mutta en ole ehtinyt ja jaksanut siellä käydä.
-alan käymään myös hiihtämässä kun tulee vielä vähän lunta lisää.

Laihtumisesta saatuja hyötyjä
1 verenpaine parantunut
2jatkuva kova päänsärky parantunut,mikä on johtunut liiasta KARKIN KÄYTÖSTÄ.
3 energinen hyvä olo
4 suuri hyöty eturauhasen liikakasvuun.Lihomisen jälkeen piti käydä yöllä kusella 5 kertaa ja nyt kun olen laihtunut kusi huilaa hyvin eikä tarvitse käydä yöllä kusella.
Voi olla että pääsee kokonaan eroon eturauhasen liikakasvu lääkkeistä.
5 unen laatu ja pituus parantunut

Laihdutettavaa minulla on vielä noin 3 - 4 kiloa.

22

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olet kova valehtelemaan, mihinkään kirjoittamaasi ei voi luottaa.

    • Anonyymi

      Menisit töihin, etkä loisisi täällä yhteiskunnan kustannuksella.

      • Anonyymi

        MINÄHÄN OLEN KOKOAJAN TÖISSÄ SENKIN PÖLJÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄHÄN OLEN KOKOAJAN TÖISSÄ SENKIN PÖLJÄ.

        Just joo, ihan uskottavaa. Taidat olla hiihtämässä yhdellä kädellä tai kellarissa jakamassa toffeeta pikkupusseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄHÄN OLEN KOKOAJAN TÖISSÄ SENKIN PÖLJÄ.

        Se uskoo joka haluaa.


    • Anonyymi

      En oo liiemmin karkkia syöny, mut paino on ollut parikymmentä vuotta yli 100 kg. Alle sen ei tuu millää.

      • Anonyymi

        Syöt sitten jotain muuta joka lihottaa sinua.
        Se pitää lopettaa KOKONAAN kaikki mitkä lihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöt sitten jotain muuta joka lihottaa sinua.
        Se pitää lopettaa KOKONAAN kaikki mitkä lihottaa.

        Paljonko saat kuitua päivässä ja miten nautitun kuidun määrä on vaikuttanut mielenterveyteesi?


      • Anonyymi

        Höpöttäjän aka Pelle Pelottoman avaukset keräävät huiman määrän vastauksia niiden viihdyttävyyden takia. Asiasisältö niissä on puhdas nolla, mutta Tollo Peloton keksii aina uutta ellei kyseessä kulloinkin ole pilailija.


    • Anonyymi

      > Laihtumisnopeus on ollut noin 5 kiloa kuukaudessa ja kaikki muutkin mitat on pienentyneet..... Laihdutettavaa minulla on vielä noin 3 - 4 kiloa.

      Emävalhe Massiivikalorihöpöttäjältä taas kerran.

      Kirjoitit tasan vuosi sitten, että sinulla on pihtimitta 15 mm ja 17 mm ja painoa 65 kiloa. Kaksi vuotta sitten kirjoitit, että paino on 62,6 kiloa ja pihtimittaa 8 mm ja 12 mm.

      Kaksi vuotta sitten kirjoitit, että mikään muu ravinto ei ole laihdutukseen niin hyvä kuin peruna ja ruisleipä. Nyt kirjoitit, että laihduit, kun lopetit KOKONAAN kaiken viljatuotteiden syömisen ja tuotteet joissa on sokeria.

      Addiktiosi saa sinut kirjoittamaan ihan täyttä satua. Sinulle nauretaan, vaikka puolestasi olisi syytä olla todella surullinen. Elämäsi ei ole lainkaan kenenkään hallinnassa.

      • Anonyymi

        Kaikkien muiden pitää yrittää tukea, jos jollakin on parantumaton sairaus.


      • Anonyymi

        Kyllä peruna onkin hyvää ravintoa ja ruisleipä SILLOIN jos ei muuta syö.Jos haluaa syödä erilaista ruokaa niin ruisleipää EI saa syödä koska kalorit kasvaa liian suureksi.
        Tällä hetkellä en syö yhtään leipää.

        Viime kesänä laihdutin raskaalla liikunnalla suurilla kaloreilla ja söin paljon karkkia.Paino ei laskenut yhtään mutta läskit lähti pois mahasta.
        Siinä tuli sitten joku oikosulku kun lopetin liikunnan ja söin edelleen samalla tavalla.Lihomiseni johtui nyt siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä peruna onkin hyvää ravintoa ja ruisleipä SILLOIN jos ei muuta syö.Jos haluaa syödä erilaista ruokaa niin ruisleipää EI saa syödä koska kalorit kasvaa liian suureksi.
        Tällä hetkellä en syö yhtään leipää.

        Viime kesänä laihdutin raskaalla liikunnalla suurilla kaloreilla ja söin paljon karkkia.Paino ei laskenut yhtään mutta läskit lähti pois mahasta.
        Siinä tuli sitten joku oikosulku kun lopetin liikunnan ja söin edelleen samalla tavalla.Lihomiseni johtui nyt siitä.

        Tottakai sitä lihoo laihtuu nopeasti jos liikuntaa harrastava lopettaa karkin syömisen eikä syö mitään muutakaan lihottavaa.


      • Anonyymi

        Minulla muuttuu ruokavalio ja liikunta vuodenaikojen mukaan.Kesällä söin uusia perunoita ja silliä ja nyt kaalia,ja vaihtelen kaikkia muitakin ruokia.
        Kesällä laji oli rullaluistelu ja pyöräily nyt talvella hiihto ja pyöräily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien muiden pitää yrittää tukea, jos jollakin on parantumaton sairaus.

        Kyllä sairaan tulee hakeutua hoitoon, ei mikään empatia paranna mielen sairauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sairaan tulee hakeutua hoitoon, ei mikään empatia paranna mielen sairauksia.

        Ei noita terapeutteja kaikille syömäongelmaisille riitä. Nettiterapia voisi olla kustannustehokas.


    • Anonyymi

      Aloittajalla sujuu tuo kuntosalilla käyminen ja talvipyöräily yhdellä kädellä kuin tyhjää. Samoin hitsaaminen ja hiihto.

      • Anonyymi

        Kylläkai tuollaista kevyttä pystyy aina tekemään mutta teeppä RASKASTA työtä mikä ON 1000 kertaa raskaampaa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkai tuollaista kevyttä pystyy aina tekemään mutta teeppä RASKASTA työtä mikä ON 1000 kertaa raskaampaa.😂

        Kyllä täällä on kaikenlaisia ääliöitä mitkä ei ymmärrä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkai tuollaista kevyttä pystyy aina tekemään mutta teeppä RASKASTA työtä mikä ON 1000 kertaa raskaampaa.😂

        Just. Varmaan pystyy nojata 2,5 h yhteen käteen pyörän selässä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Varmaan pystyy nojata 2,5 h yhteen käteen pyörän selässä juu.

        Ei sitä tarvi tankoon nojata kun on pyörässä Jopon sarvet.Se selkä kumarassa ajaminen on muutenkin aivan typerää,siinä saa niskan ja selän kipeäksi.
        Minäkin olen vaihtanut Jopon sarvet joka pyörään jo uutena.Käsille selälle ja niskaan ei tule sillä tyylillä mitään rasitusta.
        Pysty ajoasento on hyväksi selälle.


    • Anonyymi

      Minä en usko että sinulla on mikään hyvä palkka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe